|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 22:41 schreef Izz@headliner het volgende:aardappel puree met tuinkruiden heerlijk, lust geen vis, en ik hoop niet dat hij helemaal ontploft, je ex Moha, maar mag wel pislink worden. ach hij moet gwn voor zijn kids betalen klaar mijn man betaald al zoveel voor mijn kids |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Och, had jij het gedaan? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ga ff opzoeken wat dat is |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
izz bedoel je niet coleslaw? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, dat is lekker. Het wemelt alleen van de calorietjes (die van Johma tenminste). |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Was de scheiding jouw schuld? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
draakje wil je ff mijn verhaal over mijn ex in jou quote weghalen?? aub |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee werd al belazerd vanaf het begin |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, maar vonden de buren dat het jouw schuld was? Omdat je zegt dat ze over je gekletst hebben. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 22:50 schreef draakje het volgende:[..] Nee, maar vonden de buren dat het jouw schuld was? Omdat je zegt dat ze over je gekletst hebben. buren lullen altijd zodra je weg bent
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 juli 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik zag het thx xxxxxx |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ga ff hondjes eten geven brb |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
biw zijn lullie er ook nog? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ikke wel. Izz niet. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wel maar aan de phone, schoonzoon |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik nu niet meer ik ga naar bed heb afgelopen nacht 2en 1/2 uur geslapen dus ik zeg weltrusten lieve kanjers en tot morgen xxxxxxxxx |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
weltrusten, skattie, hier nog wel even in gesprek. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 juli 2008 - 23:09 schreef moha het volgende:ik nu niet meer ik ga naar bed heb afgelopen nacht 2en 1/2 uur geslapen dus ik zeg weltrusten lieve kanjers en tot morgen xxxxxxxxx Truste meid, en slaap maar eens lekker goed uit. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik ga maar een beetje in mezelf zitten praten ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nou dan heb je wel weinig tegen jezelf gezegd |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: raak jij ook zo snel uitgesproken met jezelf? hahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha hoi grote zus heb je nog lekker kunnen genieten van je eten en je toetje? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Goedemiddag dames. Ik ben lekker gaan lezen in bed gisteravond. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hoi draakje ja dat is beter dan tegen jezelf gaan zitten praten |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hey draakje ik heb ff een vraag aan jou |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zou jij op de topic wanneer ben jij jarig, niet meer tussendoor willen posten? dat vraag ik niet om lullig te doen hoor, maar het zou juist overzichtelijker zijn als we alleen datum's en namen zien, zodat we elkaar kunnen feliciteren met een erbij anders zou iemand na 6 pagina's off topic posten zijn verjaardag plaatsen en die word vergeten. snap je me een beetje? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 - 14:54 schreef moha het volgende:zou jij op de topic wanneer ben jij jarig, niet meer tussendoor willen posten? dat vraag ik niet om lullig te doen hoor, maar het zou juist overzichtelijker zijn als we alleen datum's en namen zien, zodat we elkaar kunnen feliciteren met een [ afbeelding ] erbij anders zou iemand na 6 pagina's off topic posten zijn verjaardag plaatsen en die word vergeten. snap je me een beetje? Ja, heb het gelezen, moha. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Alles rustig thuis? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nog wel en hoop dat het zo blijft ze zijn in almere nu en ik heb gezegd ik wil niks meer horen wat daar gebeurt
ja sorry duurde ff de ouwe wijf die ik ben ik liet een wind en hup broek vol pfff dus moest me ff wassen.
ja zelfs koningin bea. laat wel eens een wind. hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 - 15:17 schreef moha het volgende:[..] nog wel en hoop dat het zo blijft ze zijn in almere nu en ik heb gezegd ik wil niks meer horen wat daar gebeurt ja sorry duurde ff de ouwe wijf die ik ben ik liet een wind en hup broek vol pfff dus moest me ff wassen. ja zelfs koningin bea. laat wel eens een wind. hahaha Gelukkig dat het nog ff duurt voor ik ga eten ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hou je niet van surinaamse pindasoep? hahaha lekker hoor |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: is echt lekker nooit gegeten? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, hoor, ik heb een Surinaamse vriendin. Maar het zal nu wel ff duren voor ik weer een bordje opschep. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 - 15:56 schreef draakje het volgende:[..] Ja, hoor, ik heb een Surinaamse vriendin. Maar het zal nu wel ff duren voor ik weer een bordje opschep. dat meen je niet dus als ik bij alle maaltijden wat zeg lust jij niks meer? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zo heb ik nog een leuk verhaaltje over macaroni wil je die horen?, lezen in dit geval |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ga nog ff door moha. Goed voor mijn lijn! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 - 16:06 schreef moha het volgende:zo heb ik nog een leuk verhaaltje over macaroni wil je die horen?, lezen in dit geval Doe maar. Ik ken nog een leuke over spaghetti. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
sta ik macaroni te maken lekker hutseltje erbij met gehakt groenten en kruiden dus toen moest ik het door de macaroni mengen en terwijl ik meng leek het net maaien en hoe meer ik roerde hoe meer ik er maaien in zag vanaf die tijd moet mijn man het mengen anders eet ik het niet meer. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dus toen ik een tijdje geleden mijn madenverhaal vertelde, moest jij aan macaroni denken? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 - 16:31 schreef draakje het volgende:Dus toen ik een tijdje geleden mijn madenverhaal vertelde, moest jij aan macaroni denken? weet ik niet meer |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Toen ik op de middelbare school zat, hadden wij een jongen in de klas die giga veel pukkels had. Op een gegeven moment zaten we met een stel mensen te praten over spaghetti. Iemand had dat nog nooit gegeten (we hebben het over 1972 denk ik) en vroeg hoe dat eruitzag. Toen zei iemand anders: "Als je wilt weten hoe spaghetti eruitziet, moet je hem (de jongen met de pukkels) een klap op zijn kin geven en er een schaal onder houden." |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 - 16:46 schreef draakje het volgende:Toen ik op de middelbare school zat, hadden wij een jongen in de klas die giga veel pukkels had. Op een gegeven moment zaten we met een stel mensen te praten over spaghetti. Iemand had dat nog nooit gegeten (we hebben het over 1972 denk ik) en vroeg hoe dat eruitzag. Toen zei iemand anders: "Als je wilt weten hoe spaghetti eruitziet, moet je hem (de jongen met de pukkels) een klap op zijn kin geven en er een schaal onder houden." hahahaha en dat verhaal komt altijd terug als jij spaghetti ziet of als er over gesproken word |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
gatver...ik zit even topics door te lezen, kom je hier op uit!!! jakkes! Die laatste was erruggg |
|
|
|