|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:50 schreef moha het volgende:[..] ja maar ik heb begrepen dat draakje niet zo goed met een pc cq laptop is en dan moet je het stap voor stap uitleggen. Nee hoor, dat is het niet. Ik ben geen pc-wonder, maar kan me doorgaans heel goed redden. Het gaat erom dat mijn pc de discs niet pakt. Hij blijft zeggen dat ze niet leeg zijn, terwijl ze dat wél zijn. Geformatteerd of niet geformatteerd, dat maakt niets uit. Ik weet dus wel HOE ik hersteldiscs moet maken, maar mijn pc pakt ze niet. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:28 schreef draakje het volgende:[..] Nee hoor, dat is het niet. Ik ben geen pc-wonder, maar kan me doorgaans heel goed redden. Het gaat erom dat mijn pc de discs niet pakt. Hij blijft zeggen dat ze niet leeg zijn, terwijl ze dat wél zijn. Geformatteerd of niet geformatteerd, dat maakt niets uit. Ik weet dus wel HOE ik hersteldiscs moet maken, maar mijn pc pakt ze niet. heb je ze goed schoongemaakt? vraagt ie niet om een dvd ipv cd? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 20:52 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Ik ben serieus Draakje, maar ik vond jou reacties een beetje lullig overkomen, ik weet waarover ik spreek. als ik er geen verstand van heb hou ik mijn smoel, en aangezien ik de hele nacht en dag mee bezig ben geweest, ligt alles mij vers in het geheugen, zelf hebben we hier Fujitsu siemens, Packard Bell. 2x Q motion. en een Vglas, dan hebben we een windows 3.11, een wondows 98, windows xp, en vista. dus ik vermoed dat ik wel ietwat op de hoogte ben van die troep, de laptop van Acer was voor mij nieuw, heb ik nooit mee gewerkt vandaar dat ik zolang bezig ben. verder bouw ik pc's op, ga naar mensen thuis om te helpen met PC's dus ben niet geheel achterlijk, zoals de voormalige Moderator deed voorkomen, ik kom misschien grof over maar heb wel aardig verstand van computers bouwen en software, vista is voor mij nieuw terein. Maar ik zeg toch ook nergens dat ik aan je kennis twijfel? Dat doe ik namelijk niet. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:28 schreef draakje het volgende:[..] Nee hoor, dat is het niet. Ik ben geen pc-wonder, maar kan me doorgaans heel goed redden. Het gaat erom dat mijn pc de discs niet pakt. Hij blijft zeggen dat ze niet leeg zijn, terwijl ze dat wél zijn. Geformatteerd of niet geformatteerd, dat maakt niets uit. Ik weet dus wel HOE ik hersteldiscs moet maken, maar mijn pc pakt ze niet. geformateerd of niet geformateerd maakt wel uit, heb je ook een andere brandprogramma? Nero bijvoorbeeld? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Het gaat om de vraag van 19:51 op het topic Vragen voor Boudewijn. Ik Weet wel hoe ik die dingen moet maken, dat staat keurig aangegeven, maar mijn pc blijft volhouden dat ze niet leeg zijn. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
vandaar dat ik vroeg of je nog een ander brandprogramma had, dan kun je ze eerst snel 1 x wissen, (ook al zijn ze leeg) dan ziet jouw brandgrogramma ze echter wel als leeg, is algemeen bekend hoor, het werkt alleen frustrerend. Ik heb hier hetzelfde met zo'n flut kastje voor digitenne, alle drie zouden ze het zelfde behoren te werken, maar nee hoor nummer 3 moet weer net ff anders doen, behalve als je zo'n oetlulletje aan de telefoon krijgt van kpn, dan doet hij het, ik verbreek dus de vrbinding met KPN, en wat denk je? kastje flikt het zelfde, geen signaal. terwijl hij net nog ned 1 , 2 en drie liet zien, en nu niets meer,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:32 schreef Izz@headliner het volgende:[..] geformateerd of niet geformateerd maakt wel uit, heb je ook een andere brandprogramma? Nero bijvoorbeeld? Ja, maar het maakt voor mijn pc niet uit, hij blijft hetzelfde antwoord geven. En volgens mij heb ik geen ander brandprogramma, ik heb er tenminste geen ander brandprogramma op geïnstalleerd. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:41 schreef Izz@headliner het volgende:vandaar dat ik vroeg of je nog een ander brandprogramma had, dan kun je ze eerst snel 1 x wissen, (ook al zijn ze leeg) dan ziet jouw brandgrogramma ze echter wel als leeg, is algemeen bekend hoor, het werkt alleen frustrerend. Ik heb hier hetzelfde met zo'n flut kastje voor digitenne, alle drie zouden ze het zelfde behoren te werken, maar nee hoor nummer 3 moet weer net ff anders doen, behalve als je zo'n oetlulletje aan de telefoon krijgt van kpn, dan doet hij het, ik verbreek dus de vrbinding met KPN, en wat denk je? kastje flikt het zelfde, geen signaal. terwijl hij net nog ned 1 , 2 en drie liet zien, en nu niets meer, O, dat lijkt me idd erg frustie. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
jammer anders kon je hem wel belazeren. misschien ligt het aan het merk dvd's, je weet nooit wat zo proggie triggerd om te zeggen geen disck of niet leeg. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ik word er agressief van, het liefst pleur ik hem de raam uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:47 schreef Izz@headliner het volgende:jammer anders kon je hem wel belazeren. misschien ligt het aan het merk dvd's, je weet nooit wat zo proggie triggerd om te zeggen geen disck of niet leeg. Het gekke is dat dat ik wél kan branden. Ik kan gewoon andere dingen op die discs zetten, daar heeft ie geen problemen mee. Maar zodra ik probeer hersteldiscs te maken gaat ie raar doen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hier zus.......adem in.......adem uit..... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:48 schreef draakje het volgende:[..] Het gekke is dat dat ik wél kan branden. Ik kan gewoon andere dingen op die discs zetten, daar heeft ie geen problemen mee. Maar zodra ik probeer hersteldiscs te maken gaat ie raar doen. dan zou je eventueel ook nog een mini virusje kunnen hebben die zodra je herstel f iets in die richting aanklikt blogd, kun je gewoon bij systeem herstel komen? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: aan het hyperen of gewoon benauwd? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohw weet je niet ik heb bronchitus pff weer antibiotica dus ja benauwd hahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: weer een handje, hier ook copd patiënte |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:49 schreef Izz@headliner het volgende:[..] dan zou je eventueel ook nog een mini virusje kunnen hebben die zodra je herstel f iets in die richting aanklikt blogd, kun je gewoon bij systeem herstel komen? Nooit geprobeerd volgens mij. Maar ik ben bij elke pc-scan helemaal schoon en hij doet al raar met die hersteldiscs vanaf het begin, dus dan denk ik eerder aan een bug. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:48 schreef draakje het volgende:[..] Het gekke is dat dat ik wél kan branden. Ik kan gewoon andere dingen op die discs zetten, daar heeft ie geen problemen mee. Maar zodra ik probeer hersteldiscs te maken gaat ie raar doen. moet er geen dvd in? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: normaal kan allebei, alleen cd's heb je er 20 voor nodig en dvd's maar 2 |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Het maakt niet uit wat ik erin stop, ik heb alle soorten in huis en hij blijft zo stom reageren. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Vista herstel is ongeveer 5,35 GB |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: COPD (chronische bronchitis en longemfyseem) is een aandoening van de longen en luchtwegen. Het hindert u bij het ademhalen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:51 schreef draakje het volgende:[..] Nooit geprobeerd volgens mij. Maar ik ben bij elke pc-scan helemaal schoon en hij doet al raar met die hersteldiscs vanaf het begin, dus dan denk ik eerder aan een bug. daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. hahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:54 schreef Izz@headliner het volgende:[..] COPD (chronische bronchitis en longemfyseem) is een aandoening van de longen en luchtwegen. Het hindert u bij het ademhalen. liever geen longemfyseem thx, ik vroeg of het longemfyseem kon zijn hij heeft mijn zuurstof gemeten en geluisterd hij zei nee absoluut niet. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
een doodnormale coderingsfout in het systeem, vooral omdat hij het vanaf het begin gedaan heeft/ |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
draakje je zal er iemand bij moeten halen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 21:56 schreef moha het volgende:[..] liever geen longemfyseem thx, ik vroeg of het longemfyseem kon zijn hij heeft mijn zuurstof gemeten en geluisterd hij zei nee absoluut niet. nee maar chronische bronchitus valt ook onder COPD
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
heb je nog garantie? dan ff laten fixen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ok mijn dappinnetje |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
meiden moet even naar mijn pan, ( het vlees erin doen bijvoorbeeld) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohw lekker wat maak je? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
draakje heb je nog garantie??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, ik heb garantie voor tig jaar. Extra erbij gekocht. Ik zal eerst eens contact opnemen met HP. Misschien sturen ze me dan wel gratis hersteldiscs toe, ben ik meteen overal vanaf. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 22:17 schreef draakje het volgende:[..] Ja, ik heb garantie voor tig jaar. Extra erbij gekocht. Ik zal eerst eens contact opnemen met HP. Misschien sturen ze me dan wel gratis hersteldiscs toe, ben ik meteen overal vanaf. ja idd anders ben je je pc nog voor een paar weken foetsie |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Daarom. Verder doet ie het prima. En mijn vorige pc heb ik 9 jaar gehad en die is nooit gecrasht, dus ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nou, dat hoop ik natuurlijk ook voor je, maar wat is de Grosse?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dat is de uitspraak van de rechter |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ben ik weer, heel gewoontjes Moha, tartaartjes met frites en vannacht al een brownie gemaakt voor toetje met roomijs |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 22:37 schreef Izz@headliner het volgende:ben ik weer, heel gewoontjes Moha, tartaartjes met frites en vannacht al een brownie gemaakt voor toetje met roomijs ahwwwwww nu heb ik daar ook trek in tartaartjes mmm jammie |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Link onderwerp. zo dames wat hebben jullie gegeten? ik had sinds gisteravond niet gegeten, besefte ik toen mijn jongste zei ik heb honger ma. hahaha
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Oké, weer wat geleerd. Nou, ik hoop niet dat hij ontploft, iig. Dat vind ik zielig voor de buren. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 22:39 schreef Izz@headliner het volgende:Link onderwerp. zo dames wat hebben jullie gegeten? ik had sinds giseravond niet gegeten, besefte ik toen mijn jongste zei ik heb honger ma. hahaha Ik had visschnitzel, aardappelpuree met tuinkruiden en komkommerslaai.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
aardappel puree met tuinkruiden heerlijk, lust geen vis, en ik hoop niet dat hij helemaal ontploft, je ex Moha, maar mag wel pislink worden. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
vorige week voor het eerst colesla gegeten mens wat is dat heerlijk |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 22:39 schreef draakje het volgende:[..] Oké, weer wat geleerd. Nou, ik hoop niet dat hij ontploft, iig. Dat vind ik zielig voor de buren. ik niet die hebben over mij lopen lullen hahaha |
|
|
|