|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik was vandaag nogal uit mijn doen, met al die pc perikelen. Maar ik heb vanavond toch nog even mijn best gedaan. Maar hoe leuk, om dat terug te lezen!! Dan weet ik dat ik het niet alleen voor onze leden doe! Dank je wel! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Mogen wij ook weten waar dit over gaat of is het een geheimpje? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nou sorry hoor, lag mijn internet er wéér uit. Dus mijn late reaktie: ik doe met Yvonne de Hyves en ben daarom ook een weblog gestart. Eigenlijk doe ik dus al tijden, wat Boudewijn hier ook doet, maar dan alleen voor showbiz. Ik speur altijd naar nieuws enzo en zet het op de weblog en importeer dat naar de Hyves, dus zo..En nu heeft Boudewijn ons ruimte gegeven en komt het nieuws ook op Hedaliner terecht. En dat vind ik fantastisch, want dan doe ik het voor nog groter publiek en daar doe je het voor toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juli 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 07 juli 2008 - 23:43 schreef seya@headliner het volgende:Nou sorry hoor, lag mijn internet er wéér uit. Dus mijn late reaktie: ik doe met Yvonne de Hyves en ben daarom ook een weblog gestart. Eigenlijk doe ik dus al tijden, wat Boudewijn hier ook doet, maar dan alleen voor showbiz. Ik speur altijd naar nieuws enzo en zet het op de weblog en importeer dat naar de Hyves, dus zo..En nu heeft Boudewijn ons ruimte gegeven en komt het nieuws ook op Hedaliner terecht. En dat vind ik fantastisch, want dan doe ik het voor nog groter publiek en daar doe je het voor toch? Dat is idd heel leuk! Boudewijn is lief! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ok ok hij is gelukkig niet zo streng |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
ja grappig is dat, op: "ik ben ge*******", worden de mods geroemd, en is men blij van het Big Brothergedoe af te zijn, ze hadden gewoon hier moeten komen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juli 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 juli 2008 - 00:05 schreef seya@headliner het volgende:ja grappig is dat, op: "ik ben ge*******", worden de mods geroemd, en is men blij van het Big Brothergedoe af te zijn, ze hadden gewoon hier moeten komen! Nu wel ja ... |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik vind boudewijn ook leuk
(bloos) |
|
|
|
|
Ricardo
|
|
|
jacqueline!! uit leerdam?? joh...buurvrouw! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heej Ricardo. Da´s lang geleden! |
|
|
|
|
Ricardo
|
|
|
ja..draakje..zucht..werk werk werk..maar ik ben bezig de schade in te halen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dan hoef je gelukkig niet al te veel bij te lezen. Het is nogal stil de laatste tijd. |
|
|
|
|
Ricardo
|
|
|
ja ik merk het draakje..niet veel gemist |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Iedereen zit slaai te eten op ikbengenaaid.nl. |
|
|
|
|
Ricardo
|
|
|
ja dat las ik..maar ik kan het niet terug vinden..( je weet toch dat ik niet de slimste ben draak...hulp |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 09 juli 2008 - 20:48 schreef Ricardo het volgende:ja dat las ik..maar ik kan het niet terug vinden..( je weet toch dat ik niet de slimste ben draak...hulp Dan moet je heel snel zijn, want om 10 uur vanavond verdwijnen de topics. En je moet je eerst registeren. Als je dat er allemaal voor over hebt, ga dan naar ikbengenaaid.nl. |
|
|
|
|
Ricardo
|
|
|
oww..na nee..heb ik niet voor een stuk slaai over.:D |
|
|
|