|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 - 23:59 schreef draakje het volgende:Heb zojuist een mail naar bossiebrandnetels gestuurd en kreeg een heel lieve mail terug, dus dat zal wel. huh????????????????????????//// kolere, draakkkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
mij mogen jullie ook toevoegen hoor ben alleen zelden op msn boenlady@hotmail.com |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 00:00 schreef Izz@headliner het volgende:[..] huh????????????????????????//// kolere, draakkkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hahahahahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 - 23:59 schreef draakje het volgende:Heb zojuist een mail naar bossiebrandnetels gestuurd en kreeg een heel lieve mail terug, dus dat zal wel. nee meis, dat was ik niet |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
verdomme heeft draakie mij nog nieh |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
0634466666
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik ben heel erg, maar ik mail zelden en heb nooit msn aanstaan. Ik heb maar één iemand waar ik weleens mee mail. Sinds ik Hyves heb, regel ik alles via Hyves. Eerst dacht ik, dat nooit te zullen doen en nu doe ik dus niet anders meer. En dat geldt dus voor iedereen die ik eerst op mijn Msn had.. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
heb ik ook seya, msn zelden aan, alleen hyves, kan je ook foto`s kijken;-) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou draak heeft straks een deuk, pokke jong |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
kijk hyves durf ik net ff niet |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
daar staat iets meer info dan mij lief is, hahahaha |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ja ik vind het veel leuker, hou op die manier iedereen van mijn dingen op de hoogte, op het tijdstip wat mij uitkomt en zet er idd foto's van van alles. Het fijne eraan vind ik, dat je gewoon je eigen tijd kan bepalen en meestal reakties krijgt en je kunt eventueel ook met de Kwekker chatten (doe ik dus ook nooit) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 00:03 schreef seya@headliner het volgende:Ik ben heel erg, maar ik mail zelden en heb nooit msn aanstaan. Ik heb maar één iemand waar ik weleens mee mail. Sinds ik Hyves heb, regel ik alles via Hyves. Eerst dacht ik, dat nooit te zullen doen en nu doe ik dus niet anders meer. En dat geldt dus voor iedereen die ik eerst op mijn Msn had.. Je mailt alleen met mij, hè Seya?
Ik doe niks op Hyves. Ik snap het niet en ik wil het ook niet snappen. Ik wil niet met mijn foto op internet staan, dat zou mijn uitgever denk ik ook niet leuk vinden. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik heb daar mijn foto`s in staan, en moet nog een blog schrijven, maar kom er niet toe, en de krabbel van de andere kant natuurlijk.. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hoezo? waar woont u? gaatjenietsaanplein ik heb geen hyves mij te druk zooitje |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 00:07 schreef draakje het volgende:[..] Je mailt alleen met mij, hè Seya? Ik doe niks op Hyves. Ik snap het niet en ik wil het ook niet snappen. Ik wil niet met mijn foto op internet staan, dat zou mijn uitgever denk ik ook niet leuk vinden. Ja klopt, alleen met jou en voor de rest: zakelijk dingen doe ik via Outlook. Maar ik kan me jouw standpunt voorstellen. Ik heb er echter minder moeite mee, heb al zoveel meegemaakt op internet, ik heb niks te verbergen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 00:06 schreef seya@headliner het volgende:[..] Ja ik vind het veel leuker, hou op die manier iedereen van mijn dingen op de hoogte, op het tijdstip wat mij uitkomt en zet er idd foto's van van alles. Het fijne eraan vind ik, dat je gewoon je eigen tijd kan bepalen en meestal reakties krijgt en je kunt eventueel ook met de Kwekker chatten (doe ik dus ook nooit) lolz ik kwekker ook nooit |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 22 juni 2008 - 00:07 schreef draakje het volgende:[..] Je mailt alleen met mij, hè Seya? Ik doe niks op Hyves. Ik snap het niet en ik wil het ook niet snappen. Ik wil niet met mijn foto op internet staan, dat zou mijn uitgever denk ik ook niet leuk vinden. uitgever waarvan? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou ik heb een nieuwe hyves, lol, helemaal geen vrienden, snif |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: waar gaan die over? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
flits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juni 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou weet iedereen mijn naam. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Over kinderen die allemaal magische avonturen beleven. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
zet dan gelijk je hyves neer;-))))) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
flits dus
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Je doet het zelf :) nou ga ik echt even wandelen! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, dat vind ik ook het stomme van Hyves. Heb je opeens 1000 vrienden. Ik WIL helemaal geen 1000 vrienden. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja doeiiiiiiiiii loop maar weer weg |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik dacht dat je alweer terug was. Kijk uit voor die brandnetels hè. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: kwestie van snel aanpasse |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik heb pas een nieuwe gemaakt ik had er 300 ofzo, nu gewoon 30 mss |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: en direct de poort uit he |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou lekker vlot zijn jullie, nog geen vriend te bekennen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
niet zo veel mailen draak mijn inbox loopt over |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: zal tijd worden, moet nog wel ff veel uploaden |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Het is of het een of het ander, Izzie. Of gezellig hier kletsen, of mailen. Zoals een goede vriend van mijn vader altijd zei: ik heb maar 2 paar handen. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
waar kom je vandaan Lzz??? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
oostblok
|
|
|