|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:47 schreef draakje het volgende:[..] En hij gaat over mij. Dat hebben we samen toch maar mooi voor elkaar gebokst! with a lidle help from our friends |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:29 schreef Izz@headliner het volgende:steenbok met ascendant maagd zo goed als niet te combineren die 2 mijn huis is het 12e huis Why not? Zijn allebei aardetekens, dus gaan goed samen. ´t Is alleen een beetje te veel van het goede. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ben blij dat ik je nog even zag, herinner mij dat ik ng 2 brieven moet schrijven en moet Thee gaan zetten, mijn kind komt zo. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Idd. Seya, moha, Yvonne, Xanne, als we ooit iets terug kunnen doen ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:49 schreef draakje het volgende:[..] Why not? Zijn allebei aardetekens, dus gaan goed samen. ´t Is alleen een beetje te veel van het goede. nou die heb je ook vlug gelezen hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:49 schreef Izz@headliner het volgende:ik ben blij dat ik je nog even zag, herinner mij dat ik ng 2 brieven moet schrijven en moet Thee gaan zetten, mijn kind komt zo. Zo, da´s een latertje. Nou, schrijf ze en zet ze, dan ga ik nog ff lezen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Stier en steenbok is de beste combie, althans mei stier met december steenbok. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:51 schreef Izz@headliner het volgende:Stier en steenbok is de beste combie, althans mei stier met december steenbok. Ja, dat is waar. Steenbokken en maagden zijn allebei nogal streng, terwijl Stieren weliswaar ook aards zijn, maar iets frivools hebben. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:52 schreef draakje het volgende:[..] Ja, dat is waar. Steenbokken en maagden zijn allebei nogal streng, terwijl Stieren weliswaar ook aards zijn, maar iets frivools hebben. regelrechte sletten zijn het, en de steenbok is meer huiselijk. en hondstrouw |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dan ga ik je nu welterusten wensen, en tot morgen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: lief van je, jij het zelfde, ik heb nog uurtje of 3 te gaan. weltrusten meiske |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ik word wakker, klik deze pagina open , en het eersst wat ik lees is dit, koffie over tb heen, whahahahahahahahahahah
oja maagd, acendant tweelingen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 01:52 schreef draakje het volgende:[..] Ja, dat is waar. Steenbokken en maagden zijn allebei nogal streng, terwijl Stieren weliswaar ook aards zijn, maar iets frivools hebben. ik ben niet streng hor |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
goedemorgen eerst even de honden verzorgen die barsten van de trek en zijn blij dat ze naar buiten gaan zo. tot straks |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: die tijd heb ik gehad, hahahahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Met een tweeling-ascendant niet nee. Goedemorgen trouwens. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 17:05 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nou nee dank schat, ik heb al hoogtevrees als ik op een krant sta, of in een bord heldere bouillion kijk. Haha, die gebruik ik ook altijd! Ik heb namelijk ook gierende hoogtevrees, maar ben banger op een keukentrapje dan in een vliegtuig. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik heb een soort van hoogtevrees. Ik kan op de eifeltoren staan, geen enkel probleem, maar een keukentrap zonder houvast !!! Dan krijg ik gelijk een paniek aanval. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 12:50 schreef Bigfoot het volgende:Ik heb een soort van hoogtevrees. Ik kan op de eifeltoren staan, geen enkel probleem, maar een keukentrap zonder houvast !!! Dan krijg ik gelijk een paniek aanval. Als ik een nieuwe lamp moet indraaien! Sta ik op zo´n trapje en dan ga ik dus dood van angst. Maar vliegtuigen, nee, daar heb ik dus geen problemen mee. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 12:52 schreef draakje het volgende:[..] Als ik een nieuwe lamp moet indraaien! Sta ik op zo´n trapje en dan ga ik dus dood van angst. Maar vliegtuigen, nee, daar heb ik dus geen problemen mee. Ja zoiets heb ik ook, het gaat om stabiliteit bij mij. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik heb het idee dat het bij mij om angst om te vallen gaat. Zowel letterlijk als figuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:00 schreef draakje het volgende:[..] Ik heb het idee dat het bij om angst om te vallen gaat. Zowel letterlijk als figuurlijk. Ja dat denk ik ook, zo voel ik het tenminste wel. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:00 schreef draakje het volgende:[..] Ik heb het idee dat het bij mij om angst om te vallen gaat. Zowel letterlijk als figuurlijk. nu bij mij gaat het dus zo. ik kijk naar beneden en word er naar toe gezogen, dus dan val je vanzelf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:04 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nu bij mij gaat het dus zo. ik kijk naar beneden en word er naar toe gezogen, dus dan val je vanzelf. Ja, dat herken ik. Ik kan best een hoog gebouw beklimmen, maar moet niet bij de rand gaan staan en naar beneden kijken. Dan krijg ik idd de neiging om het te laten gebeuren. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:06 schreef draakje het volgende:[..] Ja, dat herken ik. Ik kan best een hoog gebouw beklimmen, maar moet niet bij de rand gaan staan en naar beneden kijken. Dan krijg ik idd de neiging om het te laten gebeuren. Ligt eraan hoe hoog de balustarde is. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zo jullie zijn aardig bezig geweest dames, ik heb jullie gemaild Izz, Draakje en Yvonne. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:55 schreef moha het volgende:zo jullie zijn aardig bezig geweest dames, ik heb jullie gemaild Izz, Draakje en Yvonne. Heb het gelezen, moha. Zal je later antwoorden, want ik ga nu ff boodschappen doen en misschien wel een terrasje pikken. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:58 schreef draakje het volgende:[..] Heb het gelezen, moha. Zal je later antwoorden, want ik ga nu ff boodschappen doen en misschien wel een terrasje pikken. ok veel plezier meid. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: anybody here? ik heb iets grijzeligs weer. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
stond dus rond 13.21 uur bij het Cwi, werd het pand ontruimd bom melding. ik als een racende rukeend op de fiets weg van dat gebouw. kom ik bij een brug, weer allemaal gasten in witte pakken met oranje banden om. hier niet fietsen mevrouw, vrachtwagen met olie gekanteld, 1 vonk van de tram en we worden allemaal opgeblazen. denk jezus ik ga naar huis op het toilet zitten, en prop mijn jong onder de trap. ( die bleven altijd staan in de oorlog) met mijn geluk stort straks mijn huis in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: gewoon blijven posten;-))) |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 15:33 schreef Izz@headliner het volgende:stond dus rond 13.21 uur bij het Cwi, werd het pand ontruimd bom melding. ik als een racende rukeend op de fiets weg van dat gebouw. kom ik bij een brug, weer allemaal gasten in witte pakken met oranje banden om. hier niet fietsen mevrouw, vrachtwagen met olie gekanteld, 1 vonk van de tram en we worden allemaal opgeblazen. denk jezus ik ga naar huis op het toilet zitten, en prop mijn jong onder de trap. ( die bleven altijd staan in de oorlog) met mijn geluk stort straks mijn huis in. lekker verhaal zo op een zonnige middag, ga zo eens kijken bij het nieuws, jij iig heel veel sterkte, en ik hoop niet dat je je ramen en deuren dichtmoet houden met deze hitte....... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 15:33 schreef Izz@headliner het volgende:stond dus rond 13.21 uur bij het Cwi, werd het pand ontruimd bom melding. ik als een racende rukeend op de fiets weg van dat gebouw. kom ik bij een brug, weer allemaal gasten in witte pakken met oranje banden om. hier niet fietsen mevrouw, vrachtwagen met olie gekanteld, 1 vonk van de tram en we worden allemaal opgeblazen. denk jezus ik ga naar huis op het toilet zitten, en prop mijn jong onder de trap. ( die bleven altijd staan in de oorlog) met mijn geluk stort straks mijn huis in. tjezus het was wel jou middag he |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: het angstzweet loopt in stralen langs mijn fragile lijfje. ( moest het corrigeren van mijn zoon) mag mijzelf niet neerhalen. lol. zweet echt peentjes en ben helemaal opgefokt door de adrenaline die door mijn lijf giert.
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 15:42 schreef Izz@headliner het volgende:[..] het angstzweet loopt in stralen langs mijn dikke donder. lol/ zweet echt peentjes en ben helemaal opgefokt door de adrenaline die door mijn lijf giert. ik kan me voorstellen meid pff ga ff lekker bijkomen neem een lekker koel drankie ff je hartslag weer normaal laten worden. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 15:46 schreef moha het volgende:[..] ik kan me voorstellen meid pff ga ff lekker bijkomen neem een lekker koel drankie ff je hartslag weer normaal laten worden. haha schreef net dat ik een tabletje in ga nemen en ff wat eten voor mijn hooffie ontploft. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
we zullen het straks wel lezen, en nu hoor ik hier ook al constant politie en brandweer, gaat lekker vandaag |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
over shoppen gesprokken op topic doodsbang, wie weet waar je een beetje leuke kleding kan kopen voor grote maten? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Leuke betaalbare ds.mode H&M en Miss Etam; Bij V&D en C&A kan ik maar zelden slagen (beetje tuttige mode) Er zijn ook spec.zaken, maar daar is het ook duurder. O,ja je hebt kinderbijslag gekregen. Nou gaan dan, (als het afgekoeld is) Succes met choppen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 16:27 schreef G.R.i het volgende:Leuke betaalbare ds.mode H&M en Miss Etam; Bij V&D en C&A kan ik maar zelden slagen (beetje tuttige mode) Er zijn ook spec.zaken, maar daar is het ook duurder. O,ja je hebt kinderbijslag gekregen. Nou gaan dan, (als het afgekoeld is) Succes met choppen... ik en shoppen pff dat gaat niet samen ik moet meteen de winkel weten en ik pak meteen uit het rek wat ik leuk vind snel passen en weer rapido naar huis. en dat 1x in het jaar ik kom nu alleen de deur uit als ik naar mijn schoonmoeder ga verder alleen voor de ortho van mijn kids of de dokter. maar heeft H&M grote maten? dat wist ik niet. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Niet alle filialen; Ik woon dicht bij Nijmegen en daar hebben ze bv wel grote mt En in Eindhoven ook een enorme grote H&M, maar daar heb je natuurlijk niks aan als je er niet woond; Kijk anders even op internet.... |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
H&M heeft ook een postorder-service; Dat zie ik wel eens bij m'n dochter. Zij besteldt regelmatig en als het niet past, roef weer terug. Maar zij heeft haar lijntje nog 36/38 (om jaloers op te worden) Maar op haar leeftijd had ik ook deze maten. Nu MOET ik passen want het moet echt naar m'n zin zijn anders doe ik het toch niet aan; en idd ook grote maat, helaas. De kleding moet goed zitten anders tekend het zo af en lijk je nog dikker... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 16:46 schreef G.R.i het volgende:H&M heeft ook een postorder-service; Dat zie ik wel eens bij m'n dochter. Zij besteldt regelmatig en als het niet past, roef weer terug. Maar zij heeft haar lijntje nog 36/38 (om jaloers op te worden) Maar op haar leeftijd had ik ook deze maten. Nu MOET ik passen want het moet echt naar m'n zin zijn anders doe ik het toch niet aan; en idd ook grote maat, helaas. De kleding moet goed zitten anders tekend het zo af en lijk je nog dikker... ik heb ff gekeken bij H&M.com maar weinig voor grote maten |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hallo meiden, bedankt voor de tip. koop mij scheel aan kleding voor de jongens op H&M online shop, nooit gekeken voormijzelf, nu leuke Columba jas voor 19.90, bedankt voor de tip. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 18:01 schreef Izz@headliner het volgende:hallo meiden, bedankt voor de tip. koop mij scheel aan kleding voor de jongens op H&M online shop, nooit gekeken voormijzelf, nu leuke Columba jas voor 19.90, bedankt voor de tip. ik zoek shirts of blousjes heel wijd en zonder mouwen en driekwart broeken maar kan weinig vinden hoor |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 18:03 schreef moha het volgende:[..] ik zoek shirts of blousjes heel wijd en zonder mouwen en driekwart broeken maar kan weinig vinden hoor nee, op die afdeling vond ik ook geen fluit. en Bristol?
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: helemaal op zuidplein pff welke jas bedoel je Izz geef eens een link of mailen wat jij wil |
|
|
|