|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: voor jou blauwe race eend, ( goddank geen wc eend) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Bijna. Heerlijk oogmaskertje, gezichtsmaskertje, velletje scrubben, bad met rozenolie, kopje thee en shagje erbij ... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ha johan, als jij je nog onder ons bevind, of zit je nog te speluh |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 15:27 schreef draakje het volgende:[..] Bijna. Heerlijk oogmaskertje, gezichtsmaskertje, velletje scrubben, bad met rozenolie, kopje thee en shagje erbij ... Nou nog een leuke gozer met palm blad voor en je zit gebeiteld |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: wat heb je daar gedaan als ik vragen mag |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Mag je nu weer bunkeren van jezelf? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ff bij mijn moeder geweest. ga straks nog even terug was de laptop vergeten. hahaha, en die heb ik toch nodig. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Zojuist het recept van gisteravond herhaald. heerlijk. enne bunkeren? eerder vliegveld vullen, nee hoor, 2 donkere boterhammen, boursain, uienringen, tomaat, plakje beenham, en old amsterdam. en 2 flesjes spa blauw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 15:29 schreef Izz@headliner het volgende:ff bij mijn moeder geweest. ga straks nog even terug was de laptop vergeten. hahaha, en die heb ik toch nodig. vanaf overmorgen kan je lekker racen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanggggggggggggggg |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
opzij, gevaar op de weg in aantocht tut tuutttttttttttttttttttt |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: als je maar wel voorzichtig doet met je tuut tuut tuut |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Joseetje krijgt nu al een rolling, en hij vroeg ken je niet een auto nemen? met zo'n dinge ben je gelijk weg, ik zeg wel nee gozer, ik ga toch over fiets pad, ja en? zegt hij, je weet niet hoe gevaarlijk het is op de weg mamm |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 15:34 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Joseetje krijgt nu al een rolling, en hij vroeg ken je niet een auto nemen? met zo'n dinge ben je gelijk weg, ik zeg wel nee gozer, ik ga toch over fiets pad, ja en? zegt hij, je weet niet hoe gevaarlijk het is op de weg mamm ja ik vind het ook link hoor mja ik ben een zenuwenpees wat dat aan gaat.
ohw moet ff eitje pellen brb. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
heee, blijf eens van mijn hoofd af. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
dan heb ik een snorscooter |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Zoooooooooooooo zeg. Ik dacht dat jij zo arm was? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Wist niet eens dat je weg was. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: EN jij werkt voor de KGB? of de FISCUS? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Moet je dan ook een helmpje op, Izz? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Haha, je weet wat ik doe voor de kost. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Nee, calimero word ik niet. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee jij word een race eend |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja ik was een eitje pellen zei ik wel opletten he |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Draakje je bent wel een bn'er joh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: kijk op de topic onze eigen gouden kooi verhaal |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
weet je wat zo stom is, ik weet alleen nog dat hij klein is weet niet eens het merk. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, heb er al een vervolg aan gebreid. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 15:58 schreef Izz@headliner het volgende:weet je wat zo stom is, ik weet alleen nog dat hij klein is weet niet eens het merk. Pas jij er dan wel op? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 15:58 schreef Izz@headliner het volgende:weet je wat zo stom is, ik weet alleen nog dat hij klein is weet niet eens het merk. ach maakt toch niet uit als hij je maar lekker heen en weer rijd weet je de kleur nog wel? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:00 schreef moha het volgende:[..] ach maakt toch niet uit als hij je maar lekker heen en weer rijd weet je de kleur nog wel? ja dat wel ja,hahah |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dus? pimpelpaars met een geel randje? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: maar natuurlijk draak, ben niet zo een gevaarte als jij. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: pimpelpaars met goud randje. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ok dus als ik een regenboog zie denk ik aan Izz de race-eend |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
geloof dat Boudewijn een off day heeft hij reageert amper en Yvonne ook |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Na ja, als we in de krant lezen dat er een reusachtige eend op een snorscooter is gesignaleerd weten wij iig wie dat is. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:13 schreef draakje het volgende:[..] Na ja, als we in de krant lezen dat er een reusachtige eend op een snorscooter is gesignaleerd weten wij iig wie dat is. je moet zo'n toeter van een eend kopen kwaak kwaak |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ik wilde de rottweiler voorop zetten, kijken als die zijn scheur openzet, dan hoor je hem ook wel. maar een pimpelpaarse eend, ook beetje stom. ik wilde eerder een sirene erop zetten.lol |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:16 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ik wilde de rottweiler voorop zetten, kijken als die zijn scheur openzet, dan hoor je hem ook wel. maar een pimpelpaarse eend, ook beetje stom. ik wilde eerder een sirene erop zetten.lol Of zo´n ouderwetse vossenstaart die we in de jaren 70 aan ons brommertje hadden hangen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:18 schreef draakje het volgende:[..] Of zo´n ouderwetse vossenstaart die we in de jaren 70 aan ons brommertje hadden hangen. nou er hing veel aan mijn Vespa, maar een vossenstaart zat er niet bij. de enige staart op mijn scootertje word mijn eigen haar in paardenstaart
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Misschien was dat in jouw tijd alweer uit .... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:18 schreef draakje het volgende:[..] Of zo´n ouderwetse vossenstaart die we in de jaren 70 aan ons brommertje hadden hangen. was jij zo rijk dan ik had niet eens een fiets toen ik pas werkte heb ik een fiets gekocht |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Welnee joh, ik had ook geen brommer. Ik heb een keer op de brommer van een vriendin gereden en toen ben ik akelig onderuit gegaan, dus had ik het niet zo op die dingen. Maar mijn vriendjes in die tijd hadden wel allemaal een brommer, met een vossenstaart.
Ik had wel een fiets, overigens. |
|
|
|