|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: leuke jas Izz mijn maat zit er niet bij ben je toch slank wijffie |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
slank? nou persoonlijk zou ik het niet zo noemen, lol |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ach ik trek me er sinds 1 jaar niets meer van aan tuurlijk wil ik slank zijn maar ik ben een stress vreter duur woord Boulimia Nervosa |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
maar nu weet ik nog niet waar je leuke kleding voor grote maten kan kopen wie o wie weet een leuke zaak??? het liefst online |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 18:23 schreef moha het volgende:[..] ach ik trek me er sinds 1 jaar niets meer van aan tuurlijk wil ik slank zijn maar ik ben een stress vreter duur woord Boulimia Nervosa da had ik ook. tot ik mijzelf op film zag, en dacht: what the F is er met mij gebeurd? voor een vent maakte ik mij altijd mooi, en nu? toen ging er een knop om. stik, ik wil leuk zijn voor mijzelf. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Tenslotte moet ik elke avond met mijzelf naar bed ;P |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 16:02 schreef moha het volgende:over shoppen gesprokken op topic doodsbang, wie weet waar je een beetje leuke kleding kan kopen voor grote maten? Een hele goede is Ulla Popken. Hier in Amsterdam zit een winkel, maar je kunt de kleding ook via hun website bestellen. Ze zijn niet extreem duur: ongeveer niveau Wehkamp. Misschien hebben ze in Rotterdam ook wel een winkel. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
kijk even bij bonprix moha, ff googlen, hebben ze hele leuke dingen, en goedkoop |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 18:25 schreef Izz@headliner het volgende:[..] da had ik ook. tot ik mijzelf op film zag, en dacht: what the F is er met mij gebeurd? voor een vent maakte ik mij altijd mooi, en nu? toen ging er een knop om. stik, ik wil leuk zijn voor mijzelf. ik mijd foto camera's film camera's en spiegels alleen bij het hoognodige zoals mijn haar kijk ik ff in de spiegel.
soms kan ik het niet uitstaan hoor met die drieling was ik de hele dag in de weer en was ook altijd slank tot mijn herseninfarcten en toen weer tijdje slank tot ze gingen puberen toen sloeg ik echt aan het stress vreten |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 18:29 schreef moha het volgende:[..] ik mijd foto camera's film camera's en spiegels alleen bij het hoognodige zoals mijn haar kijk ik ff in de spiegel. soms kan ik het niet uitstaan hoor met die drieling was ik de hele dag in de weer en was ook altijd slank tot mijn herseninfarcten en toen weer tijdje slank tot ze gingen puberen toen sloeg ik echt aan het stress vreten ik weet precies wat je bedoel, bij mij ging de knop om toen de weegschaal. 137kg aangaf |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 18:29 schreef yvonne het volgende:kijk even bij bonprix moha, ff googlen, hebben ze hele leuke dingen, en goedkoop ik ga dr meteen ff kijken |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: bonprix vond ik ook niks voor de grotere maten. Yvonne |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Kijk dan ff bij Ulla Popken (zie boven). |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Bij M & S kijk ik ook regelmatig, krijgen iedere maandag nieuw binnen, zit ook vaak leuke kleding tussen, moet je net treffen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou Draak in vind dat alles behalve goedkoop |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Valt wel mee toch? Zeker in de uitverkoop hebben ze vaak heel redelijke prijzen. En ik ben arm hoor!
Wehkamp en Nechermann hebben ook speciale afdelingen voor grotere maten. En M & S. Daar slaagt zelfs Erica Terpstra nog. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
tja, ik vind wehkamp stervens duur. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maar ondertussen hebben we wel de meeste posts Heerlijke Draak van me. lol |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
helemaal niets in het nieuws over het Cwi. wat vreemd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ga ff mijn honden in het riool laten dames, ben rond de klok van 20.30 ff terug om te checken, als ik jullie niet meer lees vandaag? prettige dag nog. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik heb een driekwart broek besteld en een blouse alleen de blouse moet nageleverd worden zat best leuk spul tussen draakje nu afwachten hoe het zit. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
bedankt voor de tip dames ik heb de linken iig in mijn favorieten gezet. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Moha, ik weet niet welke maat jij hebt en weet ook niet of het je smaak is (de mijne iig wél), maar bij internetwinkel Bonaparte gaan ze ook tot maat 52. Ik koop daar soms dingen in de uitverkoop voor 10 of 20 euro. Je kunt altijd ff kijken. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 19:20 schreef draakje het volgende:Moha, ik weet niet welke maat jij hebt en weet ook niet of het je smaak is (de mijne iig wél), maar bij internetwinkel Bonaparte gaan ze ook tot maat 52. Ik koop daar soms dingen in de uitverkoop voor 10 of 20 euro. Je kunt altijd ff kijken. dat weet ik dus niet mijn maat dat merk ik dus als ik die kleding binnen krijg of ik de goeie maat heb genomen.
mijn schoonmoeder had voor mij op de markt een broek meegenomen en dat is mt. 9 en die past. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 19:20 schreef draakje het volgende:Moha, ik weet niet welke maat jij hebt en weet ook niet of het je smaak is (de mijne iig wél), maar bij internetwinkel Bonaparte gaan ze ook tot maat 52. Ik koop daar soms dingen in de uitverkoop voor 10 of 20 euro. Je kunt altijd ff kijken. deze site is leuk, word er helemaal hebberig van. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
maar we zouden met z'n alle een keer gaan eten he hoe gaan we dat nou fixen want ik wil jullie graag ontmoeten en ff lekker lachen met ze allen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
als ik er morgen niet ben dan lig ik ziek in bed ik heb me toch een fucking keelpijn niet normaal |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Mooie dingen daar hè, bij Bonaparte. Ik krijg de catalogus thuis en als ik met de nieuwe op de bank zit, ga ik altijd helemaal kwijlen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 19:52 schreef moha het volgende:maar we zouden met z'n alle een keer gaan eten he hoe gaan we dat nou fixen want ik wil jullie graag ontmoeten en ff lekker lachen met ze allen. Ik wil nog steeds. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: maar de vraag is waar? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hangt er vanaf wie er mee willen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
als we nou eerst een lijstje maken met wie mee wil en dan kijken waar iedereen woont en dan een plaats kiezen die voor iedereen haalbaar is. heb jij een ov kaart draakje? hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 20:12 schreef moha het volgende:als we nou eerst een lijstje maken met wie mee wil en dan kijken waar iedereen woont en dan een plaats kiezen die voor iedereen haalbaar is. heb jij een ov kaart draakje? hahaha Nee moha, die heb ik niet. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nou Izz woont in Rotjeknor en ik Barendrecht is vlakbij dus ik kan Izz eventueel ophalen waar woon jij Draakje? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 20:15 schreef moha het volgende:nou Izz woont in Rotjeknor en ik Barendrecht is vlakbij dus ik kan Izz eventueel ophalen waar woon jij Draakje? Amsterdam. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hey daar ben ik geboren. ik sla het ff op als jullie nou hetzelfde doen en dan met ze allen bedenken waar we elkaar het beste kunnen treffen ergens in het midden |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nu Yvonne nog en Seya en Xanne en G.R.I. en Johan 13 wil ook mee wie nog meer? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 20:20 schreef moha het volgende:[..] hey daar ben ik geboren. ik sla het ff op als jullie nou hetzelfde doen en dan met ze allen bedenken waar we elkaar het beste kunnen treffen ergens in het midden Weet je niet meer dat we het daar een tijdje geleden over hebben gehad? Jij was bij/op het Beukenplein geboren en Seya in Zeeburg. Ik woon nu vlak bij de Dappermarkt. (Ben niet in Oost geboren.) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Jacqueline volgens mij, en misschien Bigfoot ook. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 20:21 schreef draakje het volgende:[..] Weet je niet meer dat we het daar een tijdje geleden over hebben gehad? Jij was bij/op het Beukenplein geboren en Seya in Zeeburg. Ik woon nu vlak bij de Dappermarkt. (Ben niet in Oost geboren.) nee wist ik niet meer mijn geheugen werkt niet goed meer door die herseninfarcten maar nu je het zegt weet ik het weer ja. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja idd dus moeten ze ff hun woonplaats doorgeven |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Jacq woont volgens mij in Hoogkarspel en Bigfoot in Hilversum.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: we moeten het wel zeker weten anders moeten die misschien te ver reizen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Van Bigfoot is het 100% zeker, van Jacq voor 99 %. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Niet Heerhugowaard, maar Hoogkarspel, sorry. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik stel voor de lijnbaan, over een uurtje 2 bigmacs en een flesje spa blauw, en slushpuppy voor af te koelen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha ok nou de rest moet het dan nog ff vermelden waar hangt Izz nou weer uit die is kleding kijken denk ik |
|
|
|