|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
2 dozen aub.
Het is fijn te lezen dat op een forum mensen ook op deze manier met elkaar om kunnen gaan. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:08 schreef Mrs.B@headline het volgende:2 dozen aub. Het is fijn te lezen dat op een forum mensen ook op deze manier met elkaar om kunnen gaan. hahahahahahahaha dit is komisch |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
En? waar gaan we vakantie vieren ? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Barendrecht en omstreken hahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: en jij waar ga jij heen? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
volgende week woensdag, 30 juli, vliegen wij eerst naar Aruba en daarna naar Canada. Ben nu erg benieuwd naar Aruba. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:20 schreef Mrs.B@headline het volgende:volgende week woensdag, 30 juli, vliegen wij eerst naar Aruba en daarna naar Canada. Ben nu erg benieuwd naar Aruba. zowwwwwwwwwww hey lekker meid lekker genieten hoor hoop dat je mooi weer hebt |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Wij hopen ook op mooi weer. Ik heb begrepen dat het op Aruba bijna altijd goed weer is. Zonnige kant van Nederland. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ga je zonnen vakantie houden of alles bekijken? of beide kan ook nog |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: lieve mrss B. we vinden jou ook een skattie hoorrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Beide maar vooral luieren en lekker eten. En na de vakantie weer aan de lijn. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:20 schreef Mrs.B@headline het volgende:volgende week woensdag, 30 juli, vliegen wij eerst naar Aruba en daarna naar Canada. Ben nu erg benieuwd naar Aruba. heel fijn, ik zet wel een tent op in mijn geveltuintje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: vind ik ook ja maar hou nou op anders moet ze tisseus hebben hahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:27 schreef Mrs.B@headline het volgende:Beide maar vooral luieren en lekker eten. En na de vakantie weer aan de lijn. nou geniet er maar lekker van hoor |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
zo gegeten, gedronken, de honden uitgelaten nu een koppie koffie en ik ben er klaar voor! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nou word kort want is heel klein tuintje hahahahahah |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha als je maar geniet |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
we gaan 3,5 week. Kan niet wachten, ik ben een beetje erg moe. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hoeveel koffie drink jij op een dag Izz? met caffiene ? fuck ik weet niet hoe je het schrijft hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohhhhhh dan kan je heerlijk uitrusten op een mooi wit strand meid en kom je als herboren terug |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:34 schreef moha het volgende:[..] ohhhhhh dan kan je heerlijk uitrusten op een mooi wit strand meid en kom je als herboren terug Lukt altijd om herboren terug te keren. Over koffie gesproken, ik drink zeker 2 liter per dag. heel erg. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
koffie en paffen, vooral als ik aan het schrijven ben. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:35 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Lukt altijd om herboren terug te keren. Over koffie gesproken, ik drink zeker 2 liter per dag. heel erg. deed ik vroeger ook maar sinds de senseo app. er is drink ik 2 bakkies s'morgens cafaine vrij en bevalt me veel beter. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: join the pafclub hahaha wat schrijf je als ik vragen mag? of een anzichtkaart naar ons? hahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ben je nou nog niet klaar Izz??? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Heb onlangs kennis gemaakt met nespresso. Erg lekker. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
een liter of anderhalf met cafeïne en halve liter 's avonds zonder. zo lady's ik zit weer draadloos, oh men ik hou ervan als ik alles zelf kan, |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:39 schreef Izz@headliner het volgende:een liter of anderhalf met cafeïne en halve liter 's avonds zonder. zo lady's ik zit weer draadloos, oh men ik hou ervan als ik alles zelf kan, lekker he ik ben ook zo blij dat ik alles kan met een pc. kost ook niets tenzij je een onderdeel moet vervangen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: is dat niet erg sterk?? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik heb de ballen verstand van computers. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Mijn dochter heeft een nieuwe senseo gekocht en ik krijg die kleine vn haar, zij heeft er nu 1 van anderhalve liter, dus ben zeer benieuwd, de muts wil hem eerst goed schoonmaken, voordat ik hem krijg, dus duurt ff. maar dan heb je ook iets. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:40 schreef moha het volgende:[..] lekker he ik ben ook zo blij dat ik alles kan met een pc. kost ook niets tenzij je een onderdeel moet vervangen dit viel mee, ik heb een 120 Gb harde schijf voor 65 euro, zelf vervangen no problem |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: als je probs hebt kan je het gwn vragen hoor wij zijn experts hahaha toch Izz |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:41 schreef Izz@headliner het volgende:Mijn dochter heeft een nieuwe senseo gekocht en ik krijg die kleine vn haar, zij heeft er nu 1 van anderhalve liter, dus ben zeer benieuwd, de muts wil hem eerst goed schoonmaken, voordat ik hem krijg, dus duurt ff. maar dan heb je ook iets. wel netjes van haar dat je hem heel schoon krijgt. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: gaat die nespresso net als de senseo en ook met vers. smaken? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
is toch lief? een oranje,lol |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ga ff drinken pakken brb. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ja, ook zo'n pad. In een hotel in Antwerpen hadden we zo'n machine op de kamer. Eenmaal thuis zei ik tegen mijn man dat ik 1 ga kopen. Ik schrok me wezenloos van de prijs. niet leuk. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ja schiet eens ff op,lol |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik schenk nog even wat in hier, nog een heerlijke mok douwe |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
waar ga je precies heen Mrs B?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nou jij hebt de ballen, en wij verstand dus kom maar op, het lady's team.hahahaha |
|
|
|