|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 22:05 schreef G.R.i het volgende:Tja, wat is gezond, wat is ongezond; als je buiten fiets achter een auto aan adem je ook een hoop troep in; idd en vroegé bespoten groenten trek nu nog een scheve bek hahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: heb jij nog wat gehoord van draakje? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: maar ze komt wel terug hoor ...heintje davids |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: weet nie waar ze uithangt |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ben je nog niet bijgekomen meid je bent stil neem ff een neut |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Het is hier de hele dag rustig en dan gaan ze naar de buren;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja snap er ook niks van hoor |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nou ik neem nu nog echt 1 peukie en dan duik ik echt mijn bed in zit te tollen hier met die k.. griep |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 22:15 schreef moha het volgende:nou ik neem nu nog echt 1 peukie en dan duik ik echt mijn bed in zit te tollen hier met die k.. griep ik zat eergisteren te niesen als een nijlpaard, niet normaal, en een loopneus, man jeetje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Izzzzzzzz niet zo piekeren komt goed |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 22:17 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ik zat eergisteren te niesen als een nijlpaard, niet normaal, en een loopneus, man jeetje. kreeg net mijn broer aan de telefoon die wilde mij ff gestoord maken, met zijn doem gedachten pleur op, Ik denk dat wij ons ernstige zorgen moeten maken,< nou doe jij dat dan lekker laat mij nog ff slapen straks, hufter laat lekker lulle neem je rust meid |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: je hebt gelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat is dat gedoe over MichelP op Nowlive? Ik heb wat berichten op nowlive erover gelezen maar die berichten neem ik zowiezo met een korrel zout.
En vandaag 14 pagina's op ikbengenaaid... Die gasten daar blijven ook gewoon bezig he...
Zouden ze dan echt niets anders te doen hebben? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 22:23 schreef Boudewijn het volgende:Wat is dat gedoe over MichelP op Nowlive? Ik heb wat berichten op nowlive erover gelezen maar die berichten neem ik zowiezo met een korrel zout. En vandaag 14 pagina's op ikbengenaaid... Die gasten daar blijven ook gewoon bezig he... Zouden ze dan echt niets anders te doen hebben? wil jij ons ook naar de buren hebben??? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nou echt mijn laatste peuk en dan ga ik mijn bedje in hoor dit zieke lijf schreeuwt om rust |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
waar gaat dit over dan Mo? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
oh ik lees nu in een bericht op n-live:
quote:Wij vragen ons langzaam af waarom wij dit soort mensen telkens weer op de site krijgen en overwegen een ledenstop. nou.. tjah... ehm... hoe zou dat nou toch komen??? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 22:23 schreef Boudewijn het volgende:Wat is dat gedoe over MichelP op Nowlive? Ik heb wat berichten op nowlive erover gelezen maar die berichten neem ik zowiezo met een korrel zout. En vandaag 14 pagina's op ikbengenaaid... Die gasten daar blijven ook gewoon bezig he... Zouden ze dan echt niets anders te doen hebben? welk topic? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Je moet goed uitzieken Moha, anders zit je er langer mee, goed slapen/rusten |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: een nieuwsbericht, van hun forum navigatie wordt ik gek dus dat lees ik niet. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 22:27 schreef moha het volgende:nou echt mijn laatste peuk en dan ga ik mijn bedje in hoor dit zieke lijf schreeuwt om rust arme schat, heb je al een grog op? citroen met heet water 2 paracetamol. en bergen suiker? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 22:30 schreef Izz@headliner het volgende:[..] arme schat, heb je al een grog op? citroen met heet water 2 paracetamol. en bergen suiker? nee heb geen grog zooi in huis maar komt goed met pilletjes |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja ik ga nu naar bedje toe lieverd. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 22:30 schreef Izz@headliner het volgende:[..] arme schat, heb je al een grog op? citroen met heet water 2 paracetamol. en bergen suiker? sorry Izz ik wil er voor je zijn, maar mijn lichaam schreeuwt om rust ik spreek je morgen weer ok meid? ik denk aan je hoor. en laat je broer lulle
truste voor strax xxxxxxxx |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 22:36 schreef moha het volgende:[..] sorry Izz ik wil er voor je zijn, maar mijn lichaam schreeuwt om rust ik spreek je morgen weer ok meid? ik denk aan je hoor. en laat je broer lulle truste voor strax xxxxxxxx ga lekker slapen schatje we mailen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
lieve dames, en weledele heer, deze dame gaat zakken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Draak is er weer. Kreeg bezoek. Moest ik toch ff binnenlaten. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ook raar, laat jij je bezoek binnen? ik zeg altijd bedankt voor het langskomen, en zeg gelijk weer gedag bij de voordeur. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wat gebeurd er allemaal met NL draakje, ben er even uit, en lees alles maar alles beetje vaag? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 22:30 schreef Izz@headliner het volgende:[..] arme schat, heb je al een grog op? citroen met heet water 2 paracetamol. en bergen suiker? En een flinke scheut cognac! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juli 2008 - 23:39 schreef Izz@headliner het volgende:wat gebeurd er allemaal met NL draakje, ben er even uit, en lees alles maar alles beetje vaag? O, het fijne weet ik er ook niet van, ik heb vanmiddag alleen de stukjes van Jacqueline gelezen. Maar er wordt wel hilarisch gescholden. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
De hele avond lees ik: waar is Draakje? En nou ben ik er, en nu is de tent leeg. Leuk hoor! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
kom hier ook maar eens kijken, zit er nu op drie tegelijk, lach me rot om alles |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Jij hebt dus een drukke avond. Is het boek al binnen? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
nee, mss morgen, waarom meld je je ok niet aan op tvfan?? er word al naar je gevraagd;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2008 - 00:00 schreef yvonne het volgende:nee, mss morgen, waarom meld je je ok niet aan op tvfan?? er word al naar je gevraagd;-) Naar mij gevraagd? Hoe kan dat nou? Ik ben daar nog nooit geweest. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne