|
|
draakje
|
|
|
quote: foute quote, sorry
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
trouwens ik zet je op negeer want zonde van me typ inkt:P |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
heey draakje goedenmiddag xxx |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 16:42 schreef draakje het volgende:[..] Nou ja, dat doen er wel meer. Bill Clinton had toch ook geen seks gehad met Monica? Wie is Bill Clinton? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
De meesten zijn ook huubfans,die graag willen dat hij meer post.Zijn er dan nog andere fans daar? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: De vorige president van de Verenigde Staten, oen. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
prec stacy jij begrijpt het |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heej Jacq! Lekker gewerkt vandaag? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: ohw, dacht bewoner van de goudenkooi, struisvogel. ( LOL ) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik heb op nl gekeken man oh man |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 16:37 schreef Jacqueline het volgende:ik ga geen copies plakken maar het is erg gezellig nu daar. ik zeg ik hou der van en geef aub niet de lieke fans alleen de schuld velen huub fans zijn nu boos omdat hij belooft had om te komen en vragen te beantwoorden en dat was een loze belofte. En velen vinden nu dat hij nowlive gebruikt heb in de kooi en nu liever op fok zit terwijl er vele cadoos zijn gekocht dus dat ik kan nl goed lezen en gaat al uren door dus dat pauline zoiets was te voorspellen. Het geeft iig wel aanleiding om hem 'live' te bellen!! |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
haha ja hij heeft aandelen bij kpn denk ik :P |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
lieve meiden, en gezellige heren. ik heb mij net zitten te bescheuren. om een reactie op het fok interview, met CW. een dame die daar iets met de forums deed. zij verteld in dat interview, dat dmv een sok verkeerd aandoen er een hernia in haar rug ontdekt werd. waardoor zij minmaal een jaar uit de roulatie was. hier volgt de reactie van 1 van de posters.======================================================================= wtf.. ik vond het al onwerkelijk om je nek te breken als je lazerus op een fiets stapt, maar een jaar uit de roulatie door een sok verkeerd aan doen is gewoon echt bizar :S
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik wilde jullie dit niet onthouden. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Betekent dit dat ik niet mag bellen met een Tmobile abo? ( lol ) |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
quote: ghehehe humor houd ons vrolijk |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ships zat op blz 1, hahahahahaha, ff verder lezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juni 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
quote: niet doen joh, is alleen maar ergernis;-( |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 23 juni 2008 - 17:13 schreef Izz@headliner het volgende:lieve meiden, en gezellige heren. ik heb mij net zitten te bescheuren. om een reactie op het fok interview, met CW. een dame die daar iets met de forums deed. zij verteld in dat interview, dat dmv een sok verkeerd aandoen er een hernia in haar rug ontdekt werd. waardoor zij minmaal een jaar uit de roulatie was. hier volgt de reactie van 1 van de posters.======================================================================= wtf.. ik vond het al onwerkelijk om je nek te breken als je lazerus op een fiets stapt, maar een jaar uit de roulatie door een sok verkeerd aan doen is gewoon echt bizar :S Ik lig dubbel. Was het Nena ?? whaaahahahahaha |
|
|
|