|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:07 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ik ben ook geen miep kraak, zal niet worden ook, ik ruim op als ik visite krijg. alleen stofzuigen doe ik de hele dag door, voor mijn dieren, ik ben banger van vlooien dan voor de stofzuiger. Dus dat moet. en een keer in de maand dat ik de opruim woede krijg meestal na een ruzie ofzo. lol ik doe ook minder nu hoor vroeger was ik miep kraak en nu denk ik al die jaren verspilt met schoonmaken pff en nu voel ik me dr goed bij. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik kan ook minder dan vroeger, s'middags ben ik al moe mja met 4 honden moet je toch bijhouden ik wil idd niet dat ik hier vlooien krijg hebben deze honden nooit gehad trouwens ff afkloppen hoor ik spuit ze ook niet in en ook geen vlooienband, maar we laten ze ook niet in de buurt van andere honden. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en ik hou nog steeds de wacht tralalalala |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Mrs B heb je je verstopt? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
tja ik kan niet wegblijven, ik doe de papieren vannacht wel, de droger gevuld de wasmachne draait en een bakkie ik kan er weer tegen aan. next |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ga ff naar kentucky fried chicken voor het eerst wil die hete kip wel ff proeven brb. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
20 minuutjes ben ik terug Izz mijn dochter Peggy wil zoooooo graag |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
doe jij dan ff je papieren zie ik je zo weer ok?? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 21:16 schreef moha het volgende:ik kan ook minder dan vroeger, s'middags ben ik al moe mja met 4 honden moet je toch bijhouden ik wil idd niet dat ik hier vlooien krijg hebben deze honden nooit gehad trouwens ff afkloppen hoor ik spuit ze ook niet in en ook geen vlooienband, maar we laten ze ook niet in de buurt van andere honden. die van mij krijgen elke maand ( van april tot oktober) ad vantage, ik moet wel, ik woon aan een hondenuitlaatplaats. dus allerlei loopt hier langs de singel. met veel aarde en zand, en dan de rit naar het park. dus 1 maand zonder en mijn huis zit vol, als je er 1 binnen hebt, een vlo ligt gemiddeld honderdtwintig duizend eitjes in een maand, nu tel uit je winst, als die onbehandeld laat, in gedachten zit ik dan zelf onder, en 30 jaar geleden had ik een vlooeienplag op mijn zolder etage, door een zwerfkatje, nou dat vergeet ik nooit meer, gatver, alleen eraan denken word ik al gek van de jeuk. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ga ik doen tot straks. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
biw ik ga nu voor het eerst hot wings proeven |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
h\ ja hoor wrijf het er maar in. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hmmmmmmmmmmmmmm lekkerrrrr dat ga ik vaker halen sorry Izz als ik je door de pc kon geven deed ik het |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 22:00 schreef moha het volgende:hmmmmmmmmmmmmmm lekkerrrrr dat ga ik vaker halen sorry Izz als ik je door de pc kon geven deed ik het en als ik je door de pc een knal kon geven deed ik dat ook, hahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahahahaha Peggy ligt in een deuk om jou |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Peggy geef jij je mam is een knal, mij zo lekker te maken hier, zit ik met mijn droge cracker. de heledag aan mijn lapto gewerkt, geen boodschap gedaan. scooty ff in coma, droge cracker, en dan komt je moeder.grrgggggg |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 - 22:04 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Peggy geef jij je mam is een knal, mij zo lekker te maken hier, zit ik met mijn droge cracker. de heledag aan mijn lapto gewerkt, geen boodschap gedaan. scooty ff in coma, droge cracker, en dan komt je moeder.grrgggggg hahaha Peggy zegt ik mag mijn mamskie niet slaan dan groeien mijn handjes boven mijn graf |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hè lekker, ik heb al mijn klusjes gedaan voor vandaag. Nu kan ik heerlijk met een boek op de bank gaan liggen! |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2008 - 16:39 schreef draakje het volgende:Hè lekker, ik heb al mijn klusjes gedaan voor vandaag. Nu kan ik heerlijk met een boek op de bank gaan liggen! Die klusjes lopen niet weg, doe met dit warme weer maar rustig aan; En lezen, ja heerlijk naar een andere wereld wegdromen... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2008 - 19:09 schreef G.R.i het volgende:[..] Die klusjes lopen niet weg, doe met dit warme weer maar rustig aan; En lezen, ja heerlijk naar een andere wereld wegdromen... Binnenkort groei ik vanwege de boeken ook weer uit dit huis ... |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: Kun je misschien de boeken die je toch niet meer leest, op de boekenmarkt verkopen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2008 - 21:12 schreef G.R.i het volgende:[..] Kun je misschien de boeken die je toch niet meer leest, op de boekenmarkt verkopen? Nee, ik kan nooit afstand doen van boeken. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: Dan kun je ook nog de boeken onder je bed plaatsen, krijg je een Hoogslaper;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Haha, ik denk dat ik dan toch niet zo lekker meer zou slapen. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Hoi Draakje; heb je je al voor de TV genesteld om de Olym.Spelen te kijken? Of stoor ik je?
Heb je de geweldige openingsceremonie ook gezien?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2008 - 22:20 schreef G.R.i het volgende:Hoi Draakje; heb je je al voor de TV genesteld om de Olym.Spelen te kijken? Of stoor ik je? Heb je de geweldige openingsceremonie ook gezien? Nee hoor, waarom zou je storen? Ja, mooi was die opening hè? Dat kunnen die Chinezen wel. Ik heb geloof ik nog nooit zulk mooi vuurwerk gezien.
Ik heb vandaag lekker de hele dag naar de Spelen gekeken en net de wekker gezet omdat ik vannacht naar de zwemmeiden wil kijken.
Verder vind ik het ook heel leuk om beelden van Peking te zien omdat ik er 7 jaar geleden geweest ben. Bepaalde plekken (zoals bij de Chinese Muur) herkende ik nog. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Wat ben jij een wereld-reiziger zeg. Toe maar, ook in China geweest. Ik zou bijna jaloers worden.
Maar veel van de oude huisjes en steegjes zijn platgegooid om plaats te maken voor hotels, wegen en sporthallen; De cultuur wordt op deze manier toch geweld aangedaan, maar voor de mensen die tegen hun zin moesten vertrekken moet het toch dramatisch geweest zijn. We hebben er geregeld beelden van gezien.
Ze zouden eigenlijk een Olympisch dorp moeten bouwen, waar de spelen gehouden worden (bv Griekenland) Alle landen betalen voor bouw en onderhoud.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Die hele toekenning van de OS was doorgestoken kaart. Officieel kreeg China de Spelen pas in 2002 toegewezen, maar ik was er dus in 2001 en toen waren ze overal al driftig aan het bouwen. Toen moeten ze het dus achter de schermen al geweten hebben. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
De opening van de Olympische Spelen was spectaculair. China heeft hiermee laten zien dat zij in dit opzicht hoogst waarschijnlijk niet te overtreffen zijn. Ik mag hopen dat ze in het omgaan met mensen ook niet te overtreffen zijn, want duizenden mensen hebben voor dit spektakel huis en haard moeten verlaten om plaats te maken voor de bouw van de OS locatie. Ik vind het dan ook in en in triest dat aanzien voor de hoge dames en heren van dit land belangrijker is dan medeleven te tonen en respect te hebben voor hun medemensen. Maar ja, dat is mijn mening en die wilde ik gewoon even kwijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2008 - 14:46 schreef Praatpaal het volgende:De opening van de Olympische Spelen was spectaculair. China heeft hiermee laten zien dat zij in dit opzicht hoogst waarschijnlijk niet te overtreffen zijn. Ik mag hopen dat ze in het omgaan met mensen ook niet te overtreffen zijn, want duizenden mensen hebben voor dit spektakel huis en haard moeten verlaten om plaats te maken voor de bouw van de OS locatie. Ik vind het dan ook in en in triest dat aanzien voor de hoge dames en heren van dit land belangrijker is dan medeleven te hebben voor hun medemensen. Maar ja, dat is mijn mening en die wilde ik gewoon even kwijt. ik deel jou mening praatpaal ik word naar in mijn maag als ik zie hoeveel mensen mishandeld zijn of zelfs vermist zijn, en hoeveel zijn er wel niet in een psychiatrisch kliniek gestopt. ze proberen dat allemaal buiten beeld te laten, maar dat lukt nooit. En dit alles alleen om indruk te maken, hoeveel leed het de mensen ook brengt. dat dit nog kan gebeuren in 2008, te ziek voor woorden. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
hee kom iedereen even groeten hier fijn weekend allemaal |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
hee kom iedereen even groeten hier fijn weekend allemaal |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
en een fijn weekend to you 2! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Fijn weekend jacq! Waarom ben je er nooit meer? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
hee draakje mop ik kom weer hoor moest ff wat dingen op lossen:P ernaast had ik stage school examens en werk dus alles was mega druk hier |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2008 - 13:45 schreef Jacqueline het volgende:hee draakje mop ik kom weer hoor moest ff wat dingen op lossen:P ernaast had ik stage school examens en werk dus alles was mega druk hier Oké. Ben je geslaagd? Of weet je dat nog niet? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
nu weer opnieuw sollicteren voor nieuwe functie dus weer iets nieuws in me werk werk zeer motiverent leuke uitdaging |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2008 - 14:09 schreef Jacqueline het volgende:nu weer opnieuw sollicteren voor nieuwe functie dus weer iets nieuws in me werk werk zeer motiverent leuke uitdaging Gefeliciteerd, leuk voor je! Heb je al een functie op het oog? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
dank je draakje ja heb een functie op het oog en gelukkig bij zelfde zorginstelling |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik zal duimen dat je hem krijgt. Wanneer hoor je het? |
|
|
|