BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: LIef Draakje, waar ben je?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 18:40 schreef draakje het volgende:

[..]

Ben geen moeder, maar merk dat zelfs aan mijn katten. Komt er een nieuw soort heel duur kattenvoer op de markt, stoofpotje van lamsvlees had ik laatst gekocht, kijken ze me aan met zo´n blik van: eet dat zelf maar op. Dat lusten wij niet.
hahaha ja wat de boer niet kent vreet ie niet (poezen in dit geval)
yvonne
 yvonne - zondag 22 juni 2008 - 18:43   quote  deeplink  
ik ga ff eten, ben er laters weer, have fun!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 18:43 schreef yvonne het volgende:
ik ga ff eten, ben er laters weer, have fun!!!
ik moet ook eten nu latersssssss
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 18:48   quote  deeplink  
Ik ben alweer uitgegeten. Zit ik hier nu helemaal in m´n eentje?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 22 juni 2008 - 18:53   quote  deeplink  
nee ik zit hier sip te zijn, met een lang gezicht, maar de honden hebben lekker gegeten. krielaardappelen met kerry kip en wokgroente. en die pokke jong mogen zelf frituren, met ze ik zit vol. ben je aan het eten maken gaan ze zitten snoepen, eten klaar geen honger meer. nu het la zerus voor ze.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 19:34   quote  deeplink  
damessssssssssssssss i'm back
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 18:53 schreef Izz@headliner het volgende:
nee ik zit hier sip te zijn, met een lang gezicht, maar de honden hebben lekker gegeten. krielaardappelen met kerry kip en wokgroente. en die pokke jong mogen zelf frituren, met ze ik zit vol. ben je aan het eten maken gaan ze zitten snoepen, eten klaar geen honger meer. nu het la zerus voor ze.
ja af en toe izz ik weet er alles van ik vroeg net wat aan mijn zoon wanneer hij vak. heeft van school krijg ik me daar een shagarijnig antwoord ja uhhh weet ik ook niet hoor ik heb geen zin in dat gezeik. nou zout lekker op dan ik zal niks meer aan je vragen pff mijn man zei ook al je moeder vraagt gwn wat aan je hoor. echt op 18 jarige leeftijd had ik meer respect voor mijn moeder als hun nu voor mij.
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 19:54   quote  deeplink  
Had van de week een grote pan Surinaamse kippenlevertjes met mihoen gemaakt. Maar ben iets te kwistig geweest met de Madame Jeannette-pepertjes. Aiaiaiai!
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 18:53 schreef Izz@headliner het volgende:
Nog steeds sip?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 19:54 schreef draakje het volgende:
Had van de week een grote pan Surinaamse kippenlevertjes met mihoen gemaakt. Maar ben iets te kwistig geweest met de Madame Jeannette-pepertjes. Aiaiaiai!
mmmm jammie ik maak vaak rottie met hete zuur lekker hoor maar met madam jeannette moet je idd voorzichtig zijn hahaha
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:00 schreef moha het volgende:

[..]

mmmm jammie ik maak vaak rottie met hete zuur lekker hoor maar met madam jeannette moet je idd voorzichtig zijn hahaha
Ik heb een Surinaamse vriendin en een Antilliaanse vriend. Vroeger aten we regelmatig bij elkaar. De allereerste keer had mijn vriendin nasi gemaakt met komkommersla. Er dreven van die gele stukjes in en ik dacht in mijn onschuld dat het gele paprika was. Dus ik steek zo´n geel stukje in mijn mond. Ze probeerden me nog tegen te houden, maar het was al te laat.

Tjeetje, wat ze er allemaal niet in gegoten hebben! Water, lauwe thee, witte wijn, suikerklontjes. Ik dacht dat ik dood ging!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door draakje --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:14 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik heb een Surinaamse vriendin en een Antilliaanse vriend. Vroeger aten we regelmatig bij elkaar. De allereerste keer had mijn vriendin nasi gemaakt met komkommersla. Er dreven van die gele stukjes in en ik dacht in mijn onschuld dat het gele paprika was. Dus ik steek zo´n geel srukje in mijn mond. Ze probeerden me nog tegen te houden, maar het was al te laat.

Tjeetje, wat ze er allemaal niet in gegoten hebben! Water, lauwe thee, witte wijn, suikerklontjes. Ik dacht dat ik dood ging!
hahaha dat krijg je niet snel weg nee maar pittig eten vind je dus wel lekker net als ik
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:23 schreef moha het volgende:

[..]

hahaha dat krijg je niet snel weg nee maar pittig eten vind je dus wel lekker net als ik
Ja, ik houd heel erg van pittig eten. Dat neemt niet weg dat ik op zijn tijd ook graag bloemkool of zoiets eet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 22 juni 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 19:34 schreef moha het volgende:
damessssssssssssssss i'm back
me 2
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:27   quote  deeplink  
Niet meer sip, izz?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:25 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

me 2
hoe gaat ie nou meid laat je niet zo opfocken tis kut nu helemaal dat Seya ook nog eens door haar niet meer komt maar denk om je bloeddruk
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:00 schreef moha het volgende:

[..]

Weet je wat ik lekker vind? Pom!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 22 juni 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 19:40 schreef moha het volgende:

[..]

ja af en toe izz ik weet er alles van ik vroeg net wat aan mijn zoon wanneer hij vak. heeft van school krijg ik me daar een shagarijnig antwoord ja uhhh weet ik ook niet hoor ik heb geen zin in dat gezeik. nou zout lekker op dan ik zal niks meer aan je vragen pff mijn man zei ook al je moeder vraagt gwn wat aan je hoor. echt op 18 jarige leeftijd had ik meer respect voor mijn moeder als hun nu voor mij.

nou dat flikt die hier dus ook, met zijn amper 17 jaar denkt dat hij Jesus is, nou dat is mijn zwager dus dat kan hij nassen, pokke leier. die van 24 deed de kattenbakken niet naar mijn zin, zegt ze dan doe je het voortaan lekker zelf, ik antwoordde dat ik dat had moeten zeggen met haar strontluiers. zit het niet lekker? dan doe je het lekker zelf, en ik heb gezegd dat ik hoop dat ze net zo'n bloedjong krijgt als zij zelf is. hahahaha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:28 schreef draakje het volgende:

[..]

Weet je wat ik lekker vind? Pom!
ken ik niet was da?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:28 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

nou dat flikt die hier dus ook, met zijn amper 17 jaar denkt dat hij Jesus is, nou dat is mijn zwager dus dat kan hij nassen, pokke leier. die van 24 deed de kattenbakken niet naar mijn zin, zegt ze dan doe je het voortaan lekker zelf, ik antwoordde dat ik dat had moeten zeggen met haar strontluiers. zit het niet lekker? dan doe je het lekker zelf, en ik heb gezegd dat ik hoop dat ze net zo'n bloedjong krijgt als zij zelf is. hahahaha
hahaha ik zeg altijd ik hoop dat jullie ook een drieling krijgen die 10x zo erg zijn als jullie
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:28 schreef moha het volgende:

[..]

ken ik niet was da?
Ook Surinaams. D.w.z. het is eigenlijk een joods gerecht, maar min of meer geadopteerd door de Surinamers. Ik zal wel eens kijken of ik er een recept van heb (je kunt natuurlijk ook ff op Google kijken). Is heerlijk! Wel veel werk, maar je kunt het in een grote overschaal voor meerdere dagen tegelijk maken.
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:33   quote  deeplink  
Jullie lijden toch wat af met die kinderen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 22 juni 2008 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:33 schreef draakje het volgende:
zo geef mij maar mijn dieren zijn veel liever en altijd blij als je er bent. nu behoor ik af en toe tot het meubilair als ik niet in de weg zit
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 22 juni 2008 - 20:37   quote  deeplink  
ik kan bijna niet wachten tot Xanne thuis is, zo benieuwd naar 1 hoe het gisteravond gegaan is, 2 hoe zij reageerd.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:33 schreef draakje het volgende:
echt draakje wrom denk je dat ik drie herseninfarcten heb gehad de stress 3 baby's in 1 keer ik heb mijn leven helemaal ingericht op mijn kinderen alles heb ik voor ze over nu nog hoor, maar hoe ik terug behandeld word af en toe daar lusten de honden geen brood van.

Ze hoefen voor mij niet dankbaar te zijn ik wou ze zelf maar alsjeblieft toon respect en vooral niet liegen waar ik zo'n pesthekel aan heb.

mja ik hou ontiegelijk veel van ze ik zou mijn leven voor ze geven.
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:37 schreef Izz@headliner het volgende:
ik kan bijna niet wachten tot Xanne thuis is, zo benieuwd naar 1 hoe het gisteravond gegaan is, 2 hoe zij reageerd.
Ik ook! Heb haar al een mailtje gestuurd!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:37 schreef Izz@headliner het volgende:
wat was er gisteravond dan bij Xanne
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:38 schreef moha het volgende:

[..]

echt draakje wrom denk je dat ik drie herseninfarcten heb gehad de stress 3 baby's in 1 keer ik heb mijn leven helemaal ingericht op mijn kinderen alles heb ik voor ze over nu nog hoor, maar hoe ik terug behandeld word af en toe daar lusten de honden geen brood van.

Ze hoefen voor mij niet dankbaar te zijn ik wou ze zelf maar alsjeblieft toon respect en vooral niet liegen waar ik zo'n pesthekel aan heb.

mja ik hou ontiegelijk veel van ze ik zou mijn leven voor ze geven.
Nou, dan vind ik idd dat je kinderen wel ietsje meer respect voor je mogen hebben.
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:39 schreef moha het volgende:

[..]

wat was er gisteravond dan bij Xanne
Die had een gesprek met haar soon to be ex-man.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:40 schreef draakje het volgende:

[..]

Nou, dan vind ik idd dat je kinderen wel ietsje meer respect voor je mogen hebben.
ja ze zeggen dan dat hebben we ook maar als je af en toe afgesnauwd word dan merk ik daar niets van.mja ik hoor alle moeders klagen tegenwoordig dus ben gelukkig niet de enige
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 22 juni 2008 - 20:42   quote  deeplink  
mijn man is surinamer en wij eten ook vaak lekker pittig hoi all xxxxxxxxxxxxxxxx
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:41 schreef draakje het volgende:

[..]

Die had een gesprek met haar soon to be ex-man.
ohw ja daar had ik iets van vernomen, misschien zijn ze samen ff naar haar gegaan wiens naam wij hier niet noemen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:42 schreef Jacqueline het volgende:
mijn man is surinamer en wij eten ook vaak lekker pittig hoi all xxxxxxxxxxxxxxxx
hoi jacqueline en spreek jij ook een beetje surinaams ?
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:42 schreef Jacqueline het volgende:
Dan weet jij vast wel wat Pom is.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:45   quote  deeplink  
izz val je af en toe in slaap of zow
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 22 juni 2008 - 20:45   quote  deeplink  
ja draakje i know kijk ff op topic seaya draakje heb daar wat neer gezet voor u
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 22 juni 2008 - 20:45   quote  deeplink  
moha lieverd xxxxxxxxxxxxxx
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:45 schreef Jacqueline het volgende:
ja draakje i know kijk ff op topic seaya draakje heb daar wat neer gezet voor u
Heb het gezien, slakje.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:45 schreef Jacqueline het volgende:
moha lieverd xxxxxxxxxxxxxx
mi lobbie you hahaha
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:45 schreef moha het volgende:
izz val je af en toe in slaap of zow
Izz is aan het spelen met haar PDA. Al heb ik geen flauw idee wat dat is.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:46 schreef draakje het volgende:

[..]

Izz is aan het spelen met haar PDA. Al heb ik geen flauw idee wat dat is.
een soort klein computertje met tel.
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:52 schreef moha het volgende:

[..]

een soort klein computertje met tel.
Weer wat geleerd. Ik heb jaren een heel oude computer gehad waar je bijna niets mee kon. Maar ja, hij deed het nog en ik had geen geld voor een nieuwe. Daarom heb ik me ook nooit zo in alle nieuwe technieken verdiept. Nu heb ik sinds een half jaar een nieuwe en moet ik een grote achterstand inhalen.

Maar ik moet eerlijk zeggen: ik heb het er niet zo op. Ik heb niet eens meer een mobiel. Ik WIL helemaal niet constant bereikbaar zijn. Ik had een mobiel toen ik nog freelance vertaler was, toen moest ik constant oproepbaar zijn, maar dat doe ik niet meer, dus hup, mobiel meteen de deur uit. Ik heb thuis gewoon telefoon met een antwoordapparaat, dus mensen kunnen altijd een boodschap achterlaten. Vind ik mooi zat.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 20:57 schreef draakje het volgende:

[..]

Weer wat geleerd. Ik heb jaren een heel oude computer gehad waar je bijna niets mee kon. Maar ja, hij deed het nog en ik had geen geld voor een nieuwe. Daarom heb ik me ook nooit zo in alle nieuwe technieken verdiept. Nu heb ik sinds een half jaar een nieuwe en moet ik een grote achterstand inhalen.

Maar ik moet eerlijk zeggen: ik heb het er niet zo op. Ik heb niet eens meer een mobiel. Ik WIL helemaal niet constant bereikbaar zijn. Ik had een mobiel toen ik nog freelance vertaler was, toen moest ik constant oproepbaar zijn, maar dat doe ik niet meer, dus hup, mobiel meteen de deur uit. Ik heb thuis gewoon telefoon met een antwoordapparaat, dus mensen kunnen altijd een boodschap achterlaten. Vind ik mooi zat.
ik heb veel verstand van pc's maar mobiel's vind ik ondingen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 21:05   quote  deeplink  
draakje ik wil jou mail ook heb je mijne nog mail me ff
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 21:06   quote  deeplink  
weet je niet wat msn is draakje?
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 21:06   quote  deeplink  
Ik gebruikte mijn pc voor ik Headliner kende alleen voor e-mail, het schrijven van boeken (en dat kan op elke pc), vertaalwerk en gamen. Ik ben een fervent gamer, dat dan weer wel.

Maar een mobiel? Je hoort de mensen op straat en in de tram eigenlijk alleen maar onzin verkondigen. En als ik bij Albert Heijn in de avocado´s sta te knijpen wil ik helemaal niet gestoord worden. Ik vind e-mail en een antwoordapparaat echt mooi zat.
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 21:05 schreef moha het volgende:
draakje ik wil jou mail ook heb je mijne nog mail me ff
Zal je ff mailen.
draakje
 draakje - zondag 22 juni 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 21:06 schreef moha het volgende:
weet je niet wat msn is draakje?
Vaag. Eigenlijk niet.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 21:06 schreef draakje het volgende:
Ik gebruikte mijn pc voor ik Headliner kende alleen voor e-mail, het schrijven van boeken (en dat kan op elke pc), vertaalwerk en gamen. Ik ben een fervent gamer, dat dan weer wel.

Maar een mobiel? Je hoort de mensen op straat en in de tram eigenlijk alleen maar onzin verkondigen. En als ik bij Albert Heijn in de avocado´s sta te knijpen wil ik helemaal niet gestoord worden. Ik vind e-mail en een antwoordapparaat echt mooi zat.
groot gelijk hoor ik neem alleen mijn mobiel mee voor als ik met pech kom te staan maar staat gwn uit zolang ik hem niet nodig heb smsen vind ik helemaal een drama zulke kleine lettertjes moet ik weer een bril op pff mja mijn kids smsen me vaak
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 22 juni 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2008 - 21:07 schreef draakje het volgende:

[..]

Vaag. Eigenlijk niet.
je hebt toch windows?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: LIef Draakje, waar ben je?

0.0170760