|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:03 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nou e vind het niet erg als ik dat over laat ongelukjes bij een ander he? er is al zolang niets anders in de buurt geweest, als water en gezonde zeep, dat ik niet eens meer weet waar alle onderdelen voor bedoeld zijn. oh god jij en ik schelen 1 jaar wil ik volgend jaar ook niks meer??? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: karnemelk zeep, huilt geen kind om, freudiaanse verspreking
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:04 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ik hoop niet al te suf, anders heeft zijn vrouw / vriendin er ook niets meer aan. joh die zegt tegen zijn vrouw moet je nou eens lezen die ouwe wijfen, mja we hebben wel lol ja toch niet dan |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: De mijne is een heel gevoelig typje ... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:06 schreef moha het volgende:[..] joh die zegt tegen zijn vrouw moet je nou eens lezen die ouwe wijfen, mja we hebben wel lol ja toch niet dan Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maar die stille draak trekt op zaterdag avond wel een trukendoos open, had ik nooit achter draakje gezocht, een 'vrouw erger je niet' doos. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
dames ik ga jullie verlaten ik ben echt doodmoe en ga mijn bedje in voor straks slaap lekker allemaal en geen elec. tandenborstels mee naar bed nemen he kussssssss |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:07 schreef Izz@headliner het volgende:maar die stille draak trekt op zaterdag avond wel een trukendoos open, had ik nooit achter draakje gezocht, een 'vrouw erger je niet' doos. Pardon? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:08 schreef moha het volgende:dames ik ga jullie verlaten ik ben echt doodmoe en ga mijn bedje in voor straks slaap lekker allemaal en geen elec. tandenborstels mee naar bed nemen he kussssssss Truste mo! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:08 schreef moha het volgende:dames ik ga jullie verlaten ik ben echt doodmoe en ga mijn bedje in voor straks slaap lekker allemaal en geen elec. tandenborstels mee naar bed nemen he kussssssss ik neem niet eens mijn electrische wekker mee naar bed, lol. weltrusten schattie, hopenlijk tot morgen. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
ooooo jullie zijn erg, ik ga proberen te slapen, voor straks welteruste dames... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahahaha G.R.I. lol moet je hebben truste allemaal ik ben nu echt weg xxxxxxxxxx |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou dat word een rustige saturdaynight on headliner. de diehards naar bed. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nou je vertelde je nichtje speelgoed voor volwassene. dus ipv een mens erger je niet doos, een vrouw verveel je niet doos.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Idd. Maar wij zijn er nog ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:14 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nou je vertelde je nichtje speelgoed voor volwassene. dus eipv een mens erger je niet doos, een vrouw verveel je niet doos. O, verwees je daarnaar! Ja, ik had wel een rood hoofd toen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En je verveelt je er idd niet mee. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: die van mij had eraf gerold, ik was ( dit is echt al jaren terug) de kast aan het opruimen, kwam er 1 uit de kast uit het jaar 1979. vroeg mijn dochter wat 't was, ik vertelde dat hij van mijn vriendin was, als ik eraan denk word ik nog beroerd. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ben jij wel eens bang van de dood? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:17 schreef Izz@headliner het volgende:[..] die van mij had eraf gerold, ik was ( dit is echt al jaren terug) de kast aan het opruimen, kwam er 1 uit de kast uit het jaar 1979. vroeg mijn dochter wat 't was, ik vertelde dat hij van mijn vriendin was, als ik eraan denk word ik nog beroerd. Omdat ie uit 1979 was? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Niet meer. Maar wel heel erg geweest. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nee omdat ik vergeten was dat ik die al die jaren bewaard had, hard plastic, kan je moeilijk vertellen dat ht je bad speeltje is. lol |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ben je er helemaal vanaf? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:20 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nee omdat ik vergeten was dat ik die al die jaren bewaard had, hard plastic, kan je moeilijk vertellen dat ht je bad speeltje is. lol Maar je dochter wist blijkbaar niet wat ´t was. Dan kun je er toch iets anders van maken?
"Dat vertel ik je weleens als je wat ouder bent."
"Ik zou het niet weten."
Zomaar een paar smoezen om de tere kinderzieltjes nog wat te sparen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik heb van die buien, en dan krijg ik het spaans benauwd. dan durf ik niet te slapen. fo als de kinderen iets liefs doen, dan denk ik zou ik doodgaan. wat een gedoe zeg, zou het de overgang dan toch nog zijn? heb al ik weet niet hoe lang geen baarmoeder. en 1 eierstok en eileider minder, |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, ik zou niet staan te juichen als het morgen zover was. Maar echt bang ... in die zin van niet weten wat er komt, nee, dat heb ik niet meer. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:22 schreef Izz@headliner het volgende:ik heb van die buien, en dan krijg ik het spaans benauwd. dan durf ik niet te slapen. fo als de kinderen iets liefs doen, dan denk ik zou ik doodgaan. wat een gedoe zeg, zou het de overgang dan toch nog zijn? heb al ik weet niet hoe lang geen baarmoeder. en 1 eierstok en eileider minder, Nou, ik denk niet dat de overgang er iets mee te maken heeft. Ik denk dat iedereen dat weleens heeft hoor Izz. Mannen ook, en die hebben niet eens een overgang. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ben er jaren vanaf geweest, en de laatste tijd sluipt het er weer in. zo raar, word ik wakker met een hartslag van 360 slagen per minuut, wat voelt als per seconde |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:24 schreef draakje het volgende:[..] Nou, ik denk niet dat de overgang er iets mee te maken heeft. Ik denk dat iedereen dat weleens heeft hoor Izz. Mannen ook, en die hebben niet eens een overgang. nee die hebben penopauze dan gaan ze andere dingen doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:25 schreef Izz@headliner het volgende:ik ben er jaren vanaf geweest, en de laatste tijd sluipt het er weer in. zo raar, word ik wakker met een hartslag van 360 slagen per minuut, wat voelt als per seconde Beetje overspannen, boel overspannen misschien. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, aan de tweede leg (of de derde of de vierde). |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
overspannen kan ook, maar geen idee hoe dat voelt, als dat zo'n snelle hartslag is, zweten alsof je onder de douche vandaan komt, en extreme angst om te slapen dan zou het kunnen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nee, nooit gehoord. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:30 schreef Izz@headliner het volgende:overspannen kan ook, maar geen idee hoe dat voelt, als dat zo'n snelle hartslag is, zweten alsof je onder de douche vandaan komt, en extreme angst om te slapen dan zou het kunnen. Snelle hartslag en zweten kan wél van de overgang komen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou dan ben ik een overspannen oud wijf aan het worden |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Zo heeft iedereen wat ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Zelfs Reiki helpt niet in deze. is echt een troep zo, heb van die tabletjes gehad waar je van ontspant, maar die vind ik niet gezellig, althans ze maken mij niet gezellig, drink liever een wijntje |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Tegen de overgang zijn wel medicijnen hoor. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ja vorige keer zei je iets van vogel of zo, maar de apotheker zegt bij de 1 werkt het bij de ander niet, om nu 18 euro uit te geven aan iets dat misschien niet werkt, koop ik liever vlees voor de jongens. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:34 schreef Izz@headliner het volgende:Zelfs Reiki helpt niet in deze. is echt een troep zo, heb van die tabletjes gehad waar je van ontspant, maar die vind ik niet gezellig, althans ze maken mij niet gezellig, drink liever een wijntje Ik heb een heel goed drankje ontdekt op natuurlijke basis. Is niet verslavend, er zit geen troep in en je ontspant er goed van. En idd, een wijntje kan ook. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:35 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ja vorige keer zei je iets van vogel of zo, maar de apotheker zegt bij de 1 werkt het bij de ander niet, om nu 18 euro uit te geven aan iets dat misschien niet werkt, koop ik liever vlees voor de jongens. Bij mij hielp het wel. Ik heb het nu wel achter de rug, maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel last van heb gehad. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:35 schreef draakje het volgende:[..] Ik heb een heel goed drankje ontdekt op natuurlijke basis. Is niet verslavend, er zit geen troep in en je ontspant er goed van. En idd, een wijntje kan ook. welk drankje is dat? om te ontspannen of voor de overgang en de opvliegers? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 - 23:36 schreef Izz@headliner het volgende:[..] welk drankje is dat? om te ontspannen of voor de overgang en de opvliegers? Nee, om te ontspannen. Ik ben een behoorlijke zenuwpees en wil niet constant aan de pillen. Dus kocht ik altijd elk nieuw middeltje dat op de markt kwam. Niets hielp echt goed, maar dit wel. |
|
|
|