|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2008 - 00:37 schreef G.R.i het volgende:Geen idee, maar ik heb de pijp leeg en ga lekker naast mannie welteruste tot morgen Rook jij pijp? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ok ik was je kwijt meid ....dat rijmt hahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2008 - 00:37 schreef G.R.i het volgende:Geen idee, maar ik heb de pijp leeg en ga lekker naast mannie welteruste tot morgen hahaha weltrusten tot morgen xxxxx |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zo weer een nieuwe dag en wat voor een dag tralalala la |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: valt niks te vertellen was om uit te dagen of er nog meer komen posten hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Moet je nooit doen tijdens ATWT. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Goedenavond, al meiden en of heren aanwezig? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Goedenavond Izz, MrsB en ik zijn er
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, net. Moest eerst ff naar Gooische Vrouwen kijken. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
En Draakje inmiddels ook zie ik |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en ikke ook aanwezig goedenavond allemaal |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
yep, Mrs. B is er ook. Zat na te genieten lol |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Een heerlijke avond allemaal voel mij helemaal tienertje. ben mij aan het sjacen geweest, had mijn scootertje vandaag opgehaald, ben de hele middag al aan het racen, hij stond met 4 sloten voor mijn deur vast aan een fietsrek, 2 ketting sloten en een U slot, en een At slot, teveel mensen bleven kijken, dus nu staat hij in gang, beneden, straks ga ik op de trap zitten, en blijf daar zitten tot ik mrgen weer naar mijn moeder ga koffie drinken. De uitslag van de echo van dochter is of Vrijdag of Maandag die van mijn moeder donderdag of vrijdag dus word spannend weekje. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat was een kort bezoek, moha. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: R is dat mijn scootertje vandaag heb gekregen anders had ik nu toch nog een gezellige avond gehad, hij is toch wel om op te vreten. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
geintjuhhhh hey mooi is die scooty van je Izz |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2008 - 21:49 schreef Izz@headliner het volgende:Een heerlijke avond allemaal voel mij helemaal tienertje. ben mij aan het sjacen geweest, had mijn scootertje vandaag opgehaald, ben de hele middag al aan het racen, hij stond met 4 sloten voor mijn deur vast aan een fietsrek, 2 ketting sloten en een U slot, en een At slot, teveel mensen bleven kijken, dus nu staat hij in gang, beneden, straks ga ik op de trap zitten, en blijf daar zitten tot ik mrgen weer naar mijn moeder ga koffie drinken. De uitslag van de echo van dochter is of Vrijdag of Maandag die van mijn moeder donderdag of vrijdag dus word spannend weekje. Waarom neem je hem niet gewoon mee naar bed? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Dat zou ik gedaan hebben maar krijg hem de trap niet op. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee geintje joh maar ben beetje gestrest dus zal weinig uit mij komen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, je moet er wel iets voor over hebben ... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nou toffe lady breng hem even boven |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Als jij mijn treinkaartje betaalt ... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
ga ik weer, duty calls. Ciao |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
En dan afspraak maken morgenvroeg naar beneden, want er moet morgen weer geraced worden |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2008 - 21:58 schreef G.R.i het volgende:En dan afspraak maken morgenvroeg naar beneden, want er moet morgen weer geraced worden ja wat dacht je. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee mijn dochters zijn druk en irri en ik ben benauwd komt ook door medicijnen en roken natuurlijk |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hey Izz vind je het niet eng op die scooty ik had de brommer van mijn schoonmoeder gekregen ik heb er ff op gereden een proefritje en toen heb ik hem meteen verkocht ik was zo bang voelde me zo onveilig mja ik ben autorijden gewend he |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
en ik ben nu zwaar verteerd. echt de hele middag weggeweest en nu ligt de 7 los op het toetsenbord van de laptop |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2008 - 22:02 schreef moha het volgende:hey Izz vind je het niet eng op die scooty ik had de brommer van mijn schoonmoeder gekregen ik heb er ff op gereden een proefritje en toen heb ik hem meteen verkocht ik was zo bang voelde me zo onveilig mja ik ben autorijden gewend he ja schat ik heb ook 28 jaar mijn rijbewijs, altijd auto's gehad en grote ook, maar deze scooty geeft mij vrijheid terug. en het is heerlijk, zaterdag de proefrit scheet peuken, en nu nog net geen Nicky lauda. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Moha, heb je geen medicijnen om te inhaleren? M'n dochter heeft astma, en die medic. helpen prima als ze het benauwt krijgt. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2008 - 22:04 schreef G.R.i het volgende:Moha, heb je geen medicijnen om te inhaleren? M'n dochter heeft astma, en die medic. helpen prima als ze het benauwt krijgt. Ik heb puf Ventolin, binnen 3 minuten lucht |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2008 - 22:04 schreef G.R.i het volgende:Moha, heb je geen medicijnen om te inhaleren? M'n dochter heeft astma, en die medic. helpen prima als ze het benauwt krijgt. ja heb net bricanyl inhaler genomen helpt wel ff ja |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2008 - 22:03 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ja schat ik heb ook 28 jaar mijn rijbewijs, altijd auto's gehad en grote ook, maar deze scooty geeft mij vrijheid terug. en het is heerlijk, zaterdag de proefrit scheet peuken, en nu nog net geen Nicky lauda. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Ventolin betekent voor mij sneller en langer lucht. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik heb er nog 1 een ronde maar daar krijg je schimmel van in je mond daar heb ik niet zo'n trek in maar donderdag zit ik weer bij de dokter nu rook ik de helft van wat ik normaal rook en word gek van de benauwdheid |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: is dat ook zo'n kleine inhaler of die grote? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
mja genoeg ziektepraatjes joh nog ff word ik zo'n ouwe zeur pff |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: een kleine blauwe, eerst gebruik ik de ventolin en daarna becotide, ter voorkoming van ontstekingen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ff niet zeiken anders rij ik ff langs, hahahaha |
|
|
|