|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 11:04 schreef G.R.i het volgende:sstt.. Ik was een beetje verliefd op hem, hij was zo lief voor vrouwen; (Holden) Braaf, oke dat wel, helemaal tov Simon Simon is ook heel lief voor vrouwen. Ik zou best wel eens een avondje met hem uit willen. Mag ie zelfs blijven slapen ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
ja, maar hij bedonderd ze waar ze bij zijn!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Kan mij dat nou schelen! Ik wil toch geen vaste relatie. Maar misschien heeft ie nog een leuk diamantje over van de gestolen kroonjuwelen. Als ie dat dan bij mij achterlaat ... |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Als je zelf geen diamanten hebt...is het misschien veilig; Nou vooruit dan, jij Simons, en ik de brave Holden... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 12:05 schreef G.R.i het volgende:Als je zelf geen diamanten hebt...is het misschien veilig; Nou vooruit dan, jij Simons, en ik de brave Holden... Gaan we gezellie een avondje uit eten met z´n vieren. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Luchtkasteel is al gereserveerd; |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Leuk gevonden, G.R.i.! Ik dacht meer aan dat hotel van Lisa, hoe heet het ook alweer? Of een lekkere hotdog bij Mabel´s Red Hot. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 12:40 schreef draakje het volgende:[..] Leuk gevonden, G.R.i.! Ik dacht meer aan dat hotel van Lisa, hoe heet het ook alweer? Of een lekkere hotdog bij Mabel´s Red Hot. The Lakeview heet ´t! |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Dat soort dingen vergeet ik steeds, ook met namen heb ik vaak moeite; maar gezichten onthoud ik erg goed. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
zeg... als jullie toch zo ATWT fan zijn! vergeten jullie http://forum.headliner.nl/sg-7/ dan niet??
daar kun je per aflevering een voorbeschouweing en nabeschouwing doen :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik heb een geheugen als een olifant. Vergeet nooit wat. Dat kan wel eens vervelend zijn. Ik onthoud soms dingen van mensen en als ik dat dan zeg, denken ze dat ze een enorme indruk op me gemaakt hebben (vooral mannen natuurlijk). Is helemaal niet zo, ik onthoud die dingen van iedereen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, maar dat moet eerst ff inburgeren, Boudewijn. Ik kan daar natuurlijk wel in mezelf gaan zitten praten, maar dat is niet zo gezellie. Maar nu jij je opmerking hier hebt neergezet, zal het wel gaan lopen. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Dat van een goed geheugen, dat heb ik ook; en idd mensen vinden dat raar al die details; als je je bij de waarheid houdt dan hoef je ook niet zoveel te onthouden dan alleen datgene er om je heen gebeurt. Maar ik ben ernstig ziek geweest en ook na de narcose, heb ik lang nodig gehad om te herstellen ( kon me moeilijk concentreren)
Het forum ATWT heb ik regelmatig bekeken als ik een aflevering had gemist, maar volgens mij wordt er niet geplauwderd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 13:33 schreef G.R.i het volgende:Het forum ATWT heb ik regelmatig bekeken als ik een aflevering had gemist, maar volgens mij wordt er niet geplauwderd? wat betekend 'geplauwderd'?
en het is lastig om meerdere forums bij te houden, de meeste mensen houden het gewoon bij 1 forum. Misschien dat ik daar iets voor kan bouwen... |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
heen en weer gepraat, net als hier |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 11:01 schreef draakje het volgende:[..] Margo mag ik wel, maar Lily vind ik een walgelijk verwend nest die eens flink op d´r donder zou moeten hebben. Altijd zo goed weten wat een ander moet doen is makkelijk als je nooit geldzorgen of eenzaamheid hebt gekend. Roomser dan de Paus, die Lily! Die zou ik met Liefde door Jaap op de arrogante kop laten kotsen. ( oeps. beetje grof. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ik volg atwt niet, maar wel andere serie`s dus boudewijn, als je ergens dagverslagen voor nodig hebt, gtst, onm, of zoiets, ik lees het wel |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2008 - 14:54 schreef yvonne het volgende:ik volg atwt niet, maar wel andere serie`s dus boudewijn, als je ergens dagverslagen voor nodig hebt, gtst, onm, of zoiets, ik lees het wel oja! maakt me niet uit wat, elk tv programma is goed als je het zelf maar leuk vindt om te doen! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
|
|