BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: LIef Draakje, waar ben je?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 14:13 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee, hier heeft het echt hard geregend, maar idd niet lang. Ik heb zelfs ff mijn peeceetje uitgezet vanwege het onweer.
je kan zo'n grote stekkerdoos kopen die bestendig is tegen onweer hoor ik heb ze ook hier nooit last gehad terwijl de bliksem een keer alles eruit sloeg in mijn stoppenkast mijn pc was goed beveiligt. het kost wel duurder dan een gewone stekkerdoos.
G.R.i
 G.R.i - woensdag 02 juli 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Het is nu werkelijk bloedheet 33 gr;...op m'n terras 40 gr......binnen slechts 25 gr.
het rommelt in de verte, ik heb de plantjes op het terras extra water gegeven want ze lieten hun blaadjes hangen; echt weer om binnen te zitten!!!???...
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 14:16 schreef moha het volgende:

[..]

je kan zo'n grote stekkerdoos kopen die bestendig is tegen onweer hoor ik heb ze ook hier nooit last gehad terwijl de bliksem een keer alles eruit sloeg in mijn stoppenkast mijn pc was goed beveiligt. het kost wel duurder dan een gewone stekkerdoos.
Er is bij mij ook nog nooit wat gebeurd, maar ik blijf bang voor onweer.
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 15:00 schreef G.R.i het volgende:
Het is nu werkelijk bloedheet 33 gr;...op m'n terras 40 gr......binnen slechts 25 gr.
het rommelt in de verte, ik heb de plantjes op het terras extra water gegeven want ze lieten hun blaadjes hangen; echt weer om binnen te zitten!!!???...
Wacht maar, G.R.i., straks breekt de hel los!
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 02 juli 2008 - 15:18   quote  deeplink  
Goedemiddag lieverds, ff bij gelezen, ga snel de honden uitlaten voor de donder losbreekt. dus ben zo beschikbaar.
G.R.i
 G.R.i - woensdag 02 juli 2008 - 15:40   quote  deeplink  
Ik was vroeger ook zo bang voor onweer; Ik durfde niet bij het raam en kroop als het knalde onder tafel; Mijn man ging bij onweer naar buiten op te kijken en ik gilde het uit van angst dat er iets gebeuren kon; Hij vondt dat zo belachelijk, dat hij me bij m'n lurven pakte en zei: "nou kijk dan, hoe mooi het is". Wij waren boven en uiteindelijk keek ik; En wat ik zag was prachtig, de lucht was helemaal verlicht met prachtige bliksemschichten; geweldig vond ik het ik had nog nooit zoiets gezien. Pekzwarte lucht en die vuur-strepen. Sinds die tijd ben ik minder bang voor onweer.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 02 juli 2008 - 15:44   quote  deeplink  
Mijn moeder maakte ons vreselijk bang voor onweer, niet bewust, zelf was zij zo angstig voor onweer, dat zij dit overbracht op ons.toen ik een jaar of 17 was, en op mijzelf ging wonen, wilde ik alles anders doen. ging op het dak staan als het regende, met de honden naar buiten ( ik had er toen ook al 2), TV juist wel aan. en als er weer niets gebeurde? zei ik, zie je wel mam, er gebeurd niets.
maar zelfs nu nog, belt ze, en vraagt: is iedereen thuis? er komt zo noodweer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2008 door Izz@headliner --
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Ik vind onweer ook prachtig om te zien, ik ben er alleen ook bang voor. Jaren geleden werkte ik in de Bijlmer. Die zomer onweerde het heel vaak. En als ik daar naar het metrostation moest, moest ik een heel stuk door open veld lopen. Ik scheet echt bagger, elke keer weer. Je leest ook elk jaar weer dat er voetballers getroffen zijn. Dat dus.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 16:00   quote  deeplink  
zo ff lekker gedoucht maar ik zweet me alweer de pokken.
ik schrik altijd van die keiharde klappen van onweer, ik stond een jaar of 23 geleden af te drogen en mij ex af te wassen en plots uit het niets een keiharde klap, ik gaf een gil maar greep meteen pipo vast (zo noem ik mijn ex) en omdat ik hem greep en gilde schrok hij zich wezenloos waardoor ik weer helemaal in een deuk lag en hij weer woest op mij was, hoe kwaaier hij werd hoemeer ik lachen moest.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 02 juli 2008 - 16:02   quote  deeplink  
het meest bizarre vond ik die 2 vrouwen in Engeland in het park, getroffen door de bliksem in haar BH Beugels. Of deze, wanneer een man dit leest plast hij nooit meer buiten. http://debaasisweg.blogspot.com/2007/11/man-getroffen-door-bliksem-aan-zijn.html
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 02 juli 2008 - 16:03   quote  deeplink  
In Kroatië is een man getroffen door de bliksem op zijn penis terwijl hij stopte langs de weg voor een plaspauze.

De 29-jarige Ante Djindjic had alleen lichte brandworden op zijn borst en armen. Hij zei: "Ik kan me niet herinneren wat er gebeurde. Eerst stond ik gewoon te zeiken, en plots lag ik in het ziekenhuis! De dokters zeiden dat de bliksem door mijn lichaam ging en zich ontaardde door mijn penis omdat ik rubberen laarzen droeg."

Gelukkig voor deze man zou deze voltreffer geen blijvende effecten voor hem hebben en kan hij, ondanks alles, gewoon kindjes op de wereld zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 16:04   quote  deeplink  
hahahah wil je dat deze pagina snel vol is Izz???
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:04 schreef moha het volgende:
Ja, heb je last van kopieerwoede?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:06 schreef draakje het volgende:

[..]

Ja, heb je last van kopieerwoede?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 16:14   quote  deeplink  
hey meiden mijn dochter had ik net aan de tel. ze zei mijn hele gezicht zit onder de blaren. ze was gisteren zo erg verbrand die domme doos. maar nu is mijn vraag moet ze er iets aan doen of vooral juist afblijven?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2008 door Moha R. de Vries --
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:14 schreef moha het volgende:
hey meiden mijn dochter had ik net aan de tel. ze zei mijn hele gezicht zit onder de blaren. ze was gisteren zo erg verbrand die domme doos. maar nu is mijn vraag moet ze er iets aan doen of vooral juist afblijven?
Ze kan bij de drogist of apotheek een spuitfles Evian bronwater kopen en daar steeds haar gezicht mee vernevelen. In geen geval een crème ofzo gebruiken.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:18 schreef draakje het volgende:

[..]

Ze kan bij de drogist of apotheek een spuitfles Evian bronwater kopen en daar steeds haar gezicht mee vernevelen. In geen geval een crème ofzo gebruiken.
geeft dat niet nog meer blaren draakje?
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:19 schreef moha het volgende:

[..]

geeft dat niet nog meer blaren draakje?
Water is volgens mij altijd het beste bij verbranding. En hoe zou het meer blaren kunnen geven? Een vochtnevel geeft verkoeling en is goed voor de huid, die juist nu vocht nodig heeft.
G.R.i
 G.R.i - woensdag 02 juli 2008 - 16:25   quote  deeplink  
,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2008 door G.R.i --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:24 schreef draakje het volgende:

[..]

Water is volgens mij altijd het beste bij verbranding. En hoe zou het meer blaren kunnen geven? Een vochtnevel geeft verkoeling en is goed voor de huid, die juist nu vocht nodig heeft.
ok thx
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:25 schreef G.R.i het volgende:
Wij kunnen dit bericht ook melden.
ja en de reden is overdadig kopie pasten
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 02 juli 2008 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:14 schreef moha het volgende:
komkommer, en of karnemelk deppen

Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 02 juli 2008 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:04 schreef moha het volgende:
hoezo? is er iets dames?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:29 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

komkommer, en of karnemelk deppen
ik heb dr gister dus komkommer gegeven en dat heeft ze op haar gezicht gehad ik stuur haar zo naar de apotheek
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:31 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

hoezo? is er iets dames?
nu niet meer nee hahaha
G.R.i
 G.R.i - woensdag 02 juli 2008 - 16:39   quote  deeplink  
ik heb ook nix geks gezien
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 02 juli 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 16:39 schreef G.R.i het volgende:
ik heb ook nix geks gezien
ik elke dag als ik in de spiegel kijk!
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 02 juli 2008 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 17:01 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik elke dag als ik in de spiegel kijk!
Jij ook !!!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 02 juli 2008 - 20:00   quote  deeplink  
ik ga mijn bedje in voel me honds beroerd ik hoop tot morgen lieverds.
yvonne
 yvonne - woensdag 02 juli 2008 - 20:02   quote  deeplink  
beterschap moha, en denk ook aan jezelf!!! en slaap lekker xxx
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 20:00 schreef moha het volgende:
Beterschap!
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 02 juli 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 20:00 schreef moha het volgende:
Ik hoop ook dat je, je morgen beter voelt, slaap lekker. Beterschap moppie.
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Hallo, is daar iemand??????????????????????????????????????
yvonne
 yvonne - woensdag 02 juli 2008 - 21:37   quote  deeplink  
ikke, maar ga zo naar bed, auw in buikie, en morgen om 8 uur staat er weer een instantie voor de eur;-(
draakje
 draakje - woensdag 02 juli 2008 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2008 - 21:37 schreef yvonne het volgende:
ikke, maar ga zo naar bed, auw in buikie, en morgen om 8 uur staat er weer een instantie voor de eur;-(
Je hebt het er maar druk mee. Wat een gedoe allemaal. Laten ze je dan nooit met rust?
yvonne
 yvonne - donderdag 03 juli 2008 - 05:19   quote  deeplink  
NEE, DAT BLIJFT MAAR DOORGAAN, IN SEPTEMBER WORD HET AL 7 JAAR, VAN INSTANTIE NAAR INSTANTIE EN GA ZO MAAR DOOR, MAAR ACH, JE WENT ER AAN,

oeps caps, sorry, een hele goedemorgen trouwens!!!!!
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 03 juli 2008 - 08:06   quote  deeplink  
goedenmorgen moppies yvon sterkte en succes draakje moppie kus ben werken tot straks
G.R.i
 G.R.i - donderdag 03 juli 2008 - 09:49   quote  deeplink  
Goede morgen dames, de rest ligt nog in diepe rust, toch niet door de bliksem eeeeiiiiieeeennneee...
Oke, het is nog wel vroeg, maar ik ben al ruim 3 uur op; Gegympt met Nederland in beweging, ontbeten, krant gelezen etc. straks de was strijken, dus mijn dag zal weer nuttig zijn. Gelukkig is het lekker afgekoeld...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2008 door G.R.i --
draakje
 draakje - donderdag 03 juli 2008 - 11:44   quote  deeplink  
Goedemorgen - nog net - voor iedereen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 03 juli 2008 - 11:58   quote  deeplink  
op het randje, goedemorgen
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 03 juli 2008 - 12:01   quote  deeplink  
In dit weer ben ik net een dweil, slap. moe en doe niets uit mij zelf, dus ben ik weer weg en ga op bed liggen.die copd is afschuwelijk
G.R.i
 G.R.i - donderdag 03 juli 2008 - 12:26   quote  deeplink  
Hallo Draakje, ben je er ook weer, Moha en Izzie zijn ziek zie ik, nu het zoveel afgekoeld is ben ik weer in mijn element; Bij die hitte hou ik me gedeisd, ik kan daar absoluut niet tegen. En mijn voeten opgezet ik kan bijna geen schoenen meer aan als het warm is. En nu huppel ik weer als een jong veulen.
draakje
 draakje - donderdag 03 juli 2008 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2008 - 12:26 schreef G.R.i het volgende:
Hallo Draakje, ben je er ook weer, Moha en Izzie zijn ziek zie ik, nu het zoveel afgekoeld is ben ik weer in mijn element; Bij die hitte hou ik me gedeisd, ik kan daar absoluut niet tegen. En mijn voeten opgezet ik kan bijna geen schoenen meer aan als het warm is. En nu huppel ik weer als een jong veulen.
Gelukkig, G.R.i. Hier is het ook lekker afgekoeld. Dat hele warme weer is ook niets voor mij. Ik ben het meeste in mijn element als het zo´n 23, 24 graden is.

Van opgezette voeten had ik ditmaal (nog) geen last, maar dat heb ik idd ook wel eens gehad. Haha, ik zie jou daar echt door Nijmegen galloperen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 03 juli 2008 - 12:31   quote  deeplink  
hee ben niet ziek, lamlendig, voel ik mij.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 03 juli 2008 - 12:32   quote  deeplink  
en mijn bed is erger dan opzitten eerlijk gezegd nog benauwder.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 03 juli 2008 - 12:33   quote  deeplink  
Draakje, heb je mijn mail gelezen?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 03 juli 2008 - 12:40   quote  deeplink  
hallo skatties ik ben dr ffies ben nog flink ziek maar tis gelukkig wat afgekoeld he
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 03 juli 2008 - 12:41   quote  deeplink  
hoi Moha, hier krijg ik de hitte niet het huis uit.
Izz@headliner
heb jij mijn mail gehad Mo?
Izz@headliner
ik heb jou en Draak een mail gestuurd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: LIef Draakje, waar ben je?

0.0248761