BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdient vd Herik een afscheid?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 21 juli 2008 - 20:59   quote  deeplink  


Wat vinden jullie van de kwestie Jorien vd Herik. Verdient deze man nog een waardig afscheid of niet? Hij heeft toch heel veel betekend voor Feyenoord....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 juli 2008 door Legioen Weblog --
ANTIE TUKKER
 ANTIE TUKKER - maandag 21 juli 2008 - 21:01   quote  deeplink  
hij haalde ons wel uit de stront op zijn minst een standbeeld bij de kuip
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 21 juli 2008 - 21:22   quote  deeplink  
Ja zeker weten!
erik
 erik - maandag 21 juli 2008 - 21:41   quote  deeplink  
hij verdient beter dan wat nu gebeurt is
Rowan
 Rowan - maandag 21 juli 2008 - 21:47   quote  deeplink  
ja idd
Dick
 Dick - maandag 21 juli 2008 - 21:57   quote  deeplink  
Hij verdiend zeker een waardig afscheid,deze redder van feyenoord .
Hij is uitgekotst en vernederd tot op het bod toe.bedankt Jorien Zonder jou hadden de suporters en het nu zittende bestuur geen 100 jarig jubileum kunnen vieren.
Ook u gefeliciteerd met het 100 jarig bestaan.
Van u Club.en ook applaus voor u.
mvg Dick.
jobis
 jobis - maandag 21 juli 2008 - 22:34   quote  deeplink  
groot man
groot hart
zeer groot beeld

geen woorden maar daden
Vak EE
 Vak EE - maandag 21 juli 2008 - 23:05   quote  deeplink  
vdH was in aanvang de juiste man op de juiste plaats. Maar net zoals je soms bij "reddende" staatshoofden ziet, sloeg hij door en vergat op te stappen toen er andere kwaliteiten gevraagd werden dan dat hij in huis heeft. Meer en meer ontaarde hij in een dictatoriaal leider op veel te grote afstand, een ruzie schoppende straatvechter, die bovendien de club in schuld achterliet; nota bene schuld bij zichzelf tegen exorbitante rentes. Ik zie dit niet anders dan jezelf verrijken ten koste van de club.
Was hij 5 jaar geleden zelf opgestapt, dan had hij de eer gekregen die hij verdiende. Met zijn dwangmatige zucht naar eer en macht heeft hij wat mij betreft zijn eigen glazen ingegooid. Kortom: Hij verdient geen afscheid (meer).
Dre'71
 Dre'71 - maandag 21 juli 2008 - 23:22   quote  deeplink  
Absoluut!! Natuurlijk valt hem het één en ander te verwijten maar zonder hem was het allemaal waarschijnlijk veel eerder en veel erger misgelopen.
Feylennie
 Feylennie - dinsdag 22 juli 2008 - 00:00   quote  deeplink  
Ja absoluut, hoe met hem is omgegaan is Feyenoord onwaardig.
TnTtheDJ
 TnTtheDJ - dinsdag 22 juli 2008 - 00:35   quote  deeplink  
Van den Herik is de reden dat Feyenoord er nu uberhaupt nog is. Zelfs de reden van zijn vertrek (lening, rente) deed hij uit clubbelang alleen kan hij dat nooit zeggen aangezien dit belastingfraude zou zijn en er al een civiele procedure tegen hem persoonlijk liep... Helaas zitten er teveel domme koeien op de tribune van onze mooie Kuip die achter de hardst schreeuwende onbenullen aanlopen! Jorien is een martelaar geworden voor het voortbestaan van onze club... Een held die zichzelf wilde wegcijferen voor de club waar hij zo van hield!

Jorien verdient niks minder dan een standbeeld en een waardig afscheid op de middenstip van een volle Kuip!!!
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 22 juli 2008 - 07:34   quote  deeplink  
Ja! Schandalig hoe hij destijds is behandeld.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 22 juli 2008 - 11:58   quote  deeplink  
Jazeker en een groot standbeeld. Iedereen die hem uitgekafferd heeft is waarschijnlijk te jong om te weten wat hij voor de club gedaan heeft of heeft gewoon oogkleppen op. Zonder Jorien was er waarschijnlijk geen Feyenoord meer.
Al die mensen die hem uitgekafferd hebben zitten in het verkeerde stadion. Is witte zakdoekjesmentaliteit en die kom je in Nederland normaal maar in een stadion tegen.
Real LNFF
 Real LNFF - dinsdag 22 juli 2008 - 11:59   quote  deeplink  
Van den Herik heeft de club voor dood achtergelaten!

Iedereen die het verschrikkelijk vind hoe hij behandeld is moet maar eens goed nadenken wat er was gebeurd wanneer de informatie over al die schulden die sinds de jaren 90 aan het opstapelen waren niet naar buiten waren gekomen.

GKL heeft een koekje van eigen deeg gekregen, hij behandelde z'n eigen Feyenoord-directie zelfs als oud vuil.

Als hij in 2002 na de UEFA Cup winst was opgestapt had ik voor hem geklapt, nu kan hij van mij een fluitconcert en een middelvinger krijgen.

Ennuh, dat van de club redden valt ook wel mee, eind jaren 80 waren er meerdere personen die geld via de stichting 'Vrienden van Feyenoord' in Feyenoord hadden gestoken, hij werd alleen 'bekend' vanwege z'n voorzitterschap van deze stichting en dat hij een plek eiste/kocht in het nieuwe Feyenoord bestuur.
Vakkie U
 Vakkie U - dinsdag 22 juli 2008 - 12:02   quote  deeplink  
Helemaal eens met de opmerkingen van Vak EE.
Niemand is groter dan De club.
Met schulden gekomen met schulden vertrokken.
Grote Kale Leugenaar.
Leen
 Leen - dinsdag 22 juli 2008 - 21:52   quote  deeplink  
Schande hoe deze man de grond in in gestampt!
Zonder hem bestond Feyenoord niet eens meer!
Fouten gemaakt, dat is zeker maar het goede moet blijven overheersen!
LNFF
 LNFF - dinsdag 22 juli 2008 - 22:58   quote  deeplink  
VDH dat is toch die man die feyenoord een lening verschafte tegen 12% rente.
Die na de verkoop van Kuijt en Kalou Feyenoord nog met een grote schuld liet zitten omdat meneer al jaren lang niet met de juiste cijfertjes naar buiten kwam.

Als er nou 1 man is die zich nooit meer mag vertonen is het VDH wel

Mensen die om een standbeeld roepen voor deze man zijn niet goed wijs
F.L.E
 F.L.E - woensdag 23 juli 2008 - 00:19   quote  deeplink  
Hebben we het hier over die dezelfde Jorien die ijskoud op een bijeenkomst van het supportersplatform beweerde dat Feyenoord er financieel uitstekend voorstond. Die echter moest bekenen toen Dirk en Salamon verkocht waren dat er geen geld voor vervangers waren omdat we met een schuld van +/- 20 miljoen kampten, die via zijn vriendje Johan Derksen allerlei leugens de wereld inhielp , die ontkende een lening bij Feyenoord had uitstaan voor 12% rente? Toen er echter enig speurwerk verricht werd bleek het toch over een b.v. Van die zelfde Jorien te gaan.
En dan nog roepen dat hij Feyenoord gered heeft?
Er is maar 1 man die Feyenoord gered heeften dat is Henk Fraser met zijn doelpunt in Eindhoven.
Punt
ANTIE TUKKER
 ANTIE TUKKER - woensdag 23 juli 2008 - 09:33   quote  deeplink  
DAN EEN STANDBEELD VAN GIPS
wikkie
 wikkie - vrijdag 25 juli 2008 - 11:14   quote  deeplink  
vdh hoeft van mij nooit meer in de kuip terug te keren. een echt club verrader, leugenaar en een dief.
erik
 erik - vrijdag 25 juli 2008 - 11:40   quote  deeplink  
VDH heeft inderdaat een paar grote fouten gemaakt en heeft daar over gelogen dat valt niet goed te praten, maar heeft samen met andere mensen Feyenoord ook gered maar hij staat in de spotight omdat hij voorzitter van vrienden van Feyenoord was maar of er ook een standbeeld moet komen? nee denk het niet.
dani010
 dani010 - vrijdag 25 juli 2008 - 16:54   quote  deeplink  
iedereen maakt fouten en vdh ook maar dankzij hem bestaat de club nog dus zeur niet zoveel je mag die man ook dankbaar zijn, na het hcs debacle is hij wel gebleven en heb er ook prive geld ingestoken oke hij heb grote fouten gemaakt maar dat heb van hanegem oko gedan bij feyenoord en cruiyf ook bij ajax gun hem zijn afscheid en laten we waardige supporters zijn en hem gedag zeggen.

groetjs
fredje
 fredje - maandag 04 augustus 2008 - 12:31   quote  deeplink  
JA!!
In welke hoedanigheid vroeg je?
Kom met een bod. :-/
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 04 augustus 2008 - 13:00   quote  deeplink  
klein afscheidje is wel op zijn plaats , maar om nu te zeggen dat ie t fantastisch heeft gedaan: NEE , je doet t pas echt goed als je zorgt dat alles op orde is als je weggaat en dat heeft hij zeker NIET gedaan , bedankt voor je energie Jorien !
Hardmart
 Hardmart - maandag 04 augustus 2008 - 16:09   quote  deeplink  
Ja, de man heeft Feyenoord gered van de ondergang.
Hij heeft ook fouten gemaakt maar dat moeten we hem kunnen vergeven.
Onder zijn leiding won feyenoord de UEFA cup.
krulsnor
 krulsnor - maandag 04 augustus 2008 - 16:32   quote  deeplink  
Jazeker een groot man voor feyenoord zonder hem waar waren we nu al verder afgezakt.
LW_fr08
 LW_fr08 - maandag 04 augustus 2008 - 21:07   quote  deeplink  
Oke, hij heeft grote fouten gemaakt, maar hij heeft ook zeer goede dingen gedaan. Misschien kan je zelfs zeggen: Waar waren we op dit moment zonder dat vd Herik er geweest was?
md
 md - maandag 04 augustus 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Zonder v.d. Herik geen uefacup in 2002!!!!
maja de visser
 maja de visser - maandag 20 oktober 2008 - 20:21   quote  deeplink  
ja, natuurlijk!!!!!!!!!!!1 geen punt van discussie.
Ronald W
 Ronald W - maandag 20 oktober 2008 - 20:26   quote  deeplink  
Tuurlijk die man heeft altijd een FEYENOORD hart gehad
Vind dat die man een waardig afscheid verdiend
Bokito
 Bokito - maandag 20 oktober 2008 - 22:52   quote  deeplink  
Natuurlijk verdient vdH een waardig afscheid.
Als ze Opstelten erelid kunnen amken, dan vind ik dat de wereld op z'n kop. Jorien heeft een Feyenoord-hart, dus verdient ons respect.
Dick
 Dick - maandag 20 oktober 2008 - 23:18   quote  deeplink  
Als van de Herik er nu geweest was zou Feyenoord er nu niet zo voorstaan.
dan zou hij als eerste Feyenoord uit het slob geholpen hebben.
Op wat voor manier ook.
m.n.g.a van dijk
 m.n.g.a van dijk - dinsdag 21 oktober 2008 - 01:48   quote  deeplink  
herik haalde hij spelers die hij nodig had
hoe dan ook met geld uit eigen zak
hij had hart voor de club zo hem gaat feyenoord
de af grond in man krijg je nooit meer terug met zo feyenoord hart hij altijd wel potje
DJE
 DJE - dinsdag 21 oktober 2008 - 10:56   quote  deeplink  
Echt helemaal niks voor die man. Een lening geven en doen of je een groot Feijenoord hart hebt en daarna met dikke rente(zie heel veel geld verdienen over de rug van ons allemaal, die Feijenoord een groot hart toe dragen, ja ook de supporters waren en zijn daar nog de duppe van. Nee ik heb geen goed woord over voor deze leugenaar (zou het nog veel erger willen beworden maar dan komt het straks nog in de krant)
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 21 oktober 2008 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 10:56 schreef DJE het volgende:
Echt helemaal niks voor die man. Een lening geven en doen of je een groot Feijenoord hart hebt en daarna met dikke rente(zie heel veel geld verdienen over de rug van ons allemaal, die Feijenoord een groot hart toe dragen, ja ook de supporters waren en zijn daar nog de duppe van. Nee ik heb geen goed woord over voor deze leugenaar (zou het nog veel erger willen beworden maar dan komt het straks nog in de krant)
Is leuk maar zonder die lening met woekerrente had Feyenoord al niet meer bestaan!!!!!
Einstein
 Einstein - woensdag 28 januari 2009 - 09:34   quote  deeplink  
Absoluut! Mensen zeiken nog steeds over de schulden, maar zonder die schulden had het verhaaltje al veel eerder afgelopen geweest. Ik kan me niet druk maken over die rentes. Geloof er geen fuck van dat hij zich middels Feyenoord wou verrijken. Die man heeft het goed zat....ook zonder die procentjes rente.
Jammer dat het zo moest lopen. Tijd voor een waardiug afscheid en een prominente plaats in de home of history met een borstbeeld ofzo.
Bastiaan
 Bastiaan - zondag 22 februari 2009 - 12:09   quote  deeplink  
Nee natuurlijk verdient Jorien geen standbeeld, hij had eerder op moeten stappen, dan was hij nu een held geweest.

Iedereen die hier zo pro Jorien is, weet blijkbaar weinig van wat er allemaal gebeurd is. Ik vermoed dat dat allemaal mensen zijn met een groot feyenoord hart, maar dat ze gewoon onwetend zijn. Bezoeken deze mensen de forumavonden in de Kuip? Hebben ze ooit een klankborgroep bijeenkomst bijgewoond?

Ik betwijfel het.

Jorien, bedankt voor wat je gedaan hebt, maar je tijd was al een tijd gekomen.
Rene-vakkieRR
 Rene-vakkieRR - zondag 22 februari 2009 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 - 00:35 schreef TnTtheDJ het volgende:
Van den Herik is de reden dat Feyenoord er nu uberhaupt nog is. Zelfs de reden van zijn vertrek (lening, rente) deed hij uit clubbelang alleen kan hij dat nooit zeggen aangezien dit belastingfraude zou zijn en er al een civiele procedure tegen hem persoonlijk liep... Helaas zitten er teveel domme koeien op de tribune van onze mooie Kuip die achter de hardst schreeuwende onbenullen aanlopen! Jorien is een martelaar geworden voor het voortbestaan van onze club... Een held die zichzelf wilde wegcijferen voor de club waar hij zo van hield!

Jorien verdient niks minder dan een standbeeld en een waardig afscheid op de middenstip van een volle Kuip!!!
HELEMAAL MEE EENS! Eindelijk iemand zonder hersenloos gebral die de waarheid zegt. We mogen (moeten!) Jorien dankbaar zijn en wat mij betreft komt ie nog liever vandaag dan morgen terug om dit zinkende schip te redden van de definitieve ondergang...
fr emiel
 fr emiel - zondag 22 februari 2009 - 12:23   quote  deeplink  
hahahaha eerts allemaal xzingen gkl rot op en blabla en nu standbeeld.
hij heeft goede dingen gedaan voor fr tuurlijk.maar eerst willen jullie hem weg en nu een standbeeld
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 22 februari 2009 - 12:58   quote  deeplink  
Voor het redden van de club in de HCS periode zeg ik ja , op basis van de laatste 5 jaar zeg ik nee. Hij is toch de hoofdreden dat de club zo'n flinke schuld waardoor we nu nog steeds in de problemen zitten. Maar een ding vind ik wel hij verdiend absoluut een waardig afscheid als Feyenoord bestuurder maar neem hem absoluut niet meer terug aub....................
RuudN
 RuudN - maandag 23 februari 2009 - 19:51   quote  deeplink  
Hij heeft Feyenoord draaiende gehouden tot 2002!.. aan al het mooie kwam ook voor Jorien een einde.. de rek was er uit !!.. en wie is er nu eigenlijk voorzitter(de baas in de kuip) die meneer zie je ook niet !!
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 februari 2009 - 21:07   quote  deeplink  
welke meneer?
kale co
 kale co - maandag 23 februari 2009 - 21:20   quote  deeplink  
toen feyenoord op sterven na dood was heeft hij heel goed werk gedaan hcs periode!
laatste 3 jaar heeft hij wat fouten gemaakt, maar zijn we er beter op geworden na vd herik? ik twijfel niet aan de oprecht van vd herik en ik denk dat hij wat meer respect verdiend
Marciano
 Marciano - maandag 23 februari 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Ja aleen beetje teleurstelend dat het nog niet is gebeurt en ik had hem stiekem ook wel verwacht op jubileumfeest in de kuip!
colombiaan
 colombiaan - maandag 23 februari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
nu lullen ze weer zo over hem... paar jaar geleden durfde de beste man zijn club niet eens meer te bekijken doordat hij bedreigd werd door zijn eigen aanhang.. denk eerst eens goed na voor je wat loopt te roepen dezeman is als een hond behandeld dus kom nou aub niet roepen over een waardig afscheid
Els
 Els - maandag 23 februari 2009 - 23:23   quote  deeplink  
Op een gegeven moment moet je kunnen vergeten en vergeven, maar een standbeeld... onzin. Hij heeft na HCS een failliete boedel overgenomen, respect. Hij heeft na 15 jaar een failliete boedel afgeleverd, oerstom, misschien zelfs kwalijk. Er zijn meer goede voorzitters geweest, hoor, Kieboom bijvoorbeeld. Ik gun hem eerder een standbeeld dan Jorien.
Robertz
 Robertz - dinsdag 24 februari 2009 - 00:05   quote  deeplink  
Hij verdient wel een afscheid,mits hij zelf voor de kosten wil opdraaien.
v.d.Herik heeft geen standbeeld verdiend;Coen Moulijn wel.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 24 februari 2009 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 23:23 schreef Els het volgende:
Op een gegeven moment moet je kunnen vergeten en vergeven, maar een standbeeld... onzin. Hij heeft na HCS een failliete boedel overgenomen, respect. Hij heeft na 15 jaar een failliete boedel afgeleverd, oerstom, misschien zelfs kwalijk. Er zijn meer goede voorzitters geweest, hoor, Kieboom bijvoorbeeld. Ik gun hem eerder een standbeeld dan Jorien.
Goed gezegd Els hier ben ik volledig mee eens
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 24 februari 2009 - 09:16   quote  deeplink  
Er zijn een paar mensen die een standbeeld verdienen en dat zijn:

Cor Kieboom, Coen Moulijn en Willem van Hanegem en misschien in de toekomst Giovanni van Bronckhorst en Dirk Kuijt, misschien kunnen ze in de kuip als het nieuwe stadion klaar is meerdere standbeelden in de kuip plaatsen van mensen die van enige waarde zijn geweest voor Feyenoord in het verleden/heden of iets van een symposium met standbeelden in het nieuwe stadion. Sommige spelers of leden van Feyenoord dienen gewoon een herinnerings ode voor bewezen diensten. Wat vinden jullie beste medesupporters
Dick
 Dick - dinsdag 24 februari 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Hallo stelletje negatievelingen zijn jullie zo feiloos dan.
Deze vd Herik verdiend zeker een afscheid.
Het enigste wat jullie kunnen is iedereen neer halen en afzeiken.
De volgende is zeker Mario Been als het in het begin ook niet goed gaat.
Lekker zeg als je zo Feyenoord hart heb,neem nog een biertje proost.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5134
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdient vd Herik een afscheid?









0.0166969