|
|
Izz@headliner
|
|
|
je weet wat je zelf schrijft, wat een ander schrijft kan je aannemen, maar ook naast je neerleggen, aan de andere kant kan iedereen zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Huh? Je bedoelt dat mensen die niets hebben (op welk gebied, trouwens?) dingen verdraaien? Anders snap ik ´m niet. Ik heb niets wat mensen niet mogen weten, ik wil alleen niet dat iedereen het weet. Dan kan ik er beter een boek over schrijven, dan verdien ik er nog wat aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Daar heb je helemaal gelijk in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
zo kun je het ook stellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Zeg maar waar.
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Sommige dingen kun je niet verklaren
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
het lijkt een spannend boek, tot je de pagina omslaat.
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wat geheimzinnig allemaal. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Iedereen houd wel van een mysterie,
|
|
|
|
draakje
|
|
|
O absoluut!
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
doe maar een gooi
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heb ik helaas niet in huis. Ik lust geen sterke drank. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: oh, dus omdat jij geen sterke drank lust zet je een ander ook maar op een droogje? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 00:56 schreef Izz@headliner het volgende:[..] oh, dus omdat jij geen sterke drank lust zet je een ander ook maar op een droogje? Nee hoor, als ik weet dat ik bezoek krijg dat het wél lust, koop ik het gewoon. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En anders is het bezoek veroordeeld tot een glaasje wijn. Dat lust ik wel. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 00:57 schreef draakje het volgende:[..] Nee hoor, als ik weet dat ik bezoek krijg dat het wél lust, koop ik het gewoon. jij bent een goede gastvrouw, bij mij kan men kiezen wat er in huis is. lsut men dat niet dan is er koffie of gemeente pils. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 00:58 schreef Izz@headliner het volgende:[..] jij bent een goede gastvrouw, bij mij kan men kiezen wat er in huis is. lsut men dat niet dan is er koffie of gemeente pils. Ik lust ook geen koffie ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
om een lang verhaal kort te maken, kon zomaar een Kay Scarpetta serie worden. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: maar ik heb wel wijn in huis, 5 verschillende soorten, dus vast wel je smaak bij. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:00 schreef Izz@headliner het volgende:om een lang verhaal kort te maken, kon zomaar een Kay Scarpetta serie worden. Heb je trouwens gelezen wat ik gisteren aan Yvonne schreef over die bij toeval ontdekte schrijver? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:01 schreef Izz@headliner het volgende:[..] maar ik heb wel wijn in huis, 5 verschillende soorten, dus vast wel je smaak bij. Als het maar droge witte of droge rosé is. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: laat ik die nu toevallig ook lusten, dus ja die is er ook! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, schenk eens in dan. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Dit is misschien ook wel lachen, ik heb van mij 20ste tot mijn 38ste geen slok alcohol gedronken.
ik had enorme kiespijn, dus vroeg om raad. aan iedereen behalve aan de tandarts, de enige van wie ik wel echt bang ben. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dus werd mij verteld alcohol. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:04 schreef Izz@headliner het volgende:Dit is misschien ook wel lachen, ik heb van mij 20ste tot mijn 38ste geen slok alcohol gedronken. ik had enorme kiespijn, dus vroeg om raad. aan iedereen behalve aan de tandarts, de enige van wie ik wel echt bang ben. Het is misschien dom, maar ik snap het verband tussen de 1e en de 2e zin niet. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wat men vergat te vertellen was spoelen, dus ik 1 glas wat uiteraard niet hielp, en op het laatst had ik 4 kwart fles op. de andere dag,lallend naar de tandarts en nog kiespijn als een gek. geen verdoving want die had ik al genoeg volgens de tandarts, een wortelkanaal behandeling. nou Draak ik kan je vertellen. dat was geen lolletje. bevalling beviel beter. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maar ik was wel gevallen voor de wiskey. het duurde alleen even voor ik door had hoe je die drinkt, namelijk uit een leuk glas. en een klein laagje. hahahahahah |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:07 schreef Izz@headliner het volgende:wat men vergat te vertellen was spoelen, dus ik 1 glas wat uiteraard niet hielp, en op het laatst had ik 4 kwart fles op. de andere dag,lallend naar de tandarts en nog kiespijn als een gek. geen verdoving want die had ik al genoeg volgens de tandarts, een wortelkanaal behandeling. nou Draak ik kan je vertellen. dat was geen lolletje. bevalling beviel beter. Hahaha! Nee, die verdoving had je idd niet meer nodig. Had je dan geen enorme kater? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:09 schreef draakje het volgende:[..] Hahaha! Nee, die verdoving had je idd niet meer nodig. Had je dan geen enorme kater? jazeker maar wist niet of dit kwam door de wortelkanaal behandeling, of door die fles die ik had leeg geklokt. want die fles was binnen een uur of twee helemaal kaal van binnen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:11 schreef Izz@headliner het volgende:[..] jazeker maar wist niet of dit kwam door de wortelkanaal behandeling, of door die fles die ik had leeg geklokt. want die fles was binnen een uur of twee helemaal kaal van binnen. Ja, ik heb ook wel eens een wortelkanaalbehandeling gehad. Is idd geen lolletje. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Vind het wel jammer dat ik van de week niet wat in huis heb gehaald, want nu heb ik echt trek. lol |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:14 schreef Izz@headliner het volgende:Vind het wel jammer dat ik van de week niet wat in huis heb gehaald, want nu heb ik echt trek. lol Trek je toch een fles wijn open! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Typ jij met je tenen ofzo? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
mijn dochter had met oud en nieuw 2 flessen gekregen, maar super duur/ op zo'n drank orgel, ronddraaiend ding met 6 verschillende soorten drank erop. en elke keer als ik naar de keuken ging, nam ik een beetje. en sindsdien heb ik 2 nieuwe vriendjes, jack en jan de wandelaar. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ? denk niet dat de laptop dat zou waarderen, maar wat bedoel je?
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:17 schreef Izz@headliner het volgende:mijn dochter had met oud en nieuw 2 flessen gekregen, maar super duur/ op zo'n drank orgel, ronddraaiend ding met 6 verschillende soorten drank erop. en elke keer als ik naar de keuken ging, nam ik een beetje. en sindsdien heb ik 2 nieuwe vriendjes, jack en jan de wandelaar. Ik weet wie je bedoelt, maar ken ze niet persoonlijk. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Moet steeds zo lang op antwoord wachten. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: dan zou het sneller gaan met mijn tenen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Je vriendjes zijn er niet, dus daar kan het niet aan liggen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, juist langzamer oen! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nee die zijn nog aan het bellen ( call ^call) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: gaan we nu mij bij mijn voornaam noemen? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Nou jij zit nu ook niet in de midnight expres |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Jan en Jack van Gall & Gall. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Naar die voornaam ben ik trouwens ook wel benieuwd, maar ik snap dat je die hier niet gaat neerzetten. |
|
|
|