|
|
Jappie_FEY
|
|
|
precies......dat bedoel ik........ |
|
|
|
|
Donkers
|
|
|
Timmer Berra Vlaar Hofland De Cler Bruins Landzaat v.Bronck El Ahmadi Tomasson Makaay
Ik verwacht dat DeGuzman vertrekt.. Coentrao is geen goede speler, Feyenoord hoort gewoon beter te zijn als Benfica en koopt/huurt een bankzitter van hun. Dat kan geen aanwinst zijn. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 18:43 schreef Donkers het volgende:Timmer Berra Vlaar Hofland De Cler Bruins Landzaat v.Bronck El Ahmadi Tomasson Makaay Ik verwacht dat DeGuzman vertrekt.. Coentrao is geen goede speler, Feyenoord hoort gewoon beter te zijn als Benfica en koopt/huurt een bankzitter van hun. Dat kan geen aanwinst zijn. Miss komt Koller! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 18:43 schreef Donkers het volgende:Timmer Berra Vlaar Hofland De Cler Bruins Landzaat v.Bronck El Ahmadi Tomasson Makaay Ik verwacht dat DeGuzman vertrekt.. Coentrao is geen goede speler, Feyenoord hoort gewoon beter te zijn als Benfica en koopt/huurt een bankzitter van hun. Dat kan geen aanwinst zijn. onder welke steen kom jij vandaan? |
|
|
|
|
Rosco P Coltrui
|
|
|
steen ??? ik denk eerder een Hunnebed !!! ;-) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Jappie kom der maar in! |
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 18:43 schreef Donkers het volgende:Timmer Berra Vlaar Hofland De Cler Bruins Landzaat v.Bronck El Ahmadi Tomasson Makaay Ik verwacht dat DeGuzman vertrekt.. Coentrao is geen goede speler, Feyenoord hoort gewoon beter te zijn als Benfica en koopt/huurt een bankzitter van hun. Dat kan geen aanwinst zijn. wat een dom gelul dit of donkers leeft liever in het verleden want de post is toch wel van 12-02 2011 |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
zoieso 1 zonder swerts erin |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Mulder
Fernandez de Vrij Vlaar Indi
Fer Meeuwis
. Wijnaldum (rond de spits, dus niet op de '10'')
Biseswar/Simon---- Klusje voor Martin----- Ryo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2011 door finsend -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 - 18:43 schreef Donkers het volgende:Coentrao is geen goede speler, Feyenoord hoort gewoon beter te zijn als Benfica en koopt/huurt een bankzitter van hun. Dat kan geen aanwinst zijn. hehe ook geinig. Die Coentrao tegen PSV zien ballen? Man je moet je handen dicht knijpen met zo'n linksback! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
coentrao in de basis bij feyenoord? die kan helemaal niks, is maar portugees international |
|
|
|
|
Feyenoord-kampioenen
|
|
|
Velthuizen
Fernandez de vrij vlaar (kah) indi
fer meeuwis
wijnaldum
biseswar miyaichi
Fernandéz? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:[..] hehe ook geinig. Die Coentrao tegen PSV zien ballen? Man je moet je handen dicht knijpen met zo'n linksback! Dat bericht van hem is er weer zo 1 die ene paar jaar is "blijven hangen" in cyberspace. volkomen te negeren dus. Ik wil nou wel eens antwoord van Boudewijn hoe dat kan dat berichten er soms jaren over doen om geplaatst te worden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ontopic: koffiedik kijken???? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:09 schreef Pietje1 het volgende:[..] Dat bericht van hem is er weer zo 1 die ene paar jaar is "blijven hangen" in cyberspace. volkomen te negeren dus. Ik wil nou wel eens antwoord van Boudewijn hoe dat kan dat berichten er soms jaren over doen om geplaatst te worden. het mooie is.. van mij is over de laatste 2 jaar maar 1/3e binnen gekomen. dus verwacht het ergste! hahahaha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:12 schreef obiku010 het volgende:[..] het mooie is.. van mij is over de laatste 2 jaar maar 1/3e binnen gekomen. dus verwacht het ergste! hahahaha ik voorspel dan alsnog een ban ;-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
onmogelijk.. na vrijspraak kan je niet meer over in het verleden gemaakte wereld topics klagen. het immers verjaart. dus ontspring ik wederom de dans lijkt mij. omdat ik inmiddels zo relaxt ben |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2011 - 12:23 schreef obiku010 het volgende:onmogelijk.. na vrijspraak kan je niet meer over in het verleden gemaakte wereld topics klagen. het immers verjaart. dus ontspring ik wederom de dans lijkt mij. omdat ik inmiddels zo relaxt ben Immers vind ik een mooi woord... Net als daarentegen. Ik hoop dat dat dus nooit verjaart. |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
velthuizen leerdam de vrij vlaar bruno martins indi fer meeuwis wijnaldum bisseswar nieuwe spits ryo |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 13 juli 2008 - 19:54 schreef Rowan het volgende:-----------Timmer--------- Lucius--Hofland--Vlaar--De Cler De Guzman--El Ahamdi--Gio Tomasson--Makaay--Contrao best goeie opstelling. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990