|
|
draakje
|
|
|
Seya en Yvonne, zijn jullie er nog? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: je vergeet 1 ding, die van mij is ook bepaald geen heer, 2 grumpy old men |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
en dan gooi er een kat tussen zijn ze ff bezig |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahahaha dat zou een gevecht zijn |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: zo heb je zulke loeders wel eens van dichtbij gezien? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja wie gaat er dan ook bij ze staan? jij natuurlijk |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ik, elke keer als ik daar ben, voeren etc. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: zo jij durft en wat is dat etc ? zijn ballen schoonmaken? hahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: stront wegscheppen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
draak typ jij met je tenen? lol |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: jezus ben je uit de luiers kan je nog stront scheppen mja als je het leuk vind |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja draakje , ook hier ben ik nog ffies xxx |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
en waar zijn seya? oh ja yvone ging naar bedje toe |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: draak is um gepeerd |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: 't blijft een draak |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou mijn schoonzoon heeft gebeld, ze ligt te wachten tot die zetpil werkt |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
seya ging toch ook naar bed |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 23:33 schreef Izz@headliner het volgende:nou mijn schoonzoon heeft gebeld, ze ligt te wachten tot die zetpil werkt ok nu vat ik um hé hé ben nie zo vlot van begrip |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ze zit op genaait.nl |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
yvonne zit ook nog op genaait |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
heb jij al gekeken bij ikbengenaait.nl ? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
op welke pagina zitten ze dan, begrijp geen reet van die site |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: je moet je ff registreren daarna stuur ik je wel een link |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Draak zit met 3 mensen tegelijk in gesprek. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ga er niet naar toe ook. ik heb het zo druk genoeg |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Modd zegt: ok vertel Sly-tjeeeeeeee zegt: je bent wel een beetje triest bezig Modd zegt: Hoezo ? Modd zegt: Ik ? Modd zegt: jou banners (mensen die geban't zijn) Sly-tjeeeeeeee zegt: nou luister Sly-tjeeeeeeee zegt: je bent met een hetze bezig Sly-tjeeeeeeee zegt: en je oproep heb ik gescreend Modd zegt: Ik .. nee jou luisteraars.. die jij ophetst Sly-tjeeeeeeee zegt: tis goed Sly-tjeeeeeeee zegt: kom maar met je bewijzen Modd zegt: wij hebben je oproep opgenomen Sly-tjeeeeeeee zegt: je bent echt vies bezig Modd zegt: ip logs... Sly-tjeeeeeeee zegt: whahahahahahaa Modd zegt: hihi Modd zegt: doel ? Sly-tjeeeeeeee zegt: we zijn benieuwd Sly-tjeeeeeeee zegt: maak je ze zelf Sly-tjeeeeeeee zegt: luister nou, ik heb geen oproep gedaan dus kom maar op met je eigen gemaakte nep dingen Modd zegt: Volgens mij geil je er op om aandacht te krijgen... of het nu positief is of negatief... het maakt je volgens mij niets uit Sly-tjeeeeeeee zegt: waarheid komt boven Sly-tjeeeeeeee zegt: geloof me Modd zegt: Die is al boven Sly-tjeeeeeeee zegt: want denk dat je nu de verkeerde mensen aan het schoppeen bent Sly-tjeeeeeeee zegt: en daar moet je straks je verantwoording voor afleggeen Modd zegt: Ik schop niet.. jou exmensen schoppen ik leid ze een beetje Sly-tjeeeeeeee zegt: ja bent triest Sly-tjeeeeeeee zegt: wacht het af, want als jijn mensen kapot wil maken op een vieze manier Sly-tjeeeeeeee zegt: moet je dat straks gewoon verantwoorden Modd zegt: hoe kan ik nu iemand kapot maken ? Sly-tjeeeeeeee zegt: dus ga nu ook maar hier mee photoshoppen Sly-tjeeeeeeee zegt: succes loser |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik zit idd nog ff op genaaid |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik blijf ook hier hoor heb al zoveel gelezen ik lees het morgen wel weer |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ben je dr nog izz of ben je dr ook vandoor |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 23:39 schreef moha het volgende:Modd zegt: ok vertel Sly-tjeeeeeeee zegt: je bent wel een beetje triest bezig Modd zegt: Hoezo ? Modd zegt: Ik ? Modd zegt: jou banners (mensen die geban't zijn) Sly-tjeeeeeeee zegt: nou luister Sly-tjeeeeeeee zegt: je bent met een hetze bezig Sly-tjeeeeeeee zegt: en je oproep heb ik gescreend Modd zegt: Ik .. nee jou luisteraars.. die jij ophetst Sly-tjeeeeeeee zegt: tis goed Sly-tjeeeeeeee zegt: kom maar met je bewijzen Modd zegt: wij hebben je oproep opgenomen Sly-tjeeeeeeee zegt: je bent echt vies bezig Modd zegt: ip logs... Sly-tjeeeeeeee zegt: whahahahahahaa Modd zegt: hihi Modd zegt: doel ? Sly-tjeeeeeeee zegt: we zijn benieuwd Sly-tjeeeeeeee zegt: maak je ze zelf Sly-tjeeeeeeee zegt: luister nou, ik heb geen oproep gedaan dus kom maar op met je eigen gemaakte nep dingen Modd zegt: Volgens mij geil je er op om aandacht te krijgen... of het nu positief is of negatief... het maakt je volgens mij niets uit Sly-tjeeeeeeee zegt: waarheid komt boven Sly-tjeeeeeeee zegt: geloof me Modd zegt: Die is al boven Sly-tjeeeeeeee zegt: want denk dat je nu de verkeerde mensen aan het schoppeen bent Sly-tjeeeeeeee zegt: en daar moet je straks je verantwoording voor afleggeen Modd zegt: Ik schop niet.. jou exmensen schoppen ik leid ze een beetje Sly-tjeeeeeeee zegt: ja bent triest Sly-tjeeeeeeee zegt: wacht het af, want als jijn mensen kapot wil maken op een vieze manier Sly-tjeeeeeeee zegt: moet je dat straks gewoon verantwoorden Modd zegt: hoe kan ik nu iemand kapot maken ? Sly-tjeeeeeeee zegt: dus ga nu ook maar hier mee photoshoppen Sly-tjeeeeeeee zegt: succes loser weer sly? mafkees |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ja je had um over yvonne moeten horen die eikel |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nog steeds geen idee, waar ik kan luisteren en of lezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ff naar die site gaan, staat een radio kan je luisteren |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
hahaha moha precies dezelde tijd;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner