|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, ze is alweer twee dagen niet geweest. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 22:44 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Kolere ik wil ook een stratenmaker,( Mijn dochter heeft ook een stratenmaker trouwens.) hallo is maar klein kutloontje hoor we krijgen veel van zijn moeder |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dorrie, wist niet eens dat Seya er was, wat leuk, en ikheb dat weer gemist, blinde die ik ben. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Waar niks meer in of uit? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: misschien is ze een paar dagen weg |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
morgen ga ik echt uitslapen dan kom ik pas heel laat online denk ik en maandag heb ik al mijn kids weer bij me gelukkig |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Boudewijn is er volgens mij ook niet |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dus we kunnen alles zeggen wat we willen. Waar zullen we het eens over hebben? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hup zit ik weer in mijzelf te lullen ik word af en toe zo moe van jullie |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee want ik ben een verrader hahahah |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: als iemand wat post wat niet door de beugel kan mail ik boudewijn, ik ben zijn waakhond hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 22:52 schreef moha het volgende:[..] als iemand wat post wat niet door de beugel kan mail ik boudewijn, ik ben zijn waakhond hahaha O, ben jij d´r zo een ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: oh nog veel erger hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik vind die moha toch zo stom hè, die kletst alles door aan Boudewijn. Niet verder vertellen hoor! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Izzzz waar hang je uit ben je al naar bed, denk je aan die lekkere stratenmaker met dat lange haar??? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 22:54 schreef draakje het volgende:Ik vind die moha toch zo stom hè, die kletst alles door aan Boudewijn. Niet verder vertellen hoor! sssssssst hou je kop nou mag niemand weten |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Dat heb ik gelezen hoor Mol ehh Moha net op tijd erbij |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 22:54 schreef moha het volgende:Izzzz waar hang je uit ben je al naar bed, denk je aan die lekkere stratenmaker met dat lange haar??? Izz speelt met haar elektrische tandenborstel. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
nog 1 sigaretje en dan gaat Mo naar dr bedje |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Gebruik je je kookwekker nog bij het roken? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahahaha zie je het voor je hoop niet dat ze er tandpasta op doet kan aardig branden misschien vind ze dat wel lekker ....hey Izz je kan ook listerine erop kwakken hoor |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
maak even de lampjes uit en stuit ik op deze bekentenissen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: yep en ik rook nu 3 in het uur is voor mij heel weinig maar ik krijg het steeds benauwder |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 22:56 schreef moha het volgende:[..] hahahaha zie je het voor je hoop niet dat ze er tandpasta op doet kan aardig branden misschien vind ze dat wel lekker ....hey Izz je kan ook listerine erop kwakken hoor Ja, die gele, die bijt lekker. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Welke bedoel je, Gri? We hebben zoveel bekentenissen gedaan! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Daar wordt ie helemaal gerimpeld van ... |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: diverse bekentenissen oa dat jij de mol bent |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: of die kleine puist trekt zich helemaal terug |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Moet je een stukje terug lezen. Daar ga je van blozen! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha je moet dit hele topic lezen en dan zie je dat het een toneelstuk is wat ik voor mijn dochters school speelde |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 22:57 schreef moha het volgende:[..] yep en ik rook nu 3 in het uur is voor mij heel weinig maar ik krijg het steeds benauwder Er is toch niet per ongeluk een vleermuis tegen je aan gevlogen in Oeganda hè? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: ja ik schrik me een bult |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ach ja, we moeten toch wat op zaterdagavond ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik heb er wel eens eau de cologne op gehad, eerst gillen en dan WOW 20 min WOW dan heb je geen vippie meer nodig hoor |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 22:54 schreef moha het volgende:Izzzz waar hang je uit ben je al naar bed, denk je aan die lekkere stratenmaker met dat lange haar??? Doorrrrrieeeeeeeeee, ik vertelde dat ik ff een was in de machine ging doen muts. en aub niks tandenborstel, mijn suikerspin rolt zich op in zijn holletje en komt nooit meer kijken wat voor weer 't is. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:01 schreef moha het volgende:[..] ik heb er wel eens eau de cologne op gehad, eerst gillen en dan WOW 20 min WOW dan heb je geen vippie meer nodig hoor Of als je pepertjes hebt gesneden ... Aiaiaiai! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:02 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Doorrrrrieeeeeeeeee, ik vertelde dat ik ff een was in de machine ging doen muts. en aub niks tandenborstel, mijn suikerspin rolt zich op in zijn holletje en komt nooit meer kijken wat voor weer 't is. hahahahaha |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: Als de kat van huis is....(boudewijn met vakantie?) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat soort dingen vertelt hij mij niet. Misschien weet moha de mol het ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee hoor Boudewijn lacht zich suf om ons |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:01 schreef moha het volgende:[..] ik heb er wel eens eau de cologne op gehad, eerst gillen en dan WOW 20 min WOW dan heb je geen vippie meer nodig hoor nou e vind het niet erg als ik dat over laat ongelukjes bij een ander he? er is al zolang niets anders in de buurt geweest, als water en gezonde zeep, dat ik niet eens meer weet waar alle onderdelen voor bedoeld zijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:03 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nou e vind het niet erg als ik dat over laat ongelukjes bij een ander he? er is al zolang niets anders in de buurt geweest, als water en gezonde zeep, dat ik niet eens meer weet waar alle onderdelen voor bedoeld zijn. De mijne verdraagt geen zeep. Gaat ie van huilen ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ik hoop niet al te suf, anders heeft zijn vrouw / vriendin er ook niets meer aan. |
|
|
|