|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hoe gaat het trouwens met jullie etentje? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Draak waar zit je? iedereen weer de pleitvaart genomen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Draak heeft ff boodschappen gedaan. Was flink tillen: 20 flessen wijn, 10 flessen jenever en 3 kratten bier. Daar kom ik de week wel weer mee door. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 16:00 schreef draakje het volgende:[..] Draak heeft ff boodschappen gedaan. Was flink tillen: 20 flessen wijn, 10 flessen jenever en 3 kratten bier. Daar kom ik de week wel weer mee door. kun je dat in je eentje tillen dan? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
kun je dat in je eentje op dan? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Zuiplappen hebben vaak flinke spierballen, Boudewijn. Zo´n paar honderd keer per dag een glas naar je mond brengen ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
zuiplappen hebben vaak slappe benen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Goeie remedie daartegen: neem een slijter in een ander deel van de stad.
Da´s een soort van cardiofitness ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Draakje heb je geen auto, woon je in een grote stad? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Haha, nee, heb geen auto en ja, woon in Amsterdam. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Sterker nog, ik heb niet eens een rijbewijs. Maar da´s misschien maar goed ook. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Dan is het inderdaad flink gezond sjouwen; ik heb wel een auto, maar ivm parkeren altijd lastig, neem ik de fiets (uitgerust met 2 tassen ) niet elegant maar wel praktisch. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 16:00 schreef draakje het volgende:[..] Draak heeft ff boodschappen gedaan. Was flink tillen: 20 flessen wijn, 10 flessen jenever en 3 kratten bier. Daar kom ik de week wel weer mee door. En maar zeggen dat ze alleen thee drinkt. ( weegt veel minder) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Maar ja, minder lekker hè ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Nou ik vind een heerlijke cactus thee niet te versmaden, maar mag van mij ook een drooe rooie zijn. en af en toe een wiskey malt.hmmmm |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 16:44 schreef Izz@headliner het volgende:Nou ik vind een heerlijke cactus thee niet te versmaden, maar mag van mij ook een drooe rooie zijn. en af en toe een wiskey malt.hmmmm Nee hoor, ik hou het bij de oerhollandse jenever. En verder: Schelvispekel, Oranjebitter en veel bier! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En dan een lekkere bitterbal erbij. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Mo waar hang je, kzie je nieh |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
klote. dan moeten wij het met elkaar zien te rooien |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Zou dat lukken, denk je? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nou wat heb je te drinken voor mij, ergens op de wereld is het allang 5 uur geweest. hahahah |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 16:54 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nou wat heb je te drinken voor mij, ergens op de wereld is het allang 5 uur geweest. hahahah Haha, dat is een leuk verhaal. Ik heb met de Transsiberie-express gereisd, en in ons gezelschap bevond zich een Fries die wel van een neut hield. Om een uur of 2 ´s middags begon hij steevast op zijn horloge te kijken. Als de rest dan zei dat het nog geen borreltijd was (er was een soort café in de trein), zei hij: "Ja, maar we zijn net een nieuwe tijdszone in gegaan."
Waarop hij dan naar het café vertrok. En meestal had hij nog gelijk ook. Ze hebben iets van 5 tijdszones in Rusland. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 16:57 schreef draakje het volgende:[..] Haha, dat is een leuk verhaal. Ik heb met de Transsiberie-express gereisd, en in ons gezelschap bevond zich een Fries die wel van een neut hield. Om een uur of 2 ´s middags begon hij steevast op zijn horloge te kijken. Als de rest dan zei dat het nog geen borreltijd was (er was een soort café in de trein), zei hij: "Ja, maar we zijn net een nieuwe tijdszone in gegaan." Waarop hij dan naar het café vertrok. En meestal had hij nog gelijk ook. Ze hebben iets van 5 tijdszones in Rusland. wat ben jij een wereldreiziger. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dit was 1 van mijn 2 wereldreizen, dus dat valt wel mee. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ben in Duitsland, Engeland, Belgie, Frankrijk, Italie. Zwitserland, Oostenrijk geweest. en Spanje hoef ik voor de meeste van jullie niet eens te noemen wisten jullie al.( alles per Bus of eigen auto) onze familie stapt never nooit op een vliegtuig) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
oh gut, en dat vind mevrouw Meevallen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik ben buiten de bovenstaande landen ook nog in Roemenie, Ierland, Denemarken, Zweden, Monaco, Tunesie, Egypte, Soedan, Rusland, Mongolie en China geweest. Ik vlieg net zo makkelijk als een vogeltje. Heerlijk taxfree winkelen. Enne ... er gebeuren meer auto- dan vliegtuigongelukken hoor! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
geintjuhhhhhhhhhhhhhhh, maar Rusland, ik heb Rusland vaak bezocht maar dan in boeken. is mij iets te lang voor in een bus. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En nu ga ik ff naar Simon Frasier kijken. Tot straks! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 17:04 schreef draakje het volgende:Ik ben buiten de bovenstaande landen ook nog in Roemenie, Ierland, Denemarken, Zweden, Monaco, Tunesie, Egypte, Soedan, Rusland, Mongolie en China geweest. Ik vlieg net zo makkelijk als een vogeltje. Heerlijk taxfree winkelen. Enne ... er gebeuren meer auto- dan vliegtuigongelukken hoor! nou nee dank schat, ik heb al hoogtevrees als ik op een krant sta, of in een bord heldere bouillion kijk. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 17:04 schreef draakje het volgende:En nu ga ik ff naar Simon Frasier kijken. Tot straks! quote:ik ben ook pleitte dan. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 17:04 schreef Izz@headliner het volgende:geintjuhhhhhhhhhhhhhhh, maar Rusland, ik heb Rusland vaak bezocht maar dan in boeken. is mij iets te lang voor in een bus. Siberie is echt prachtig. Heel ouderwets. Er reden nog veel motoren met zijspan en die stonden vaak te wachten tot onze trein was langs gereden. "Daar heb je George en Mildred weer", zeiden wij dan. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 17:06 schreef draakje het volgende:[..] Siberie is echt prachtig. Heel ouderwets. Er reden nog veel motoren met zijspan en die stonden vaak te wachten tot onze trein was langs gereden. "Daar heb je George en Mildred weer", zeiden wij dan. lijkt mij ook prachtig en romantisch. komt nog bij dat gek ben op kou en sneeuw, ja ik weet het, call me names. is nu eenmaal zo, ik hou niet van warmte, het is mij al snel veel te warm. kan er niet goed tegen als COPD patiënt. Vind ik trouwens prachtserie, geweldig, arme George.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 17:47 schreef Izz@headliner het volgende:[..] lijkt mij ook prachtig en romantisch. komt nog bij dat gek ben op kou en sneeuw, ja ik weet het, call me names. is nu eenmaal zo, ik hou niet van warmte, het is mij al snel veel te warm. kan er niet goed tegen als COPD patiënt. Vind ik trouwens prachtserie, geweldig, arme George. Ik ben ook dol op kou, sneeuw en zelfs regen. Als ik zou emigreren zou ik naar Engeland, Ierland of Scandinavie gaan. Dus ik vind dat helemaal niet raar. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 18:35 schreef draakje het volgende:[..] Ik ben ook dol op kou, sneeuw en zelfs regen. Als ik zou emigreren zou ik naar Engeland, Ierland of Scandinavie gaan. Dus ik vind dat helemaal niet raar. je zou zo een zus kunnen zijn dus. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Eigenlijk dacht ik dat Izz en jij zo dol op Spanje waren. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Nou onze band met Spanje ligt ergens anders. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ohw je bent nog op wat leuk |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, ik zit hier eigenlijk omdat ik de computer wilde uitzetten (er was toch niemand), maar nu ben ik van mening veranderd. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: later
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Je moet niets doen waardoor je herkend kan worden, dat spreekt vanzelf, maar je maakt me wel razend nieuwsgierig. Ben je soms een onecht kind van Juan Carlos?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dat begrijp ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
als de hemel valt zijn we allemaal dood.
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik weet alleen dat je mij op de mouw hebt gespeld dat je een man was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
het zijn juist de mensen die niets hebben, die dingen een draai geven.
|
|
|