|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Verbouwing Feyenoordselectie zet door (FeyenoordTime)
|
|
|
derq
|
|
|
ja precies, denk ook wel dat die graag willen! |
|
|
|
|
ron1973
|
|
|
FEYENOOORD KOOP NIETS WAAR MOETE GELD HALE PLEURUS BOSH MOET GELD VRAGE IS ECHT SCHANDALIG ZONDER SPITS COMPITITIE IN |
|
|
|
|
PJ
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Is die niet kort geleden opa geworden? |
|
|
|
|
HenkK
|
|
|
Leonardo terug halen !! en snel |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
"finsend" dit is het feyenoord forum en niet "AJAKES" of pisvee |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: gelukkig dat ze loovens niet gehaald hebben zeg: Loovens,Vlaar,Hofland = Traag,Trager,Traagst en de laatste 2 ook nog s altijd geblesseerd! |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 - 09:51 schreef finsend het volgende:ik denk dat we gewoon niet op het geld moeten letten en leuke spelertjes kopen. bijvoorbeeld cannavaro, villa, c.ronaldo en kaka. k denk dat ze heus wel willen komen als we ze een mooi salarisje geven. We hebben niet eens geld om een talent van twente te halen. Maar vind het wel een mooie droom. Misschien kunnen we over xxx jaar, wanneer ons nieuwe stadion er is met 110.000 plaatsen dat soort spelers halen. |
|
|
|
|
Marcel1909
|
|
|
Morgen of overmorgen wordt Stefan Nijland van Fc Groningen gepresenteerd.. Goeie, jonge aanvaller, zal zeker een meerwaarde zijn!! |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 - 09:51 schreef finsend het volgende:ik denk dat we gewoon niet op het geld moeten letten en leuke spelertjes kopen. bijvoorbeeld cannavaro, villa, c.ronaldo en kaka. k denk dat ze heus wel willen komen als we ze een mooi salarisje geven. ik ben bang dat er helemaal niemand meer naar ons aller Feyenoord gaat komen :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zondag 24 augustus 2008 - 23:18 schreef Marcel1909 het volgende:Morgen of overmorgen wordt Stefan Nijland van Fc Groningen gepresenteerd.. Goeie, jonge aanvaller, zal zeker een meerwaarde zijn!! Hoe komt iedereen nou bij die Nijland???? Die gaat gewoon naar PSV. We hebben trouwens vijf spitsen lopen. (makaay, tomasson, mols, janota, biseswar) we moeten versterkingen in de verdediging hebben. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
tegen heracles en volendam kunnen ze mols nog goed gebruiken, maar tegen ajax hoop ik wel dat minstens tomasson en hofland terug zijn. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 12:16 schreef Richard Lagrouw het volgende:[..] Hoe komt iedereen nou bij die Nijland???? Die gaat gewoon naar PSV. We hebben trouwens vijf spitsen lopen. (makaay, tomasson, mols, janota, biseswar) we moeten versterkingen in de verdediging hebben. Zelfs meer: Erasmus, Pedro en Slory behoren ook tot het aanvallers gilde. Alhoewel Verbeek geen aanspraak zal maken op Pedro. Die zal eerst nog een jaartje bij de A1 blijven. |
|
|
|
|
frank-rotterdam
|
|
|
Het is vaak te triest voor woorden waar sommigen Bosz allemaal de schuld van geven. Als er toppers komen als Makaay, Gio, El Ahmadi, De Cler etc etc...dan komt het door iedereen behalve door Bosz.
Miskopen; Bosz zijn schuld Geen aankopen: Bosz zijn schuld.
Hoe hersenloos kan je zijn. Het technische beleid wordt niet uitgezet door 1 persoon evenals het transferbeleleid.
Wordt eens wakker...Bosz, Gudde, Woerts en Jacobs doen er echt alles aan om Verbeek te geven wat hij wilt, alleen hebben zij ook zorg voor de lange termijn en het welzijn van de club. |
|
|
|
|
fr1990
|
|
|
ik hoop op keirisson en bothegin |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
hahaha das ook weer waar. Tja Duitse namen probeer ik zo snel mogelijk te bannen ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 14:19 schreef frank-rotterdam het volgende:Het is vaak te triest voor woorden waar sommigen Bosz allemaal de schuld van geven. Als er toppers komen als Makaay, Gio, El Ahmadi, De Cler etc etc...dan komt het door iedereen behalve door Bosz. Miskopen; Bosz zijn schuld Geen aankopen: Bosz zijn schuld. Hoe hersenloos kan je zijn. Het technische beleid wordt niet uitgezet door 1 persoon evenals het transferbeleleid. Wordt eens wakker...Bosz, Gudde, Woerts en Jacobs doen er echt alles aan om Verbeek te geven wat hij wilt, alleen hebben zij ook zorg voor de lange termijn en het welzijn van de club. Juist Frank. Zo is het wel. Die heren willen ook van Feyenoord een absolute topclub maken. Ik hoop met recht dat ze daar de tijd voor krijgen... en stiekem hoop ik ook dat er meer investeerders komen met veeeeel geld... |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 14:19 schreef frank-rotterdam het volgende:Het is vaak te triest voor woorden waar sommigen Bosz allemaal de schuld van geven. Als er toppers komen als Makaay, Gio, El Ahmadi, De Cler etc etc...dan komt het door iedereen behalve door Bosz. Miskopen; Bosz zijn schuld Geen aankopen: Bosz zijn schuld. Hoe hersenloos kan je zijn. Het technische beleid wordt niet uitgezet door 1 persoon evenals het transferbeleleid. Wordt eens wakker...Bosz, Gudde, Woerts en Jacobs doen er echt alles aan om Verbeek te geven wat hij wilt, alleen hebben zij ook zorg voor de lange termijn en het welzijn van de club. Dat het er niet gelogen moet worden ben ik met je eens maar je kan niet een persoon overal de schuld van geven. Heb ik al gezien bij de GKL en was ook niet terecht. woekerrente of niet zonder die lening hadden we al niet meer bestaan. Het beleid is aan meerdere en niet aan een persoon. Vorig jaar goed bezig qua aankopen maar ze hadden dit jaar toch eerst aan een spits en verdedigers moeten denken. |
|
|
|
|
m den hollander
|
|
|
koevermans halen ( 5.000.000) botteghin halen (1.500.000 de guzman verkopen ( 15.000.000) |
|
|
|
|
m den hollander
|
|
|
n'kufo van twente scoort veel |
|
|
|
|
m den hollander
|
|
|
gewoon die paul verhaegh die rechtsback zeker goed |
|
|
|
|
koos67
|
|
|
41 jaar fan en ik vrees dat dit het meest waardeloze seizoen wordt van allemaal. Er komt gewoon niemand en dan komt er later deze week nog zo'n senior te weten Westerveld. Want tja: je moet iets..... als een ander hem ook niet wegkaapt.
Misschien wordt 2009-2010 beter..... |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
Jongens ..... Denk nauw eens na.... Er is geen geld en er komt geen geld. En geld is een voorwaarde om tegenwoordig succesvol te zijn met je club.. De enigste manier om ooit nog wat te winnen is feyenoord verkopen aan een rijke inversteerder. Zie clubs als chelsea ,Man.unit,Arsenal,Zinit,Spurs en nu weer Man. city. Kan niet goed zijn voor het behoudt van de club cultuul , maar kampioen worden en in de CL spelen is wel eens leuk. Als we kapot gaan dan liever met een landstitel en een europacup dan met een plaats in het rechter rijtje. Dus om wat te winnen moeten we verkopen. Anders moeten we gewoon niet zeuren.... |
|
|
|
|
bram2
|
|
|
hahahaha ljungberg die gast zijn contract is ontbonden omdat een engels club in dit geval west ham zijn salaris niet kan opbrengen. Hoe gaat feyenoord dat dan ooit doen |
|
|
|
|
Jarno
|
|
|
Met die gozer van twente en een rechtback worden we KAMPIOEN |
|
|
|