|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
vond het al vreemd dat jullie niet reageerden. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Izz, heb je geen ademhalings-oefeningen van de fysio voor de benauwdheid; want ik neem aan dat je dat nu hebt; Mijn schoonzus heeft ook COPD en moet 2x per wk naar de fysioth. daar heeft ze wel baat bij, zegt ze (alleen kan ze niet stoppen met roken en dat is net de veroorzaker van deze aandoening) Ik hoop dat je je snel beter voelt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: stuur je het nog een keer |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 12:45 schreef G.R.i het volgende:Izz, heb je geen ademhalings-oefeningen van de fysio voor de benauwdheid; want ik neem aan dat je dat nu hebt; Mijn schoonzus heeft ook COPD en moet 2x per wk naar de fysioth. daar heeft ze wel baat bij, zegt ze (alleen kan ze niet stoppen met roken en dat is net de veroorzaker van deze aandoening) Ik hoop dat je je snel beter voelt nee ik heb niets met een fysio, ik heb alleen de long verpleeglundige. jammer genoeg want daar heb je ook geen ruk aan. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik heb je alweer geantwoord. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik heb nog niets binnen Izz ik heb jou nu 1 gestuurd heb jij die wel binnen? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ohw ik heb binnen nu ff lezen izz |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juli 2008 - 16:03 schreef Izz@headliner het volgende:In Kroatië is een man getroffen door de bliksem op zijn penis terwijl hij stopte langs de weg voor een plaspauze. De 29-jarige Ante Djindjic had alleen lichte brandworden op zijn borst en armen. Hij zei: "Ik kan me niet herinneren wat er gebeurde. Eerst stond ik gewoon te zeiken, en plots lag ik in het ziekenhuis! De dokters zeiden dat de bliksem door mijn lichaam ging en zich ontaardde door mijn penis omdat ik rubberen laarzen droeg." Gelukkig voor deze man zou deze voltreffer geen blijvende effecten voor hem hebben en kan hij, ondanks alles, gewoon kindjes op de wereld zetten. Een oom van mij heeft eens tegen schrikdraad rond een weiland gepiest. Dat doet ie dus ook nooit meer. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Het is hier ook nog steeds 29 graden in huis. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
walgelijk man, het zweet loopt steeds in stralen van mij af. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Izz |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Wat een lieve, moha. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
het lucht wel op, moet ik zeggen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: kijk en daar gaat het om wij de meiden van Headliner steunen elkaar. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wanneer gaan we uit meiden? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: zeg het maar maar tis zo kut we wonen allemaal zover uit elkaar alleen jij en ik niet |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik word niet goed van mijn mail mijn man zijn mail kwam ookal niet binnen ik heb je net weer gemaild Izz |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ja internet brengt mensen dichter bij elkaar, kijk als we nu allemaal bestellen bij thuisbezorgd.nl. en achter de pc eten, hebben we toch wat. hahahah |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 13:38 schreef Izz@headliner het volgende:ja internet brengt mensen dichter bij elkaar, kijk als we nu allemaal bestellen bij thuisbezorgd.nl. en achter de pc eten, hebben we toch wat. hahahah hahahaha ja kan maar ik denk dat we als we bij elkaar zijn veel meer lol hebben |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Daar ben ik ook van overtuigd. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Draakje waar ben je gebleven??? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik moet zo 2 zouten haringen naar binnen schuiven voor mijn keel die is volgens mij goed ontstoken pff |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ja datzelfde vroeg ik mij ook af, en ik kan je niet mailen jaq, ik heb jouw mail adres niet,lol |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 13:42 schreef moha het volgende:ik moet zo 2 zouten haringen naar binnen schuiven voor mijn keel die is volgens mij goed ontstoken pff ik sabbel altijd op gemberbolletjes, voor mijn ontstoken keel. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maar werkt wel snel, kan dan zo weer slikken, ( al is het tijdelijk) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik hou het wel bij mijn haring en als ik 4 antigriepine in neem is het ook voor een paar uur verdooft |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Draakje was ff haar haar wassen. Normaal zou ik dat morgen doen, maar morgen wil ik de stad in om bij Douglas eens wat lekkere crèmetjes in te slaan. Nu zit ik te drogen, zeg maar. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik neem altijd gewoon een paracetamolletje als ik griep heb. En verder ga ik dan op de bank liggen met een boekje en loop ik over van zelfmedelijden. Genieten is dat. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 13:50 schreef draakje het volgende:[..] Draakje was ff haar haar wassen. Normaal zou ik dat morgen doen, maar morgen wil ik de stad in om bij Douglas eens wat lekkere crèmetjes in te slaan. Nu zit ik te drogen, zeg maar. zoooooooo mevr. gaat ff shoppen toe maar |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, heb nog een creditcard. En op onze leeftijd moet je er heel wat op smeren, dames. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 13:52 schreef draakje het volgende:Ik neem altijd gewoon een paracetamolletje als ik griep heb. En verder ga ik dan op de bank liggen met een boekje en loop ik over van zelfmedelijden. Genieten is dat. genieten is dat? ben je een masogist of zow??? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 13:52 schreef draakje het volgende:Ik neem altijd gewoon een paracetamolletje als ik griep heb. En verder ga ik dan op de bank liggen met een boekje en loop ik over van zelfmedelijden. Genieten is dat. hahaha, ja ik ook, lekker sniffen en zwelgen in zelf medelijden. ik heb trouwens via bol.com de tweedehands-afdeling, boekjes besteld van Sue Grafton. gisteren overgeboekt ( de betaling ), vandaag de boekjes al binnen. mooi geregeld joh. en laten ze nu nieuw zijn. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
bestaat er ook een boodschappen dienst van Bas vd heijden? ik moet van alles weer hebben, maar op de fiets! pfff, en het zweet breekt mij aan alle kanten uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 13:56 schreef Izz@headliner het volgende:bestaat er ook een boodschappen dienst van Bas vd heijden? ik moet van alles weer hebben, maar op de fiets! pfff, en het zweet breekt mij aan alle kanten uit. Geen flauw idee. Ik doe mijn boodschappen altijd bij Appie en die heeft dus wél een bezorgservice. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 13:56 schreef Izz@headliner het volgende:bestaat er ook een boodschappen dienst van Bas vd heijden? ik moet van alles weer hebben, maar op de fiets! pfff, en het zweet breekt mij aan alle kanten uit. ze hebben volgens mij niet eens een website dus denk niet dat het kan. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 13:54 schreef Izz@headliner het volgende:[..] hahaha, ja ik ook, lekker sniffen en zwelgen in zelf medelijden. ik heb trouwens via bol.com de tweedehands-afdeling, boekjes besteld van Sue Grafton. gisteren overgeboekt ( de betaling ), vandaag de boekjes al binnen. mooi geregeld joh. en laten ze nu nieuw zijn. Ook nog eens nieuw? Zozo! Dus jij kunt nu lekker op de bank met je boekjes. Heerlijk, neem het ervan. (Ons niet helemaal vergeten hoor!) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dan moet ik jullie weer verlaten, en maar weer als een hobbezak p de fiets duiken. gatver, de kinderen zijn over, dus verwachten een feestmaaltijd. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 14:00 schreef draakje het volgende:[..] Ook nog eens nieuw? Zozo! Dus jij kunt nu lekker op de bank met je boekjes. Heerlijk, neem het ervan. (Ons niet helemaal vergeten hoor!) eerder voor de nachten, dan slaap ik bijna niet, en heerlijk stil in huis. heerlijk rustieke muziek op achtergrond, wijntje erbij, en mijn boekuitlezen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 14:00 schreef Izz@headliner het volgende:dan moet ik jullie weer verlaten, en maar weer als een hobbezak p de fiets duiken. gatver, de kinderen zijn over, dus verwachten een feestmaaltijd. Succes Izz! En blijf uit de buurt van verdachte gebouwen en politieagenten, anders krijg je een herhaling van gisteren. Of was het eergisteren? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 14:01 schreef Izz@headliner het volgende:[..] eerder voor de nachten, dan slaap ik bijna niet, en heerlijk stil in huis. heerlijk rustieke muziek op achtergrond, wijntje erbij, en mijn boekuitlezen. Smullen! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 14:00 schreef Izz@headliner het volgende:dan moet ik jullie weer verlaten, en maar weer als een hobbezak p de fiets duiken. gatver, de kinderen zijn over, dus verwachten een feestmaaltijd. ik ga toch zo liggen ga jij maar zwoegen en zweten heb melij met je wat we al niet voor onze koters over hebben he.
tot latersssss |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 juli 2008 - 14:02 schreef moha het volgende:[..] ik ga toch zo liggen ga jij maar zwoegen en zweten heb melij met je wat we al niet voor onze koters over hebben he. tot latersssss Latersss! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
laterzz allemaalllllllllll |
|
|
|