|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
draakje msn is iets wat je moet downloaden dan kan je persoonlijk met mensen typen 1 op 1 |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 21:12 schreef Jacqueline het volgende:draakje msn is iets wat je moet downloaden dan kan je persoonlijk met mensen typen 1 op 1 Maar dat is dan toch hetzelfde als e-mail, of zeg ik nu iets doms? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 21:12 schreef Jacqueline het volgende:draakje msn is iets wat je moet downloaden dan kan je persoonlijk met mensen typen 1 op 1 kan ook met meerderen hoor en als je windows hebt zit msn er al op |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Geloof dat ik dat eraf heb gegooid. Zal wel eens kijken als ik tijd heb. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 21:17 schreef draakje het volgende:[..] Geloof dat ik dat eraf heb gegooid. Zal wel eens kijken als ik tijd heb. ik heb ff tel. brb |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
moha ik bel je helemaal niet hihihi |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee hahaha mijn dochter nu nog |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ben andere dingen doen laters xxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ga zo naar bed lekker mcleod's daughters kijken seizoen 6 dus ben hier morgen weer kanjers. voor strax allemaal slaap lekker. kusssssssss |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 21:45 schreef moha het volgende:ik ga zo naar bed lekker mcleod's daughters kijken seizoen 6 dus ben hier morgen weer kanjers. voor strax allemaal slaap lekker. kusssssssss Veel plezier, moha. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: tof gesprek met ex. daarom was ik ook zo over de zeik. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nee schat, heb hier bonje, probeer spanje te volgen , mijn pda in orde aan het maken, en mijn mail beantwoorden, krijg helemaal het lep van al dat gezeik. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 21:45 schreef moha het volgende:ik ga zo naar bed lekker mcleod's daughters kijken seizoen 6 dus ben hier morgen weer kanjers. voor strax allemaal slaap lekker. kusssssssss slaap lekker, stuk in je kraag |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
spiritualiteitsforum , waar zit dat dan? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Izzie, klik op index (links-onder of links-boven) en dan spiritualiteitsforum |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 23:01 schreef G.R.i het volgende:Izzie, klik op index (links-onder of links-boven) en dan spiritualiteitsforum Wat leuk joh, echt iets in mijn straatje. Ben er mee groot gebracht. Voorspellingen, kaartleggen, in de glazenbol. kijken. astrologie, 7 generaties. Mediums. handoplegging, ( iet te verwarren met Reiki. ik ben wel de eerste Reiki Master in de familie. maar dat voegt alleen iets toe. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik ben astrologe, izz ... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Maar ben volgens mij geen familie van je. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nee, hahaha, denk ik ook niet, tenzij mijn Pa aan de rol is gegaan, ( dit gezegd hebbende, zou dat best eens kunnen maar dan voor zijn trouwen, hij is 34 jaar dood) straks komt hij terug om mij te straffen, hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 15:16 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nee, hahaha, denk ik ook niet, tenzij mijn Pa aan de rol is gegaan, ( dit gezegd hebbende, zou dat best eens kunnen maar dan voor zijn trouwen, hij is 34 jaar dood) straks komt hij terug om mij te straffen, hahaha Waarom? JIJ bent toch niet aan de rol gegaan? Nou ja, dat zou natuurlijk best kunnen, maar dat is in dit geval niet relevant. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 15:33 schreef draakje het volgende:[..] Waarom? JIJ bent toch niet aan de rol gegaan? Nou ja, dat zou natuurlijk best kunnen, maar dat is in dit geval niet relevant. Ik bedoelde dat hij ff komt straffen omdat ik hem beschuldigd van aan de rol gaan |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
soms voel ik mij wel klein hier tussen al die mensen met hun vele kwaliteiten! De 1 is enorm spiritueel, de anders is schrijver, weer een anders is weer astrologe. en als ik alles hier maar moet geloven hebben veel mensen hier ook nog eens verstand van. En daar kom ik aan, een simpel juristen vrouwtje die altijd maar moet proberen om de mannetjes arm te laten worden na een huwelijk. Heeft dat ook iets te maken met het bovennatuurlijke?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 16:22 schreef pauline het volgende:soms voel ik mij wel klein hier tussen al die mensen met hun vele kwaliteiten! De 1 is enorm spiritueel, de anders is schrijver, weer een anders is weer astrologe. en als ik alles hier maar moet geloven hebben veel mensen hier ook nog eens verstand van. En daar kom ik aan, een simpel juristen vrouwtje die altijd maar moet proberen om de mannetjes arm te laten worden na een huwelijk. Heeft dat ook iets te maken met het bovennatuurlijke?? Hangt van je uitgangspunt af. Stelen van de rijken (de mannen) en schenken aan de armen (de vrouwen) vind ik wel iets spiritueels hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 16:48 schreef draakje het volgende:[..] Hangt van je uitgangspunt af. Stelen van de rijken en schenken aan de armen vind ik wel iets spiritueels hebben. ja 1-0 voor jou. mooie quote |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 16:48 schreef draakje het volgende:[..] Hangt van je uitgangspunt af. Stelen van de rijken (de mannen) en schenken aan de armen (de vrouwen) vind ik wel iets spiritueels hebben. Pauline Ivanhoe! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, dat was Robin Hood. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ben er al;-) ff koffie pakken |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heb je "Ons eigen dgk-verhaal" al gelezen? Is aan te bevelen ... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
De laatste post van izz ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja heb het gelezen, was echt een leuke, ik heb niet meegedaan al die tijd, ik zou het hele topic opnieuw moeten lezen, maar er staan dingen tussen over slaai bv, dat ik in een deuk heb gelegen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 18:54 schreef yvonne het volgende:ja heb het gelezen, was echt een leuke, ik heb niet meegedaan al die tijd, ik zou het hele topic opnieuw moeten lezen, maar er staan dingen tussen over slaai bv, dat ik in een deuk heb gelegen Ja, Slaai heb ik er toen bij gehaald. Ik wilde net eigenlijk weer een stukje schrijven, maar weet niet hoe het nu verder moet. Vind dat Izz dat zelluf maar moet doen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik vond ´m errug sterk, Izz. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
we zien wel wie de volgende is;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
oke, lees het zo wel, ben benieuwd |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik heb deeplink aangeklikt, wat is dat??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat weet ik ook niet. Heb ik mij al vaak afgevraagd. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik denk, ik klik ffies, maar er gebeurt niets, hahahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nee, moeten we toch eens aan Boudewijn vragen. Maar jij hebt dus heel slecht geslapen? Was daar een reden voor of was het gewoon zomaar? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
veel te druk gemaakt vandaag, en dan heb ik last van de reuma, wist niet meer hoe ik moest liggen, maar ja vanavond vroeg naar bed, en dan zit ik er weer om 4 uur, hahahahahaha, en om 12 uur morgen komt de fa. jeugdzorg weer, pfffff, woensdag luie dag, donderdag schappies doen, en dan is het weer weekend;-)en dan slaap ik meestal goed |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 19:14 schreef yvonne het volgende:veel te druk gemaakt vandaag, en dan heb ik last van de reuma, wist niet meer hoe ik moest liggen, maar ja vanavond vroeg naar bed, en dan zit ik er weer om 4 uur, hahahahahaha, en om 12 uur morgen komt de fa. jeugdzorg weer, pfffff, woensdag luie dag, donderdag schappies doen, en dan is het weer weekend;-)en dan slaap ik meestal goed Is er vandaag dan iets gebeurd? Of heb je gewoon een off-day? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee, niets bijzonders, maar gewoon TE druk, door de reuma wil ik alles snel doen, voor ik pijn krijg, en dat wil me nog wel eens nekken, en natuurlijk half 4 op, 8 uur bij appie, toen naar mijn ex, ff bakkie gedronken, toen weer een was gedraaid, en de katten een schone wc gegeven, gestofzuigd, en het goede nieuws, uiteindelijk mijn vakantiegeld gekregen, jippieeee |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nu pas? Dat krijgt iedereen toch in mei? Nou ja, in elk geval veel plezier ermee, meis. Het mijne is alweer op. Heb je eigenlijk al lang reuma? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja maar in eerste instantie zou ik het niet krijgen, door bemiddeling van de stichting limor heb ik het nu wel, en het is al bijna op, want die rekeningen he;-((
reuma heb ik nu bijna drie jaar, polsen, vingers en knie-en, en versleten onderrug |
|
|
|