|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2008 - 21:50 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Whahahahahaha. Dat is wel heel erg. Huub zijn probleem is dat hij meedogenloos kan zijn, wat hem onbetrouwbaar maakt. Ik denk dat in de toekomst zal blijken dat hij het niet kan verwerken dat hij geen BN-er is geworden. Hij ging het toch helemaal maken? Zijn ego kan de waarheid niet aan. Ik denk dat hij op zijn 65e nog steeds zegt: "Weet je wel wie ik ben? Ik ben Huub uit de Gouden Kooi." |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Precies, dat dacht ik ook.Misschien allebei? of Huub achter de schermen en Brian voor de schermen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2008 - 22:06 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Precies, dat dacht ik ook.Misschien allebei? of Huub achter de schermen en Brian voor de schermen ja Brian ziet er het beste uit die zou voor de schermen moeten dan en die engerd verstoppen hahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zo denk ik dat Amanda de TV wereld in gaat. Inside info |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ze is er wel het type voor, ben benieuwd. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Paaldansen moet ze wel laten voor wat het is. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ik heb Nikki Plessen gevraagd of Amanda haar vervangster is maar dat kon ze niet zeggen. Nikki is presentatrice bij TMF. Hoe ik dit allemaal weet en waar ik deze mensen van ken ? Mijn woonplaats en omstreken barst van deze figuren. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: Het zal toch altijd wel een probleem zijn, er is in DGK wel het een en ander gebeurt, kwaadwillende kunnen daar een verkeerde draai aan geven en keer op keer eea oprakelen; moeten ze wel tegenop gewassen zijn. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2008 - 22:22 schreef G.R.i het volgende:[..] Het zal toch altijd wel een probleem zijn, er is in DGK wel het een en ander gebeurt, kwaadwillende kunnen daar een verkeerde draai aan geven en keer op keer eea oprakelen; moeten ze wel tegenop gewassen zijn. Makkelijk zal het zeker niet zijn. Maar ik denk dat ze het wel aankan. Belangrijk is dat ze de juiste personen achter zich heeft. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ga lekker in de tuin zitten tis mij te heet binnen ik wens jullie een prettige avond xxx |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Het is een mooie avond, geniet er maar van |
|
|
|