|
|
yvonne
|
|
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ben er nog |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
annelies post hier ook wel eens |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Draakje, mijn zoon vroeg of je het progr. al geinstall. hebt en zo ja of het goed werkt? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juli 2008 - 19:59 schreef G.R.i het volgende:Draakje, mijn zoon vroeg of je het progr. al geinstall. hebt en zo ja of het goed werkt? Haha G.R.i., ik wilde het vorig weekend doen, en nu heb ik het al verplaatst naar morgen. Maar bedankt voor de belangstelling. Ik ben nog bezig met een klus die toch al helemaal in een ander programma is opgemaakt, vandaar dat dit niet zo´n ontzettende haast heeft. Maar ga het (morgen) zeker doen! |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Het weer was er ook niet naar, met die hitte moet je rustig aan doen; Maar m'n zoon vroeg er naar zodoende...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Yvonne, hoe vind je het boek tot nu toe? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
spannend, echt waar, ven nu op blz 132, dat max het overdrachtspapier heeft verzorgd, heel sneaky |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 06 juli 2008 - 15:51 schreef yvonne het volgende:spannend, echt waar, ven nu op blz 132, dat max het overdrachtspapier heeft verzorgd, heel sneaky En het wordt nog veeeeeeeeeeeeel erger ... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
dat geloof ik graag, het is een heel goed boek, !!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Leuk hè, dat je zomaar bij toeval zo´n schrijver kan ontdekken! Ik ben heel benieuwd naar zijn andere boeken! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja, ik ook, ga eens even googlen op marktplaats, maar dit is een topper, thanx |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Dames, ik ben wel nieuwsgierig, over welke auteur zitten jullie zo op te scheppen, is het misschien ook interessant voor mij om te lezen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2008 - 13:33 schreef G.R.i het volgende:Dames, ik ben wel nieuwsgierig, over welke auteur zitten jullie zo op te scheppen, is het misschien ook interessant voor mij om te lezen? Hoi G.R.i. Als je van psychologische thrillers houdt misschien wel. De auteur heet Patrick Redmond en het boek waar we het over hebben, heet Marionet. Het is bij bol.com verkrijgbaar: nieuw alleen in het Engels, tweedehands voor een paar euro. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Dank je , ga ik zoeken bij de slegte; of bieb. Ja daar houd ik wel van, ik moet dan overdag lezen. Als ik voor ik ga slapen film kijk of spannend boek lees, dan kan ik moeilijk in slaap komen en ga er meestal ook van dromen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2008 - 14:30 schreef G.R.i het volgende:Dank je , ga ik zoeken bij de slegte; of bieb. Ja daar houd ik wel van, ik moet dan overdag lezen. Als ik voor ik ga slapen film kijk of spannend boek lees, dan kan ik moeilijk in slaap komen en ga er meestal ook van dromen. Er vloeit geen bloed in dit boek hoor, het is echt een psychologische thriller. Het is niet eng, het is alleen verschrikkelijk spannend en knap. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
je maakt me idd nieuwsgierig; |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
er is vast nog geen verfilming van :( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik denk het niet, maar die zou de mensen aan hun stoel genageld houden. Je voelt wat er gaat gebeuren en je zou wel in het boek willen kruipen om de betrokkenen te waarschuwen. Helaas, pindakaas ... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
het is echt een aanrader, word idd steeds spannender draakje, door dat gedoe op genaaid.nl kom ik weinig aan lezen toe, maar in bed toch echt wel ff een uurtje hoor;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2008 - 16:50 schreef yvonne het volgende:het is echt een aanrader, word idd steeds spannender draakje, door dat gedoe op genaaid.nl kom ik weinig aan lezen toe, maar in bed toch echt wel ff een uurtje hoor;-) Van de ene sensatie (genaaid.nl) in de andere (Max) haha. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
hahahahahaha, nou geef mij max dan maar, zit me rot te typen nu;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2008 - 14:33 schreef draakje het volgende:[..] Er vloeit geen bloed in dit boek hoor, het is echt een psychologische thriller. Het is niet eng, het is alleen verschrikkelijk spannend en knap. Nou , een beetje wel, helemaal op het einde. Maar dat zie je al lang van tevoren aankomen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik wil het niet weten, hahahahahaha, het is echt een aanrader!!!!!, oja ik zou nog ff googlen op mp, doe ik vannacht ffies |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Zitten jullie lekker te lezen, er is geen gekakel in de Kooi; Als katten muizen, miauwen ze niet.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 15:44 schreef G.R.i het volgende:Zitten jullie lekker te lezen, er is geen gekakel in de Kooi; Als katten muizen, miauwen ze niet.... Ik ben d´r, hoor G.R.i. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Het is zo, stil na dat gedoe van gisteren... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
de bedreigingen nouja, gescheld en zwartmakingen naar Yvonne en Jaqueline; is bedreigend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, Yvonne heeft hem helemaal monddood gemaakt door zo waardig te reageren. En zijn advocaat zal hem ook wel gewaarschuwd hebben. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Mijn radio deed het niet en het inlogge lukte niet, nouja ik vind het ook eng allemaal moet me er ook niet mee bemoeien, maar ik ben erg geschrokken, heb nog nooit zoiets meegemaakt. En vooral voor de betrokkenen, ze moeten zich verdedigen, tegen zoveel onredelijkheid en kwaadsprekerij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 15:54 schreef G.R.i het volgende:Mijn radio deed het niet en het inlogge lukte niet, nouja ik vind het ook eng allemaal moet me er ook niet mee bemoeien, maar ik ben erg geschrokken, heb nog nooit zoiets meegemaakt. En vooral voor de betrokkenen, ze moeten zich verdedigen, tegen zoveel onredelijkheid en kwaadsprekerij `t Is gewoon een enge man. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik denk dat het goed is, dat morgen die topics dichtgaan. Men valt in herhaling. Ik denk dat het verkeerd was, om pm's openbaar te maken. Dat is privacy-schending, ook al deed Slaai het zelf ook. Tot diezelfde fout vervallen is niet slim, vooral gezien dat de schrijfster er niet blij mee is. Ik hoop echter dat alle commotie niet voor niets is geweest en er inderdaad reden tot procesverbaal is. Aan de andere kant is het Meneer NL en zijn overgebleven discipelen nu wel duidelijk. Vraag me af, hoe dat in September gaat? Zou men het beleid toch nog op dezelfde manier voortzetten? (tenminste als ze weer een favo hebben?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 20:09 schreef seya@headliner het volgende:Ik denk dat het goed is, dat morgen die topics dichtgaan. Men valt in herhaling. Ik denk dat het verkeerd was, om pm's openbaar te maken. Dat is privacy-schending, ook al deed Slaai het zelf ook. Tot diezelfde fout vervallen is niet slim, vooral gezien dat de schrijfster er niet blij mee is. Ik hoop echter dat alle commotie niet voor niets is geweest en er inderdaad reden tot procesverbaal is. Aan de andere kant is het Meneer NL en zijn overgebleven discipelen nu wel duidelijk. Vraag me af, hoe dat in September gaat? Zou men het beleid toch nog op dezelfde manier voortzetten? (tenminste als ze weer een favo hebben?) Heb je de laatste tien minuten nog meegelezen op genaaid.nl? De ene na de andere ban valt nu, haha. Nog voor middernacht mag de laatste het licht uitdoen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 20:37 schreef draakje het volgende:[..] Heb je de laatste tien minuten nog meegelezen op genaaid.nl? De ene na de andere ban valt nu, haha. Nog voor middernacht mag de laatste het licht uitdoen. Nee ik heb niet meer gelezen moet ik bekennen. Het zal wel onontkomelijk zijn. Je moet het juridisch dichtgetimmerd houden, anders is een eventuele rechtsvervolging bij voorbaat al gedoemd te mislukken. Er is geen rechter, die een hetze goedkeurt. Bovendien begon het te lijken op NL zelf. Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen allemaal. Iedereen heeft er aan meegeholpen. Dom, dat Slaai en zijn mods bevooroordeeld waren en dat ook ten uitvoer brachten. Er zijn heel wat leuke NL ers gebant voor nop, alleen maar omdat ze voor een andere bewoner waren. Ik kan daar niet genoeg op hameren, als iemand een forum o.i.d. beheert: hou je hoofd koel! En wat ik al in het begin schreef: als men sportief is, dan erkent men, meegesleurd te zijn. En als Slaai nog iets wil redden, biedt hij een algemeen excuus aan, al moet hij dat wel geloofwaardig brengen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 20:54 schreef seya@headliner het volgende:[..] Nee ik heb niet meer gelezen moet ik bekennen. Het zal wel onontkomelijk zijn. Je moet het juridisch dichtgetimmerd houden, anders is een eventuele rechtsvervolging bij voorbaat al gedoemd te mislukken. Er is geen rechter, die een hetze goedkeurt. Bovendien begon het te lijken op NL zelf. Het komt natuurlijk niet uit de lucht vallen allemaal. Iedereen heeft er aan meegeholpen. Dom, dat Slaai en zijn mods bevooroordeeld waren en dat ook ten uitvoer brachten. Er zijn heel wat leuke NL ers gebant voor nop, alleen maar omdat ze voor een ander bewoner waren. Ik kan daar niet genoeg op hameren, als iemand een forum o.i.d. beheert: hou je hoofd koel! En wat ik al in het begin schreef: als men sportief is, dan erkent men, meegesleurd te zijn. Nou, ik bedoelde eigenlijk dat dankzij genaaid.nl de bannen nu bij Nowlive in steeds rapper tempo vallen, en dat de laatste Nowliver vanavond het licht mag uitdoen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 20:56 schreef draakje het volgende:[..] Nou, ik bedoelde eigenlijk dat dankzij genaaid.nl de bannen nu bij Nowlive in steeds rapper tempo vallen, en dat de laatste Nowliver vanavond het licht mag uitdoen. ow hahaha, sorry, ik kijk op beiden sites niet... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik kan niet kijken op NL, maar alles wordt gekopieerd. Heb je nog wat leuks gedaan vandaag? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:04 schreef draakje het volgende:[..] Ik kan niet kijken op NL, maar alles wordt gekopieerd. Heb je nog wat leuks gedaan vandaag? Ja in de regen zeker? Nee ik heb eerst even de ijskast bij mijn dochter leeggehaald/bloemen en klikko gedaan, katten gevoederd en al mijn eigen dvd's bij elkaar gezocht daar. Nandi heeft haar WIE opgezocht en toen boodschappen gedaan. (Zij heeft nog gewerkt en één van haar bewoners was vannacht overleden en dat moest even goéd doorgesproken worden samen)
Ik kan wél kijken op NL, houden ze een lijst met gebande personen bij ofzo? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:10 schreef seya@headliner het volgende:[..] . Nandi heeft haar WIE opgezocht en toen boodschappen gedaan. (Zij heeft nog gewerkt en één van haar bewoners was vannacht overleden en dat moest even goéd doorgesproken worden samen) Ik kan wél kijken op NL, houden ze een lijst met gebande personen bij ofzo? Wat is een WIE?
Nee, dat geloof ik niet, maar mensen zijn er trots op om geband te worden (Lokken dat ook uit) en laten dan hun ban op genaaid.nl zien. (Gekopieerd.) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:12 schreef draakje het volgende:[..] Wat is een WIE? Nee, dat geloof ik niet, maar mensen zijn er trots op om geband te worden (Lokken dat ook uit) en laten dan hun ban op genaaid.nl zien. (Gekopieerd.) hahaha, ja ik begrijp het wel..
Een WIE is een spelcomputer en die gaat hier over en weer. Aangezien mijn zoon bij mijn oudste woont en mijn dochter bij mij, verruilt dat ding het huis. Maar hij(mijn zoon dus) is nu mee op vakantie, dus wilde Nandi hem weer terug.. En mijn gedownloade films vinden flink aftrek, alleen zie ik ze meestal pas na een half jaar, als ik ze zélf terug heb gevonden in het huis van Natascha...Maar ut is niet errugggg...
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:16 schreef seya@headliner het volgende:[..] hahaha, ja ik begrijp het wel.. Een WIE is een spelcomputer en die gaat hier over en weer. Aangezien mijn zoon bij mijn oudste woont en mijn dochter bij mij, verruilt dat ding het huis. Maar hij(mijn zoon dus) is nu mee op vakantie, dus wilde Nandi hem weer terug.. En mijn gedownloade films vinden flink aftrek, alleen zie ik ze meestal pas na een half jaar, als ik ze zélf terug heb gevonden in het huis van Natascha...Maar ut is niet errugggg... Zo´n ding heet toch een WII? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 20:09 schreef seya@headliner het volgende:Ik denk dat het goed is, dat morgen die topics dichtgaan. Men valt in herhaling. Ik denk dat het verkeerd was, om pm's openbaar te maken. Dat is privacy-schending, ook al deed Slaai het zelf ook. Tot diezelfde fout vervallen is niet slim, vooral gezien dat de schrijfster er niet blij mee is. Ik hoop echter dat alle commotie niet voor niets is geweest en er inderdaad reden tot procesverbaal is. Aan de andere kant is het Meneer NL en zijn overgebleven discipelen nu wel duidelijk. Vraag me af, hoe dat in September gaat? Zou men het beleid toch nog op dezelfde manier voortzetten? (tenminste als ze weer een favo hebben?) ik heb al gehoord dat er heeeeel veel bewijzen zijn, ik heb zelf al zo`n 400 screens gestuurd, en ong 40 logs, en ben er nog niet, en er is nog zoveel te vertellen, maar daar wacht k mee tot morgen als het echt besloten is, want dat kan niet zo, dan zou ik namen moeten noemen in het openbaar, en daar begin ik niet aan |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: O gut Draakje je bent beter dan ik....Het boeit me ook niet zo, die dingen, ze zeggen: WIE. dus schrijf ik WIE hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:26 schreef seya@headliner het volgende:[..] O gut Draakje je bent beter dan ik....Het boeit me ook niet zo, die dingen, ze zeggen: WIE. dus schrijf ik WIE hahaha Ik begreep je wel hoor. Ik op mijn beurt dacht dat er misschien alweer een nog nieuwere spelcomputer op de markt was! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:24 schreef yvonne het volgende:[..] ik heb al gehoord dat er heeeeel veel bewijzen zijn, ik heb zelf al zo`n 400 screens gestuurd, en ong 40 logs, en ben er nog niet, en er is nog zoveel te vertellen, maar daar wacht k mee tot morgen als het echt besloten is, want dat kan niet zo, dan zou ik namen moeten noemen in het openbaar, en daar begin ik niet aan Ik hoop wel dat degenen zonder aangifte in elk geval een sappige samenvatting te lezen krijgen.
Hoe ver ben je in het boek? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:24 schreef yvonne het volgende:[..] ik heb al gehoord dat er heeeeel veel bewijzen zijn, ik heb zelf al zo`n 400 screens gestuurd, en ong 40 logs, en ben er nog niet, en er is nog zoveel te vertellen, maar daar wacht k mee tot morgen als het echt besloten is, want dat kan niet zo, dan zou ik namen moeten noemen in het openbaar, en daar begin ik niet aan Als ik eerlijk ben, prima dat iedereen grieven tot uiting brent. Maar je moet wel heftige bewijzen hebben, want het is nog steeds moeilijk hoor, de jurisprudentie tav internetgedrag... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:29 schreef draakje het volgende:[..] Ik hoop wel dat degenen zonder aangifte in elk geval een sappige samenvatting te lezen krijgen. Hoe ver ben je in het boek? bij dat michael bij max is ingetrokken, en daar al een tijd is, met emily heeft gesproken, en dat het definitief uit is tussen hem en rebecca |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:43 schreef yvonne het volgende:[..] bij dat michael bij max is ingetrokken, en daar al een tijd is, met emily heeft gesproken, en dat het definitief uit is tussen hem en rebecca Aiaiai, het ergste moet nog komen ... |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:29 schreef seya@headliner het volgende:[..] Als ik eerlijk ben, prima dat iedereen grieven tot uiting brent. Maar je moet wel heftige bewijzen hebben, want het is nog steeds moeilijk hoor, de jurisprudentie tav internetgedrag... ik heb echt hele heftige bedreigingen en chantage en afpersing, allemaal op msn log, ik heb alles bewaard |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 21:44 schreef yvonne het volgende:[..] ik heb echt hele heftige bedreigingen en chantage en afpersing, allemaal op msn log, ik heb alles bewaard Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid ... |
|
|
|