|
|
yvonne
|
|
|
quote: snap ik, en tegen die tijd dat het wel weer boeit, bel ik wel ffies |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
yw moppie kus denk aan je xxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: thx tis rustig hier hoor ze kijken voetbal |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
neem jij aub ook ff rust en ff relaxen scheet |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik ben juist blij als ik bezig blijf ik doe een spel en af en toe dit forum |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Haha, de huishoudelijke types hier hadden me aangestoken. Ik heb tijdens het voetballen de keuken en de gang gestofzuigd en gedweild en de kattenbak verschoond. Ben ik goed of ben ik goed?I |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 22:53 schreef draakje het volgende:[..] Haha, de huishoudelijke types hier hadden me aangestoken. Ik heb tijdens het voetballen de keuken en de gang gestofzuigd en gedweild en de kattenbak verschoond. Ben ik goed of ben ik goed?I ik moet alleen de kattenbakken nog doen, maar dat doe ik morgenochtend gelijk, ( na de koffie) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik heb nu echt een zeer voldaan gevoel over mezelf. Over het algemeen zitten huishoudelijk werk en ik niet op hetzelfde level. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
hahaha, hh werk en ik ook niet, en om 6 uur vanmorgen alles gedaan, pppff, nou ja de katten wc`s nog ffies, maar dan is ook alles gedaan......... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En als ik morgen beneden kom en mijn katten hebben weer uitgebreid gekotst, krijgen ze een pak rammel! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ohw, dat had ik van de week, word wakker, zet de pc aan, trek ochtendjas aan, pak koffie ga zitten, en jakkieeeeeee, zat ik in de kots;-((((((((((((( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 23:12 schreef yvonne het volgende:ohw, dat had ik van de week, word wakker, zet de pc aan, trek ochtendjas aan, pak koffie ga zitten, en jakkieeeeeee, zat ik in de kots;-((((((((((((( O, dat heb ik ook regelmatig. Eén voordeel: je bent meteen helemaal wakker. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dan zit het tussen je tenen helemaal vol met smurrie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juni 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: nee, ik zat er in deze keer, kon gelijk wassen en douchen;-( |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ja erg he, en ze zetten er geen naamkaartje bij;-( |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Moeten nog leren boven de kattenbak te k***tsen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ach, keukenpapier, mop er overheen en het is weg, zeker nu, die haarballen, dat is niet zo erg, en mijn kat van 14 kilo, die had dus gespuugd, de eet wel brokjes, maar slikt ze heel door, de gulzigaard;-), en dan komt het er uit hè.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 23:24 schreef yvonne het volgende:ach, keukenpapier, mop er overheen en het is weg, zeker nu, die haarballen, dat is niet zo erg, en mijn kat van 14 kilo, die had dus gespuugd, de eet wel brokjes, maar slikt ze heel door, de gulzigaard;-), en dan komt het er uit hè.... Een kat van 14 kilo??????????? Dat is geen kat meer, dat is een leeuw! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
hij is lief en ligt op schoot, pppffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Die til je niet zo eventjes op. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Is dat zo'n wilde Noorse boskat? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja hoor, dat doe ik wel, wat dat betreft ben ik een doorzetter, reuma of niet, ik til de balen grit van 25 kilo ook, en ik fiets, doe gewoon alles, voel ik de volgende dag wel, en dan is het ff rustdaggie;-))), en als ik flodder zat ben, gaat ie netjes de grond op, of de tafel, of bank, waar ie maar wil, ik ben niet zo moelijk |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: nee, een gewone huis tuin en keukenkat, maar vreet van alles tussendoor, borden hoef ik bij wijze van spreke niet meer af te wassen, drop is niet veilig, chips niet, toffee`s niet, en winegums helemaal niet.......oja en kaas |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nou, dat vind ik wel stoer van je. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: nee, stoer niet, maar ik kan moeilijk achter de geraniums zitten, had ik ook met de streamverslagen schrijven, op het laatst ging het niet meer, werden mijn vingers 2 x zo dik, en dan een daggie ff wat rustiger, dan gaat het ook;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 23:33 schreef yvonne het volgende:[..] nee, een gewone huis tuin en keukenkat, maar vreet van alles tussendoor, borden hoef ik bij wijze van spreke niet meer af te wassen, drop is niet veilig, chips niet, toffee`s niet, en winegums helemaal niet.......oja en kaas Weet je waar mijn 2 katten echt aan verslaafd zijn? Aan de mokkasticks van Verkade. Er staat standaard een doos in het wandmeubel. Ze weten precies hoe ze die twee helften van elkaar moeten krijgen en die leeg gelikte koek vind ik dus door het hele huis. Maar die mokka ertussen ... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 23:35 schreef yvonne het volgende:[..] nee, stoer niet, maar ik kan moeilijk achter de geraniums zitten, had ik ook met de streamverslagen schrijven, op het laatst ging het niet meer, werden mijn vingers 2 x zo dik, en dan een daggie ff wat rustiger, dan gaat het ook;-) Ik heb niet eens geraniums. Vind ze niet mooi. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ik heb helemaal geen planten, want flodder vreet die ook nog op;-((((( |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2008 - 23:36 schreef draakje het volgende:[..] Weet je waar mijn 2 katten echt aan verslaafd zijn? Aan de mokkasticks van Verkade. Er staat standaard een doos in het wandmeubel. Ze weten precies hoe ze die twee helften van elkaar moeten krijgen en die leeg gelikte koek vind ik dus door het hele huis. Maar die mokka ertussen ... hahaha, gekke beesten zijn het toch;-)))) maar o zo lief................... |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: goedenavond ladys, mijn kat is bezeten van chinees voedsel babi pangang begaat ze een moord voor. kijk uit met shoarma en je roti. en de paella? die vreet ze uit de pan. al moet ze het gasfornuis afbreken. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
toen waren de lady`s al naar bed;-) goedemorgen dus, ja je hebt het gelezen, katten zijn rare kostgangers, hahahaha, en wat zijn ze rustig zo op de vroege morgen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
is er dan helemaal niemand meer aanwezig? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja hoor, ikkie ffies, ik val ff drie weken in op tvfan, maar daarom kom ik wel hiero |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik ben er ook af en toe, maar erg druk is het idd niet. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
nou das dus weer eens duidelijk geef nooit geld voor iets op internet want op een andere site heeft 1 persoon dus het geld opgemaakt wat voor een actie was en nu typ ik het hier nog netjes en wat zacht makent neer de werkelijkheid staat daar |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ben benieuwd hoe de meet & greet was met brian & amanda |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 - 20:08 schreef Jacqueline het volgende:nou das dus weer eens duidelijk geef nooit geld voor iets op internet want op een andere site heeft 1 persoon dus het geld opgemaakt wat voor een actie was en nu typ ik het hier nog netjes en wat zacht makent neer de werkelijkheid staat daar Laat me raden: was het NL? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, die was vandaag! Bigfoot ging erheen, dus die zal het ons wel vertellen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ik had eigenlijk ook gegaan maar kon niet, ik was ergens anders even harder nodig, en zelfs da zat niet in de planning, ik moest eigelijk eerst NOG ergens anders heen. plannen maken? ik kan het net zo goed niet doen. want er komt toch niets van. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 - 20:27 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ik had eigenlijk ook gegaan maar kon niet, ik was ergens anders even harder nodig, en zelfs da zat niet in de planning, ik moest eigelijk eerst NOG ergens anders heen. plannen maken? ik kan het net zo goed niet doen. want er komt toch niets van. Zet je agende maar op Marktplaats. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: HAhahahahahha, gekkie! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Is toch niet zo gek? Ze kunnen er als ze snel zijn nog een half jaar mee doen. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik heb bigfood gister gesproken ze heeft een top dag gehad. EN HEEFT ERVAN GENOTEN ZE ZAL VANDAAG WEL VERSLAG komen doen moppies |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2008 - 09:33 schreef Jacqueline het volgende:ik heb bigfood gister gesproken ze heeft een top dag gehad. EN HEEFT ERVAN GENOTEN ZE ZAL VANDAAG WEL VERSLAG komen doen moppies kan bijna niet wachten |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Laat maar, edit door mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2008 - 09:33 schreef Jacqueline het volgende:ik heb bigfood gister gesproken ze heeft een top dag gehad. EN HEEFT ERVAN GENOTEN ZE ZAL VANDAAG WEL VERSLAG komen doen moppies Te gek!!! nou bigfood heb her en der al gelezen over je dag maarre het kan altijd meer, lol. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik ben hier moppies xxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|