|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 13:52 schreef yvonne het volgende:hahaha, ja was idd niet te verwachten, ik heb tot 3 uur doorgelezen vannacht, hahahahaha, echt een topschrijver, nicci french is ook zo goed Ik vind deze beter. Het is echt jaren geleden dat ik zo´n spannend en goed in elkaar zittend boek heb gelezen dat het bovendien niet moet hebben van veel bloed en gore moorden. Dat bovendien ook nog eens heel geloofwaardig is. Zulke mensen bestaan! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
heey meiden loppie geformateerd, ben vanaf vannacht mee bezig geweest, maar dan heb je ook wat, Izz is back |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hoi Izz! Doet je vraagteken het weer? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hoi draakje, las je niet wat ik schreef? loppie geformateerd, dus xannes laptop is weer als nieuw. en de fujitsu-siemens, kan weer in de laptoptas. en de veilige modus, lol. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maw. alles doet het weer, waarschijnlijk alleen andere IP, maar dat is een vraag voor Boudewijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Izz, je bent fantastisch! Respect! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dank u, dank u, gelukkig had ik al partities gemaakt, dus alles stond veilig op D, en kon ik C formateren. zonder alles kwijt te rijken wat er al op stond aan foto's en docu's |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
zo nu kan ik bellen dat hij kapot is geweest. lol, gecrashd als een ( mag ik niet zeggen van Oma). lol zo beter?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 18:34 schreef Izz@headliner het volgende:zo nu kan ik bellen dat hij kapot is geweest. lol, gecrashd als een motherfucker. lol Huh? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: heel simpel had nog niet verteld dat mijn zoon hem vergald had. nu kan ik het vertellen, omdat hij weer gemaakt is. ik hou niet van paniek zaaien. dus had gezwegen als het graf, nu ga ik zingen als een kannari, want haar laptop is weer als nieuw |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:00 schreef Izz@headliner het volgende:[..] heel simpel had nog niet verteld dat mijn zoon hem vergald had. nu kan ik het vertellen, omdat hij weer gemaakt is. ik hou niet van paniek zaaien. dus had gezwegen als het graf, nu ga ik zingen als een kannari, want haar laptop is weer als nieuw Maar wat heeft die motherfucker ermee te maken? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ben je melig? of wil je gewoon zeuren? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Allebei, geloof ik. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: alleen vandaag dan. heb je mijn tip nog gelezen voor je Acer? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ja, en daar heb ik ook op geantwoord, haha. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Eens ff kijken. Ik heb een groen T-shirt, groene gympen, een groene BH, groene planten, een olifantje van groene jade, een groen dekbedovertrek, maar ik heb verdorie GEEN groene E op mijn toetsenbord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nou dan negeren jullie me toch gwn doeiiii |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: hallo wat s up net gereageerd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik negeer je helemaal niet. Ik heb je zelfs al een vraag gesteld. Ik zit nog steeds naar die groene E te zoeken. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:23 schreef draakje het volgende:Ik negeer je helemaal niet. Ik heb je zelfs al een vraag gesteld. Ik zit nog steeds naar die groene E te zoeken. welke vraag dan wel Granny? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: what's down zal je bedoelen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Windows Vista Home Premium Edition Windows XP Media Center Edition Gebundelde software Symantec Norton® AntiVirus 2006, Adobe® Acrobat® Reader® 7.0, Cyberlink® Power DVD 6, NTI CD-Maker™ Gold, Self Burn Recovery, Acer Empowering Framework, Acer eRecovery Management, Acer eDataSecurity Management, Acer ePerformance Management, Acer e-Mo ======================================================================================= nogmaals draak, bij de website van Acer zelf staat dat alle desktops en laptops met deze tool geleverd worden. anders even in je configuratiescherm, bij je software zoeken. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nee mijn zussie is niet down anders kom ik ff naar Barendrecht. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: beetje te vaak de laatste tijd lievrd. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Of jij een groene E op je toetsenbord hebt. Ik weet alleen niet bij welk topic ie staat. Misschien heeft oma op de verkeerde toets gedrukt ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja mja gaat wel weer over als ik een jongentje word |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:33 schreef draakje het volgende:[..] Of jij een groene E op je toetsenbord hebt. Ik weet alleen niet bij welk topic ie staat. Misschien heeft oma op de verkeerde toets gedrukt ... op mijn laptop heb ik vista en daar heb ik een groene E ja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ook een Acer? in ieder geval gaat het erom dat je met Acer dus een recover cd/ dvd moet maken voordat hij crashd.
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik moet branden in Roxio, zo heet dat programma. Zegt dat jullie iets? En ik heb dus geen laptop, vandaar dat ik wrs ook geen groene E heb. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:41 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ook een Acer? in ieder geval gaat het erom dat je met Acer dus een recover cd/ dvd moet maken voordat hij crashd. ik heb HP en moet je ook een recover dvd maken en ze kan het gwn in start programmas vinden hoor ik denk dat ze op dr oude pc zit en niet door heeft oma moet ff dr bril opzetten. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:45 schreef moha het volgende:[..] ik heb HP en moet je ook een recover dvd maken en ze kan het gwn in start programmas vinden hoor ik denk dat ze op dr oude pc zit en niet door heeft oma moet ff dr bril opzetten. Even serieus jongens. Ik ben niet de enige met dit probleem. Internet zit er vol mee. Misschien ff teruglezen? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:45 schreef moha het volgende:[..] ik heb HP en moet je ook een recover dvd maken en ze kan het gwn in start programmas vinden hoor ik denk dat ze op dr oude pc zit en niet door heeft oma moet ff dr bril opzetten. dat had ik ook al aangegeven, dat het in Start> alle programma's staat, of via config> programma onderdelen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:47 schreef draakje het volgende:[..] Even serieus jongens. Ik ben niet de enige met dit probleem. Internet zit er vol mee. Misschien ff teruglezen? of misschien ff je antwoord op internet zoeken |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:47 schreef Izz@headliner het volgende:[..] dat had ik ook al aangegeven, dat het in Start> alle programma's staat, of via config> programma onderdelen ja maar ik heb begrepen dat draakje niet zo goed met een pc cq laptop is en dan moet je het stap voor stap uitleggen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:47 schreef draakje het volgende:[..] Even serieus jongens. Ik ben niet de enige met dit probleem. Internet zit er vol mee. Misschien ff teruglezen? Ik ben serieus Draakje, maar ik vond jou reacties een beetje lullig overkomen, ik weet waarover ik spreek. als ik er geen verstand van heb hou ik mijn smoel, en aangezien ik de hele nacht en dag mee bezig ben geweest, ligt alles mij vers in het geheugen, zelf hebben we hier Fujitsu siemens, Packard Bell. 2x Q motion. en een Vglas, dan hebben we een windows 3.11, een wondows 98, windows xp, en vista. dus ik vermoed dat ik wel ietwat op de hoogte ben van die troep, de laptop van Acer was voor mij nieuw, heb ik nooit mee gewerkt vandaar dat ik zolang bezig ben. verder bouw ik pc's op, ga naar mensen thuis om te helpen met PC's dus ben niet geheel achterlijk, zoals de voormalige Moderator deed voorkomen, ik kom misschien grof over maar heb wel aardig verstand van computers bouwen en software, vista is voor mij nieuw terein.
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:50 schreef moha het volgende:[..] ja maar ik heb begrepen dat draakje niet zo goed met een pc cq laptop is en dan moet je het stap voor stap uitleggen. dat had ik ook al gedaan. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:52 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Ik ben serieus Draakje, maar ik vond jou reacties een beetje lullig overkomen, ik weet waarover ik spreek. als ik er geen verstand van heb hou ik mijn smoel, en aangezien ik de hele nacht en dag mee bezig geweest, ligt alles mij vers in het geheugen, zelf hebben we hier Fujitsu siemens, Packard Bell. 2x Q motion. en een Vglas, dan hebben we een windows 3.11, een wondows 98, windows xp, en vista. dus ik vermoed dat ik wel ietwat op de hoogte ben van die troep, de laptop van Acer was voor mij nieuw, heb ik nooit mee gewerkt vandaar dat ik zolang bezig ben. verder bouw ik pc's op, ga naar mensen thuis om te helpen met PC's dus ben niet geheel achterlijk, zoals de voormalige Moderator deed voorkomen, ik kom misschien grof over maar heb wel aardig verstand van computers bouwen en software, vista is voor mij nieuw terein. hahaha en ik wou je nog wel aanbieden om je laptop te formateren maar je hebt er dus zelf verstand van. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja en als iemand het dan nog niet snapt word het moeilijk hoor ik heb daar het geduld niet voor ik hoop jij wel |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:55 schreef moha het volgende:[..] ja en als iemand het dan nog niet snapt word het moeilijk hoor ik heb daar het geduld niet voor ik hoop jij wel ok kleine hint, ik heb les gegeven. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ok dan kan jij het geduld wel opbrengen gelukkig voor draakje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ben hier, en hang aan de telefoon |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:44 schreef draakje het volgende:Ik moet branden in Roxio, zo heet dat programma. Zegt dat jullie iets? En ik heb dus geen laptop, vandaar dat ik wrs ook geen groene E heb. ja Roxio krijg je standaard met vista mee maar lukt het nu? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en draakje waar hang jij uit? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
met roxio aan de slag, denk ik, dan werkt het toetsenbord niet, wordt automatisch geblokkeerd tijdens het branden. ( van de recovery cd/dvd)
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:17 schreef Izz@headliner het volgende:met roxio aan de slag, denk ik, dan werkt het toetsenbord niet, wordt automatisch geblokkeerd tijdens het branden. ( van de recovery cd/dvd) dan kan ze niet antwoorden ook |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
maar heb jij een groene E op je toetsenbord ik niet volgens mij zal vanavond es kijken heb um wel op mijn bureaublad |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|