|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Zou André Ooijer een versterking zijn voor Feyenoord, of hebben we nu genoeg spelers van boven de 30?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2008 door Legioen Weblog -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind dat er nu eigenlijk wel genoeg dertigers rondlopen in de selectie. Maar ik vind ook dat er nog een centrale verdediger bij moet en als er geen twintigers voorhanden of betaalbaar zijn, dan is Ooijer toch een behoorlijk alternatief.
______________________ RBMB.tk |
|
|
|
|
Rowan
|
|
|
ik vind ooijer inderdaad wel een beetje oud maar het is nog wel een topverdediger. Van mij mag die komen.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Gewoon Ramsteijn in de basis. Stoppen met kopen potverdrie. Als je gewoon de A1 van vorig jaar in zijn geheel opstelt en met elkaar laat groeien komt het succes vanzelf. Stop met kopen stop met kopen. Geef P. Bosz een grasmaaier |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Wat zeuren we toch, Licius. Ferr. Hofland, Vlaar,Gio kan natuurlijk fantastie's op links en de Cler + aanstormende jeugd. nee stop het geld maar in de portucésa. En dan moet Verbeek maar laten zien wat hij waard is. overigens ben ik zeer blij met hem. |
|
|
|
|
Rowan
|
|
|
nou, ik vind wel dat we een verdediger MOETEN halen hoor! wat er nu loopt is nou ook niet het beste, alleen vlaar/de cler zijn goed... Gio is een middenvelder. |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Nee, ik vind niet dat je hem moet halen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Alleen als de Vrij weggaat, zeg ik halen!!!
Burp...Hik....! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Goed idee, Burp... Hik.. bedoel ik tegenover Ooijer sta ik enigszins sceptisch tegenover maar de markt is niet dik bezaaid dus ?tje |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was 5 jaar geleden al net zo vaag idd :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
willempie
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jansen van Vitesse is ook niet duur meer |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
willempie
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Moet ik daar voor mijn Laptop aan zetten wat een zielige Topic, hebben we niks beters |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 19:14 schreef de bluffer het volgende:Moet ik daar voor mijn Laptop aan zetten wat een zielige Topic, hebben we niks beters |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
|
|
|
FR-Henk