|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
eerst naar Aruba daarna naar Canada. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ja hoor, heerljk, ik durf niet te vliegen dus ik kom alleen zo ver met een bizarre boottocht. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:47 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Ja, ook zo'n pad. In een hotel in Antwerpen hadden we zo'n machine op de kamer. Eenmaal thuis zei ik tegen mijn man dat ik 1 ga kopen. Ik schrok me wezenloos van de prijs. niet leuk. ja wat kost zo'n ding ong.? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:53 schreef Izz@headliner het volgende:Ja hoor, heerljk, ik durf niet te vliegen dus ik kom alleen zo ver met een bizarre boottocht. ohw je lijkt mijn man wel die durft ook niet en het is zooooooo heerlijk echt hoor |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:53 schreef Izz@headliner het volgende:Ja hoor, heerljk, ik durf niet te vliegen dus ik kom alleen zo ver met een bizarre boottocht. dan moet je cruise maken. ook leuk en romantisch. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: hadden verschillende prijzen. begon bij € 375,00. Ik vind Nespresso lekker maar de prijs is overdreven. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou romantiek heb ik mijzelf van losgemaakt, maar misschien in de verre toekomst. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:57 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] hadden verschillende prijzen. begon bij € 375,00. Ik vind Nespresso lekker maar de prijs is overdreven. ik hou me wel bij senseo pff |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: en ik bij mijn expresso en nescafe LOL |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 19:58 schreef Izz@headliner het volgende:nou romantiek heb ik mijzelf van losgemaakt, maar misschien in de verre toekomst. een leuk bootreisje langs de Rijn ??? mijn schoonmoeder wil dat ik dat met haar ga doen volgend jaar als ze het dit jaar leuk vind ze gaat nu met haar broer en schoonzus.
ik zie het niet zo zitten eigenlijk ik heb op zo'n boot gewerkt was wel mooi en leuk maar om nou met mijn schoonmoeder te gaan vind ik niet zo moet er wat gebeuren met haar of mij pff |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ohw dames ik heb gisteren een nieuw gasstel gekocht 6 pits met wokbrander erbij dus lekker groot ik kwam altijd een pit te kort hij komt alleen pas over 10 dagen maar ben dr heel blij mee zo'n ding kost ook nog ff 539 euries duur he voor een inbouw? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik neem wel een fluitketel en mijn gasfornuis, |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:08 schreef moha het volgende:ohw dames ik heb gisteren een nieuw gasstel gekocht 6 pits met wokbrander erbij dus lekker groot ik kwam altijd een pit te kort hij komt alleen pas over 10 dagen maar ben dr heel blij mee zo'n ding kost ook nog ff 539 euries duur he voor een inbouw? kolere. maar je hebt wel gelijk iets voor jaren. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik heb een pelgrim electrisch nou die was ook rnd de duizend en is gewoon 4 pitter, maar idd altijd pit te kort. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:01 schreef moha het volgende:[..] een leuk bootreisje langs de Rijn ??? mijn schoonmoeder wil dat ik dat met haar ga doen volgend jaar als ze het dit jaar leuk vind ze gaat nu met haar broer en schoonzus. ik zie het niet zo zitten eigenlijk ik heb op zo'n boot gewerkt was wel mooi en leuk maar om nou met mijn schoonmoeder te gaan vind ik niet zo moet er wat gebeuren met haar of mij pff Ik moet er een beetje om lachen. Twee jaar geleden hebben we een cruise gemaakt, was erg leuk. We zijn toen naar de Bahamas geweest. Nooit meer. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: nou is heerlijke verbrand je bek koffie, heel toevallig, je slokdarm word ook gelijk schoongebrand/ |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja alleen dat word een vlag op een modderschuit hahaha volgend jaar kopen we pas een nieuwe keuken het is nu een aller gaartje koelkast zo'n americaanse met ijsblokjes en vriezer er naast en de keukenkastje grijs met 2 donkergrijze strepen erop. dus ik verheug me al op volgend jaar. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:10 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Ik moet er een beetje om lachen. Twee jaar geleden hebben we een cruise gemaakt, was erg leuk. We zijn toen naar de Bahamas geweest. Nooit meer. werd je zeeziek? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:11 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nou is heerlijke verbrand je bek koffie, heel toevallig, je slokdarm word ook gelijk schoongebrand/ hahaha als je maar geen blaren krijgt |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:10 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Ik moet er een beetje om lachen. Twee jaar geleden hebben we een cruise gemaakt, was erg leuk. We zijn toen naar de Bahamas geweest. Nooit meer. hoezo wat vond je niet leuk dan? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:10 schreef Izz@headliner het volgende:ik heb een pelgrim electrisch nou die was ook rnd de duizend en is gewoon 4 pitter, maar idd altijd pit te kort. Ik heb een keuken echt voor de show. Ik haat koken en mijn man ook. Dus wordt er zelden gekookt. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Heel veel armoe en daar kom je dan als toerist. Echt krotten niet normaal. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:13 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Ik heb een keuken echt voor de show. Ik haat koken en mijn man ook. Dus wordt er zelden gekookt. je eet uit de magnetron? of tafeltje dek je?? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:15 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Heel veel armoe en daar kom je dan als toerist. Echt krotten niet normaal. das balen ja op vakantie wil je wel wat extra luxe ja |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
geef je mij de keuken en je komt elke dag eten.lol |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
jij hebt er zeker een oven onder voor die 1000 ballen Izz |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
of we gaan ergens eten of laten bezorgen.Hangt er net vanaf hoe "moe" we zijn. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: waaaaaaat??? hahaha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: yep een electrische oven en gril de hele sjebeng zeg maar, behalve een vijfde pit. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:17 schreef Mrs.B@headline het volgende:of we gaan ergens eten of laten bezorgen.Hangt er net vanaf hoe "moe" we zijn. jee man dat wil ik ook mja ik mag niet klagen mijn man kookt heel vaak. en nog lekker ook hij probeert van alles uit |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Tafeltje dekje, ik moet meteen aan mijn schoonmoeder denken. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: was ook een grapje hahaha dacht ff kijken hoe je reageert |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ook gek, als ik tafeltje dekje hoor denk ik aan mijn auto ongeval, ik heb toen een jaar tafeltje dekje gehad met zijn 4en, ik ben nog nooit zo slank geweest niet te vreten zoutloos,en half rauwe aardappelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Heeft een keer hamburgers gekregen. Nou het huis was te klein. Hoe ze het in hun hoofd halen om haar twee plat geslagen gehaktballen te geven. Ik lag dubbel, ze was woest. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: of aan die ezel van dat sprookje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:19 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ook gek, als ik tafeltje dekje hoor denk ik aan mijn auto ongeval, ik heb toen een jaar tafeltje dekje gehad met zijn 4en, ik ben nog nooit zo slank geweest niet te vreten zoutloos,en half rauwe aardappelen hahahaha sorry dat ik lach maar wat slecht dan joh voor tafeltje dek je |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ???? leg uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:19 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ook gek, als ik tafeltje dekje hoor denk ik aan mijn auto ongeval, ik heb toen een jaar tafeltje dekje gehad met zijn 4en, ik ben nog nooit zo slank geweest niet te vreten zoutloos,en half rauwe aardappelen echt niet te vreten. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:20 schreef Mrs.B@headline het volgende:Heeft een keer hamburgers gekregen. Nou het huis was te klein. Hoe ze het in hun hoofd halen om haar twee plat geslagen gehaktballen te geven. Ik lag dubbel, ze was woest. hahaha ohw heerlijk die oudjes |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:20 schreef Mrs.B@headline het volgende:Heeft een keer hamburgers gekregen. Nou het huis was te klein. Hoe ze het in hun hoofd halen om haar twee plat geslagen gehaktballen te geven. Ik lag dubbel, ze was woest. heerlijk he hoe die ouwetjes kunnen reageren. ik had mijn moeder inhuis na borstkanker, dus ik dacht zet 1 computer op haar kamer kan ze met de hele familie chatten, zegt ze, ja rot op, krijg ik straks een virus ben ik weer ziek, eng dingen! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:22 schreef Izz@headliner het volgende:[..] heerlijk he hoe die ouwetjes kunnen reageren. ik had mijn moeder inhuis na borstkanker, dus ik dacht zet 1 computer op haar kamer kan ze met de hele familie chatten, zegt ze, ja rot op, krijg ik straks een virus ben ik weer ziek, eng dingen! hahahaha schitterend |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
je zou ze de kost moeten geven hoeveel oudjes tegenwoordig achter een pc zitten dan hou je geen cent over hoor |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik wou het eigenlijk niet zeggen maar ik ben 88 achentachetig |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:22 schreef Izz@headliner het volgende:[..] heerlijk he hoe die ouwetjes kunnen reageren. ik had mijn moeder inhuis na borstkanker, dus ik dacht zet 1 computer op haar kamer kan ze met de hele familie chatten, zegt ze, ja rot op, krijg ik straks een virus ben ik weer ziek, eng dingen! Mijn schoonmoeder had een vliegenmepper, mept ze een vlieg regelrecht haar melk in. Zij schelden natuurlijk. Zeg ik heel rustig tegen haar of ze het vliegje niet per ongeluk zelf haar melk in heeft gemept. Zei ze heel beledigd of ik denk dat ze net zo gek is als mijn patiënten. En te bedenken dat ze zo vergeetachtig was als maar kan zijn. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: yeah right en ik de zus van HM Beatrix. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:27 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Mijn schoonmoeder had een vliegenmepper, mept ze een vlieg regelrecht haar melk in. Zij schelden natuurlijk. Zeg ik heel rustig tegen haar of ze het vliegje niet per ongeluk zelf haar melk in heeft gemept. Zei ze heel beledigd of ik denk dat ze net zo gek is als mijn patiënten. En te bedenken dat ze zo vergeetachtig was als maar kan zijn. ja op sommige momenten weten ze het heel goed he |
|
|
|