BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke Aanvaller moet er nog komen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rowan
 Rowan - maandag 28 juli 2008 - 11:59   quote  deeplink  
Wat is een Goede haalbare kaart voor Feyenoord als we het over de spitsen hebben.
Fr-1908
 Fr-1908 - maandag 28 juli 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord er goed aan zal doen om Cruz terug te halen. Cruz is een hardwerkende spits en volgens mij is hij haalbaar. Zelf wilde hij ooit terug komen bij Feyenoord dus waarom nu niet ?
Pim
 Pim - maandag 28 juli 2008 - 14:09   quote  deeplink  
Ik zie berg(fc groningen)graag komen , 1 van de beste spitsen op de nederlandse velden.
erik
 erik - maandag 28 juli 2008 - 15:58   quote  deeplink  
ik denk dat lens een goede spits
Bart Mollema
 Bart Mollema - maandag 28 juli 2008 - 16:30   quote  deeplink  
FEYENOORD verkoopt wederom gebakken lucht Trap er niet meer in Ga bij de amateurs kijken Ontspan je Inplaats van Millionairs te spekken Ik begrijp het bestuur niet meer
PieterBos
 PieterBos - maandag 28 juli 2008 - 16:36   quote  deeplink  
Dit heet zakelijk denken. Eerst geld krijgen voordat je het uitgeeft.
Allus zal regt komme!
Wildberry
 Wildberry - maandag 28 juli 2008 - 17:50   quote  deeplink  
Feyenoord moet een jonge, snelle, beweeglijke en technische aanvaller aan de selectie toevoegen in mijn ogen... met Tomasson en Makaay hebben we al twee aanvallers die heel goed in de ruimte kunnen lopen. Nu nog een behendige spits die zélf kansen creeert!! Is niet leuk om te zeggen, maar een type Suarez, alleen dan niet zo irritant.
Rowan
 Rowan - maandag 28 juli 2008 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2008 - 12:22 schreef Fr-1908 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord er goed aan zal doen om Cruz terug te halen. Cruz is een hardwerkende spits en volgens mij is hij haalbaar. Zelf wilde hij ooit terug komen bij Feyenoord dus waarom nu niet ?
Ik denk niet dat Feyenoord het geld heeft en hij zal Inter vast nog niet willen verlaten...
don 42
 don 42 - maandag 28 juli 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Berg Berg Berg svp Bosch daar kun je nog jaren mee voorruit en Guzmania moet blijven die kan zich nog doorontwikkelen en Velthuis halen voor de tijd na Timmer
Jeli
 Jeli - maandag 28 juli 2008 - 22:42   quote  deeplink  
Wildberry heeft helemaal gelijk! Een speler die de bal wil hebben en een actie in huis heeft. Dat hebben we nodig. Is in NL momenteel niet (meer) te vinden. Hoewel ik die Garcia-garcia wel een kans zou durven geven. Berg is meer een afmaker, daar hebben we er al 2 of 3 van.Voordeel van Berg is zijn leeftijd.
erwin
 erwin - dinsdag 29 juli 2008 - 09:33   quote  deeplink  
we hebben nog zeker een goede verdediger nodig en waarom halen ze die santi kolk van vitesse niet
BVe
 BVe - dinsdag 29 juli 2008 - 10:59   quote  deeplink  
Nix aanvaller kopen. Hebben met Michal Janota al een toptalent in huis. Knaakies liever uitgeven aan verdedigende versterking dus. Janmaat (oud-Feyenoord) naar H'veen is een gemiste kans als je 't mij vraagt...
BVe
 BVe - dinsdag 29 juli 2008 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2008 - 12:22 schreef Fr-1908 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord er goed aan zal doen om Cruz terug te halen. Cruz is een hardwerkende spits en volgens mij is hij haalbaar. Zelf wilde hij ooit terug komen bij Feyenoord dus waarom nu niet ?
Is wel erg naief. Gast verdient in Italie zo'n 3 miljoen netto als het niet meer is.

En dat terugkomen naar Feyenoord was echt een "empty promise". Vorig jaar zeker dat "interview" met 'em gemist bij Feyenoord-TV? Het is dat Inter's perschef 'em na PSV-Inter praktisch de bus uit schopte en 'em aan de lang gemaakte afspraak met verslaggever Michel van Egmond hield want 'La Cruz' bleef liever met z'n i-pod in de bus zitten dan ff over Feyenoord te komen praten. Geloof dat van Egmond daar nog een stuk aan heeft gewijd in de Hand in Hand.

Die gast zien we echt noooooooit meer terug (en da's maar goed ook).
Ronald de Wildt
 Ronald de Wildt - dinsdag 29 juli 2008 - 11:52   quote  deeplink  
Als we de berichten van vandaag mogen geloven, komt er helemaal niemand meer.

Wat 'n verhaal zeg!!!

Terwijl we vorig seizoen de zoveelste decpetie beleefden, beloofden de berichten uit de media veel goeds voor de toekomst.
Volgens het AD waren er in april en mei geslaagde sponsorbijeenkomsten, de nieuwe spelersfondsen werden rap gevuld. En Feyenoord weet precies wie we willen, zo bevestigde Bosz.

El Ahmadi was al vastgelegd, en er zouden rap meer spelers uit die leeftijdcategerie worden vastgelegd.
De tijd verstreek. Feyenoord redde het schamele seizoen door de bekerzege, en Woerts en co. gilden dat we dit succes nodgi hadden om geldschieters binnen te halen.
Inmiddels arriveerden er bouwvakkers in de Kuip, door deze verbouwingen nog eens 3 mln euro per jaar extra zo waren de berichten.

Tomasson kwam. Prima. Ondertussen circuleerde er lijstjes van een achtal spelers die moesten vertrekken. Feyenoord ging doorselecteren, zo heette het.
Geen Lucius, Buys, Greene, Elakramy, Biseswar, Deryke, Saidi, Hofs, Lee.

De Open Dag. Opvallend was al dat alle spelers van het bovenstaande lijstje, gewoon gepresenteerd werden.
En uit de helicopter, ooit bedoeld voor de échte (top)aankopen, stapten een onbekende Zuid-Afrikaanse en Braziliaanse talent.
Raar. En een vorm van minachting naar het hondstrouwe publiek.
Maar verder noggeen verontrustende berichten, de verdere aankopen komen nog wel, zo dachten we.....

En nu, ja hoor, daar gaan we weer!!!!
Opeens krantenartikelen van Gudde en Bosz waarin gerept wordt dat de kas leeg is en dat we minder te besteden hebben dan clubs als Heerenveen, Twente en AZ.

Mensen, we worden opnieuw bedonderd!!!!
Het lag dus niet aan van den Herik.
De (duistere) top van onze club is ziek!
Actie.......
mudde
 mudde - dinsdag 29 juli 2008 - 13:42   quote  deeplink  
bij feyenoord lopen alleen zakkenvullers .altyd miskopen omdat er geen verstand is .kijk eerst eens in je eigen jeugd of bij amateurs voordat je aan aankopen denkt.voordat we het weten hebben we een gepensioneerd elftal .het lef en karakter is al jaren weg bij de club .waar zijn die voetballers met een rood wit hart inplaats van eerst aan geld denken .knokkers moeten we hebben geen ballarina s ze moeten het gras verdomme opvreten en niet bang zijn dat de naam niet te lezen is op het shirt dat het vuil wordt
Freak
 Freak - dinsdag 29 juli 2008 - 18:28   quote  deeplink  
Iedereen moet eens ophouden met denken dat feyenoord wel evern topaankopen zal doen.
besf nou eens dat Feyenoord de komende jaren zeker geen top zal zijn. De opbouw duurt een aantal jaren, dus hou op met die domme opmerkingen dat we bedonderd wprden en dat feyenoord ziek is. Steun de club in plaats van afkraken!!!!! groeten van een echte FAN!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 29 juli 2008 - 19:04   quote  deeplink  
Freak je moet niet zo dom lullen. Hoezo ben jij een echt fan en wij niet? Heb je wel een seizoenkaart? Topaankopen kan niet. Ben ik met je eens. Verstandiger met geld omgaan kunnen ze wel. Ze halen verdomme drie middenvelders. De enige linie waar versterking niet noodzakelijk was. Je heb verdomme een bejaarde keeper die steeds slechter word, een verdediging wat een gatenkaas lijkt. Ben met Tomasson niet ontevreden maar haalt de gemiddelde leeftijd in de aanval ook niet echt naar beneden. (toekomst!!!!!) Maar we halen gewoon een middenvelder voor vijf miljoen(EL Ahmadi)en wat die andere nog gekost hebben. Had je toch duidelijk beter in de verdediging kunnen stoppen en een nieuwe keeper. En je moet niet zeggen dat jij een echte supporter bent en veel andere niet. Zet je kwaad bloed mee en die andere mensen doen misschien wel meer met hun cluppie dan jij. (weet ik niet want ken je achtergrond niet, maar jij ook niet van die andere)
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 29 juli 2008 - 19:06   quote  deeplink  
O ja. Geef de aanval uit de jeugd nu eens een echt kans. Niet twee keer tien minuten (als ze dat al halen) in het hele seizoen en dan maar weer verkopen.
Emile
 Emile - dinsdag 29 juli 2008 - 20:00   quote  deeplink  
je hebt janota, en het lijkt me dat de guzman het ook is moet proberen achter makaay en tomasson, daarintegen kan manteiga ook aardig aanvallen

kijk goed rond naar waar het foutgaat, bijvoorbeeld tegen fc dordrecht en mallorca.

Wil je dan persé een lange aanvaller, kijk dan in 2e divisie of in mexico of brazilie, daar zijn ze niet duur en er zitten genoeg talenten tussen.
BVe
 BVe - dinsdag 29 juli 2008 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 - 18:28 schreef Freak het volgende:
Iedereen moet eens ophouden met denken dat feyenoord wel evern topaankopen zal doen.
besf nou eens dat Feyenoord de komende jaren zeker geen top zal zijn. De opbouw duurt een aantal jaren, dus hou op met die domme opmerkingen dat we bedonderd wprden en dat feyenoord ziek is. Steun de club in plaats van afkraken!!!!! groeten van een echte FAN!!!
100% mee eens
BVe
 BVe - dinsdag 29 juli 2008 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 - 19:04 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Freak je moet niet zo dom lullen. Hoezo ben jij een echt fan en wij niet? Heb je wel een seizoenkaart? Topaankopen kan niet. Ben ik met je eens. Verstandiger met geld omgaan kunnen ze wel. Ze halen verdomme drie middenvelders. De enige linie waar versterking niet noodzakelijk was. Je heb verdomme een bejaarde keeper die steeds slechter word, een verdediging wat een gatenkaas lijkt. Ben met Tomasson niet ontevreden maar haalt de gemiddelde leeftijd in de aanval ook niet echt naar beneden. (toekomst!!!!!) Maar we halen gewoon een middenvelder voor vijf miljoen(EL Ahmadi)en wat die andere nog gekost hebben. Had je toch duidelijk beter in de verdediging kunnen stoppen en een nieuwe keeper. En je moet niet zeggen dat jij een echte supporter bent en veel andere niet. Zet je kwaad bloed mee en die andere mensen doen misschien wel meer met hun cluppie dan jij. (weet ik niet want ken je achtergrond niet, maar jij ook niet van die andere)
"Dom lullen?" Doe ff normaal Richard. Als je 't niveau niet aankan, moet je lekker op het kleuterforum gaan posten. Jij hebt recht op jouw mening, Freak op de zijne. Als je net als die Ronald zo dol bent op actie voeren, lekker de FNV gaan supporteren.

(Type) El Ahmadi was wel degelijk nodig want het middenveld was (verdedigend) niet in balans, kwetsbaar (evt. blessure Gio) en kwam fysieke kracht tekort. Helemaal met je eens dat we rechtsachterin en centraal achterin ook nog versterking nodig hebben, maar dat weten Bosz en Verbeek ook wel.

Ik zie liever dat ze financieel verder orde op zaken stellen dan dat we onverantwoord met geld gaan smijten omdat de supporters a la minute weer grote namen willen zien. Dat doet Bosz prima.

Laat Verbeek bovendien maar lekker aan onze eigen jeugd sleutelen; iedere aankoop van buiten verkleint hun kansen op speeltijd. En we hebben talent zat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juli 2008 door BVe --
jurgen
 jurgen - woensdag 30 juli 2008 - 08:16   quote  deeplink  
jongens er moet echt nog wel wat bijkomen anders kunnen we het wel weer vergeten om mee te doen voor de schaal. en worden we weer afgeslacht door dat klte 020
ANTIE TUKKER
 ANTIE TUKKER - woensdag 30 juli 2008 - 09:05   quote  deeplink  
santi kolk halen en centrale verdediger en helemaal niks voor am STER dam
ad
 ad - woensdag 30 juli 2008 - 09:32   quote  deeplink  
makaay hadden ze nooit naar die olympische spelen laten gaan, die ga je missen tegen PSV voor ......schaal
ANTIE TUKKER
 ANTIE TUKKER - woensdag 30 juli 2008 - 09:49   quote  deeplink  
BEN IK NIET MET JE EENS ( AD ) HIJ HEEFT DAN WEL WEDSTRIJD RITME
PVDD
 PVDD - woensdag 30 juli 2008 - 13:58   quote  deeplink  
Ik wil het allemaal nog zien of het verschil maat Maar in het algemeen moet Feyenoord eens van zijn koopzucht af en spelers eens meer als een een paar maanden de kans geven. Ik vind het twee topaankopen. Precies de achilleshiel van vorig jaar geraakt. 1. Middenveld uit balans was de oorzaak van veel tegendoelpunten en daardoor nam de druk naar voren af. 2. In de breedte hadden ze geen spisen ( En heel eventueel moet je dan nog kijken of je een goede back of centrale verdediger kan halen).
fayer
 fayer - woensdag 30 juli 2008 - 20:24   quote  deeplink  
als verdediger, ze hadden zuiverloon een kans moeten geven, gewoon terug kopen die jongen, jong/ en een slag of 2 beter dan lucius

SPITSEN: ik had graag gezien, wie weet was het gelukt, dat Cattermole kwam, mja die is al naar Wigan..
- wie weet kunnen we Dos Santos huren van Barca?
- Marcus Berg?
- Santi kolk(breedte)
- Lamah
- Samaras?
- Podolski huren?
- adu? huren van benfica, weet niet of hij veel speelt of niet hoor (anders kopen), mja geen slechte voetballer

voor over 2 jaar, wie weet Dirk teruglaten komen

en zoals petit dan, is dan wel een middenvelder maar dat is geen onaardige speler, ervaring in CL waar wij zograag in willen spelen en is toch beter dan landzaat, zitten we gewoon te slapen want hij gaat nu gewoon naar 1. FC Köln. of Biglia(middenvelder) die argentijn van Anderlecht, denk dat dat wel een speler is die naar Nederland wil, bedoel belgisch niveau is bedroevend, (niet dat het nederlandse zo goed is,maar das toch wel 'n stap voorwaarts)
ze hadden toch echt wat meer uit kunnen geven aan zo'n speler dan landzaat, met alle respect voor hem.. maar hij doet onder voor deze 2 jongens, en hij is al op leeftijd.. Petit(31ookwel)/Biglia(21)
ad
 ad - woensdag 30 juli 2008 - 21:35   quote  deeplink  
Makaay moet niet mee doen met de spelen, hij benadeeld ons Feyenoord, let maar op....dalijk de ...schaal geen makaay..die hebben we echt nodig...
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 31 juli 2008 - 09:00   quote  deeplink  
Ik wordt echt een beetje ziek van al die negativiteit altijd. Er wordt alleen maar gekeken naar wat er niet goed is of spelers die niet gehaald zijn. Er is al meerdere keren verteld dat er geen geld is. Dat is vervelend, maar het is niet anders. Feyenoord is er meer bij gebaat dat haar supporters als 1 groot blok elke wedstrijd achter het elftal staan, dan elke keer maar weer te horen dat ze spelers meoten halen die 10 miljoen kosten en 5 miljoen per jaar willen opstrijken aan salaris... Get real. Dat gebeurt niet, punt uit. Ik wil ook graag een grote villa, een Ferrari en een prive vliegtuig, maar met mijn huidige salaris zit dat er gewoon niet in. Als wij onze spelers altijd bejubelen en niet uitfluiten, kijk maar eens hoe ze vleugels krijgen en boven hunzelf uitstijgen. Kijk maar naar NAC vorig jaar en Twente. Beiden bulken ze ook neit van de toppers, maar presteerden wel boven verwachting en eigenlijk ver boven hun kunne.
PVDD
 PVDD - donderdag 31 juli 2008 - 10:59   quote  deeplink  
Ja Pietje1 ik denk dat je gelijk hebt.

Als voetballers de geest krijgen, zoals het team met John de Wolf en kornuiten dan is alles mogelijk. En volgens mij is er meer talent als tevoren. (Als je
zeeuwse fan uit Hein
 zeeuwse fan uit Hein - donderdag 31 juli 2008 - 11:39   quote  deeplink  
Okë jongens nu genoeg geouwehoerd over wat wel of niet kan. het team van dit jaar zal veel strijd laten zien en de jongere talenten moeten dit jaar maar eens constanter worden.geen geld meer uitgeven aan halve spelers maar sparen voor de grotere jongens voor Januari of volgend seizoen.er is veel talent binnen Feyenoord en als gertjan die een kans geeft moeten ze die aanpakken en er voluit voor gaan.en niet zeuren als ze een trap krijgen of als het slecht weer is. vechten willen we zien,knokke voor elke overwinning(ook tegen de wat lagere ploegen)want daar zit de winst in een seizoen.niet tegen de brabo boeren en 020(al verlies ik er niet graag van hoor)
Dick
 Dick - donderdag 31 juli 2008 - 11:47   quote  deeplink  
Dick.
Hebben jullie het ook gelezen.
Feyenoord heb sinds woensdagavond een nieuwe naam.
Les Miserables een prachtige groepsfoto.
En kregen ook nog een staande ovatie. En dat is lang geleden of weten jullie dat niet meer ?
Jonas
 Jonas - vrijdag 01 augustus 2008 - 06:58   quote  deeplink  
Benhet met sommigen hier duidelijk eens STOP eens met dat gekoop ( doen ze dus eindelijk ) en geef de jeugd eenkans en dat doet verbeek.
Feyenoord moet eerst gezond worden op financieel gebied en dqaar zijn ze heel goed mee bezig, dat komt echt wel goed, echter is daar deze lijn voor nodig. En voor alle azijnzeikers die over 020 of Amsterdam of Ajax zitten zwammen hier, richt een eigen vereniging op JULLI zijn nl geen Feyenoord supporters maar ANTI AJAX supporters, ik ben ook geen vorostander van AJax in tegendeel maar dat heeft met Feyenoord en de situatie van Feyenoord weinig van doen, Kijk eerst een naar jezelf ( Feyenoord ) uitgaan van eigen kracht, tsja en dan wordt Ajax maar 1e en wij maar 4e nou en, je kunt ons absoluut niet met Ajax vergelijken op dit moment, en geloof mij het komt goed, en waar basseer ik dat op ? op de NO nonsense trainer Verbeek en de no Nonsense houding van het bestuur ze trekken eindelijk een eigen lijn. Stel dat ze naar al de meningen van de Feyenoordsupporters moeten luisteren dan wordt het zooitje denken jullie niet??????? Feyenoord gaat er gewoon weer komen...daar ben ik van overtuigd, maar dat kan niet in een jaar of twee jaar. Overigens als het financieel beter gaat in Rotterdam , zullen ook sponsoren sneller geneigd zijn in te stappen, ( dat vind ik helaas wel erg jammer, dat er op het moment dat het minder gaat weinig bedrijven klaar staan Feyenoord te helpen ). Maar het komt goed...........EN STOP MET DAT EEUWIGE GEJANK OVER 020...het wordt zo kinderachtig..........
KAA
 KAA - vrijdag 01 augustus 2008 - 09:52   quote  deeplink  
Is de Sutter niks voor in de spits.
Vind ik een hele goede en jonge speler!!
Perry
 Perry - vrijdag 01 augustus 2008 - 12:34   quote  deeplink  
Helemaal eens met Jonas !!
Stop met kopen om te kopen. Als er geen geld is voor echte goede spelers dan NIETS kopen, en de jeugd de kans geven. Dus niet weer met namen komen van spelers die we toch niet kunnen betalen. Voorbeeld Sutter wordt genoemd , vraagprijs 7 mil. en onze directuer heeft net gezegd : de kas is leeg.
Kortom geef het vertrouwen aan deze selectie !
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 01 augustus 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Niets Kopen!! Geen aanvallers iig!!

Michal Janota .. Kermit Erasmus .. Manteiga

DRIE supertalenten waarvan de eerste twee aanvallers !!

Deze laten Spelen!!!
bowy
 bowy - vrijdag 01 augustus 2008 - 22:50   quote  deeplink  
feyenoord sal tog een in de jeugd moeten kijke en buijs en lucius messchien ng hofs voor een mooi bedrag moeten verkopen cruz is natuurlijk een droom die gozer wil veel meer salaris messchien moeten se net als heerenveen in scandinavie kijke of een spits uit zuid europa halen ofso
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 10 augustus 2008 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2008 - 16:22 schreef BRAYY het volgende:
Niets Kopen!! Geen aanvallers iig!!

Michal Janota .. Kermit Erasmus .. Manteiga

DRIE supertalenten waarvan de eerste twee aanvallers !!

Deze laten Spelen!!!
Ben ik het mee eens. En anders zou ik zeggen Samaras, Smolarek, De Sutter. net iets gelezen over Collins John. Is ook een goede keus. Zelf eigenlijk niet aan gedacht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2008 door Richard Lagrouw --
Albert de Vries
 Albert de Vries - dinsdag 02 september 2008 - 17:10   quote  deeplink  
Ik ben bang dat er geen geld is voor een topspits: die kost vele miljoenen. Zal helaas wel 2e garnituur worden......
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 18:18   quote  deeplink  
soms ben ik blij dat er geen geld is, kan nou niet echt onder de indruk zijn van een spits met 33 doelpunten in 132 wedstrijden(john). Misschien moet de club maar eens stoppen met meedoen met die transfer gekte en zich focussen op de eigen jeugd en een goed scouting.
patrickvo
 patrickvo - dinsdag 02 september 2008 - 18:26   quote  deeplink  
Ga maar is kijken bij Cercle Brugge in Belgie
Tom de Sutter is de naam, vorig jaar een super jaar gehad en is niet zo duur en is nog een jonge spits kunnen we later geld voor terug vangen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 18:42   quote  deeplink  
hoe is zijn herstel gevorderd? wil eerst wel zien of weer een heel seizoen voluit kan spelen. Mannen van glas hebben we al genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door hotjumper --
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 02 september 2008 - 19:29   quote  deeplink  
Mike Obiku? of is ie te jong ? xD
Geboortedatum: 24-09-1968

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door Ch€sz --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:29 schreef Ch€sz het volgende:
Mike Obiku? of is ie te jong ? xD
Geboortedatum: 24-09-1968
hahahahahahaha, kijken oftie het doet voor een tankstation...
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 oktober 2008 - 11:01   quote  deeplink  
Beste fans, Gudde en Bosz besodemieteren niemand , ze willen de club alleen zo snel mogelijk gezond krijgen en ik vind het alleen jammer dat ze niet iets meer risico durven te nemen maar ik begrijp het beleid dat men nu voert zeer zeker. Alleen door deze maatregel wordt de club zoals Feyenoord wel steeds gezonder en is in de toekomst weer ruimte voor meer investeringen. Alleen is het jammer dat het merendeel van het opgebrachte geld naar schuldsanering gaat ipv de verdediging, want die moet zeker versterkt worden!!
Dick
 Dick - zondag 12 oktober 2008 - 18:23   quote  deeplink  
dick
Goede spits voor Feyenoord die hoef je niet ver te zoeken.
Kijk maar bij Willem11-Feyenoord.
FRANK DEMOUGE.
cj
 cj - zondag 12 oktober 2008 - 18:48   quote  deeplink  
Demouge,Van Beukering,Amoah allemaal subtoppers
als Feyenoord aan zulke spitsen denken dan gaan ze definitief
de aansluiting met Groningen,Twenten,Heerenveen missen
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 12 oktober 2008 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 18:48 schreef cj het volgende:
Demouge,Van Beukering,Amoah allemaal subtoppers
als Feyenoord aan zulke spitsen denken dan gaan ze definitief
de aansluiting met Groningen,Twenten,Heerenveen missen
maar dan kunnen we in ieder geval de aansluiting met die joden wel maken!want dat is ong. hun nivo alleen kopen zij hun mislukkelingen voor 7milj in Argentinie! Verder denk ik niet dat Feyenoord aan deze spitsen denkt hoor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door jantje 1974 --
F.L.E
 F.L.E - zondag 12 oktober 2008 - 20:45   quote  deeplink  
Drogba
fey21
 fey21 - zondag 12 oktober 2008 - 21:16   quote  deeplink  
hoe zat het nou met Falcao?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke Aanvaller moet er nog komen?









0.0055940