|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik hang hier boven mijn slabbetje, te kwijlen en denkend aan bigmacs |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maar eerst ff mijn halve meloen uitlepelen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zowwwwwwwww mijn dochter komt binnen niet rood maar paars van de zon pff 18 jaar dan snap je toch wel dat je niet zolang in de zon moet zitten |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohwwww lekker heb ik ook trek in |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
mijn jongste jankt de hele tijd, gisteren hele dag in de zon, in de efteling vandaag hele dag buiten en nog niet bruin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou wil dat kreng weer eten, de hele dag honger. tja 14, het groeit zo lekker nu. dus ben weer ff weg dames. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 20:38 schreef Izz@headliner het volgende:nou wil dat kreng weer eten, de hele dag honger. tja 14, het groeit zo lekker nu. dus ben weer ff weg dames. ok je bent net carmen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hey ging jij ook mee uit eten ??? moet je ff je woonplaats doorgeven |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 20:32 schreef Izz@headliner het volgende:ik stel voor de lijnbaan, over een uurtje 2 bigmacs en een flesje spa blauw, en slushpuppy voor af te koelen Dat gaat niet lukken, Izz. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik woon in Laren. Ik denk niet dat ik mee zal gaan. Niets persoonlijks naar niemand hier, maar het is leuk zoals het tot nu toe is. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 20:43 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ik woon in Laren. Ik denk niet dat ik mee zal gaan. Niets persoonlijks naar niemand hier, maar het is leuk zoals het tot nu toe is. ok dat is duidelijke taal |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Lijnbaan in Rotterdam toch Izz ? Koopgoot is lekker winkelen zondag. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
draakje ben jij nou ook weg??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Was ff een spelletje aan het doen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
den haag, maar dat wisten jullie al |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ohw, in het boekje wel, jammer;-( |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 20:01 schreef moha het volgende:als ik er morgen niet ben dan lig ik ziek in bed ik heb me toch een fucking keelpijn niet normaal rustig aan he moha, beetje op misschien |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja idd Yvonne, in de catalogus staan een heleboel leuke dingen voor de molligen onder ons. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 21:21 schreef draakje het volgende:[..] Ja idd Yvonne, in de catalogus staan een heleboel leuke dingen voor de molligen onder ons. ja maar je moet geen maat 32/34 hebben, maar voor een t shirt is het te doen en reuze leuke dingen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 20:34 schreef moha het volgende:zowwwwwwwww mijn dochter komt binnen niet rood maar paars van de zon pff 18 jaar dan snap je toch wel dat je niet zolang in de zon moet zitten vanmorgen 8 uur zat ik er in, en kom er net uit, nou ja de zon was wel weg, maar ff gezellig zitten kleppen, heel even geslapen, en hoppa , ik ben poepie bruin.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heb je je boek van bollie al? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee, wel de mail dat alles goed is, zal m deze week nog krijgen, ben heel erg benieuwd... ben nu ook een psychologische thriller aan het lezen, onschuldige prooi van patricia roberts......... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 21:26 schreef yvonne het volgende:nee, wel de mail dat alles goed is, zal m deze week nog krijgen, ben heel erg benieuwd... ben nu ook een psychologische thriller aan het lezen, onschuldige prooi van patricia roberts......... Weet je wat ik altijd het fijnste moment van de dag vind? ´s Avonds in bed nog een uurtje lezen. Daar kan ik zo van genieten! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
jaaaaa, ik ook, heerlijk, ik heb dan een flesje drinken en zakkie chips, en lezen maar, chips is om aan te komen, maar lukt niet, geeft alleen maar kruimels;-(( |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
en ik ga nu ook ff eten, heb ik gisteravond voor het laatst gedaan, shame me;-( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 21:33 schreef yvonne het volgende:jaaaaa, ik ook, heerlijk, ik heb dan een flesje drinken en zakkie chips, en lezen maar, chips is om aan te komen, maar lukt niet, geeft alleen maar kruimels;-(( En roomijs met slagroom? Saucijsenbroodjes? Patat met dubbel mayo? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: eerder net als draakkie, Hein davids. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Hee Izz! Weer helemaal bijgekomen van deze turbulente dag? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ben ik weer. nou koopgoot vind ik griezelen, maar dat terzijde |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: zo goed als, ik lijk momenteel op een piraat, mijn linkeroog zit dicht, traant als een kraantje, mijn neus moet ik zo gaan zoeken want die loopt nog. mijn oren zitten dicht maar voor de rest gaat het steeds beter, 2 kids naar buiten ( God weet waar die uithangen en mijn dochter aan de arbeid, in timboektoe |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 21:42 schreef Izz@headliner het volgende:[..] zo goed als, ik lijk momenteel op een piraat, mijn linkeroog zit dicht, traant als een kraantje, mijn neus moet ik zo gaan zoeken want die loopt nog. mijn oren zitten dicht maar voor de rest gaat het steeds beter, 2 kids naar buiten ( God weet waar die uithangen en mijn dochter aan de arbeid, in timboektoe Hoe komt dat allemaal? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Gek is dat, ik had er vroeger nooit last van, maar de laatste jaren opeens. Maar ik heb het alleen vroeg in het voorjaar. Zijn pilletjes tegen hoor. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maar goed, er is een nieuwe ( soort profiler) op RTL5 lijkt heel wat, voor de eerste. ben heel beniewd. is er iemand zo gek om mij een mcflurrie te brengen? nee he? dacht ik al. kuzz izz, ga ff iets spannends kijken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 21:59 schreef draakje het volgende:[..] Gek is dat, ik had er vroeger nooit last van, maar de laatste jaren opeens. Maar ik heb het alleen vroeg in het voorjaar. Zijn pilletjes tegen hoor. Ik heb loratidine, neusspray, en heel af en toe prednison, dan heb ik 2 puffs. en een ander soort pilletje, op dit moment geen effect, heel normaal voor de tijd van het jaar voor mij, maar ik woon aan het water, met allemaal bomen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: zoetigheid niet, de hartigheid wel |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik ben ook niet gek op zoetigheid, maar voor ijs met slagroom en zelf gebakken appeltaart maak ik graag een uitzondering. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Nou dat was een korte serie, wel grappig, maar lijkt inderdaad veel op de profiler. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 22:20 schreef Izz@headliner het volgende:Nou dat was een korte serie, wel grappig, maar lijkt inderdaad veel op de profiler. Istie al weer af? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik gebruik nooit suiker , alleen ik drink veel cola, dus eigenlijk wel veel dus, voor de rest snoep ik niet, ik lust geen zuivelproducten, geen vis, ben heel moeilijk met eten dus |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Maar kom je daar ook niet van aan? Heerlijk lijkt me dat! Ik hoef er alleen maar naar te kijken en er zit al een kilo aan. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 22:24 schreef yvonne het volgende:ik gebruik nooit suiker , alleen ik drink veel cola, dus eigenlijk wel veel dus, voor de rest snoep ik niet, ik lust geen zuivelproducten, geen vis, ben heel moeilijk met eten dus Lust je ook geen soyaprodukten? Dat Aldez en Alpro Soya met een smaakje is best lekker. Naturel niet, dat kun je het beste meteen door de gootsteen spoelen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 22:24 schreef draakje het volgende:[..] Maar kom je daar ook niet van aan? Heerlijk lijkt me dat! Ik hoef er alleen maar naar te kijken en er zit al een kilo aan. geen gram, ik blijf maar op die 46 kilo zitten, grrrrrrrrrr |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 22:26 schreef draakje het volgende:[..] Lust je ook geen soyaprodukten? Dat Aldez en Alpro Soya met een smaakje is best lekker. Naturel niet, dat kun je het beste meteen door de gootsteen spoelen. ik heb het geprobeerd, kreeg het van de internist, met smaakje, jakkieeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|