|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, voor Huub neem ik aan. Voor die meiden waarschijnlijk ook niet, maar die kunnen nog rondbazuinen dat ze met een BN-ner hebben geneukt, en daar doe je het als groepie tenslotte voor. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ga ff naar A.H. Laterssss. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: lees je mail ff dan. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dank je wel lieverd xxx |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: gaat ie weer een beetje?? xxx |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: het gaat gelukkig de goede kant op als alles veilig is en goed blijft gaan dan leg ik het hier nog wel uit op het gesloten forum. ik vind het nu nog een beetje eng. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: echt wel en hier in huis ook iedereen ligt op bed behalve ik |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik ben ook nog niet moe. Heb net geprobeerd te lezen, maar het kon me niet boeien. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2008 - 23:35 schreef moha het volgende:[..] het gaat gelukkig de goede kant op als alles veilig is en goed blijft gaan dan leg ik het hier nog wel uit op het gesloten forum. ik vind het nu nog een beetje eng. dan moet je het ook niet doen, lekker voor jezelf houden, wat hjet ook is, sterkte ermee xxxxx |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2008 - 23:47 schreef yvonne het volgende:[..] dan moet je het ook niet doen, lekker voor jezelf houden, wat hjet ook is, sterkte ermee xxxxx je hebt mail meid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juni 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heb je Tom Hanks erbij gestuurd? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2008 - 23:44 schreef draakje het volgende:[..] Ik ben ook nog niet moe. Heb net geprobeerd te lezen, maar het kon me niet boeien. ik ben wel moe maar blijf maar denken |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb je net nog een regeltje gemaild, maar dat kan ik hier ook wel zeggen. Ik denk dat er heel goed iets aan te doen is omdat het heel verklaarbaar is. Het is niet gek ofzo, maar juist heel logisch. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: en mail terug>>>>>>>>>> |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2008 - 23:51 schreef draakje het volgende:[..] Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb je net nog een regeltje gemaild, maar dat kan ik hier ook wel zeggen. Ik denk dat er heel goed iets aan te doen is omdat het heel verklaarbaar is. Het is niet gek ofzo, maar juist heel logisch. mee eens, maar toch, ff in de gaten houden |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
het moet gwn goed komen, die angst moet weg bij mij dit vreet me op |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja daarom, dat schiet niet op, nog ffies doorbijten |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat snap ik. En ze is te oud om echt vreselijk te gaan betuttelen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja maar wat moet je dan?? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: afleiding geven en praten als ze er behoefte aan heeft. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
lieve moha en draakje, ik ga slapen, morgen om 8 uur staat jeugdzorg op de stoep, pfffff, fijne voortzetting nog, nou ja, je begrijpt het wel, en tot morgen xxx en slaap lekker voor straks |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: praten is heel belangrijk, ik weet het;-( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wat een idiote tijd, 8 uur! Sterkte iig. Slaap ze! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ok truste yvonne en thx xxx |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik ga ook slapen, moha. Sterkte en tot morgen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ok draakje jij ook weltrusten en ook heel veel bedankt he je hebt wrs het knelpunt gevonden. dikke kus xxx |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 00:08 schreef moha het volgende:ok draakje jij ook weltrusten en ook heel veel bedankt he je hebt wrs het knelpunt gevonden. dikke kus xxx Ik hoop het, meid. Truste! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
he net te laat, nou ja morgen weer een dag. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik heb helemaal geen besef van tijd alleen maar gezeik ik hoop nu toch eens dat er een vrolijke tijd aanbreekt hier |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik kreeg net op de markt een gratis (nep)roos, van zijde. Die deelden ze zomaar uit. Vond ik wel leuk. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 16:38 schreef draakje het volgende:[..] Ik kreeg net op de markt een gratis (nep)roos, van zijde. Die deelden ze zomaar uit. Vond ik wel leuk. ik zou hem niet eens aannemen wat moet ik met die troep, maar het gebaar is aardig. en als jij het leuk vind hebben ze toch iemand blij gemaakt. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 16:44 schreef moha het volgende:[..] ik zou hem niet eens aannemen wat moet ik met die troep, maar het gebaar is aardig. en als jij het leuk vind hebben ze toch iemand blij gemaakt. Ach, ik probeer altijd overal maar de zonzijde van te zien. Niet dat het me altijd lukt hoor. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hoe werkt het nou met die enquete waar je punten voor krijgt ik krijg nu mail over win een reis naar de malediven, hangmat en meer hoort dat er ook bij het lijkt mij dat je dan mail krijgt zo van: wij hebben weer een enquete voor u waar u punten mee verdiend. of heb ik het fout? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
moha een extra lange warme knuffel voor jou xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 16:47 schreef moha het volgende:hoe werkt het nou met die enquete waar je punten voor krijgt ik krijg nu mail over win een reis naar de malediven, hangmat en meer hoort dat er ook bij het lijkt mij dat je dan mail krijgt zo van: wij hebben weer een enquete voor u waar u punten mee verdiend. of heb ik het fout? Yvonne had jou toch opgegeven voor de enquetes van het NIPO? Heb je die software al geïnstalleerd? (Wat is nu krijgt is iig NIET van het NIPO.) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 18:24 schreef draakje het volgende:[..] Yvonne had jou toch opgegeven voor de enquetes van het NIPO? Heb je die software al geïnstalleerd? (Wat is nu krijgt is iig NIET van het NIPO.) nee heb geen software gekregen ze hebben zelfs niet op mijn mail gereageerd nou dan niet hoor ik hoef al niet meer |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
er stond ook een telefoonnummer bij moha, en ik heb het zelf ook nog een keer ingevuld, omdat ik een vragenlijst kreeg, ik zou zeggen bel ze dan ffies.. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 18:35 schreef moha het volgende:[..] nee heb geen software gekregen ze hebben zelfs niet op mijn mail gereageerd nou dan niet hoor ik hoef al niet meer Die software moet je zelf downloaden van hun site, die sturen ze niet. Maar ik zie dat Yvonne net weer on-line is, dus vraag het haar anders ff. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 18:42 schreef draakje het volgende:[..] Die software moet je zelf downloaden van hun site, die sturen ze niet. Maar ik zie dat Yvonne net weer on-line is, dus vraag het haar anders ff. hoe kan jij nou zien dat ik on line ben draakje?
en die software moet je idd zelf downloaden, met mijn oude pc had ik een floppy-drive, en toen ik belde hoe het moest als ik pc had zonder gaven ze me een link. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 18:43 schreef yvonne het volgende:[..] hoe kan jij nou zien dat ik on line ben draakje? en die software moet je idd zelf downloaden, met mijn oude pc had ik een floppy-drive, en toen ik belde hoe het moest als ik pc had zonder gaven ze me een link. Vanwege het tijdstip van je laatste post ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ohwww, okè, denk al, waar zitten al die dingen hier, ledenlijst enzo, waar je kan zien wie on line is;-) |
|
|
|