BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie komt er nog meer naar Feyenoord?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 03 juli 2008 - 23:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Verbouwing Feyenoordselectie zet door (FeyenoordTime)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 04 juli 2008 - 01:19   quote  deeplink  


quote:

Met de komst van Jon Dahl Tomasson en de al eerder aangetrokken Karim El Ahmadi heeft Feyenoord eindelijk van zich laten horen op de transfermarkt. Na de presentatie van Tomasson en El Ahmadi bleek al snel dat de Rotterdamse club nog niet is uitgewinkeld.

Coach Gertjan Verbeek wil versterkingen halen voor twee linies. De defensie en een extra aanvallende kracht. Technisch directeur Peter Bosz laat echter weinig horen over de spelers, die Feyenoord op het oog heeft.

Voor de defensie wordt de naam van Tal Ben Haim, de Israëlische international die onder contract staat bij Chelsea, al een tijd genoemd. Bosz zou reeds in Londen geweest zijn om over een transfer te praten. Niet geheel onlogisch lijkt de interesse in Khalid Bouhlarouz, die op een zijspoor is beland in Londen en het afgelopen seizoen op huurbasis bij Sevilla speelde. De international lijkt echter een voorkeur te hebben voor Ajax.

Sinds gisteren zingt ook de naam van Willy Sagnol rond in De Kuip. De Franse rechtsback speelt al jaren voor Bayern München, maar door de definitieve doorbraak van Marcel Jansen en Philipp Lahm lijkt Sagnol overbodig bij de Duitse kampioen.

Dat er spelers worden aangetrokken bij Feyenoord is logisch, daar de club meerdere spelers wil laten vertrekken. Spelers al Danny Buijs, Nicky Hofs, Serginho Greene en Theo Lucius mogen Rotterdam-Zuid verlaten.

Naast Ben Haim en Sagnol gaat bovendien het sterke gerucht dat Pontus Farnerud, middenvelder bij Sporting Lissabon, binnenkort transfervrij naar Feyenoord komt.

Het aantrekken van nog een aanvaller lijkt echter prioriteit te hebben. Met Roy Makaay en Tomasson zijn er twee goede aanvallende krachten. Andwélé Slory lijkt niet aan te kunnen tikken aan het niveau van de Nederlandse top en Tim Vincken is door zijn blessuregevoeligheid al tijden een vraagteken. Veteraan Michael Mols maakt zich, net zoals vorig seizoen, op voor een rol als stand-in.
Ben ik de enige die nog nooit van Ben Haim, Sagnol en Pontus Farnerud gehoord heeft?

Wat voor soort spelers zijn dat?

En bovenal... wie komt er nog meer naar Feyenoord?
Kevin
 Kevin - vrijdag 04 juli 2008 - 06:50   quote  deeplink  
Ben Haim is een grote ijzersterke verdediger,alleen hij is langzaam.Maar er staat wel iemand.Sagnol is rechtsback,komt goed op,is gewoon goed.Ik hoop dat Makaay hem over kan halen naar de Kuip tekomen.Farnerud zegt mij niet zoveel.Perssonlijk vindt ik Ooijer een hele goede verdediger.
Igorly
 Igorly - vrijdag 04 juli 2008 - 11:58   quote  deeplink  
Geloof je het zelf? Ben Haim(Chelsea) Sagnol(Bayern)! Die komen echt niet naar Feyenoord.
Rowan
 Rowan - vrijdag 04 juli 2008 - 12:19   quote  deeplink  
dat kunnen we tog nooit betale?
JW
 JW - vrijdag 04 juli 2008 - 13:51   quote  deeplink  
Ken je Sagnol niet...waar ben jij de afgelopen 10 jaar geweest?
thomas 66565
 thomas 66565 - vrijdag 04 juli 2008 - 15:08   quote  deeplink  
de spelers zijn overbodig dus het kan he de kans is aanwezig
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 04 juli 2008 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 juli 2008 - 13:51 schreef JW het volgende:
Ken je Sagnol niet...waar ben jij de afgelopen 10 jaar geweest?
ik keek nooit buitenlands voetbal :(
RH
 RH - vrijdag 04 juli 2008 - 16:44   quote  deeplink  
alsnog zou je het kunnen weten, EK? frankrijk- nederland?
ik denk dat sagnol wel mogelijk is, zou een hele goeie aankoop zijn, laat die farnerud ook maar komen
Rowan
 Rowan - vrijdag 04 juli 2008 - 16:44   quote  deeplink  
als sagnol komt en ik hoorde ook ergens iets over ooijer misschien dan zou het wel vet zijn... kunnen we gelijk lucius/hofland en bahia wegdoen=D
chris
 chris - vrijdag 04 juli 2008 - 20:10   quote  deeplink  
al deze manen komen niet maar er komt een grote verrassing aan bijna rond zeer betrouwbare bron zit dicht bij het vuur kan nog niets zeggen wie maar laat je verrassen !!!!!!
Robert
 Robert - zaterdag 05 juli 2008 - 11:12   quote  deeplink  
@chris: Spits, verdediger , doelman ?? Je kunt vast wel meer vertellen.
Rowan
 Rowan - zaterdag 05 juli 2008 - 11:33   quote  deeplink  
hij lult gewoon:p volgens mij komt er helemaal niemand ;)
JJ
 JJ - zaterdag 05 juli 2008 - 11:40   quote  deeplink  
sagnol kan ik nog wel geloven Ben Haim moet 8 miljoen kosten dus dat wordt iets te gek. en ik snap niet waarom je wilt dat hofland en bahia weggaan die hebben het vorig seizoen echt niet zo slecht gedaan. nou chris kan je dan iig vertellen wie je bron is en wanneer er ongeveer iemand gepresenteerd wordt?
rob
 rob - zaterdag 05 juli 2008 - 14:54   quote  deeplink  
Verbeek heeft over een aanvaller en verdediger prima maar eerst een aantal opruimen: Buys,Greene,Hofs,Lucius hebben totaal niet het nivo op Feyenoord beter te laten voetballen.Heb ook twijfels over de guzman, leuke voetballer maar laat constant zijn tegenstander lopen waardoor de verdediging menigmaal in de problemen is gekomen.Sagnol voor rechts achterin (hoewel ook alweer 31) een sterke centrale verdediger + een KEI van een spits erbij(Falcao,Koevermans,Die lange Rus met zijn moeilijke naam,Xisco) het zal wat geld gaan kosten maar je kan natuurlijk niet constant op transfervrije spelers blijven wachten! Hoewel, Farnerud is geen verkeerde!
Rowan
 Rowan - zaterdag 05 juli 2008 - 18:23   quote  deeplink  
Hofland was vorig seizoen echt niet goed hoor... Bahia valt idd wel mee maar Hofland was nie goed, dit seizoen hopelijk wel.
dit moet het jaar worden dat we kampioen worden!! Wie komt er bij? arnoutovic misschien?!
Giioo
 Giioo - zondag 06 juli 2008 - 15:16   quote  deeplink  
feyenoord is een goede club maar k vin het stom dat ze steeds op transfervrije spelers gaan lope w8e je meot gewoon ook wt geld besteden om goeie spelers te kopen ghaa bijvoorbeeld bij een goede buitelands team kijken en koop een speler
Rowan
 Rowan - zondag 06 juli 2008 - 15:52   quote  deeplink  
zo makkelijk gaat het niet he.. Feyenoord heeft al een tijdje niet europees gespeeld, 2 seizoenen geleden, maar toen kregen ze een straf dus het geld is op een gegeven moment ff op een laag pitje misschien. Feyenoord moet 1 of 2 spelers nu met kwaliteit halen en dan maar w88 op volgend jaar als Feyenoord misschien was succes heeft gehaald met dit team
Ind0mi
 Ind0mi - dinsdag 08 juli 2008 - 08:27   quote  deeplink  
Boateng mag weg bij Middlesbrough

link verwijderd - link removed
michel
 michel - dinsdag 08 juli 2008 - 13:22   quote  deeplink  
er loopt volgens mij nog ene G loovens rond, zou dat niet iets zijn voor achterin?
feyenoord fan 12
 feyenoord fan 12 - dinsdag 08 juli 2008 - 14:24   quote  deeplink  
Pavlyuchenko moet ze prberen te halen of Vonlanthen kunnn ze miscien wel proberen te halen!
kvy
 kvy - dinsdag 08 juli 2008 - 14:35   quote  deeplink  
Als je die namen niet kent
volg je voetbal zeker niet ?
TUKKER
 TUKKER - dinsdag 08 juli 2008 - 19:11   quote  deeplink  
ER KOMT IN IEDER GEVAL GEEN MARCO ARNAUTOVIC DIE BLIJFT BIJ ONNZ FC TWENTE
Fey-Myn-Fey
 Fey-Myn-Fey - dinsdag 08 juli 2008 - 21:27   quote  deeplink  
@ tukker

jaja, dat hebben we vaker gehoord.
ik denk dat hij vrij snel gepresenteerd gaat worden. Normaal gesproken laat Bosz zich niet uit over transfers totdat het echt tot een akkoord komt.

We zullen zien!
Rowan
 Rowan - dinsdag 08 juli 2008 - 21:35   quote  deeplink  
hij komt wel=D
Fey1908
 Fey1908 - dinsdag 08 juli 2008 - 21:39   quote  deeplink  
JA TUKKER

ARNAUTOVIC komt gewoon naar ons!!!

En dan nog een verdediger erbij.
En laat 020 dan maar komen!!!!!!!!!!
Rowan
 Rowan - woensdag 09 juli 2008 - 12:39   quote  deeplink  
We maken 020 af in de kuip! Ik ga erheen en we pakke ze!
met een 4-3-3 opstelling met arnautovic/makaay/tomasson voorin zijn we zeker doeltreffend en met een verdediger er misschien nog bij worden we gewoon keihard KAMPIOEN!!!!! "Helemaal niks voor Amsterdam".
Gilles
 Gilles - zaterdag 09 augustus 2008 - 23:52   quote  deeplink  
Ik heb nog een paar tips voor Verbeek:
Gaston Fernandez(San Lorenzo)((Aanvaller))
Chistopher Toselli(Universidad de Catolica)((Doelman))
Guilherme Ochoa(America(mex))(Doelman))
Patricio Araujo(Chivas dacht ik) (Verdediger)
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 10 augustus 2008 - 08:55   quote  deeplink  
Pranjic of Sagnol zijn twee goede opties voor de rechtsbackplaats. Voor in het centrum van de verdediging Hansson of Ooijer. Een jonge keeper zoals Krul of Velthuizen. Samaras voor in de aanval maar ze willen speciaal een lange spits. Anders hadden we die Janota ook weleens een echte kans kunnen geven. Smolarek mag trouwens ook weer vertrekken in Spanje. Zie ik ook graag weer terug komen. We moeten eerst maar eens wat zien te verkopen waar je nog wat geld voor vangt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2008 door Richard Lagrouw --
Snoek
 Snoek - zondag 10 augustus 2008 - 10:24   quote  deeplink  
Pranjic is een hangende linksbuiten Richard , geen rechtsback .
Hansson en Ooyer hoef ik er niet bij , zie graag Cahais komen als 4de CV naast Vlaar , Hofland, en Nieveld .
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 10 augustus 2008 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 - 10:24 schreef Snoek het volgende:
Pranjic is een hangende linksbuiten Richard , geen rechtsback .
Hansson en Ooyer hoef ik er niet bij , zie graag Cahais komen als 4de CV naast Vlaar , Hofland, en Nieveld .
Heb hem toch ook als rechtsback zien spelen, of ik ben in de war. Nou ja, dan Sagnol
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 12 augustus 2008 - 16:20   quote  deeplink  
Sagnol, John en ik hoop Materazzi of zo'n type speler.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 13 augustus 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Misschien deze voor een jaartje als extra spits:
De Portugese ex-topspits Pedro Pauleta is toch nog niet geheel klaar met profvoetbal. Het fenomeen, dat lange tijd bij Girondins Bordeaux en Paris-Saint Germain onder contract stond en ook furore maakte als aanvaller van de nationale ploeg van Portugal, maakte deze zomer een einde aan zijn loopbaan. Inmiddels zou het volgens de Franse krant l'Équipe echter toch weer kriebelen bij de aanvaller.

Pauleta zou nog hopen op een club, maar die club zou zich dan wel voor 31 augustus moeten melden bij de speler. Pauleta heeft geen zin meer om na die datum zich bij een selectie te moeten voegen. Als Pauleta geen nieuwe club vindt blijft hij werkzaam bij zijn laatste werkgever Paris-Saint Germain. Hier bekleedt hij inmiddels een representatieve functie.

De inmiddels 35-jarige Zuid-Europeaan speelde de afgelopen vijf seizoenen voor PSG, waar hij in 167 duels tot 76 doelpunten kwam.

Zal vast niet verkeerd zijn voor de jonge spelers om zich aan op te trekken. (ik hoor jullie al zeggen: weer een bejaarde...)
derq
 derq - woensdag 13 augustus 2008 - 23:20   quote  deeplink  
weer een bejaarde...
Pietje 2 alias clown
 Pietje 2 alias clown - woensdag 13 augustus 2008 - 23:54   quote  deeplink  
Hey,
als we het toch over bejaarde hebben..........
ik ken nog een snelle linksbuiten met een goede voorzet en het is niet Coen Moulijn.......
Hij heeft nog bij Arsenal en Barcelona gespeeld, net als Gio. Die twee hebben met elkaar samen gespeeld en kennen elkaar dus. Weer die Gio-conectie? Hij zal niet veel kosten gezien zijn leeftijd en contractsduur, maar spelers zullen zeker tegen hem opkijken en aan hem optrekken gezien zijn staat van dienst. Een klein vlekje op zijn staat van dienst is zijn voorgeschiedenis voor zijn Arsenal en Barcelona tijdperk, waar hij overgins ook furore maakte. Ik zal zeggen wie het is. Het is Marc Overmars.
Dit bericht hoef je dus niet serieus te nemen, behalve als je jezelf Pietje 1 noemt.
kc
 kc - donderdag 14 augustus 2008 - 00:20   quote  deeplink  
gaan voor hoogste
derq
 derq - donderdag 14 augustus 2008 - 00:22   quote  deeplink  
gudjohnson ook..
derq
 derq - donderdag 14 augustus 2008 - 00:23   quote  deeplink  
@ pietje 4: OMG WIM VAN HANEGEM MAAKT RENTREE BIJ EXCELSIOR ROTTERDAM
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 14 augustus 2008 - 08:35   quote  deeplink  
hahaha, wat een mooie reacties weer. Je kan toch veel teweeg brengen met 1 opmerking :-P
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - donderdag 14 augustus 2008 - 15:38   quote  deeplink  
Loovens is voor 2-3 miljoen te koop! Wakker worden Feyenoord: komt uit de eigen jeugd en is veel beter / completer geworden bij Cardiff!
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 14 augustus 2008 - 19:21   quote  deeplink  
Aanval --> Patrik Ingelsten (Kalmar FF)
Aanval --> Baye Djiby (Odense BK)
Aanval --> Alanzinho (Stabæk IF)
Middenveld --> Fredrik Ljungberg (West Ham, contract is ontbonden)
Verdediging --> Botteghin (FC Zwolle)
Verdediging --> Azar Karadas (SK Brann)
Verdediging --> Andrey Rusol (Dnepr Dnepropetrovsk)
Antonio Rukavina (Partizan Belgrado)
Doelman --> Hakon Opdal (SK Brann)
Doelman --> Sergei Veremko (BATE Borisov)
appel
 appel - donderdag 14 augustus 2008 - 20:10   quote  deeplink  
loovens kopen!!! Samen met vlaar en hofland super verdedeging. Aanval komt wel goed met de "jonkies"
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - donderdag 14 augustus 2008 - 20:56   quote  deeplink  
Loovens is helaas naar Celtic voor vier jaar...
derq
 derq - vrijdag 15 augustus 2008 - 00:34   quote  deeplink  
rukavina is de enige die ik zou aanraden uit dat lijstje...
mike69
 mike69 - vrijdag 15 augustus 2008 - 09:07   quote  deeplink  
FEYENOORD, WE HEBBEN GEEN GELD ALLEMAAL OP
HELAAS!!!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 15 augustus 2008 - 11:15   quote  deeplink  
ik hoorde dat ze een make en een blinde willen kopen..................
en toch gaan we elke wedstrijd weer!!!!!!!!!!!11
derq
 derq - vrijdag 15 augustus 2008 - 12:19   quote  deeplink  
makaay is al mank genoeg
een kenner
 een kenner - dinsdag 19 augustus 2008 - 22:02   quote  deeplink  
feyenoord zonder geld hoe kan dat nou . waar is die geldschieter dan ? er moet toch wat aan te doen zijn . Dit word weer zo'n hopeloos seizoen. maar ja naar de kuip en steunen maar ... snik.
fr9
 fr9 - dinsdag 19 augustus 2008 - 22:46   quote  deeplink  
je hoeft er echt niet meer op te rekenen dat er nog spelers komen want eerst moeten buijs, hofs, vincken, tiendalli en ekramy weg en dan is er pas weer een beetje geld om nieuwe spelers te kopen en al zal er ook niet heel veel geld zijn want die spelers brengen niet veel op en in plaats van spelers van in de dertig te kopen moeten ze gewoon jonge talentvolle spelers kopen en dan kun je pas gaan praten over een kampioenschap want er moet in de verdediging nog zeker een iemand bij die groot en kopsterk is en een lange spits voor naast makaay
derq
 derq - woensdag 20 augustus 2008 - 00:00   quote  deeplink  
wie mailt john de mol even?
finsend
 finsend - donderdag 21 augustus 2008 - 09:51   quote  deeplink  
ik denk dat we gewoon niet op het geld moeten letten en leuke spelertjes kopen.
bijvoorbeeld cannavaro, villa, c.ronaldo en kaka.
k denk dat ze heus wel willen komen als we ze een mooi salarisje geven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie komt er nog meer naar Feyenoord?









0.0064511