|
|
yvonne
|
|
|
quote: euhmmmmm, tsja, wat zal ik zeggen, 1,73;-( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik heb nog een vieze TL-buis ... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
hahahahahahahahahahahahahahahaha, mutssssssssssssss |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Geen mutsen. Is het veel te warm voor. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
na de hele dag in de zon te hebben gezeten, heb ik het nu koud;-( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dan ben je verbrand. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dat word bibberen ondanks die bloed hitte hier binnen is het nog 27 graden pff ik zat net ff in de tuin dat was een stuk koeler het lijkt nu wel de sahara hier ik heb 2 plafond vinnen aan die k.. dingen doen het amper miskoop en 1 staande ventilator op mijn lijf pff |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 22:50 schreef moha het volgende:[..] dat word bibberen ondanks die bloed hitte hier binnen is het nog 27 graden pff ik zat net ff in de tuin dat was een stuk koeler het lijkt nu wel de sahara hier ik heb 2 plafond vinnen aan die k.. dingen doen het amper miskoop en 1 staande ventilator op mijn lijf pff Ik zit in mijn koelcel. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee, ik ben diepbruin, ik verbrand niet, hoe gek ook, ik ben zo blond als wat van mezelf, maar een uur zon en ik ben bruin, nu helemaal natuurlijk |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 22:50 schreef yvonne het volgende:nee, ik ben diepbruin, ik verbrand niet, hoe gek ook, ik ben zo blond als wat van mezelf, maar een uur zon en ik ben bruin, nu helemaal natuurlijk ik was een keer zo bruin leek wel een negerin echt waar en ik ook uit de zon bibberen was ik gwn onder die bruine laag verbrand |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 22:50 schreef yvonne het volgende:nee, ik ben diepbruin, ik verbrand niet, hoe gek ook, ik ben zo blond als wat van mezelf, maar een uur zon en ik ben bruin, nu helemaal natuurlijk Heb je een tuin? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 22:20 schreef Izz@headliner het volgende:Nou dat was een korte serie, wel grappig, maar lijkt inderdaad veel op de profiler. nou waar ben je dan nu? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
jeetje jaag ik iedereen steeds weg of zo ???? waar hangen jullie nu weer uit |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik ben d´r gewoon hoor, maar ja, jij wilt Izz ... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: nou een dakterras van 10 bij 20, ja niet van mij alleen, komt omdat ik boven een bedrijf woon, dus ik heb de hele dag zon, en wind |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:00 schreef yvonne het volgende:[..] nou een dakterras van 10 bij 20, ja niet van mij alleen, komt omdat ik boven een bedrijf woon, dus ik heb de hele dag zon, en wind Lekker! Ik heb alleen twee balkons. Op het ene is nooit zon, alleen ´s ochtends heel vroeg, en op het andere altijd, dus daar is het nu veel te heet. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee lieverd ik wil jullie allemaal ....nou kom niet huilen hoor Draakjes moeten pittig zijn. hier voor jou |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
maar ga wel zo slapen, ben helemaal rozig door de zon |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: gelukkig hier jij ook 1 |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:02 schreef draakje het volgende:[..] Lekker! Ik heb alleen twee balkons. Op het ene is nooit zon, alleen ´s ochtends heel vroeg, en op het andere altijd, dus daar is het nu veel te heet. ja een balkon heb je natuurlijk nooit veel wind, en ik kan uitzoeken waar ik kan zitten |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Snik snik. Goed dan. Heb net een pot sambal op, dus ben reuze pittig. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohwwwwww terug die kus hahaha |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: dank je wel;-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:03 schreef yvonne het volgende:[..] ja een balkon heb je natuurlijk nooit veel wind, en ik kan uitzoeken waar ik kan zitten Heb je het vol gezet met mooie planten? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: nee, ik moet eerst binnen nog opknappen van de firma jeugdzorg... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dan zit je hier om 4 uur vannacht al weer ... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: nou hou, kan nix meer zien zowat, en ben zo moeiiiiiiiiii
pls pls pls pls ????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juli 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: pff als ze je dan ook ff een zak geld brengen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: MOET dat? Als je er nou geen geld voor hebt? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ja dat wel, maar vind ik niet erg, kan ik tv fan ff bijwerken, want met dat mooie weer komt er weinig van, en nog een hyves die bijgewerkt moet worden, dus genoeg te doen |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: dat kan je dus wel vergeten |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ik heb nog geen vloerbedekking in de gang, keuken en slaapkamers, en daar gaan ze nu over vallen, ze verzinnen steeds wat nieuws, eerst was het huis te klein, nu niet opgeknapt, en ik heb zelf geen moeder gehad, dus kan ik ook niet zelf een kind opvoeden, ppfffffff
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:09 schreef yvonne het volgende:[..] ik heb nog geen vloerbedekking in de gang, keuken en slaapkamers, en daar gaan ze nu over vallen, ze verzinnen steeds wat nieuws, eerst was het huis te klein, nu niet opgeknapt, en ik heb zelf geen moeder gehad, dus kan ik ook niet zelf een kind opvoeden, ppfffffff Ben jij uit de boerenkool gekomen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Sorry, ik wilde niet flauw zijn. Ben een beetje melig. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ze hebben wel veel noten op hun zang hoor, daar. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:09 schreef yvonne het volgende:[..] ik heb nog geen vloerbedekking in de gang, keuken en slaapkamers, en daar gaan ze nu over vallen, ze verzinnen steeds wat nieuws, eerst was het huis te klein, nu niet opgeknapt, en ik heb zelf geen moeder gehad, dus kan ik ook niet zelf een kind opvoeden, ppfffffff ja meid op tv zie je ook altijd hoe goed jeugdzorg is ahum |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: geeft niet hoor, nee mijn moeder is weggegaan toen ik twee was, en ik heb haar nooit gekend |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: ja zag het van de week, meiden die in een moeilijke thuissituatie zitten is geen plek voor, dus zitten ze nu in de bajes, moet toch niet gekker worden! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: veeeeeeeeeeeeeel te veel |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:14 schreef yvonne het volgende:[..] ja zag het van de week, meiden die in een moeilijke thuissituatie zitten is geen plek voor, dus zitten ze nu in de bajes, moet toch niet gekker worden! en dat is maar 1 voorbeeld hoe vaak is jeugdzorg al niet in het nieuws geweest met dodelijk afloop e.d. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:12 schreef yvonne het volgende:[..] geeft niet hoor, nee mijn moeder is weggegaan toen ik twee was, en ik heb haar nooit gekend Weet je wat ik op dit forum geleerd heb? Dat er zo verschrikkelijk veel dappere mensen zijn. Met bijna iedereen is wel wat, en de meesten gaan er zo goed mee om. Ik heb echt meer respect voor mensen gekregen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja neem savannah maar, om maar even een naam te noemen, want er zijn er natuurlijk veel en veel meer |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:15 schreef moha het volgende:[..] en dat is maar 1 voorbeeld hoe vaak is jeugdzorg al niet in het nieuws geweest met dodelijk afloop e.d. Ja idd. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:16 schreef yvonne het volgende:ja neem savannah maar, om maar even een naam te noemen, want er zijn er natuurlijk veel en veel meer idd |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:16 schreef draakje het volgende:[..] Weet je wat ik op dit forum geleerd heb? Dat er zo verschrikkelijk veel dappere mensen zijn. Met bijna iedereen is wel wat, en de meesten gaan er zo goed mee om. Ik heb echt meer respect voor mensen gekregen. door de verhalen van de andere mensen leer je ook, en dat geeft je een vertrouwd gevoel, en je kan je gevoel of je ding delen, of het nu jz. is of een ziekte, er is altijd wel emand om je ff uit de put te helpen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:16 schreef yvonne het volgende:ja neem savannah maar, om maar even een naam te noemen, want er zijn er natuurlijk veel en veel meer Het meisje van Nulde, dat donkere meisje uit Rotterdam, dat Turkse jongetje in Limburg enzovoorts enzovoorts. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:18 schreef yvonne het volgende:[..] door de verhalen van de andere mensen leer je ook, en dat geeft je een vertrouwd gevoel, en je kan je gevoel of je ding delen, of het nu jz. is of een ziekte, er is altijd wel emand om je ff uit de put te helpen Geloof trouwens wel dat dit forum behoorlijk bijzonder is. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 23:18 schreef yvonne het volgende:[..] door de verhalen van de andere mensen leer je ook, en dat geeft je een vertrouwd gevoel, en je kan je gevoel of je ding delen, of het nu jz. is of een ziekte, er is altijd wel emand om je ff uit de put te helpen precies en daar ben ik ook heeeeeeeeeeeeeel blij mee |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Maar dames, ik ga lekker lezen in bed. Slaap lekker voor straks en tot morgen. |
|
|
|