BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie zou Peter Bosz nog uit de hoge hoed toveren?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Rowan
 Rowan - maandag 21 juli 2008 - 14:12   quote  deeplink  
Er gaan natuurlijk zo als altijd geruchten over spelers, maar zou Bosz nog een leuke verassing uit zijn hoge hoed toveren?
PieterBos
 PieterBos - maandag 21 juli 2008 - 14:20   quote  deeplink  
Tim Krul en ????
rcih
 rcih - maandag 21 juli 2008 - 15:18   quote  deeplink  
ik hoop Kasper Schmeichel, Paul Verhaegh en misschien Vennegoor nog, dit is dus echt hopen
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 21 juli 2008 - 16:30   quote  deeplink  
Tim Krul en toch zeker nog een goede rechtsback en in het centrum kunnen we ook nog wel versterking gebruiken. Ooijer of Hansson
Thijs
 Thijs - maandag 21 juli 2008 - 16:38   quote  deeplink  
jongens volges mij gaat die krul naar heerenveen hoor
Lars Wildenborg
 Lars Wildenborg - maandag 21 juli 2008 - 16:50   quote  deeplink  
Die Krul die komt, daar reken maar op!
Daarbij eerst maar eens kijken naar een goede centrale verdediger!! Anders hebben we straks bij het wegvallen van Vlaar of Hofland weer een gatenkaas achterin..
PieterBos
 PieterBos - maandag 21 juli 2008 - 17:06   quote  deeplink  
Krul gaat niet naar Heerenveen.
Is op het laatste moment afgeketst (volgens Forza Friesland).
Reken er wel op!
En inderdaad een verdediger. Alhoewel Bahia het vorig jaar aardig gedaan heeft!
Thijs
 Thijs - maandag 21 juli 2008 - 17:20   quote  deeplink  
joh das leuk nieuws nou haal hem dan maar
ANTIE TUKKER
 ANTIE TUKKER - maandag 21 juli 2008 - 20:58   quote  deeplink  
santi kolk halen voor de breedte
Thijs
 Thijs - dinsdag 22 juli 2008 - 15:47   quote  deeplink  
nee ze moeten een verdediger halen
Chucky
 Chucky - dinsdag 22 juli 2008 - 18:48   quote  deeplink  
Ik hoop ook dat Krul komt. Verder zullen we moeten wachten tot er spelers vertrekken. Vind ik wel een goede gedachte. Beter per jaar slim versterken dan in één jaar alles willen en dan weer in de financiele problemen komen omdat je veel te veel contractspelers hebt die je aan de straatstenen niet meer kwijt raakt...

Het wordt spannend, maar ik blijf hopen op nog wat goede verkopen en aankopen...
evil_angell
 evil_angell - donderdag 24 juli 2008 - 13:12   quote  deeplink  
ze moeten achter godjohnsun hoe die ook maar heet daar hebben wij nog ook wat aan die zal ook goed mee kunnen lopen met makaay en tomasson tog?????????????????
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - donderdag 24 juli 2008 - 18:02   quote  deeplink  
Santi Kolk is wel een optie voor de voorhoede. Die Rob Friend waar ik nu van lees vind ik een doorsneevoetballer, niveau middenmoot/subtop. Davy de Fauw als verdediger. Piet Velthuizen als keeper, ben geen fan van Timmer.

Geef alsjeblieft jongens als Manteiga en Fer ook een kans. Over de eerste hoor ik goede berichten en de tweede heeft het vorig seizoen aardig gedaan. Slory moet het ok maar eens laten zien dan.
Snoek
 Snoek - donderdag 24 juli 2008 - 20:04   quote  deeplink  
alleen echte talenten en/of versterkingen halen dus geen namen zoals Kolk of Friend , ik ga voor Janda , Berg , Pranjic en Suchy ( of die Simian of hoe jet het ook schrijft van Club Brugge)
Sebbe
 Sebbe - donderdag 24 juli 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Piet Veldhuizen zou top zijn, Timmer heeft het niet meer. Ik had liever gezien dat ze buffel (ook) terug hadden gehaald.
BV01
 BV01 - vrijdag 25 juli 2008 - 09:25   quote  deeplink  
Daryl Janmaat rechtsachterin (ipv Lucius); Tim Krul (ipv Timmer/Ekramy); en een goede centrale verdediger.
TDor
 TDor - zaterdag 26 juli 2008 - 13:55   quote  deeplink  
Krul blijft in Engeland. Rechtsbackpositie zal wel ingevult worden door Harrisson Awful. Hebben we alleen nog een spits en centrale verdediger nodig. Extra keeper is optioneel, geen prioriteit.
serge-fr
 serge-fr - zaterdag 26 juli 2008 - 14:37   quote  deeplink  
Wat dachten jullie van Mirallas,groot talent,wil weg bij lille,kortweg een goede investering.Kan veel leren van Makaay en Thomasson, en brengt in de toekomst geld in het laatje,dus.....
derq
 derq - zaterdag 26 juli 2008 - 15:57   quote  deeplink  
falcao... :(
markw3
 markw3 - zaterdag 26 juli 2008 - 22:55   quote  deeplink  
wil niet negatief overkomen, maar ben bang dat er niks meer bij komt, ook de geruchten zijn al een aantal dagen verstomt dus denk dat dit het is, maar goed denk ondanks de uitslag van vanavond dat verbeek de boel wel op de rails kan krijgen..

greetz mark
Elbino
 Elbino - zondag 27 juli 2008 - 13:56   quote  deeplink  
Het is pas eind juli, we hebben nog ruim een maand. Denk dat er nog clubs komen die wel een speler van Feyenoord willen kopen en ik denk dat er met dat geld snel een nieuwe gekocht kan worden.

Ben het er wel mee eens dat er nog spelers moeten komen.
derq
 derq - zondag 27 juli 2008 - 16:42   quote  deeplink  
podolski ^^
Chucky
 Chucky - zondag 27 juli 2008 - 17:30   quote  deeplink  
Ik denk ook dat er nog wel een aankoop komt. Maar laat het alsjeblieft geen Berg zijn. Goede spits voor groningen, maar komt technisch echt te kort voor de (nederlandse) top. Ik hoop nog een goede verdediger. Maar gelukkig hebben we Vlaar terug, dan hoeft bahia niet meer te spelen...
Feyenoord fan
 Feyenoord fan - zondag 27 juli 2008 - 17:51   quote  deeplink  
podolski zou egt top zijn! maar reken er maar niet op dat die naar feyenoord wil :(
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 27 juli 2008 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2008 - 17:30 schreef Chucky het volgende:
Ik denk ook dat er nog wel een aankoop komt. Maar laat het alsjeblieft geen Berg zijn. Goede spits voor groningen, maar komt technisch echt te kort voor de (nederlandse) top. Ik hoop nog een goede verdediger. Maar gelukkig hebben we Vlaar terug, dan hoeft bahia niet meer te spelen...
Berg komt te kort voor de Nederlandse top? Denk het niet hoor. Is gewoon een topspits!
johan F
 johan F - zaterdag 20 december 2008 - 18:24   quote  deeplink  
hansson halen,en kolk zou leuk zijn. idd,slory zal wat moeten laten zien,maar wat te denken van lee? die moet eigenlijk eens een seie wedstrijde spelen ( stuk of 8),ik denk dat ie dan best wat kn laten zien... niet na 2 wedstrijde op de bank zetten.. ik vind het trouwens kapitaalvernietiging om krul te kopen en ekramy te verkopen,maargoed...
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 20 december 2008 - 18:27   quote  deeplink  
Lee speelt niet meer bij Feyenoord, is verhuurd
slory is geblesseerd, is nu weer pijnvrij
Verder Ekramy zuigt, krul heeft toekomst
Maar zie liever Mulder
johan F
 johan F - zaterdag 20 december 2008 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 - 18:24 ik vind het trouwens kapitaalvernietiging om krul te kopen en ekramy te verkopen,maargoed...
kapitaalvernietiging is dan ook wel typisch Feyenoord.. Zuiverloon verkopen, Tiendalli kopen. Tiendalli presteert momenteel heel behoorlijk, maar dat had Zuiverloon ook gekund denk ik zo. Verder zie ik het niet echt rooskleurig in, wie is er haalbaar voor een club zonder geld in de winterstop? Hansson zou leuk zijn, maar een linksback is ook van harte welkom. El Akchioui?
ariefr
 ariefr - zaterdag 20 december 2008 - 20:34   quote  deeplink  
niemand ze hebben wel geteld 10000 euro te besteden
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 20 december 2008 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 - 18:27 schreef Phyxsius het volgende:
Lee speelt niet meer bij Feyenoord, is verhuurd
slory is geblesseerd, is nu weer pijnvrij
Verder Ekramy zuigt, krul heeft toekomst
Maar zie liever Mulder
eens, hoewel ik vind dat Ekramy nooit een echte kans gehad heeft(zoals veel talenten) vind ik Mulder beter.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 december 2008 - 08:27   quote  deeplink  
als er niemand gaat, komt er niets..
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 21 december 2008 - 10:48   quote  deeplink  
Ze kunnen beter vragen of elke feyenoord supporter een donatie wil doen om spelers aan te trekken!! Ik heb ooit eens gelezen dat feyenoord in potentie de meeste aanhang in nederland zou hebben en dan hebben ze het over zo'n 3 miljoen supporters.
Als die nu eens ieder een bedrag van € 30 zouden overmaken dan zou feyenoord voor zo'n 90 miljoen euro's te besteden hebben!! Maar ja wie ben ik , ook maar een domme supporter volgens die eikel van een Peter Bosz. En als we als supporter dit gebaar willen doen dan moeten we als eerste eis neer leggen dat Peter Bosz en Wim Janssen
opstappen. En anders wordt het een heel moeilijk verhaal denk ik voor ons Feyenoord
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 21 december 2008 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2008 - 10:48 schreef antoniorijen het volgende:
Ze kunnen beter vragen of elke feyenoord supporter een donatie wil doen om spelers aan te trekken!! Ik heb ooit eens gelezen dat feyenoord in potentie de meeste aanhang in nederland zou hebben en dan hebben ze het over zo'n 3 miljoen supporters.
Als die nu eens ieder een bedrag van € 30 zouden overmaken dan zou feyenoord voor zo'n 90 miljoen euro's te besteden hebben!! Maar ja wie ben ik , ook maar een domme supporter volgens die eikel van een Peter Bosz. En als we als supporter dit gebaar willen doen dan moeten we als eerste eis neer leggen dat Peter Bosz en Wim Janssen
opstappen. En anders wordt het een heel moeilijk verhaal denk ik voor ons Feyenoord
je bent geen domme supporter , maar je gelooft wel in sprookjes!
Danio
 Danio - zondag 21 december 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Hopelijk een konijn met een ontslagbrief voor 'm om z'n nek :-)
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 december 2008 - 07:28   quote  deeplink  
een salaris van een half miljoen en 20% van alle transfer opbrengsten
bulke
 bulke - dinsdag 23 december 2008 - 14:16   quote  deeplink  
Is Dani Fernández van NEC niks voor Feyenoord?
Jonge RB-RCV. Lijkt me prima aankoop en is misschien niet te duur.
sevillana
 sevillana - dinsdag 23 december 2008 - 14:36   quote  deeplink  
Wat voor mij pas een echte verrassing zou zijn; een persconferentie belegd door Peter Bosz waar hij bekend gaat maken: IK VERTREK !!!
robby
 robby - dinsdag 23 december 2008 - 14:39   quote  deeplink  
mirallas is een belgisch toptalent van st etienne die mogen ze van mij direkt halen.
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 23 december 2008 - 19:08   quote  deeplink  
Alles is te duur, hoop dat Bosz spaarpunten of airmiles heeft die hij tegen spelers kan inleveren. Wellicht kijken in de jupiler competitie, afdankertjes op leeftijd of spelers uit A1 opstellen. Meer zit er niet in, dus hoop niet te veel!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 december 2008 - 17:21   quote  deeplink  
misschien komt die miraculeuze 5 miljoen die er voor Arnoutovich was nog eens langs kunnen ze toch nog Toivonen halen..
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 december 2008 - 17:31   quote  deeplink  
dat geld is naar belasting....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 december 2008 - 18:31   quote  deeplink  
zucht...... het komt nooit meer goed.....
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 24 december 2008 - 19:26   quote  deeplink  
met de Kerst hooguit een konijn denk ik !
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 25 december 2008 - 14:31   quote  deeplink  
Als dat konijn Nakkie heet en tweede kerstdag in de pan wordt gehakt, vind ik het goed!
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 25 december 2008 - 14:53   quote  deeplink  
Helemaal niemand, eerst de schuld van zo'n 16 miljoen weg werken en daarna kunnen we weer gaan bouwen aan een sterk Feyenoord. Ik hoop alleen dat dit gebeurt zonder
Peter Bosz want die durft gewoon om loonsverhoging te vragen en bonussen bij bepaalde prestaties. Kijk als hij nu eens minder loon zou vragen en bonussen bij prestaties dan zullen wij ( de supporters ) dat veel meer waarderen! Ik zou het ook waarderen als alle spelers af zouden zien van de wedstrijd bonussen net zoals Gio dat gedaan heeft! Eerst presteren en dan belonen............dan willen ze misschien wel werken voor hun geld. Maar ik denk als Feyenoord dit systeem zou gaan invoeren er geen ene speler meer naar Feyenoord wil. Men zou gewoon een salarisplafond moeten instellen, dus wat men maximaal kan verdienen en daarnaast een bonussen systeem invoeren die men laat uitbetalen naar prestaties en behaalde titels of kwalificaties
mars
 mars - zondag 12 juli 2009 - 10:51   quote  deeplink  
in ieder geval geen keeper lijkt mij. geen idee wie het moet zijn maar als bosz maar pas zn bek open doet als het helemaal rond is anders gaat er alsnog een club met meer geld dan feyenoord er mee vandoor.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 12 juli 2009 - 10:54   quote  deeplink  
Hallo mars, misschien heb je daar een tijdje gezeten, even een update voor je Bosz werkt niet meer bij Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2009 door RedWhiteBlack --
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 juli 2009 - 11:08   quote  deeplink  
ik hoop niks want dat zou een slechte zaak zijn als ie nog in dienst van Feyenoord was......................maar gelukkig is ie al weg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie zou Peter Bosz nog uit de hoge hoed toveren?









0.0206410