|
|
Izz@headliner
|
|
|
jij bent toch maar 3 jaar ouder dan ik? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Als jij uit ´59 bent, wel. Drie jaar is lang hoor, voor modeverschijnselen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
in die tijd vond ik dat wel meevallen. toen bleven dingen nog wel eens een aantal jaar mee gaan, zonder dat je voor joker liep. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
mijn vriendje uit die tijd had wel zo'n staart aan zijn helm hangen, vond ik al niks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wat hadden we allemaal in die tijd? Maxi-vesten, liefst paars, jasjes van ouderwetse tafelkleedjes, megawijde broekspijpen, maar dan was je wel een soulkikker. Als parfum droeg je musk of patchouli. Ultrakorte minirokjes van spijkerstof, waaar je de hele dag aan liep te trekken. Een rode boerenzakdoek omgeknoopt als topje. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
en af en toe een jointje was niet vies. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik was dus mega soul, zwarte en grijze broeken met pijpen van een meter, in omtrek. plateauzolen. boerenzakdoek droeg ik alleen om mijn hoofd maar dat was begin 73, lol |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nog steeds niet, Mrs. B. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:41 schreef Izz@headliner het volgende:ik was dus mega soul, zwarte en grijze broeken met pijpen van een meter, in omtrek. plateauzolen. boerenzakdoek droeg ik alleen om mijn hoofd maar dat was begin 73, lol Ik was underground, en dan had je dus hele strakke pijpen. En van die zwarte randen om je ogen, wat ze nu "smoky eyes" noemen, maar dan nog ff wat erger. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik heb nog foto's van mijn man en van mij, toen vriend, met plateauzolen. Zijn haar tot op zijn rug. Mijn make-up, whaaaa. blauwe oogschaduw en niet zo'n klein beetje. Ja,ja het waren mooie tijden. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: een jointje af en toe is nooit vies. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
pff dacht ik dat iedereen weer weg was bleek dat ik naar de volgende pagina moest |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:49 schreef moha het volgende:pff dacht ik dat iedereen weer weg was bleek dat ik naar de volgende pagina moest Haha, die moha! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik was ff aan het zwijmelen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
En India-blouses, wierook, geurkaarsen, dipsausjes en pukkels, veel pukkels! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohw jéy weer aan die stratemaker zitten denken? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hey meiden ik kreeg gisteren een driekwart broek binnen van Ulla hij zit lekkerrrrrrrr nu moet ik nog een blouse binnen krijgen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Die stratenmaker was toen op zee ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: neee die was lelijk |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
die india blousjes waren zeker prachtig, die heb ik overigens nu weer, lol en de wierook en de geurkaarsen zijn hier nooit weggeweest.Pukkels heb ik vreemd genoeg nooit gehad. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ja heerlijk, man dat was echt zo'n lekker ding. ik was 14 hij net 21, lol ik viel op het oudere soort Winnetou |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Maar wel uit die tijd. En de muziek was toen ook veel beter. Janis Joplin, The Doors, The Byrds ... dat wordt tegenwoordig toch niet meer gemaakt? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ben ff weg moet soeppie maken lekkere verse groentesoep tot straksssssssss xxxxxxx
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:55 schreef moha het volgende:hey meiden ik kreeg gisteren een driekwart broek binnen van Ulla hij zit lekkerrrrrrrr nu moet ik nog een blouse binnen krijgen ik kreeg mijn columbo jas vrijdag binnen, helemaal vergeten te vertellen, hij is nog iets te groot, maar daar groei ik wel in. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:56 schreef Izz@headliner het volgende:die india blousjes waren zeker prachtig, die heb ik overigens nu weer, lol en de wierook en de geurkaarsen zijn hier nooit weggeweest.Pukkels heb ik vreemd genoeg nooit gehad. Nee, ik had er ook niet veel last van. Een klasgenoot van mij daarentegen ... moha weet er alles van. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:58 schreef moha het volgende:ik ben ff weg moet soeppie maken lekkere verse groentesoep tot straksssssssss xxxxxxx ok, ik wacht wel op de soep, volgende week niet zeggen wan dan kom ik kommetje halen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:58 schreef draakje het volgende:[..] Nee, ik had er ook niet veel last van. Een klasgenoot van mij daarentegen ... moha weet er alles van. Zie dit topic, pagina 50, post 16:46. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou, dat probleem ook weer opgelost, eet nooit geen spaghetty meer. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Hartstikke vers joh. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
tot 4 minuten geleden draaide ik ze zelf, maar dat is nu over. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Mo had gisteren mijn macaronie al verziekt met haar bord maaien, dus gaat lekker zo, ik word straks een gratenbaal |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 17:05 schreef Izz@headliner het volgende:Mo had gisteren mijn macaronie al verziekt met haar bord maaien, dus gaat lekker zo, ik word straks een gratenbaal Ja, dat zei ik ook al tegen mo. Goed voor de lijn. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nu nog de aardappels en de rijst, en ik kan volgende maand maat 38 halen, lol |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik was een poosje smoorverliefd op een glazenwasser. Een ongelooflijk lekker ding. Een lijf om U tegen te zeggen. Mijn vader kreeg bijna een hartverzakking, waaaat een glazenwasser? Des te meer reden voor mij om door te gaan met mijn glazenwasser. Het was leuk tot mij vader hem leuk begon te vinden. Drie jaar geleden kwamen wij hem tegen. Ik wist niet dat hij het was maar hij had mij wel herkend. Dat was even schrikken, wat een lelijke vent geworden. Nou is er niets aan een man met een kale bolus, maar met een plukje op het hoofd is een ander verhaal. Mijn man kon niet bijkomen van het lachen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 17:10 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ik was een poosje smoorverliefd op een glazenwasser. Een ongelooflijk lekker ding. Een lijf om U tegen te zeggen. Mijn vader kreeg bijna een hartverzakking, waaaat een glazenwasser? Des te meer reden voor mij om door te gaan met mijn glazenwasser. Het was leuk tot mij vader hem leuk begon te vinden. Drie jaar geleden kwamen wij hem tegen. Ik wist niet dat hij het was maar hij had mij wel herkend. Dat was even schrikken, wat een lelijke vent geworden. Nou is er niets aan een man met een kale bolus, maar met een plukje op het hoofd is een ander verhaal. Mijn man kon niet bijkomen van het lachen. Ja, ouders konden in die tijd een behoorlijke stoorzender zijn. Ik had een vriendje die bij het binnenkomen "hallo" zei, en dat kon toen ook absoluut niet. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 17:10 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ik was een poosje smoorverliefd op een glazenwasser. Een ongelooflijk lekker ding. Een lijf om U tegen te zeggen. Mijn vader kreeg bijna een hartverzakking, waaaat een glazenwasser? Des te meer reden voor mij om door te gaan met mijn glazenwasser. Het was leuk tot mij vader hem leuk begon te vinden. Drie jaar geleden kwamen wij hem tegen. Ik wist niet dat hij het was maar hij had mij wel herkend. Dat was even schrikken, wat een lelijke vent geworden. Nou is er niets aan een man met een kale bolus, maar met een plukje op het hoofd is een ander verhaal. Mijn man kon niet bijkomen van het lachen. heerlijk is dat toch, je ouders kwellen met een relatie die zij niet zien zitten. mijn moeder had er maar op 1 iets tegen, drie maanden later wist ik waarom. hij was getrouwd, huilend zijn kleren gepakt n vuiliniszak maar wel hem naar buiten geflikkerd. ze had toch gelijk |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Van welke muziek hielden jullie in die tijd? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
led zepplin, alice cooper, Enio moricone,Julio Iglesias. los lobos. The stones. etc |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
head over heals was ik van Charles Bronson, en Mario van bonanza. pffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: heb idd ff een off day, vannacht 2 uur geslapen, toen om 10 uur er weer ingegaan, 3 uur wakker, eten gemaakt, kattenbakken gedaan, vuil op balkon gezet, was opgevouwen, gedoucht, geeeuwwwww, en er komt een lekker weekie aan...........not |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 17:19 schreef yvonne het volgende:[..] heb idd ff een off day, vannacht 2 uur geslapen, toen om 10 uur er weer ingegaan, 3 uur wakker, eten gemaakt, kattenbakken gedaan, vuil op balkon gezet, was opgevouwen, gedoucht, geeeuwwwww, en er komt een lekker weekie aan...........not Wat staat je dan nog allemaal te wachten? Of is dat geheim? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 16:58 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ok, ik wacht wel op de soep, volgende week niet zeggen wan dan kom ik kommetje halen. dan is het al op lieverd, zo het staat lekker te pruttelen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 17:09 schreef Izz@headliner het volgende:nu nog de aardappels en de rijst, en ik kan volgende maand maat 38 halen, lol rijst lijkt op maaien he hahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 17:10 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ik was een poosje smoorverliefd op een glazenwasser. Een ongelooflijk lekker ding. Een lijf om U tegen te zeggen. Mijn vader kreeg bijna een hartverzakking, waaaat een glazenwasser? Des te meer reden voor mij om door te gaan met mijn glazenwasser. Het was leuk tot mij vader hem leuk begon te vinden. Drie jaar geleden kwamen wij hem tegen. Ik wist niet dat hij het was maar hij had mij wel herkend. Dat was even schrikken, wat een lelijke vent geworden. Nou is er niets aan een man met een kale bolus, maar met een plukje op het hoofd is een ander verhaal. Mijn man kon niet bijkomen van het lachen. hahaha en je man voelde zich meteen helemaal de bink? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: morgen soos, dinsdag dokter, woensdag bezoek aan mijn dochter, donderdag komt jz hierheen, vrijdag naar het ziekenhuis, ik heb te druk om te werken, hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 17:19 schreef yvonne het volgende:[..] heb idd ff een off day, vannacht 2 uur geslapen, toen om 10 uur er weer ingegaan, 3 uur wakker, eten gemaakt, kattenbakken gedaan, vuil op balkon gezet, was opgevouwen, gedoucht, geeeuwwwww, en er komt een lekker weekie aan...........not met opgeheven hoofd die week tegemoet gaan meid en hey je hebt ons toch nog.
btw heb je je mail al gechecht |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: zijn heeeeeeeeerlijk hahaha |
|
|