BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: LIef Draakje, waar ben je?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:28 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

yeah right en ik de zus van HM Beatrix.
dat kan niet want je bent mijn grote zus liar hahaha dus ben jij 90 hahahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:29 schreef moha het volgende:

[..]

ja op sommige momenten weten ze het heel goed he
En hoe. Er waren momenten dat we heel erg om haar moesten lachen maar ook momenten die heel erg triest waren. Zeker als ze haar enige kleindochter niet herkende.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:29 schreef moha het volgende:

[..]

dat kan niet want je bent mijn grote zus liar hahaha dus ben jij 90 hahahaha
Botox hier, botox daar en ik zie eruit als 50.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:33 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

En hoe. Er waren momenten dat we heel erg om haar moesten lachen maar ook momenten die heel erg triest waren. Zeker als ze haar enige kleindochter niet herkende.
dat is ook heel erg mijn vader is pas gedwongen opgenomen zo dement is hij ik had en heb geen contact meer met hem hoor maar ik hoorde dat van mijn zus, hij vervuilde en at niet meer.

nu heb ik ook de angst dement te worden want ik draai heel vaak woorden om of als ik een woord typ denk ik wat staat daar nou en moet honderd keer vragen aan mijn man klopt dat woord wel en ik vraag of zeg heel vaak hetzelfde omdat ik het niet meer weet
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 20:37   quote  deeplink  
nou mijn moeder kan soms flink de klust kwijt zijn, dan zegt ze ik ben het ff kwijt, maar ls je dan hoort de dingen die ze wel onthoud, niet normaal.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:34 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Botox hier, botox daar en ik zie eruit als 50.
nou ik blijf wel een sharpei moet geen botox
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:37 schreef moha het volgende:

[..]

dat is ook heel erg mijn vader is pas gedwongen opgenomen zo dement is hij ik had en heb geen contact meer met hem hoor maar ik hoorde dat van mijn zus, hij vervuilde en at niet meer.

nu heb ik ook de angst dement te worden want ik draai heel vaak woorden om of als ik een woord typ denk ik wat staat daar nou en moet honderd keer vragen aan mijn man klopt dat woord wel en ik vraag of zeg heel vaak hetzelfde omdat ik het niet meer weet
Nu dan had ik al lang vast gezeten volgens mijn kinderen vergeet ik de helft, hoor ik dingen die niet gezegd zijn, heb ik hen verkeerd begrepen en ga zo maar door, en als ik soms mijn eigen zinnen terug lees dan denk ik, jezus ga terug naar school. ouderdom komt met gebreken en bij mij begint dat vroeg,hahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:37 schreef Izz@headliner het volgende:
nou mijn moeder kan soms flink de klust kwijt zijn, dan zegt ze ik ben het ff kwijt, maar ls je dan hoort de dingen die ze wel onthoud, niet normaal.
het kan soms zo selectief lijken maar kunnen ze niets aan doen he
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:40 schreef moha het volgende:

[..]

het kan soms zo selectief lijken maar kunnen ze niets aan doen he
selectief hebben alleen mijn kinderen, ze vergeten wat ze zelf beloofd hebben, maar wat ik beloof onthouden ze
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:40 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Nu dan had ik al lang vast gezeten volgens mijn kinderen vergeet ik de helft, hoor ik dingen die niet gezegd zijn, heb ik hen verkeerd begrepen en ga zo maar door, en als ik soms mijn eigen zinnen terug lees dan denk ik, jezus ga terug naar school. ouderdom komt met gebreken en bij mij begint dat vroeg,hahahahaha
ohw ok dus ik ben niet de enige pfiew omdat mijn vader dat heeft dacht ik nu ben ik aan de beurt
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:41 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

selectief hebben alleen mijn kinderen, ze vergeten wat ze zelf beloofd hebben, maar wat ik beloof onthouden ze
ohw de jouwe ook al hier ook
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:37 schreef moha het volgende:

[..]

Kan ook de angst zijn die je parten speelt. Dat je woorden omdraait/verkeerd schrijft kan komen doordat je met tig gedachten tegelijk bezig bent. Je gedachten zijn sneller dan je handelen waardoor je dingen door elkaar haalt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 20:42   quote  deeplink  
ik ga heel even mijn was in de machine doen ben te lang bezig geweest met de laptop prepareren, en oh ja, scooty scheet er vanmiddag mee uit, dus moet morgen lopen met scooty naar de winkelier, nou das lekker want die zit in Vlaardingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:42 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Kan ook de angst zijn die je parten speelt. Dat je woorden omdraait/verkeerd schrijft kan komen doordat je met tig gedachten tegelijk bezig bent. Je gedachten zijn sneller dan je handelen waardoor je dingen door elkaar haalt.
precies.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:42 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

ja maar waarom heb ik dat nu pas dan sinds een maand of 4? door stress misschien?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:42 schreef Izz@headliner het volgende:
ik ga heel even mijn was in de machine doen ben te lang bezig geweest met de laptop prepareren, en oh ja, scooty scheet er vanmiddag mee uit, dus moet morgen lopen met scooty naar de winkelier, nou das lekker want die zit in Vlaardingen.
oh meid toch en dat is rot lopen met zo'n ding. zit er wel benzine in hahaha hoelang is dat lopen?
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:46 schreef moha het volgende:

[..]

oh meid toch en dat is rot lopen met zo'n ding. zit er wel benzine in hahaha hoelang is dat lopen?
ik rij er twintig minuten over dus vermoed een uurtje of 2
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:47 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik rij er twintig minuten over dus vermoed een uurtje of 2
mijn god he kunnen ze hem niet ophalen?
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 20:49   quote  deeplink  
ff mijn wassie in de machine proppen tot zo
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:48 schreef moha het volgende:

[..]

mijn god he kunnen ze hem niet ophalen?
ik hoop het wel, maar dat hoor ik morgen, kom so ff wassie
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:50   quote  deeplink  
ben je dr nog B ??
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:44 schreef moha het volgende:

[..]

ja maar waarom heb ik dat nu pas dan sinds een maand of 4? door stress misschien?
Kan door stress komen. Van stress maakt men fouten.
Maar als je twijfelt, moet je naar de dokter.

Mijn vader is aan een hartinfarct overleden, zo ook mijn moeder. Ik heb 1 zus en die heeft hartproblemen. Dus ik dacht en denkt, tja waarom ik dan niet. Ik had een periode dat ik overtuigd was dat ik wat aan mijn hart had. De cardioloog kon mij geruststellen maar wel met de aantekening dat ik een potentiƫle klant ben. Ik rook als een schoorsteen, drink koffie bij de liter en ben niet vies van een glaasje. Met andere woorden, ik heb om een antwoord gezocht maar ben wel met mijn leven door gegaan. Als ik morgen moet gaan dan ga ik, maar ik wil wel weten waaraan. Als twijfelt, moet je echt op zoek gaan naar het antwoord.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:53   quote  deeplink  
ik bereik er niets mee als ik het laat nakijken er zijn toch geen medicijnen voor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2008 door Moha R. de Vries --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:50 schreef moha het volgende:
ben je dr nog B ??
Ben er nog maar zoals gewoonlijk met twee dingen tegelijk bezig.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:54 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

ja zag het heb me post al aangepast hahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:53 schreef moha het volgende:
ik bereik er niets mee als ik het laat nakijken er zijn toch geen medicijnen voor
maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:54 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

nou moe, ben je dan toch een vrouw? hhahah, ik ook hier altijd het zelfde, met de tv, met de kinderen met het huishouden en met internet.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:56 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

nou moe, ben je dan toch een vrouw? hhahah, ik ook hier altijd het zelfde, met de tv, met de kinderen met het huishouden en met internet.
daar heb ik mijn huisboy voor hahaha was het maar waar
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:56 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Eerlijk, petje af voor vrouwen die een huishouden runnen. Ik ben een waardeloze huisvrouw.
Ik heb een hekel aan alles wat met huishouden te maken heeft. Mijn moeder was niet beter terwijl mijn dochter echt alles zelf doet. Niet van mij geleerd.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:57 schreef moha het volgende:

[..]

daar heb ik mijn huisboy voor hahaha was het maar waar
ik zou wel zo'n robot man willen zoals Robin Williams in de centaury men of zoiets.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 21:01   quote  deeplink  
ik moet ineens aan zo'n thriller denken. wachtend in het donker tot het slachtoffer de arena betreed, en vanuit het donker zijn arena overkijkt, en de beste manier zoekt om aan te vallen, als een sluipmoordenaar. en dan heb ik ineens niet zo'n zin meer in een robotman.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 21:01   quote  deeplink  
ik was gister met mijn dochter weer bij de licht therapie voor haar psoriasis maar helpt goed zeg met s'avonds een zalf ze loopt hier al jaren mee en was nu heel heftig de afgelopen 4 maanden door de stress ik hoop dat het helemaal weg gaat want hierna komt medicijnen maar met hele nare bijwerkingen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:01 schreef moha het volgende:
ik was gister met mijn dochter weer bij de licht therapie voor haar psoriasis maar helpt goed zeg met s'avonds een zalf ze loopt hier al jaren mee en was nu heel heftig de afgelopen 4 maanden door de stress ik hoop dat het helemaal weg gaat want hierna komt medicijnen maar met hele nare bijwerkingen.
hier duimen we voor jou en je dochter.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:01 schreef moha het volgende:
In zee zwemmen schijnt ook goed voor te zijn. En bedoel ik niet Scheveningen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:59 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Eerlijk, petje af voor vrouwen die een huishouden runnen. Ik ben een waardeloze huisvrouw.
Ik heb een hekel aan alles wat met huishouden te maken heeft. Mijn moeder was niet beter terwijl mijn dochter echt alles zelf doet. Niet van mij geleerd.
ach als het bij jou anders lukt is toch ook prima als jij je maar happy voelt je moet je leven niet door "wat ze zouden denken" laten lijden.
Moha R. de Vries
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:01 schreef Izz@headliner het volgende:
ik moet ineens aan zo'n thriller denken. wachtend in het donker tot het slachtoffer de arena betreed, en vanuit het donker zijn arena overkijkt, en de beste manier zoekt om aan te vallen, als een sluipmoordenaar. en dan heb ik ineens niet zo'n zin meer in een robotman.
hahahaha
Moha R. de Vries
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:02 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

In zee zwemmen schijnt ook goed voor te zijn. En bedoel ik niet Scheveningen.
ja de dode zee he?
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 21:04   quote  deeplink  
de dode zee heb ik ook gehoord, een vriendinnetje van mij ging er vroeger 3 keer er jaar heen. het hielp wel even. maar na week terug in Nederland begon het weer op haar hoofd ellebogen en romp.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:04 schreef Izz@headliner het volgende:
de dode zee heb ik ook gehoord, een vriendinnetje van mij ging er vroeger 3 keer er jaar heen. het hielp wel even. maar na week terug in Nederland begon het weer op haar hoofd ellebogen en romp.
maar mijn portomone is ook dood
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:03 schreef moha het volgende:

[..]

ach als het bij jou anders lukt is toch ook prima als jij je maar happy voelt je moet je leven niet door "wat ze zouden denken" laten lijden.
Interesseert mij absoluut niet wat anderen ervan denken. Als je iets niet wil doen moet je dat gewoon niet doen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 21:05   quote  deeplink  
en nu ga ik echt het 1 en ander in orde maken hier, dames jullie houden mij van mijn verantwoordelijkheden af, HIHIHIHIHIHIHIHII
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 22 juli 2008 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:04 schreef moha het volgende:

[..]

maar mijn portomone is ook dood
Ik weet niet of het nu nog zo is maar ik weet dat er poosje ziekenfondsen waren die een bijdrage leverden bij zo'n reis. Afhankelijk van de ernst.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:05 schreef Izz@headliner het volgende:
en nu ga ik echt het 1 en ander in orde maken hier, dames jullie houden mij van mijn verantwoordelijkheden af, HIHIHIHIHIHIHIHII
wat ga je in orde maken dan
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:06 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik weet niet of het nu nog zo is maar ik weet dat er poosje ziekenfondsen waren die een bijdrage leverden bij zo'n reis. Afhankelijk van de ernst.
ok als die therapie achteraf niet voldoende helpt ga ik ff informeren thx voor de tip
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 20:59 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

ik ben ook geen miep kraak, zal niet worden ook, ik ruim op als ik visite krijg. alleen stofzuigen doe ik de hele dag door, voor mijn dieren, ik ben banger van vlooien dan voor de stofzuiger. Dus dat moet. en een keer in de maand dat ik de opruim woede krijg meestal na een ruzie ofzo. lol
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:04 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Interesseert mij absoluut niet wat anderen ervan denken. Als je iets niet wil doen moet je dat gewoon niet doen.
kijk en dat is nu mijn moto, gewoon doen waar je je lekker bij voelt
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:06 schreef moha het volgende:

[..]

wat ga je in orde maken dan
de papieren voor morgen. ik heb morgen om 10 uur een belangrijke afspraak, met alle papperassen vandien. daarna de honden en de katten en dan de trip naar Vlaardingen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 22 juli 2008 - 21:09   quote  deeplink  
maar echt lieverds, hou het forum warm, bij de minste geringste kans ben ik terug.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:08 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

de papieren voor morgen. ik heb morgen om 10 uur een belangrijke afspraak, met alle papperassen vandien. daarna de honden en de katten en dan de trip naar Vlaardingen.
ok nou meid ga het in orde maken dan we spreken je weer was toppie dat je weer op het forum kan xxxxxxxxxxxx
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 22 juli 2008 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:09 schreef Izz@headliner het volgende:
maar echt lieverds, hou het forum warm, bij de minste geringste kans ben ik terug.
ik hou de wacht hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: LIef Draakje, waar ben je?

0.0421931