BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie komt er nog meer naar Feyenoord?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 03 juli 2008 - 23:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Verbouwing Feyenoordselectie zet door (FeyenoordTime)

derq
 derq - donderdag 21 augustus 2008 - 11:53   quote  deeplink  
ja precies, denk ook wel dat die graag willen!
ron1973
 ron1973 - donderdag 21 augustus 2008 - 14:44   quote  deeplink  
FEYENOOORD KOOP NIETS WAAR MOETE GELD HALE PLEURUS BOSH MOET GELD VRAGE IS ECHT SCHANDALIG ZONDER SPITS COMPITITIE IN
PJ
 PJ - donderdag 21 augustus 2008 - 14:50   quote  deeplink  
john van loen
draakje
 draakje - donderdag 21 augustus 2008 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 - 14:50 schreef PJ het volgende:
john van loen
Is die niet kort geleden opa geworden?
HenkK
 HenkK - donderdag 21 augustus 2008 - 16:24   quote  deeplink  
Leonardo terug halen !! en snel
schiedam
 schiedam - donderdag 21 augustus 2008 - 18:51   quote  deeplink  
"finsend" dit is het feyenoord forum en niet "AJAKES" of pisvee
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 - 20:10 schreef appel het volgende:
loovens kopen!!! Samen met vlaar en hofland super verdedeging. Aanval komt wel goed met de "jonkies"
gelukkig dat ze loovens niet gehaald hebben zeg: Loovens,Vlaar,Hofland = Traag,Trager,Traagst en de laatste 2 ook nog s altijd geblesseerd!
Sebbe
 Sebbe - zondag 24 augustus 2008 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 - 09:51 schreef finsend het volgende:
ik denk dat we gewoon niet op het geld moeten letten en leuke spelertjes kopen.
bijvoorbeeld cannavaro, villa, c.ronaldo en kaka.
k denk dat ze heus wel willen komen als we ze een mooi salarisje geven.
We hebben niet eens geld om een talent van twente te halen. Maar vind het wel een mooie droom. Misschien kunnen we over xxx jaar, wanneer ons nieuwe stadion er is met 110.000 plaatsen dat soort spelers halen.
Marcel1909
 Marcel1909 - zondag 24 augustus 2008 - 23:18   quote  deeplink  
Morgen of overmorgen wordt Stefan Nijland van Fc Groningen gepresenteerd.. Goeie, jonge aanvaller, zal zeker een meerwaarde zijn!!
Fr-1908
 Fr-1908 - zondag 24 augustus 2008 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 - 09:51 schreef finsend het volgende:
ik denk dat we gewoon niet op het geld moeten letten en leuke spelertjes kopen.
bijvoorbeeld cannavaro, villa, c.ronaldo en kaka.
k denk dat ze heus wel willen komen als we ze een mooi salarisje geven.
ik ben bang dat er helemaal niemand meer naar ons aller Feyenoord gaat komen :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Boudewijn --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 25 augustus 2008 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 23:18 schreef Marcel1909 het volgende:
Morgen of overmorgen wordt Stefan Nijland van Fc Groningen gepresenteerd.. Goeie, jonge aanvaller, zal zeker een meerwaarde zijn!!
Hoe komt iedereen nou bij die Nijland???? Die gaat gewoon naar PSV. We hebben trouwens vijf spitsen lopen. (makaay, tomasson, mols, janota, biseswar) we moeten versterkingen in de verdediging hebben.
fey21
 fey21 - maandag 25 augustus 2008 - 13:14   quote  deeplink  
tegen heracles en volendam kunnen ze mols nog goed gebruiken, maar tegen ajax hoop ik wel dat minstens tomasson en hofland terug zijn.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 augustus 2008 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 - 12:16 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Hoe komt iedereen nou bij die Nijland???? Die gaat gewoon naar PSV. We hebben trouwens vijf spitsen lopen. (makaay, tomasson, mols, janota, biseswar) we moeten versterkingen in de verdediging hebben.
Zelfs meer: Erasmus, Pedro en Slory behoren ook tot het aanvallers gilde. Alhoewel Verbeek geen aanspraak zal maken op Pedro. Die zal eerst nog een jaartje bij de A1 blijven.
frank-rotterdam
 frank-rotterdam - maandag 25 augustus 2008 - 14:19   quote  deeplink  
Het is vaak te triest voor woorden waar sommigen Bosz allemaal de schuld van geven. Als er toppers komen als Makaay, Gio, El Ahmadi, De Cler etc etc...dan komt het door iedereen behalve door Bosz.

Miskopen; Bosz zijn schuld
Geen aankopen: Bosz zijn schuld.

Hoe hersenloos kan je zijn. Het technische beleid wordt niet uitgezet door 1 persoon evenals het transferbeleleid.

Wordt eens wakker...Bosz, Gudde, Woerts en Jacobs doen er echt alles aan om Verbeek te geven wat hij wilt, alleen hebben zij ook zorg voor de lange termijn en het welzijn van de club.
fr1990
 fr1990 - maandag 25 augustus 2008 - 14:21   quote  deeplink  
ik hoop op keirisson en bothegin
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 augustus 2008 - 14:56   quote  deeplink  
hahaha das ook weer waar. Tja Duitse namen probeer ik zo snel mogelijk te bannen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Pietje1 --
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 augustus 2008 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 - 14:19 schreef frank-rotterdam het volgende:
Het is vaak te triest voor woorden waar sommigen Bosz allemaal de schuld van geven. Als er toppers komen als Makaay, Gio, El Ahmadi, De Cler etc etc...dan komt het door iedereen behalve door Bosz.

Miskopen; Bosz zijn schuld
Geen aankopen: Bosz zijn schuld.

Hoe hersenloos kan je zijn. Het technische beleid wordt niet uitgezet door 1 persoon evenals het transferbeleleid.

Wordt eens wakker...Bosz, Gudde, Woerts en Jacobs doen er echt alles aan om Verbeek te geven wat hij wilt, alleen hebben zij ook zorg voor de lange termijn en het welzijn van de club.
Juist Frank. Zo is het wel. Die heren willen ook van Feyenoord een absolute topclub maken. Ik hoop met recht dat ze daar de tijd voor krijgen... en stiekem hoop ik ook dat er meer investeerders komen met veeeeel geld...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 25 augustus 2008 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 - 14:19 schreef frank-rotterdam het volgende:
Het is vaak te triest voor woorden waar sommigen Bosz allemaal de schuld van geven. Als er toppers komen als Makaay, Gio, El Ahmadi, De Cler etc etc...dan komt het door iedereen behalve door Bosz.

Miskopen; Bosz zijn schuld
Geen aankopen: Bosz zijn schuld.

Hoe hersenloos kan je zijn. Het technische beleid wordt niet uitgezet door 1 persoon evenals het transferbeleleid.

Wordt eens wakker...Bosz, Gudde, Woerts en Jacobs doen er echt alles aan om Verbeek te geven wat hij wilt, alleen hebben zij ook zorg voor de lange termijn en het welzijn van de club.
Dat het er niet gelogen moet worden ben ik met je eens maar je kan niet een persoon overal de schuld van geven. Heb ik al gezien bij de GKL en was ook niet terecht.
woekerrente of niet zonder die lening hadden we al niet meer bestaan. Het beleid is aan meerdere en niet aan een persoon. Vorig jaar goed bezig qua aankopen maar ze hadden dit jaar toch eerst aan een spits en verdedigers moeten denken.
m den hollander
 m den hollander - dinsdag 26 augustus 2008 - 18:39   quote  deeplink  
koevermans halen ( 5.000.000)
botteghin halen (1.500.000
de guzman verkopen ( 15.000.000)
m den hollander
 m den hollander - dinsdag 26 augustus 2008 - 18:44   quote  deeplink  
n'kufo van twente scoort veel
m den hollander
 m den hollander - woensdag 27 augustus 2008 - 09:43   quote  deeplink  
gewoon die paul verhaegh die rechtsback zeker goed
koos67
 koos67 - maandag 01 september 2008 - 18:35   quote  deeplink  
41 jaar fan en ik vrees dat dit het meest waardeloze seizoen wordt van allemaal. Er komt gewoon niemand en dan komt er later deze week nog zo'n senior te weten Westerveld. Want tja: je moet iets..... als een ander hem ook niet wegkaapt.

Misschien wordt 2009-2010 beter.....
Hardmart
 Hardmart - maandag 01 september 2008 - 20:33   quote  deeplink  
Jongens .....
Denk nauw eens na....
Er is geen geld en er komt geen geld.
En geld is een voorwaarde om tegenwoordig succesvol te zijn met je club..
De enigste manier om ooit nog wat te winnen is feyenoord verkopen aan een rijke inversteerder.
Zie clubs als chelsea ,Man.unit,Arsenal,Zinit,Spurs en nu weer Man. city.
Kan niet goed zijn voor het behoudt van de club cultuul , maar kampioen worden en in de CL spelen is wel eens leuk.
Als we kapot gaan dan liever met een landstitel en een europacup dan met een plaats in het rechter rijtje.
Dus om wat te winnen moeten we verkopen.
Anders moeten we gewoon niet zeuren....
bram2
 bram2 - dinsdag 30 september 2008 - 17:36   quote  deeplink  
hahahaha ljungberg die gast zijn contract is ontbonden omdat een engels club in dit geval west ham zijn salaris niet kan opbrengen. Hoe gaat feyenoord dat dan ooit doen
Jarno
 Jarno - zondag 18 januari 2009 - 20:20   quote  deeplink  
Met die gozer van twente en een rechtback worden we KAMPIOEN
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 januari 2009 - 20:35   quote  deeplink  
t niveau van sommigen.... *zucht*

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie komt er nog meer naar Feyenoord?









0.0377659