|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 17 juli 2008 - 22:22 schreef Izz@headliner het volgende:[..] de toetsen zitten los, dus hard ware geen software probleem, maar moet nu echt weg anders kom ik nooit thuis, Mo ff gemaild en mijn mail gecheckt. maar fijn dat je het nog weet draak. Hup, op je turboscooter! |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Lief draakje beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een mooie dag gehad heb. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 - 09:56 schreef stacy1974 het volgende:Lief draakje beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een mooie dag gehad heb. Dankjewel, stacy1974! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
het weekend staat weer voor de deur en Boudewijn is een weekje met vakantie, nu moeten we eigenlijk heel veel posten zodat hij héél veel heeft om terug te lezen hahaha. ik wil ff Welkom zeggen tegen Thomas de broer van Boudewijn ookal is de kans klein dat je hier wat zal posten.
ik wens iedereen een heel fijn weekend, en hopelijk komt het zonnetje achter de wolken vandaan. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hoop dat je oproep gaat werken, moha! |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Hopla, hier ben ik, kon er met moeite tussen komen, wat een drukte zeg.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, je moet echt je ellebogen gebruiken om een plaatsje te bemachtigen. Hé, ik ben er moe van! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha jij ook al ik was blij dat ik kon inloggen he pff zo druk joh |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
In Nijmegen bij de intocht van de 4 daagse-wandelaars... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha das een goeie ja was het zo druk?? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Zag het op tv, bij dit weer blijft G lekker thuis |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: groot gelijk hoor denk dat Boudewijn baalt nu met zijn vakantie |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Het wordt beter weer na morgen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
als ik op ned 1 teletekst pag. 704 kijk ziet het er niet zo best uit hoor |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Even mijn wonden verzorgen hoor, ik ben bont en blauw door dat gedrang! |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: Je had even moeten blazen Draakje |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: Klopt 2 dg terug leek het va zondag beter te worden, droog is voor mij beter, hoeft niet zo warm te worden; En de vakantie van Boudewijn, tja het ligt eraan waar die naar toe is... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik ben menslievend van aard ... |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Ik kijk even netwerk interessant thema |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Netwerk ging over mishandeling van gehandicapten. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
gemist;-( was ff bezig wat dingen op te zoeken;-)))))))))))))))) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik heb een heel mooie film gezien op Belgie. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: Als je "The Village" bedoeld, die heb ik ook gekeken, prachtige thriller van de zelfde regisseur van "The sixth sense". |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 - 00:39 schreef G.R.i het volgende:[..] Als je "The Village" bedoeld, die heb ik ook gekeken, prachtige thriller van de zelfde regisseur van "The sixth sense". Ja, die bedoelde ik idd. Echt een mooie film. In de tv-gids stond dat het een hororfilm was, maar dat vond ik dus helemaal niet. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
In mijn tv-gids stond thriller; maar maakt niet uit, als hij maar boeid en ik kan genieten. Nu het vakantie is komen er soms mooie films, hier is het ook rustig dan kunnen we lekker kijken als het buiten zo druilerig is;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik verheug me ook heel erg op de Olympische Spelen. Als die voorbij zijn, moet ik altijd afkicken. Dan heb ik 2 weken voor de tv gebivakkeerd en is het weer ff wennen aan het normale leven. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Mooi die spelen, kijk ook met grote verwondering voor die prestaties; hahaha, is het de pc niet dan wel de tv; volgend weekend begint ook zomergasten; dat vind ik ook altijd interessant, ben benieuwd wie er allemaal komt. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
draakje en moha kom ff jullie groeten brengen moppies xxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
(\__/) Dit zag ik ergens op internet, leuk he? (='.'=) (")_(")
Dat bivakkeren is dat inclusief veldbed, slaapzak en gaslamp. Koken op een gasstelletje hahaha, ik zie het al voor me Draakje, laat het buiten maar regenen; ze maken jou niks. Geniet tzt van de Olympische Spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heej Jacq! Jij bent toch met vakantie? Waar hang je uit? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 - 14:34 schreef G.R.i het volgende:Mooi die spelen, kijk ook met grote verwondering voor die prestaties; hahaha, is het de pc niet dan wel de tv; volgend weekend begint ook zomergasten; dat vind ik ook altijd interessant, ben benieuwd wie er allemaal komt. De eerste bij Zomergasten is iig minister Plasterk. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 20 juli 2008 - 09:34 schreef G.R.i het volgende:(\__/) Dit zag ik ergens op internet, leuk he? (='.'=) (")_(") Dat bivakkeren is dat inclusief veldbed, slaapzak en gaslamp. Koken op een gasstelletje hahaha, ik zie het al voor me Draakje, laat het buiten maar regenen; ze maken jou niks. Geniet tzt van de Olympische Spelen. Dat is idd inclusief slaapzak. De spelen zijn nl. in Azie en beginnen dus midden in de nacht al. Dan wil ik op de bank nog wel eens in slaap vallen, vandaar de slaapzak. Verder veel kopjes thee. De keuken is om de hoek, dus een maaltijd flans ik tussen de bedrijven door wel in elkaar. Of ik zet het geluid wat harder. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
draakje ik ben hier mop xxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Je zou toch de 18e met vakantie gaan naar een onbekende omgeving (verrassing van je man)? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: groetjes terug meid xxxxxxxx
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 juli 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
goedenmorgen moppies xxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Waar hang je nou toch uit? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik geloof dat ik te lang ben weggeweestm al mijn moppies weg, en mijn speciale moppie waar zit je MOOOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE? war ang je uit, ik wil ff mijn nieuwe toetsenbord op je uitproberen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 17:36 schreef Izz@headliner het volgende:Ik geloof dat ik te lang ben weggeweestm al mijn moppies weg, en mijn speciale moppie waar zit je MOOOTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE? war ang je uit, ik wil ff mijn nieuwe toetsenbord op je uitproberen. hey grote zus ik heb je zo gemist joh xxxxxxx |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
hey lieffie, waar zit je nu? IK heb een vraagteken ;p |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: moest ff een eitje pellen maar ben dr weer hoor joh je hebt je vraagteken nu nog je uitroepteken |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 18:25 schreef moha het volgende:[..] moest ff een eitje pellen maar ben dr weer hoor joh je hebt je vraagteken nu nog je uitroepteken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 18:25 schreef moha het volgende:[..] moest ff een eitje pellen maar ben dr weer hoor joh je hebt je vraagteken nu nog je uitroepteken eitje pellen, rot ff gauw op, doe dat in je eigen tijd. ik heb bij de chinees besteld. ik krijg de laatste week allemaal lieve dingen, ik zal toch niet dood gaan? van mijn zoon chinees, van mijn dochter geld voor nieuwe hardeschijf in mijn laptop die heb ik er gelijk maar in gezet, en een leuk miniatuur toetsenbord, want de orginele van fujitsu kost om en nabij de 80 euries.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 18:34 schreef Izz@headliner het volgende:[..] eitje pellen, rot ff gauw op, doe dat in je eigen tijd. ik heb bij de chinees besteld. ik krijg de laatste week allemaal lieve dingen, ik zal toch niet dood gaan? van mijn zoon chinees, van mijn dochter geld voor nieuwe hardeschijf in mijn laptop die heb ik er gelijk maar in gezet, en een leuk miniatuur toetsenbord, want de orginele van fujitsu kost om en nabij de 80 euries. toe maar joh maar ach je verdient het dat zien je kinderen ook wel in hoor. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ja tuurlijk, weet je wat ik zo leuk aan jou vind MO? 1 van de dingen die jij hebt, is ongeacht wat, je altijd iets positiefs weet te zeggen, dat je andere mensen ook wat gunt. gewoon omdat jij bent wie je bent. ik vind je een schat. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 18:57 schreef Izz@headliner het volgende:ja tuurlijk, weet je wat ik zo leuk aan jou vind MO? 1 van de dingen die jij hebt, is ongeacht wat, je altijd iets positiefs weet te zeggen, dat je andere mensen ook wat gunt. gewoon omdat jij bent wie je bent. ik vind je een schat. dank je wel lieverd maar zo denk ik ook over jou hoor |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Jongens toch, ik moet er bijna van janken. |
|
|
|