|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:17 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Hou op over k..relaties. Ik heb er dagelijks mee te maken. En dan hopen ze dat ik de oplossing heb. gwn zeggen tja scheiden is het beste en dan weg lopen dan denken ze ook niet meer dat jij de oplossing hebt |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
whaaaahaha, zie je het voor je ? Komen ze bij de psych en die loopt weg. Nou, kan ik net zo goed de deur dicht gooien.
Mijn aanbod voor Claire staat nog altijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:24 schreef Mrs.B@headline het volgende:whaaaahaha, zie je het voor je ? Komen ze bij de psych en di loopt weg. Nou, kan ik net zo goed de deur dicht gooien. Mijn aanbod voor Claire staat nog altijd. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zie je wat ik nou bedoel ze hangen allemaal nog op dat andere forum gezelligggg hoor dames |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Onze kleindochterte is afgelopen woensdag 1 geworden, kan er geweldig van genieten, hoe zo'n klein mensje zich ontwikkeld en alles ontdekt, |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:29 schreef G.R.i het volgende:Onze kleindochterte is afgelopen woensdag 1 geworden, kan er geweldig van genieten, hoe zo'n klein mensje zich ontwikkeld en alles ontdekt, Echt zalig. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
1 pagina terug staat een link was iets met opgelicht geloof ik over Sly van NL |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
a.s.Zondag gaan we met 8 pers. naar Maastricht wandelen wat rond en eten een hapje, maken er een hele dag van en 's avonds optreden van Andre Rieu; |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:29 schreef G.R.i het volgende:Onze kleindochterte is afgelopen woensdag 1 geworden, kan er geweldig van genieten, hoe zo'n klein mensje zich ontwikkeld en alles ontdekt, ik ben gelukkig nog niet jaloers maar komt denk ik ook omdat ik een drieling heb dan ben ik nu nog blij met elk rust momentje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:32 schreef G.R.i het volgende:a.s.Zondag gaan we met 8 pers. naar Maastricht wandelen wat rond en eten een hapje, maken er een hele dag van en 's avonds optreden van Andre Rieu; das pas genieten he met z'n alle erop uit |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Drieling ? ik zou gek worden. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Wat Jaqueline gelinkt had, ik heb geen zin het te lezen...bederft m'n hele wk end |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:29 schreef G.R.i het volgende:Onze kleindochterte is afgelopen woensdag 1 geworden, kan er geweldig van genieten, hoe zo'n klein mensje zich ontwikkeld en alles ontdekt, nog gefeliciteerd |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dacht ik ook maar het maakte mij sterker en je moet wel he ik hou van ze alle 3 dus zeg niet ik doe er 1 weg |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ja, nog gefeliciteerd GRi |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:37 schreef moha het volgende:[..] dacht ik ook maar het maakte mij sterker en je moet wel he ik hou van ze alle 3 dus zeg niet ik doe er 1 weg Als je ze eenmaal hebt kan ik mij heel goed voorstellen dat je 1 wil missen. Daar zijn wij moeders voor. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:38 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Als je ze eenmaal hebt kan ik mij heel goed voorstellen dat je 1 wil missen. Daar zijn wij moeders voor. bij mijn 1e echo heb ik gehuild hoor ze bleef tellen 1, 2, 3 ik riep ho maar ....huilt u nu vroeg ze, ja je noemt nogal wat op mijn droom met 1 kindje lekker tutten zag ik omslaan in hard werken dat wist ik meteen |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Je kunt ze soms wel achter het behang plakken, maar zijn ze van huis, ben je weer blij als ze gezond en wel weer thuis in hun bed liggen en als ze slapen heb je geen kind aan ze hahahah.... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:41 schreef G.R.i het volgende:Je kunt ze soms wel achter het behang plakken, maar zijn ze van huis, ben je weer blij als ze gezond en wel weer thuis in hun bed liggen en als ze slapen heb je geen kind aan ze hahahah.... idd en ik hou zielsveel van ze |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
70-Jarige baart tweeling Zij en haar 77-jarige man Charan Singh Panwar wilden persé een zoon hebben voor de opvolging van hun boerenbedrijfje. Het arme Indiase echtpaar verkocht daarom hun buffels, nam een hypotheek op het land, sloten een geldlening af en spendeerden al hun spaargeld voor een ivf-behandeling om zwanger te worden. Dat Omkari nu de oudste moeder ter wereld is, kan haar niet interesseren. De tweeling, een jongen en een meisje, kwamen te vroeg ter wereld maar zijn gezond. De Panwars hebben twee volwassen dochters en vijf kleinkinderen. Nu pas hebben ze er een zoon bij. Een zoon heeft recht op een bruidsschat als hij trouwt en kan op het land van zijn ouders gaan werken. En daar doet het ouder echtpaar het om. "De behandeling heeft me een fortuin gekost maar de geboorte van mijn zoon is het me waard. Ik kan nu doodgaan als een blij man en een trotse vader", zegt Charan. Gynaecoloog Nisha Malik, die de baby's in Muzaffarnagar ter wereld bracht, schrok zich kapot toen de oude vrouw haar vertelde dat ze zwanger was. "Ik zit al twintig jaar in het vak maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt", vertelt ze de Daily Mail.
Bron: De Telegraaf |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ga over half uurtje mijn bed in heb nog steeds die rotgriep snotverkouden en ontstoken keel mijn sigaretten smaken goor en toch door roken pff |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:45 schreef moha het volgende:ik ga over half uurtje mijn bed in heb nog steeds die rotgriep snotverkouden en ontstoken keel mijn sigaretten smaken goor en toch door roken pff Whahahahahaha, ik weet er alles van. Nauwelijks kunnen ademen maar wel paffen. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Mijn mond valt open van verbazing, niet te geloven 70 jaar, ik moet er niet aan denken om dan nog voor 2 baby te moeten zorgen en opvoeden (vooral dit laatste) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Nighty, night Moha. Sweet dreams. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:47 schreef G.R.i het volgende:Mijn mond valt open van verbazing, niet te geloven 70 jaar, ik moet er niet aan denken om dan nog voor 2 baby te moeten zorgen en opvoeden (vooral dit laatste) Bizar gewoon. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Slaap lekker Moha, het is ook bijna mijn tijd.. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:44 schreef Mrs.B@headline het volgende:70-Jarige baart tweeling Zij en haar 77-jarige man Charan Singh Panwar wilden persé een zoon hebben voor de opvolging van hun boerenbedrijfje. Het arme Indiase echtpaar verkocht daarom hun buffels, nam een hypotheek op het land, sloten een geldlening af en spendeerden al hun spaargeld voor een ivf-behandeling om zwanger te worden. Dat Omkari nu de oudste moeder ter wereld is, kan haar niet interesseren. De tweeling, een jongen en een meisje, kwamen te vroeg ter wereld maar zijn gezond. De Panwars hebben twee volwassen dochters en vijf kleinkinderen. Nu pas hebben ze er een zoon bij. Een zoon heeft recht op een bruidsschat als hij trouwt en kan op het land van zijn ouders gaan werken. En daar doet het ouder echtpaar het om. "De behandeling heeft me een fortuin gekost maar de geboorte van mijn zoon is het me waard. Ik kan nu doodgaan als een blij man en een trotse vader", zegt Charan. Gynaecoloog Nisha Malik, die de baby's in Muzaffarnagar ter wereld bracht, schrok zich kapot toen de oude vrouw haar vertelde dat ze zwanger was. "Ik zit al twintig jaar in het vak maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt", vertelt ze de Daily Mail. Bron: De Telegraaf tja tis wat daar hoor.
ik heb 5 x K.I.E. gehad en de 5e keer deed een studente het ik dacht nou weer een maand weggegooid want ze deed maar wat, en wat bleek het was door haar dus wel gelukt, en het ziekenfonds vergoede het helemaal.
ik ben ook blij dat ik er een jongen bij heb van alles wat he en zelfs meer hahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nog niet dames nog ff een peukie |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Ik ben blij dat ik dat niet meer hoef (roken bedoel ik), ben 25 jaar geleden gestopt |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 21:53 schreef G.R.i het volgende:Ik ben blij dat ik dat niet meer hoef (roken bedoel ik), ben 25 jaar geleden gestopt wou dat ik dat kon heb zo'n Elecktrische sigaret gekocht maar je trekt je suf |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Toen ik zwanger was zijn mijn man en ik gestopt. Mijn man is nooit meer begonnen. Ik was toen gestopt niet omdat ik het vies vond maar omdat het niet goed was voor het kindje. Ik ben daarna weer vrolijk begonnen. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Dat blijkt ook niet gezond te zijn las ik ergens (elec.sigaret)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: whaahahahaha, ik zie het helemaal voor me. Ik had een keer een sigaar gerookt, dacht dat ik dood ging. Mijn longen stonden op ploffen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ik heb het ook gelezen, schijnt dat er heel veel nicotine in zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: heyyyyyyyy meid gelukkig ben je dr heb je al trug gemaild |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik ga naast mijn husband kruipen. Nighty night dames. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee hoor de nicotine zit in de filters en als je dat in de gaten houd is er niets aan de hand ik rook stuyvesant light en nam in de E sigaret dus ook light na 1 dag proef je eindelijk tabac smaak want daarvoor bah. maar je zuigt je suf voor 1 trekkie |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ja schat heb je al gemaild |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: mijn dokter vind het iig beter dan een gwn sigaret want daar zitten geloof ik 14 soorten schadelijke stoffen in en in de E peuk alleen de nicotine |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: je kan weer ff opgelucht ademen he meid |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Draakje is overgelopen |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Tja, wat is gezond, wat is ongezond; als je buiten fiets achter een auto aan adem je ook een hoop troep in; |
|
|
|