BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ambitie Peter Bosz kan Feyenoord ver brengen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 20 juli 2008 - 00:07   quote  deeplink  
Peter Bosz won als speler van Feyenoord 3 bekers en 1 landskampioenschap. Niet slecht.

Hij zit nou in het 3e jaar van zijn TDschap en 1 prijs is al binnen. De KNVB beker. Het is een ambitieuze jongen die Peter. In zijn tijd als speler schuwde hij het conflict met de gevestigde orde en grote namen niet.

Bij Feyenoord levert hij vooralsnog goed werk. Weliswaar is het zo dat de drive van Woerts de grootmacht uit Rotterdam Zuid ook voortreffelijk dient en dat het vertrek van de GKL openingen heeft gemaakt voor andere 'local boosters'. Toch verdient hij credits. Na dat rotseizoen 06/07 is het toch gelukt (voormalige) toppers naar de Kuip te halen. Het is zeker niet alleen zijn verdienste maar de man is niet zo eergevoelig dat hij dwars ligt of opzichtig te koop loopt met successen.

De belangrijkste blunder tot nu toe is het contracteren van Lee de Koreaan. Dat was vanaf den beginne onbegrijpelijk hoewel Gio ook zei dat ie goed was en Bert van M. vond dat er een goede kop op zat.

Met GJ Verbeek is een eigenzinnige trainer gevonden die desalniettemin openstaat voor andere meningen en toepassingen want aan alleenheerser hebben ze in de Kuip na de GKL een broertje dood. Bert van Marwijk was slechts een tussenpaus en bravo hij deed het uiteindelijk niet zo slecht.

Wat Sportdwaas overigens nog wel kwijt wil op de valreep van die prachtige 19e juli is dat Jorien van den Herik er wel voor gezorgd heeft dat Feyenoord nooit een beroep heeft moeten doen op gemeenschapsgelden. Daar kunnen andere BVO's nog een voorbeeld aannemen.

Ik pak zo een biertje en ga rustig slapen. Met Bosz, Verbeek en de rest moeten er toch nog meer prijzen te pakken zijn...

www.sportdwaas.blogspot.com
cornelis
 cornelis - zondag 20 juli 2008 - 10:53   quote  deeplink  
handelen is het goede kiezen en dan snel handelen .je niet laten overtroeven.zo loop je spelers mis .moeten ze wel goed zijn
fey 2008
 fey 2008 - zondag 20 juli 2008 - 13:23   quote  deeplink  
Snap niet dat iedereen zo wegloopt met Bosz. Zoveel heeft de man niet voor elkaar gekregen, en zeker dit jaar laat hij door iedereen de kaas van zijn brood eten. Hij zal toch echt sneller moeten zijn met onderhandelen, anders komt er niks meer naar de kuip. De enige spelers die rechtstreeks door zijn toedoen hier spelen zijn El Ahmadi en Lee en indirect Slory, Bruins en Verbeek.
Kadaver
 Kadaver - zondag 20 juli 2008 - 13:57   quote  deeplink  
@fey2008,

Het is makkelijk om statements te maken, maar licht zo ook eens toe? Volgens mij is Bosz degene die contact heeft gezocht met Gio, Hofland, van Marwijk, Bruins, de optie heeft gelicht op Slory, El Ahmadi en Lee. Daarnaast heeft hij zijn vaardigheid van adequaat handelen getoond door op het juiste moment toe te slaan met Makaay. Ook heeft hij volgehouden om Vlemmings hier te krijgen en heeft hij mr. Feyenoord overgehaald om assistent trainer te worden. Hierbij wil ik niet zeggen dat hij al zijn sporen heeft verdient. Want ja, ik ben het er ook mee eens dat Lee meer maatschappelijke begeleiding nodig heeft gehad, voordat hij optimaal heeft kunnen functioneren in deze maatschappij met een andere cultuur en taal. Daarnaast baal ik er ook van dat hij niet snel genoeg Coentrao heeft kunnen contracteren en dat we nu ook waarschijnlijk stof happen bij Berra. Maar kom op man, 'iedereen die zo wegloopt met Bosz'? Ik zie louter negatieve reacties, sterker nog, dit is de eerste topic die ik zie waarin Bosz het krediet krijgt die hij verdient, neem er een voorbeeld aan.
fey2008
 fey2008 - zondag 20 juli 2008 - 14:19   quote  deeplink  
Ik was Landzaat nog even vergeten in het rijtje, excuus, maar Gio en Thomasson hadden zelf aangegeven terug te willen naar Feyenoord. Door toedoen van diezelfde Gio zijn Makaay en de Cler door veel onderling contact hier gekomen. van Marwijk was verantwoordelijk voor Hofland en Sahin. Dus ja. Maar ik zeg niet dat Bosz het niet in zich heeft, ik denk alleen dat hij brutaler moet zijn, en niet te laag bieden iedere keer.
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - zondag 20 juli 2008 - 15:13   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de laatste jaren redelijk gepresteerd op de transfermarkt. Er zijn toch wel een flink aantal aardige transfers naar Feyenoord (ook) op naam van Bosz te schrijven:
El Ahmadi (in 2008)
van Bronkhorst (in 2007)
Bruins (in 2007)
de Cler (in 2007)
Hofland (in 2007)
Kolkka (in 2006, was toen logisch, deed wat ie kon)
Landzaat (in 2008)
Lucius (in 2006, die doet wat ie menselijkerwijs kan, meer moet je ook niet verwachten)
Makaay (in 2007)
Sahin (in 2007)
Timmer (in 2006)
Tomasson (in 2008)
Gert Jan Verbeek (in 2008)

Ook zijn er een paar jongens gehaald die het voordeel van de twijfel verdienen of die zich nog moeten/kunnen bewijzen:
Darley (in 2008, net gehaald, is volgens de verhalen een talent)
Erasmus (in 2008, 18, jonge ventje, net gehaald)
Manteiga (in 2008, 18 jaar, jonge vent, laat 't maar zien)
Slory (in 2007, is wel gebleseerd geweest, was wel international toen ie kwam)

Maar een paar jongens kun je als miskoop bestempelen:
Buijs (in 2006)
de Ceulaer (in 2006)
Huysegems (in 2006)
Lee (in 2007)
Lensky (in 2006)
Leonard (in 2006)
Bert van Marwijk (in 2007, veraderlijk sujet, een trainer die z'n club op een spoor zet, de kar niet kan trekken en 'm vervolgens smeert)

17 tegen 6! Volgens mij heeft ie het zo slecht niet gedaan hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2008 door Johnny_Sonic --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 20 juli 2008 - 17:04   quote  deeplink  
De grootste overwinning is het binnenhalen van Verbeek , deze man zorgt echt voor grote stap in de goede richting , zie wat er al allemaal is gebeurd afg.zomer aan de professionalisering
want laten we eerlijk zijn: Feyenoord bestaat 100 jaar maar liep ook zeker 10 jaar achter , en wat Bert het laatste jaar heeft neergezet is niet zoveel , hij heeft t aardig gedaan maar niets opgebouwd kwa speelwijze , was puur overleven en de generatie van Bert heeft t natuurlijk niet zo op al dat moderne "want vroeger hadden we dat ook niet" Peter en Gert-Jan : succes !!!!!!! Ander hoogtepunt is het wegsturen van Metgod , ook vergane glorie , nee lekker frisse wind en wimpie erbij (maar die is dan ook buitencategorie) moet wel gaan lopen
Roced
 Roced - zondag 20 juli 2008 - 17:10   quote  deeplink  
Ik heb een zwak voor GJ Verbeek. Een amicaal en sportief man die weet wat ie wil. Ik geloof dan ook dat er een bezem door Feyenoord gehaald gaat worden de komende tijd en Peter Bosz gaat daar ook het slachtoffer van worden! Gelet op de invulling van GJ kan dat best nog wel eens gebeuren. Alles op zijn tijd, laat Feyenoord nu eerst met vertrouwen de competitie ingaan.
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - zondag 20 juli 2008 - 18:55   quote  deeplink  
Ik heb ook wel wat met Verbeek. Die woont nu al een tijdje in Jubbega, hier vlakbij. Daar houd je het niet vol als je niet met beide benen op de grond staat. Ruig volk, die pikken niet iedereen! Pfoei ... als ik met de plaatselijke Boys uit moest tegen de SC uit Jubbega, dan wist je dat je 90 minuten moest gaan, voor elke meter moest ploegen en dat er minstens een kwartet kaarten nodig was om je staande te houden. Anyway ... voetbaltechnisch heeft ie zich als trainer wel bewezen: SC Heracles en SC Heerenveen hebben toch wel wat aan hem te denken. Goeie trainer, heeft altijd zijn spelers fit en scherp, maakt ze beter en let goed op de randvoorwaarden. Eigenwijs ook, met een sterke wil en doet niet aan vriendjespolitiek.

Goede actie van Bosz en consorten om hem te halen. Prima om een echt sterke vent te halen, iemand die niet zomaar gedomineerd wordt door andere lieden binnen de club. Net als een icoon als Wim Jansen dus!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juli 2008 door Johnny_Sonic --
Servan
 Servan - zondag 20 juli 2008 - 20:18   quote  deeplink  
Ik denk dat Bosz het niet slecht heeft gedaan met de gehaalde spelers, maar er had naar mijn mening meer in gezeten. Kijk naar die countrao, berra, krul, berg, etc. Die namen zijn meerdere malen voorbij gekomen en sommigen ook bevestigd door Bosz, maar ze zijn niet gekomen. Ik mis toch wel een beetje de Rotterdamse ballen bij Peter Bosz. Miscchien dat Verbeek na en aantal jaar zijn functie kan overnemen? Als je ziet wat hij nu al voor elkaar heeft gekregen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2009 - 22:27   quote  deeplink  
Grappig zo`n retro bericht uit de oude doos.Kan toch snel gaan in de voetballerij en vooral raar hahaha en achteraf ook zo fijn.
Ik neem nog een biertje..;)
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 25 april 2009 - 22:32   quote  deeplink  
haha ja wel lachen , goh wat had ik er goede moed op! al blijf ik bij mijn mening dat de aankopen niet zo slecht waren , maar als ik toen had geweten wat ik nu wist.........................

wel geinig dat ik de enige overgebleven schrijver ben samen met Kadaver!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 april 2009 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2008 - 15:13 schreef Johnny_Sonic het volgende:
Feyenoord heeft de laatste jaren redelijk gepresteerd op de transfermarkt. Er zijn toch wel een flink aantal aardige transfers naar Feyenoord (ook) op naam van Bosz te schrijven:
El Ahmadi (in 2008)
van Bronkhorst (in 2007)
Bruins (in 2007)
de Cler (in 2007)
Hofland (in 2007)
Kolkka (in 2006, was toen logisch, deed wat ie kon)
Landzaat (in 2008)
Lucius (in 2006, die doet wat ie menselijkerwijs kan, meer moet je ook niet verwachten)
Makaay (in 2007)
Sahin (in 2007)
Timmer (in 2006)
Tomasson (in 2008)
Gert Jan Verbeek (in 2008)

Ook zijn er een paar jongens gehaald die het voordeel van de twijfel verdienen of die zich nog moeten/kunnen bewijzen:
Darley (in 2008, net gehaald, is volgens de verhalen een talent)
Erasmus (in 2008, 18, jonge ventje, net gehaald)
Manteiga (in 2008, 18 jaar, jonge vent, laat 't maar zien)
Slory (in 2007, is wel gebleseerd geweest, was wel international toen ie kwam)

Maar een paar jongens kun je als miskoop bestempelen:
Buijs (in 2006)
de Ceulaer (in 2006)
Huysegems (in 2006)
Lee (in 2007)
Lensky (in 2006)
Leonard (in 2006)
Bert van Marwijk (in 2007, veraderlijk sujet, een trainer die z'n club op een spoor zet, de kar niet kan trekken en 'm vervolgens smeert)

17 tegen 6! Volgens mij heeft ie het zo slecht niet gedaan hoor.
Kijk is hier naar Jantje...
Iedereen met een Feyenoordhart sprong een gat in de lucht met deze aankopen.
Tegenstanders zeiden dat we kampioenkandidaat nummer 1 waren.Nee jou gedachte toen was er 1 van ons allemaal.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 26 april 2009 - 10:38   quote  deeplink  
100000x .....???????!!!!!!!!!! Waar ben je mee bezig Leon??????
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 22:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kijk is hier naar Jantje...
Iedereen met een Feyenoordhart sprong een gat in de lucht met deze aankopen.
Tegenstanders zeiden dat we kampioenkandidaat nummer 1 waren.Nee jou gedachte toen was er 1 van ons allemaal.
ik snap even je reactie niet! wat bedoel je nou eigenlijk?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 26 april 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 10:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
100000x .....???????!!!!!!!!!! Waar ben je mee bezig Leon??????
ik val hier ook bijna van mestoel, begint een vast iemand ook al te graven!!!!!!!!!!!!!!!! waar gaat het heen met de feyenoordsupporters.........HAHAHAHAHAHA
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Heb je hoofdpijn Leon?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2009 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 10:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:
100000x .....???????!!!!!!!!!! Waar ben je mee bezig Leon??????
Whahaha god de pleuris ben ik zo onnavolgbaar???Ik moet maar geen bier meer drinken voor ik het forum opgaat hahaha.Ik zweer het ik lig helemaal in een deuk hierzo.

Ik zat topics te bekijken en ging terug in de tijd.Back to the future zal ik maar zeggen.
Met deze oude topic kon je zien dat we toen blij waren met de komst van Makaay de Cler Hofland Gio enzo.Nu een klein jaar later is alles anders.Er zijn erbij die zelfs Gio gedag willen zeggen.

De reactie toen van Jantje was een realistische betreft de aankopen toen.Niemand kon toen vermoeden dat we nog 6x een crisis zouden krijgen bij de club.Ik hou van historie maar ik ben bang dat sommige mij nu nog niet begrijpen.

1 ding is bij mij niet veranderd toen niet en nu niet en dat is dat ik Bosz een hufter vind. ;)

Whahahaha de onbegrip van jullie is prachtig dat dan weer wel hahaha HAND IN HAND KAMERADEN HAND IN HAND VOOR FEYENOORD 1 HAHAHAHA kameraadjes!!!!!
danny four
 danny four - zondag 26 april 2009 - 13:42   quote  deeplink  
Ja geeft niet he, kan maar zo in het volle feest dat iemand je een pijpje grols of 020 chemische tapijt reiniger heeft gegeven (smeerlappenstreekje bah)en die rommel had allang onder de paddowetgeving moeten vallen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2009 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 13:42 schreef danny four het volgende:
Ja geeft niet he, kan maar zo in het volle feest dat iemand je een pijpje grols of 020 chemische tapijt reiniger heeft gegeven (smeerlappenstreekje bah)en die rommel had allang onder de paddowetgeving moeten vallen.
Liever niet want ik zweef zo nu en dan op een hele mooie wolk door dat grolsch biereke.....
Ik moet alleen niet meer schrijven na het nuttigen van deze heerlijkheid.Of wel want ik krijg zulke fantastische reactie`s hahaha
Kadaver
 Kadaver - zondag 26 april 2009 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 22:32 schreef jantje 1974 het volgende:
haha ja wel lachen , goh wat had ik er goede moed op! al blijf ik bij mijn mening dat de aankopen niet zo slecht waren , maar als ik toen had geweten wat ik nu wist.........................

wel geinig dat ik de enige overgebleven schrijver ben samen met Kadaver!
Ouwe jongens krentenbrood ;]

Ik sta nog steeds achter de reactie die ik toen heb gegeven, maar wat ben ik blij dat die directie eruit is nu.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 26 april 2009 - 15:16   quote  deeplink  
Het wilde uiteindelijk toch niet lukken met Peter Bosz en zijn kornuiten. Juli 2008. Zelfs ik heb niet kunnen vermoeden dat het zo zou gaan. Sabotage van de spelers zullen we dan maar zeggen. De wedstrijd vanmiddag liet zien dat met Tomasson Feyenoord van iedereen kan winnen. Dat was lang geleden dat De Haag klop kreeg van Feyenoord daar.

Af en toe zakte het wat weg maar met de klasse van JD, Biseswar, Fer, Wijnaldum en ook Roy Makaay en Landzaat was het een mooie driepunter vanmiddag.

Ik denk overigens nog steeds dat Bosz op de goede weg was maar als er geen steun vanuit de basis is moesten de stekkers er dan toch maar uit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 15:16 schreef sportdwaas het volgende:
Het wilde uiteindelijk toch niet lukken met Peter Bosz en zijn kornuiten. Juli 2008. Zelfs ik heb niet kunnen vermoeden dat het zo zou gaan. Sabotage van de spelers zullen we dan maar zeggen. De wedstrijd vanmiddag liet zien dat met Tomasson Feyenoord van iedereen kan winnen. Dat was lang geleden dat De Haag klop kreeg van Feyenoord daar.

Af en toe zakte het wat weg maar met de klasse van JD, Biseswar, Fer, Wijnaldum en ook Roy Makaay en Landzaat was het een mooie driepunter vanmiddag.

Ik denk overigens nog steeds dat Bosz op de goede weg was maar als er geen steun vanuit de basis is moesten de stekkers er dan toch maar uit.
Ja het was bijna dezelfde sabotage die hij pleegde bij Willem v Hanegem.Nu weet Bosz ook hoe het voelt toch?
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 20:39   quote  deeplink  
moeten we het nou nog over die tering bosz hebben... de vuile huichelaar...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 26 april 2009 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 20:39 schreef hotjumper het volgende:
moeten we het nou nog over die tering bosz hebben... de vuile huichelaar...
wat vond jij ook al weer van deze man????HAHAHAHAHA
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 april 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 20:47 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

wat vond jij ook al weer van deze man????HAHAHAHAHA
Dat is de man die schuldig is aan een schuld van 31 miljoen zonder woekerrente.
Een pleuris hond...
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 april 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 20:47 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

wat vond jij ook al weer van deze man????HAHAHAHAHA
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 26 april 2009 - 21:22   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHAHA................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ambitie Peter Bosz kan Feyenoord ver brengen









0.0076868