|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Sinds kort heeft Headliner haar eigen Feyenoord Forum. Hierop kan jij zelf je laatste 'Feyenoord-nieuwtjes' kwijt, discussieren met andere supporters, foto's plaatsen en nog veel meer!
Registreer jezelf snel en start de discussie!
Meer info over het plaatsen van berichten vind je hier:http://forum.headliner.nl/topic-23/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Legioen Weblog -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik heb niets tegen promotie, sterker nog, ik denk dat het werkt. Maar ik betwijfel of het zin heeft om het Feyenoord forum aan te prijzen OP het Feyenoord Forum. Toch bedankt, mij heb je. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Is Legioen Weblog nog actief hier? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij en Sportdwaas hebben het forum op de kaart gezet. Daarna is Renato ermee op de loop gegaan. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die heeft verreweg het meeste gereageerd denk ik. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Denk ik ook. Heeft er zijn werk van gemaakt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bij 100.000 posts zijn we allemaal bj hem uitgenodigd om te BBQen zei hij. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zal vast niet lang meer duren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een bbq van de grond krijgen gaat hem niet worden das al eens eerder geprobeerd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: EN begon na 3 jaar het forum eindelijk echt te lopen ;) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: 4 dagen na dit bericht zelf lid geworden zie ik, heeft het toch gewerkt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2016 door PieterBos -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dan neem ik alles terug. Perfecte advertising. Vernieuwend. Straks in de supeemarkt borden van 'koop hier uw boodschappen' en als voorfilm in de bios de trailer van de film waar je al een kaartje voor hebt.:) |
|
|
|