|
|
Caroline
|
|
|
http://www.telegraaf.nl/prive/4316785/_Gouden_Kooi-Huub_blijkt_trouw_als_een_hond__.html
AMSTERDAM - Nu Huub de prostituees niet meer op een gouden dienblad aangeboden krijgt, blijkt hij het erg makkelijk te vinden om trouw te blijven aan zijn Claire...
Huub vertelt aan weekblad Party dat hij nog niet één keer in de verleiding is gekomen om een scheve schaats te rijden. "Het zal je verbazen, maar ik blijf Claire trouw."
Maar het is dan weer níet zo dat hij na zijn Kooi-tijd aandacht tekort komt, volgens Huub... "Het aanbod is overweldigend, maar ik wil mijn vrouwtje niet kwijt. Bovendien, en dat heb ik in de villa geleerd, seks met groupies is vaak vreselijk slecht. En slechte seks noem ik geen verleiding |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
het aanbod is overweldigend????? wel boven de 18 jr. blijven Huub !!!! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
iiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww alleen het idee al !!!!!!!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 12:48 schreef Bigfoot het volgende:iiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww alleen het idee al !!!!!!!!! Doe het nog liever met een kikker. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Hihi ligt eraan welke kikker !!!!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, ze mogen geen Huub heten. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ja nu begrijp ik waarom Huub nooit hier een berichtje plaatst, hij is bang voor Johan en zijn zwaar geschut |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
wie ik?????????????
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Op mijn kalender staat bij de maand juli ook een kikker. Moet ik een hele maand tegen Huub aankijken! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
weer die rotkikker |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:03 schreef draakje het volgende:Op mijn kalender staat bij de maand juli ook een kikker. Moet ik een hele maand tegen Huub aankijken! afplakken die foto |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik vraag me weleens af of Huub hier leest. Daar zal hij toch niet vrolijk van worden. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:05 schreef draakje het volgende:Ik vraag me weleens af of Huub hier leest. Daar zal hij toch niet vrolijk van worden. Nog meer bagger hier dan |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Helpt niet. Ten eerste wordt de kalender er niet mooier van, en ten tweede weet je toch dat ie erachter zit. Zucht. Ik zal de maand gewoon moeten uitzitten. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:05 schreef draakje het volgende:Ik vraag me weleens af of Huub hier leest. Daar zal hij toch niet vrolijk van worden. als het hem niet bevalt gaat hij toch lekker naar huis
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
de mooie maand juli naar de kloten |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juli 2008 - 13:08 schreef draakje het volgende:[..] Helpt niet. Ten eerste wordt de kalender er niet mooier van, en ten tweede weet je toch dat ie erachter zit. Zucht. Ik zal de maand gewoon moeten uitzitten. Ik leef met je mee................... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Daar heb je gelijk in. Om zijn oren geslagen met zijn eigen tekst. |
|
|
|