|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Plaats hier je favoriete opstelling voor komend seizoen...
----------Timmer/Velthuizen?--------- Berra? -- Hofland -- Vlaar -- De Cler de Guzman -- El Ahmadi -- Gio -- --Tomasson-----Makaay----Contrao?--
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2008 door Legioen Weblog -- |
|
|
|
|
Rowan
|
|
|
-----------Timmer--------- Lucius--Hofland--Vlaar--De Cler De Guzman--El Ahamdi--Gio Tomasson--Makaay--Contrao |
|
|
|
|
DC
|
|
|
Timmer
Greene Hofland Vlaar De Cler
El Ahmadi
De Guzman Gio Contrao/Bruins
Tomasson
Makaay
(opstelling met spelers die we wel hebben en niet gebasseerd op geruchten!)
PS legioen weblog, sinds wanneer spelen we met 12 spelers...? met andere woorden: pas je opstelling aan..... :) |
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 20:27 schreef DC het volgende:Timmer Greene Hofland Vlaar De Cler El Ahmadi De Guzman Gio Contrao/Bruins Tomasson Makaay (opstelling met spelers die we wel hebben en niet gebasseerd op geruchten!) PS legioen weblog, sinds wanneer spelen we met 12 spelers...? met andere woorden: pas je opstelling aan..... :) Ja je kan het altijd proberen ;)! |
|
|
|
|
suriprof
|
|
|
---------Timmer---------- greene/berra-vlaar-hofland-de cler --------------gio----------------- de guzman----------------el ahmadi -------------bruins--------------- --------makaay-----tomasson-------
4-4-2 opstelling met de punt naar voren (bruins), hierdoor is er een ruit op het middenveld die gio wel onder controle zal hebben. reacties graag? |
|
|
|
|
Keijz
|
|
|
Timmer
Greene/Berra Vlaar/Ooijer Hofland De Cler
El Ahmadi Gio
De Guzman Bruins/Contrao Tomasson Makaay |
|
|
|
|
Justin
|
|
|
Timmer
Bahia, Lucius, De Cler Fer, El Ahmadi, Gio De Guzman, Tomasson, Bruins/Contrao Makaay |
|
|
|
|
asul
|
|
|
timmer berra? - vlaar - hofland - de cler el ahmadi - gio landzaat - tomasson - de guzman makaay |
|
|
|
|
Johnny_Sonic
|
|
|
D.: Henk Timmer
A.: Tim de Cler - Kevin Hofland - Ron Vlaar - Leroy Fer
M.: Luigi Bruins - Giovanni van Bronkhorst - Karim El Ahmadi - Jonathan de Guzman
A.: Fabio Coentrao - Roy Makaay
Ook regelmatig laten spelen: Andre Bahia (als Hofland het weer eens niet doet), Nicky Hofs (extra power), Denny Landzaat (vervanging van blessures centraal en rechts op het middenveld), Jon Dahl Tommasson (pinchhitter en als Makaay wat slapjes is), Kermit Erasmus (ervaring opdoen!)
Op basis van de huidige spelersgroep dus. Zou als ik het management was wel gaan voor nog wat jongens erbij: Die Berra (ipv Vlaar), maar ook Santi Kolk van Vitesse (ajb geen Aurnoutovic) en De Fauw van Roda JC is een goeie rechtsachter! En Piet Velthuizen ipv Timmer zou ook niet slecht zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2008 door Johnny_Sonic -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
of je maakt gewoon geen opstelling het is toch allemaal bager. maar ja die feyenoorders blijven dromen en ja dat is ook leuk voor jullie |
|
|
|
|
jojojojojojoojojojoj
|
|
|
Torres de Cler Hofland Berra Bahia Manteiga Bronckhorst de Guzman Tomasson Makaay coentrao |
|
|
|
|
mrc
|
|
|
----------timmer---------- -lucius--hofland--decler -landzaat/deguzman--elahmadi--gio ------------bruins-------------- ----makaay-------------Tomasson
lekker aanvallend voetbal!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2008 door mrc -- |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
timmer -bahia-vlaar-hofland-decler landzaat-elhamadi-gio de guzman makaay-tomasson dit wordt hem denk ik |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
timmer
lucius Bahia hofland decler
Bronckhorst
Landzaad DeGuzman
Slory
tomasson
Makaay
graag voor de rechtsback en centraalachterin nieuwe aankoop dan zijn we klaar voor het nieuwe seizoen met bruins, elahmadi op de bank ene heel luxe probleem hofs echt overbodig |
|
|
|
|
Lorenzooo
|
|
|
Timmer Wilkshere vlaar hofland gio
el ahmadi De guzman Bruins
TOmasson
Berg Makaay
Niewe aankopen luke wilkshere(twente) berg (groningen) + alss 2e doelman haal dan maar dudek terug naar feyenoord en we hebben op links ook nog coentrao |
|
|
|
|
arie
|
|
|
nieuwe keeper nieuwe rechtback- nw verdediger-vlaar-de cler de guzman - elhamadi- bronckhorst bruins makaay- tomasson of coentrao Daarnaast de jeugd regelmatig inpassen en de beste moeten spelen, maar daar vertouw ik op bij verbeek, de schijterd van een van marwijk had dat niet gedaan |
|
|
|
|
patrick
|
|
|
timmer
lucius vlaar hofland cler
elhamadi gio
guzman bruins
tomasson makaay |
|
|
|
|
joris
|
|
|
---------------Timmer------------- De Cler---Berra----Hofland---Gio (c)
----------Landzaat-----El Ahmadi---------- Bruins----------------------------------Coentrao
--------------Tomasson---Makaay--------------
Dit is de opstelling als Coentrao komt, dus dan De Guzman verkopen en het geld daarvan in de winterstop investeren in een goed presterend talent in de aanval of verdediging. Met deze opstelling naar mijn mening de kwaliteiten van de spelers het best gebruikt en de grootste zwakte (Lucius als back) verbeterd met de op een na beste back van NL (op Gio na) die zichzelf echt wel redt als rechtsback en er nog stteds overheen kan komen en de voorzet geven met zijn linker als hij de bal op het juiste moment terug kapt.
ZUID WORDT KAMPIOEN!!! |
|
|
|
|
Jeen
|
|
|
Timmer Berra,Vlaar,Hofland,De Cler
El Ahmadi De Guzman Gio Bruins
Makaay Tomasson
Tom De Sutter halen als pinchitter |
|
|
|
|
stanleymessi
|
|
|
timmer landzaat-vlaar-hofland-de cler GIO el ahmadi-de guzman-bruins tomasson makaay |
|
|
|
|
kiwi
|
|
|
Timmer
aankoop vlaar hofland de cler
landzaat el ahmadi bruins Gio
makaay aankoop
Bankzitters:
Vededigers: Green, Bahia, Fer, Lucius, Middenvelders: De guzman, Coentrao? Aanvallers: Tomasson, Slory, Mols |
|
|
|
|
Maluku
|
|
|
TIMMER BERRA HOFLAND DE CLER
LANDZAAT ELHAMHADI GIO
DE GUZMAN TOMASSON MAKAAY DIT IS DE BESTE OPSTELLEING DENK IK!!!!! KEEPER TORRES RESERVES ACHTER VLAAR, LUCIUS, BAHIA, GREENE, FER MIDDEN HOFS, BRUINS, COENTRAO/??? AANVALLERS SLORY, MOLS, AANKOOP?????, |
|
|
|
|
sam500
|
|
|
timmer
wilkshire vlaar hofland de cler
de guzman el ahmada gio coentrao
makaay tomasson |
|
|
|
|
stijn feyenoord
|
|
|
timmer berra---vlaar---------hofland--de cler el ahmadi landzaat van bronckhors countrao makaay tomasson |
|
|
|
|
Foktop
|
|
|
Timmer Berra - Vlaar - Hofland - De Cler Gio Landzaat - El Ahmadi De Guzman Tomasson - Makaay |
|
|
|
|
jan boekholt
|
|
|
Doel: Dudek Verdediging: Lucius - Hofland - Oijer - De Cler Middenveld: Fer - El Hamdi - Bruins - van Bronckhorst Aanval: Tomasson - Makaay |
|
|
|
|
Rowan
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 - 11:35 schreef Lorenzooo het volgende:Timmer Wilkshere vlaar hofland gio el ahmadi De guzman Bruins TOmasson Berg Makaay Niewe aankopen luke wilkshere(twente) berg (groningen) + alss 2e doelman haal dan maar dudek terug naar feyenoord en we hebben op links ook nog coentrao Hoe kom je aan wilkshere en berg?? |
|
|
|
|
Johnny_Sonic
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2008 - 12:06 schreef Johnny_Sonic het volgende:D.: Henk Timmer A.: Tim de Cler - Kevin Hofland - Ron Vlaar - Leroy Fer M.: Luigi Bruins - Giovanni van Bronkhorst - Karim El Ahmadi - Jonathan de Guzman A.: Fabio Coentrao - Roy Makaay Ook regelmatig laten spelen: Andre Bahia (als Hofland het weer eens niet doet), Nicky Hofs (extra power), Denny Landzaat (vervanging van blessures centraal en rechts op het middenveld), Jon Dahl Tommasson (pinchhitter en als Makaay wat slapjes is), Kermit Erasmus (ervaring opdoen!) Op basis van de huidige spelersgroep dus. Zou als ik het management was wel gaan voor nog wat jongens erbij: Die Berra (ipv Vlaar), maar ook Santi Kolk van Vitesse (ajb geen Aurnoutovic) en De Fauw van Roda JC is een goeie rechtsachter! En Piet Velthuizen ipv Timmer zou ook niet slecht zijn. Mmmz ... Na de recente berichten over kameraad Coentrao:
D: Henk Timmer
V: Tim de Cler - Kevin Hofland - Ron Vlaar - Leroy Fer
M: Luigi Bruins - Giovanni van Bronkhorst - Karim El Ahmadi - Jonathan de Guzman
A: Roy Makaay - Jon Dahl Tommasson
& wissels: Andre Bahia - Theo Lucius - Manteiga - Nicky Hofs - Denny Landzaat - Kermit Erasmus
Ben nog steeds voor een paar aankopen. Laten we het realistisch houden: Keeper - Piet Velthuizen of Tim Krul Rechtsbenige centrale verdediger - Christophe Berra - Davy de Fauw - Evander Sno of die Harisson Afful die op proef is. Rechtervleugelverdediger - Davy de Fauw - Evander Sno - Daryl Janmaat of Rob Wielaert Aanvaller(s) - Santi Kolk en/of Marcus Berg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2008 door Johnny_Sonic -- |
|
|
|
|
Rowan
|
|
|
hoe kom je aan die namen? |
|
|
|
|
Johnny_Sonic
|
|
|
quote: Transfergeruchten deze zomer (Krul, Afful, Berra) en vorig jaar (De Fauw). Persoonlijke voorkeuren (Velthuizen, Janmaat, Berg, Kolk). Sno en Wielaert zijn verder op hun positie logische kandidaten alweet ik niet of je nog een keer met Twente moet gaan dealen. Qua middenvelders hebben we genoeg, maar rechts en centraal achterin staan we nog niet sterk. 1 of 2 aanvallers erbij is geen overbodige luze als je voor het kampioenschap wilt gaan. En Timmer is al 37 en bovendien niet 'mijn' doelman. Natuurlijk zou ik graag een jongen als Bouhlarouz zien komen. Vennegoor of Hesselink. Die Falcao. Of dat mannetje Aissati. Maar die gasten kunnen wij niet betalen. En die moet je ook niet willen betalen, krijg je alleen maar Van Hooijdonkiaanse tweespalt van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 juli 2008 door Johnny_Sonic -- |
|
|
|
|
feyenoorder
|
|
|
timmer berra? vlaar hofland de cler elahmadi lijnzaat gio bruins thomasson makaay |
|
|
|
|
Bennie
|
|
|
timmer Fer - Vlaar - Hofland - De Cler Guzman - El Hamadi - Bronkhorst Wijnaldum Makaay - Tomasson |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
Timmer Fer Greene Vlaar De Cler El Ahmadi Gio Bruins Tomasson Makaay Biseswar
Wat zeggen jullie hiervan ?? Geen Hofland |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Zonder Hofland kan het volgende ook. Is wel superaanvallend. En kan je talenten brengen bij blessures / schorsingen (Wijnaldem, Fer etc. ) maar ook oude rotten zoals Lucius, Hofland, Hofs etc.
Timmer Greene Vlaar De Cler El Ahmadi De Guzman Landzaat Bruins van Bronckhorst Makaay Tomasson |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
Dit heeft helemaal geen zin ,zijn alleen maar droombeelden. Opstellingen met spelers die helemaal niet komen of die niet willen komen. Gaat om de realiteit en die is onder de maat. |
|
|
|
|
Roel Wuite
|
|
|
Hoe kunnen sommige mensen Bahia en Greene opstellen, is toch een ramp beide heren. Deze twee spelers kunnen beter per direct vertrekken, zoals ook Buys. Feyenoord dient zich perse te versterken met een keiharde lange verdediger en een lange scorende spits, anders wordt het weer een rampseizoen. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 20:27 schreef DC het volgende:Timmer Greene Hofland Vlaar De Cler El Ahmadi De Guzman Gio Contrao/Bruins Tomasson Makaay (opstelling met spelers die we wel hebben en niet gebasseerd op geruchten!) PS legioen weblog, sinds wanneer spelen we met 12 spelers...? met andere woorden: pas je opstelling aan..... :) Ik weet niet maar je heb er zelf ook twaalf staan!!!! |
|
|
|
|
Juupia
|
|
|
D: Timmer
V: Lucius Vlaar Hofland De Cler
M: Landzaat V Bronckhorst
M: De Guzman Bruins
A: Makaay Tomasson |
|
|
|
|
rich010
|
|
|
timmer fer bahia vlaar de cler wijnaldum gio al ahmadi guzman makaay tommason |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Velthuizen /Krul?
Sagnol, Vlaar, Hofland, de Cler
Gio
Landzaat , El Ahmadi
Bruins?/Hofs?
Makaay, Tomasson
De Guzman vertrekt toch nog. En dat is alleen maar beter want die zal denk ik wel goed geld op brengen en dan kan je Sagnol en een nieuwe keeper halen. Middenvelders hebben we toch zat. Ben ook niet zo erg zeker van de centrale verdediging. Mag van mij wel versterking komen. Hansson of een Type materazzi (Fraser, de Wolf) zou niet verkeerd zijn. De aanval mag ook nog een extra spits hebben maar je heb twee goede basisspelers dus je kan dan mooi eigen jeugd op de bank zetten en is een keer een echte kans geven. Mols heeft het niet slecht gedaan maar die leert niets meer. De jeugd daar en tegen wel en kunnen dan misschien ook tot een topper uit groeien. Ik hoor trouwens ook een hoop over Sno en Janmaat maar dat zijn weer twee van die voorbeelden dat Feyenoord niet weet hoe ze met hun jeugd moeten omgaan. Als we dat doen, hebben we ze weer voor weinig verkocht en voor meer terug gehaald. En zo een hoop spelers die niet goed genoeg zouden zijn. Zuiverloon, Leonardo,Lazovic,Loovens enz. Toch allemaal niet zo slecht denk ik!! Eerst eigen jeugd kijken en die is echt een kans geven. 020 won wel championsleage met een team wat grotendeels al vele jaren samen speelde. Krijgen bij ons zelfs zelden als individu een kans. Komt wel langzaam verbetering in. (de Guzman, Wijnaldum, Fer) Moet ook zeggen dat ik Erasmus en Manteiga tegen de wat grotere jongens wil zien voetballen. Zeker Erasmus heeft tot nu toe wel indruk op mij gemaakt. Kunnen misschien ook zomaar een basisplaats veroveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
Guy (ki)
|
|
|
Timmer Vlaar Hofland De Cler De Guzman El Ahmadi Van Bronckhorst Tomasson Slory Makaay Perez/Bruins
Waarom perez niet? Hij had toch vorig jaar toch ook al een akkoort met feyenoord? En ik denk dat hij niet voor de 2e keer terug zou keren naar ajax.. nu met Stunter Marco Van Basten.. whahah |
|
|
|
|
Jesse
|
|
|
Keeper : timmer verdedigers : lucius,vlaar,hofland,de cler middevelders: Gio,de guzman,El ahmadi,Bruins AAnvallers : Makaay,Tomasson
Beste wissls : Biseswar,slory,Wijnaldum,Greene,bahia,Leroy Fer |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Dacht het niet: er staat cantrao / bruins. Dat betekent dus cantrao en als die niet komt dan Bruins |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
Maar goed dat sommige mensen geen opstelling mogen maken bij feyenoord.
Ik zie bv. Pranjic als rechtsback ???
Ik zie bv. maar 3 verdedigers.????
En ik zie spelers die helemaal niet bij Feyenoord spelen.
Bv: Berry Perez Wilkshere Contrao aankoop (wie dit is weet ik niet) Pranjic Ooijer Berg .
Feyenoord kan helemaal geen aankopen doen, er is namelijk helemaal geen geld.
Dus maak nou gewoon een opstelling met de spelers die er nu zijn.
EN STOP MET DROMEN.!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2008 - 10:56 schreef Mambo het volgende:Timmer Fer Greene Vlaar De Cler El Ahmadi Gio Bruins Tomasson Makaay Biseswar Wat zeggen jullie hiervan ?? Geen Hofland en jij denkt dat je zo beter bent dan ajax/psv/hveen/twente/az??????
met greene en biseswar maar zonder guzman/hofland ???? hou toch op man! |
|
|
|
|
Walter
|
|
|
Ik snap er niks van. Als we Torres inderdaad zouden kunnen kopen, waarom dan niet in de spits, waar die hoort !? |
|
|
|
|
Johnny_Sonic
|
|
|
Even m'n nieuwe inzicht delen met jullie. Tussen haakjes staan de altenatieven voor die positie:
Timmer (Darley)
De Cler (Van Bronkhorst) - Hofland (Bahia) - Vlaar (Greene)- Greene (Tiendalli / Fer )
El Ahmadi (Landzaat / Van Bronkhorst)
Van Bronkhorst (Wijnaldum / Manteiga) - De Guzman (Wijnaldum / Fer)
Bruins (Tomasson / De Guzman / Hofs)
Makaay (Tomasson / Mols) - Slory (Biseswar)
Sorry Buijs, Ekramy en Lucius! Andere club zoeken dunkt me. De eerste komt nog wel weg hoor, die kan goed spelen voor een subtopper. De andere twee halen dat niveau niet eens.
Versterkingen erbij zou mooi zijn. Recentelijk valt me op dat het vaak gaat over Botteghin van FC Zwolle. Die zou bij ons rechtsback kunnen spelen. Je zou als mogelijke vervanger van De Guzman (na een goed OS-toernooi) aan die Vadocz van NEC kunnen denken. Ik vind die Vermeer die vandaag in China keepte (ja sorry!) wel een goede keeper trouwens, en vermoedelijk goedkoper dan Krul en Velthuizen. Qua spitsen weet ik het even niet: Zijn er zoveel betaalbare gasten die echt veel beter zijn dan Makaay, Slory, Tomasson, Biseswar en Mols? Zet dan kereltjes als Erasmus en Pedro er maar in hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2008 door Johnny_Sonic -- |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Mulder
STAM vlaar DOUGLAS gio
fer wijnaldum el ahmadi
BEERENS makaay biseswar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2009 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die