|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: wat zijn jullie allemaal vreemd aan het gaan ik hou me maar bij 1 en dat is |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
gewoon monogaam. Hi allemaal |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik zat ff op Ik ben genaaid. Wat een gedoe daar zeg. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Izzzzzzzzzz kom meid laat ff wat van je horen of heb ik je virtueel aangestoken met de griep??? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hoi hoi gezellig dat je er ook weer bij bent |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
G.R.I. wanneer plaats je het dan???? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 20:12 schreef moha het volgende:Izzzzzzzzzz kom meid laat ff wat van je horen of heb ik je virtueel aangestoken met de griep??? Ik heb Izz een mailtje gestuurd. Tjee zeg, ik heb geen voeten meer over! |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
staat er al op persoonlijke verhalen; |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik ga nooit vreemd maar pak er gewoon twee lol |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Met een been kun je niet lopen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
net ook even bij tvfan wezen snuffelen. Werd nieuwsgierig door Jacueline. Ziet er OOK gezellig uit. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nou ik blijf trouw hier, af en toe een link lezen ok maar niet ergens aanmelden dat trekt mijn hersens ook niet meer |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: whaaaaaa, is leuk af en toe elders lezen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik moet zeggen dat ik de vele discussies nav DGK nog altijd mis. Ik heb er veel aan gehad. Heeft iemand nog wat van Mertie gehoord/gelezen? Onze 06 heb ik ook nooit meer hier gezien. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
kijk dat krijg je er nou van iedereen zit nou bij die ander pff vreemdgangers |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 20:28 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ik moet zeggen dat ik de vele discussies nav DGK nog altijd mis. Ik heb er veel aan gehad. Heeft iemand nog wat van Mertie gehoord/gelezen? Onze 06 heb ik ook nooit meer hier gezien. ach binnenkort kunnen we weer streamen en komen die discussies vanzelf weer |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Kijken kan geen kwaad, als je maar thuis eet |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Denk niet dat ik weer ga streamen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hoezo niet ben je bang dat het toch niet leuk gaat worden? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik denk dat het een aftreksel van DGK gaat worden. Maar dat is niet de voornaamste reden. Tijdens DGK heb ik ongelooflijk veel tijd achter de pc gebracht dat ik amper een boek heb gelezen. Ik was, moet ik toegeven, verslaafd aan DGK. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
thx G.R.I. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 20:37 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ik denk dat het een aftreksel van DGK gaat worden. Maar dat is niet de voornaamste reden. Tijdens DGK heb ik ongelooflijk veel tijd achter de pc gebracht dat ik amper een boek heb gelezen. Ik was, moet ik toegeven, verslaafd aan DGK. hier nog 1 maar het is maar voor 3 maanden nu met nieuwe bewoners dus wil het toch niet missen maar ik ken jou gevoel ik had ook zoiets van dit word te gek ik pastte alles aan om zo snel mogelijk te kunnen streamen. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Izz komt heel misschien straks |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zelfs toen wij in het buitenland zaten kon ik het niet laten. Toch nog even snel kijken wat ze doen. Heel erg. En dan tegen mijn stuudjes zeggen dat ze wat moeten minderen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 20:47 schreef Mrs.B@headline het volgende:Zelfs toen wij in het buitenland zaten kon ik het niet laten. Toch nog even snel kijken wat ze doen. Heel erg. En dan tegen mijn stuudjes zeggen dat ze wat moeten minderen. hahaha ja erg zijn we geweest he |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
meiden gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend??? ik alleen morgen ff bij mijn schoonmoeder eten voor de rest niets. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Wij gaan morgen eerst voor een nwe auto kijken, daarna naar een BBQ. Zondag alleen wat verslagen schrijven en verder een girly day. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik kreeg vanmiddag zo'n lief mailtje van mijn man, hij schreef : Geweldig beter lachen als huilen want je bent mooi als je lacht x x x x
ik lag helemaal in een deuk en zei uit welk boekje haalde je die tekst?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 20:52 schreef Mrs.B@headline het volgende:Wij gaan morgen eerst voor een nwe auto kijken, daarna naar een BBQ. Zondag alleen wat verslagen schrijven en verder een girly day. toppie wat voor auto willen jullie? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ben jij erg zeg. Uit welk boekje, de ziel. Maar intussen wel smelten |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Hebben nu een SUV, willen weer eentje. Wij maken aardig wat km. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ok daar heb je ook vers. modellen in he |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja ik vond het superlief van hem mijn mannetje (ahum 1.97) wil ik nooit meer kwijt. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Behoorlijk wat met heel veel toeters en bellen. Maar dat hoeft voor ons niet, wij leven niet in de auto. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
draak shit waar hang je uit |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:00 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Behoorlijk wat met heel veel toeters en bellen. Maar dat hoeft voor ons niet, wij leven niet in de auto. zo denk ik ook hoor tis maar een vervoermiddel wij hebben een kia joice lekker ruim en zuinig |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 20:59 schreef moha het volgende:[..] ja ik vond het superlief van hem mijn mannetje (ahum 1.97) wil ik nooit meer kwijt. Heerlijk, een man die onverwacht erg lief om de hoek komt. 1.97 is niet mis. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:02 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Heerlijk, een man die onverwacht erg lief om de hoek komt. 1.97 is niet mis. ja en ik 1.70 en krimpende we schelen ook nog eens 12 jaar met elkaar ik ben ouder dan hem |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik ben 1,67 en 50 lentes jong, mijn wederhelft is 1.80 en 56 lentes jong. Ik heb altijd groter willen zijn. tja, je kan niet alles hebben. Onze dochter is ook 1.78 |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Wij hebben een beauty van een kleindochter, heerlijk. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:08 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ik ben 1,67 en 50 lentes jong, mijn wederhelft is 1.80 en 56 lentes jong. Ik heb altijd groter willen zijn. tja, je kan niet alles hebben. Onze dochter is ook 1.78 ach je hebt je dekseltje toch gevonden? dan maakt dat toch niet uit je moet tevreden zijn met wat je hebt en daarvan genieten. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: lijkt me ook heel leuk maar voorlopig nog niet mijn kids zijn nog pas 18 maar kan me voorstellen dat je trots bent op je kleindochter |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:10 schreef moha het volgende:[..] ach je hebt je dekseltje toch gevonden? dan maakt dat toch niet uit je moet tevreden zijn met wat je hebt en daarvan genieten. Reken maar. Ik ben harstikke tevreden met wat ik heb en zeker dankbaar. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:12 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Reken maar. Ik ben harstikke tevreden met wat ik heb en zeker dankbaar. mooi zo daar ben ik blij om, je zou ze de kost moeten geven die in een k.. relatie zitten nou dan zijn we blut hoor. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:11 schreef moha het volgende:[..] lijkt me ook heel leuk maar voorlopig nog niet mijn kids zijn nog pas 18 maar kan me voorstellen dat je trots bent op je kleindochter Ik ben absoluut niet een type van koekjes bakken, breien enz. ( ik ben een slechte huisvrouw, laat bijna alles doen)Had altijd het idee van het oma zijn niet echt iets voor mij is. Maar ik moet zeggen dat, hoewel ik geen koekjes bak, ik ontzettend geniet van de kleine. Wij doen in onze vrije tijd veel met zijn 5-en, schoonzoon natuurlijk ook. Is leuk. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:14 schreef moha het volgende:[..] mooi zo daar ben ik blij om, je zou ze de kost moeten geven die in een k.. relatie zitten nou dan zijn we blut hoor. Hou op over k..relaties. Ik heb er dagelijks mee te maken. En dan hopen ze dat ik de oplossing heb. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:15 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Ik ben absoluut niet een type van koekjes bakken, breien enz. ( ik ben een slechte huisvrouw, laat bijna alles doen)Had altijd het idee van het oma zijn niet echt iets voor mij is. Maar ik moet zeggen dat, hoewel ik geen koekjes bak, ik ontzettend geniet van de kleine. Wij doen in onze vrije tijd veel met zijn 5-en, schoonzoon natuurlijk ook. Is leuk. heerlijk toch dat is dan toch echt genieten |
|
|
|