|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
"wil ik nou een toetje delen is niemand thuis !! |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Dit is wel een heel bijzonder lekker toetje |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Inderdaad prachtige kiekjes |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
ik heb ook hele leuke van Amanda gezien. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Kan foto's van Amanda niet pikken. Op www.brian-amanda.nl staan foto's van Brian en Amanda samen. Zo te lezen gaat het goed met ze. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Leuk om te zien, fijn dat het zo goed met ze gaat. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Lekker toetje, Mrs. B.! Daar kan Huub toch niet aan tippen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: moet hem niet in close-up zien |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik moet wel zeggen dat Brian er erg op vooruit is gegaan nu zijn haar wat langer is. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
ben het met je eens. Ik heb foto's van Amanda gezien, gemaakt door Brian neem ik aan, ze zag er niet ala DGK uit, helemaal niet. Bijna onherkenbaar. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Huub verleidelijk in de camera kijkend? Nee dank je |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 14 juli 2008 - 21:49 schreef Mrs.B@headline het volgende:ben het met je eens. Ik heb foto's van Amanda gezien, gemaakt door Brian neem ik aan, ze zag er niet ala DGK uit, helemaal niet. Bijna onherkenbaar. waar heb je die foto's gezien? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
moeten de dames allemaal servetjes om de kwijl op te vangen??? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
En daar gaan we weer. Op www.brian-amanda.nl (forum) staat dé foto van Brian die geplaatst is in Grazia. Brian met bril op. Waarom weet ik ook niet. Geen blote billen maar hij zit er erg sexy bij. Naakt handboek tussen zijn benen. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Wederom leuke foto's, heb het idee dat de meeste in DGK genomen zijn. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja dat dacht ik ook |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Leuke foto's? als ik 20 jaar jonger, tien keer zo knap, 35 kilo lichter zou zijn, dan zou ik het wel weten, hahahahah |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2008 - 12:16 schreef Izz@headliner het volgende:Leuke foto's? als ik 20 jaar jonger, tien keer zo knap, 35 kilo lichter zou zijn, dan zou ik het wel weten, hahahahah 35 kilo minder? Is dat niet wat overdreven? Volgens mij ben jij helemaal niet zo dik! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
heb je al pijn in je kont Izz? |
|
|
|