BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke Aanvaller moet er nog komen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - zondag 12 oktober 2008 - 21:21   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord er het meest bij gebaat is als de verdediging op orde komt. Spitsen zijn er voldoende te vinden, uit eigen huis (de jeugd) bijvoorbeeld moet het e.e.a. mogelijk zijn. En naast jongens als Demouge, van Beukering en Amoah kunnen we dan evt ook nog Tuyp van Volendam schrijven, en misschien nog wel een aantal andere ook.
fr9
 fr9 - zondag 12 oktober 2008 - 23:29   quote  deeplink  
demouge, van beukering en amoah leuk voor de clubs waar ze spelen maar feyenoord zou zich moeten schamen om zulke spelers aan trekken dan gaan we weer naar 2 jaar geleden toen ze kolkka, charisteas en huysegems kochten en die falcao komt toch niet is veel te duur voor feyenoord daarin tegen is larsson een goede speler die nog 1 of 2 jaar meekan en dan gewoon kijken of je ergens in scandinavie ofzo een goede lange spits kan vinden voor weinig of geen geld (aflopend contract)
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 oktober 2008 - 00:08   quote  deeplink  
wanneer spelen we dan tegen willem elf? dick
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 13 oktober 2008 - 08:13   quote  deeplink  
Heb goede jeugd op de bank voor de aanval. Geef die jongens eens een echte kans. Beter je geld (als je dat al hebt) in een of twee verdedigers stoppen. Greene, Buijs en De Guzman in de verkoop. Nu vang je nog wat voor De Guzman en Greene en Buijs hoef ik niet uit te leggen.
F.L.E
 F.L.E - maandag 13 oktober 2008 - 09:05   quote  deeplink  
Nou dat van Greene mag je wel ff uitleggen, niet aan mij hoor maar aan onze technisch directeur. Die denkt daar toch heel anders over.
agneovo
 agneovo - maandag 13 oktober 2008 - 10:08   quote  deeplink  
Voor de guzman hou toch bijna niks over want die zit in de talent-pool..dus een groot deel gaat gewoon terug naar de investeerders..
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 13 oktober 2008 - 11:56   quote  deeplink  
Kezman en Klasnic worden in Frankrijk als miskopen gezien maar zijn naar mijn mening toch goede spitsen. Wie weet kan je die voor weinig geld los weken. Alhoewel ik wel vind dat we beter de jeugd een kans moeten geven.
Spaar je weer geld uit voor bijvoorbeeld de verdediging. Zit je in de breedte gewoon slecht en moet toch echt een andere rechtsback komen voor de basis. Lucius dan houden voor op de bank. Greene, buijs en De Guzman weg. Moet je toch wel vijf miljoen aan over kunnen houden. Ondanks de talentpool waar De Guzman in zit. Kan je daar in ieder geval die Botteghin voor halen en daarna kijken wat er over is en wat dan nog mogelijk is. Kezman heeft die Fransen maar 4 miljoen gekost en word daar als miskoop gezien dus moet dan met wat er van die 5 miljoen overblijft tot de mogelijkheden behoren. Alhoewel, hoe oud is hij inmiddels? persoonlijk zie ik buiten die Botteghin liever nog een verdediger komen. Misschien die Kruiswijk die bij Anderlecht op de bank zit. Is nog jong en is daar ontevreden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2008 door Richard Lagrouw --
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 oktober 2008 - 16:56   quote  deeplink  
kezman liever niet, moet ik weer voor een spits juichen waar ik een hekel aan heb.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 oktober 2008 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 09:05 schreef F.L.E het volgende:
Nou dat van Greene mag je wel ff uitleggen, niet aan mij hoor maar aan onze technisch directeur. Die denkt daar toch heel anders over.
Hou hier toch eens over op!
Iedereen snapt denk ik wel dat jij het over die contractverlenging van Greene hebt, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Bosz heeft blijkbaar in gezien dat Greene het niet verdiende. Hij heeft die "fout" dus al goed gemaakt voordat hij de fout maakte.

Het was dom om Greene een verlenging aan te bieden en dat heeft Bosz ingezien, het contract is niet verlengd
Geen ouwe koeien meer
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 oktober 2008 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 10:08 schreef agneovo het volgende:
Voor de guzman hou toch bijna niks over want die zit in de talent-pool..dus een groot deel gaat gewoon terug naar de investeerders..
Klopt ook niet mijn beste
We raken maar 25% kwijt door de talentpool
En daar hebben we ook een aantal miljoen voor gekregen

Wat misschien wel zo is:
Een tijdje geleden was het gerucht dat Feyenoord 50% moest afstaan aan de zaakwaarnemers van de Guzman, is nooit bevestigd (voor zover ik weet)

Maar als Feyenoord er geen geld aan over houd komt het hierdoor en NIET door de talentpool

Zorg eerst dat je de talentpools snapt voordat je van alles begint te roepen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2008 door Phyxsius --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 oktober 2008 - 20:07   quote  deeplink  
En even on topic:
Ik zie liever eerst één of twee verdedigers komen
Botteghin en die Scandinavische centrale verdediger (20 jaar, aanvoerder landelijk belofte elftal, aflopend contract)
Zijn naam is mij te moeilijk, die onthoud ik pas als hij op het shirt staat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2008 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 oktober 2008 - 21:23   quote  deeplink  
Verwacht niet dat er met de winterstop opeens wel geld is. Denk dat we het hiermee moeten doen dit seizoen. En als iederéén fit is heb je een aardige selectie denk ik, alleen een goeie rechtsback missen we.
james
 james - donderdag 16 oktober 2008 - 11:34   quote  deeplink  
Luis Pedro is toch een aanvaller!!!!!!!!
derq
 derq - donderdag 16 oktober 2008 - 11:47   quote  deeplink  
Hallooo, Ruiz moet gewoon komen!!!

of idd radamel falcao garcia zarate!!!! maar die gaat naar Arsenal jammer genoeg!
james
 james - donderdag 16 oktober 2008 - 12:30   quote  deeplink  
Kom op met die jeugd.......!!!!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 oktober 2008 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 20:03 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Hou hier toch eens over op!
Iedereen snapt denk ik wel dat jij het over die contractverlenging van Greene hebt, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Bosz heeft blijkbaar in gezien dat Greene het niet verdiende. Hij heeft die "fout" dus al goed gemaakt voordat hij de fout maakte.

Het was dom om Greene een verlenging aan te bieden en dat heeft Bosz ingezien, het contract is niet verlengd

Geen ouwe koeien meer
Dat ie het alleen al overwogen heeft is te gek voor woorden. Maar de grootste fout moet nog gemaakt worden; een nieuw contract voor proffesor Bosz himself.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door F.L.E --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 16 oktober 2008 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 13:48 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dat ie het alleen al overwogen heeft is te gek voor woorden. Maar de grootste fout moet nog gemaakt worden; een nieuw contract voor proffesor Bosz himself.
Ik vind de overweging eigenlijk niet zo gek
Als ik naar de transfer geschiedenis van Feyenoord kijk valt mij het meest op dat Feyenoord heel veel spelersvoo niks weg laat gaan
Dat zijn soms wel wat slechtere spelers, maar daar kon je vaak toch nog wel een aantal ton voor krijgen
Dat is heel lang het verschil geweest metAjax en PSV
zij verkochten hun slechte spelers
En het is helaas een feit dat de meerderheid van de gescoute spelers mislukken in Nederland
Dus dat heeft Ajax en PSV toch een paar miljoen opgeleverd ten op zichte van Feyenoord

Ik vind het wel goed dat Feyenoord ook geld probeert te krijgen voor mindere spelers, de club kan elke cent goed gebruiken
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 oktober 2008 - 16:31   quote  deeplink  
Ja , dat hebben we gezien afgelopen zomer. hele horde's overbodige spelers zijn voor flinke transfersommen weggegaan. Danny Buis vangt een heel seizoen salaris en loopt transfervrij de deur uit , Timothy Dereike loopt voor 4,5 ton in het??? te ballen enz.
Waar bazeer je trouwens op dat er iemand bereid is om geld voor Greene te betalen? Zeker als hij dan een contract heeft voor 4 jaar zal hij toch het nodige op moeten brengen. krijg je hem niet verkocht zit je 4 jaar met hem in je maag.
Dus al met al, overbodige en kwalitatief niet toereikende spelers zo snel mogelijk, en desnoods gratis lozen zodat van de bespaarde salarissen jeugdspelers kunnen worden vastgelegd.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 oktober 2008 - 16:37   quote  deeplink  
In inderdaad PSV en 020 verkopen hun slechte spelers,.....aan Feyenoord. Lucius,Harry..
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 16 oktober 2008 - 21:57   quote  deeplink  
je kan er heel moeilijk over doen
Maar leg de resultaten maar eens naast elkaar
Ajax en PSV vangen geld voor overbodige spelers
En Feyenoord heeft dat altijd veel minder gedaan

Je kan er over zeuren zo veel je wil
Het is gewoon zo
En als je dat gat wil dichten moet je risicos nemen
En soms zijn die niet zo prettig
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - donderdag 16 oktober 2008 - 22:38   quote  deeplink  
Amoah lijkt me wel een goeie. En ook gewoon verder gaan met Biseswar en Janota!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 16 oktober 2008 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:57 schreef Phyxsius het volgende:
je kan er heel moeilijk over doen
Maar leg de resultaten maar eens naast elkaar
Ajax en PSV vangen geld voor overbodige spelers
En Feyenoord heeft dat altijd veel minder gedaan

Je kan er over zeuren zo veel je wil
Het is gewoon zo
En als je dat gat wil dichten moet je risicos nemen
En soms zijn die niet zo prettig
Je kan er wel een mooi verhaal van maken, maar de slechte spelers van PSV zouden bij Feyenoord bij de selectie hebben gezeten. Zeker de laatste jaren onder een steen gezeten zeker. Ze zijn daar 4x achter elkaar kampioen geworden, van 1x in de 10 jaar kan ik alleen maar dromen.
En zodoende krijgen ze er dus ook meer geld voor.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 17 oktober 2008 - 05:28   quote  deeplink  
De blesureboeg loopt leeg en we hebben goede beloftes rond lopen dus liever geen spits een goede rechtsback en een centrale verdediger voor de breedte tot Vlaar weer kan spelen mits er geld is natuurlijk.
Of een verdediger uit de jeugd voor de leeuwen gooien is ook een optie we zijn nu toch al goed bezig met het in brengen van jeugdspelers en die spelen nog goed ook dus meschien gewoon proberen.
Maar waar ik al mee begon de ziekeboeg loopt leeg dus ik denk dat er wel een goed team komt te staan dus bij de eerste 5 of meschien meer zou zo maar kunnen.
bjorn
 bjorn - dinsdag 09 december 2008 - 15:22   quote  deeplink  
ik zou zggen haal daniel pranjic je kunt hem makkelijk in de aanval zetten en hij heeft een uitstekende voorzet in huis en hij zou het wel zien zitten vanwegen zijn oud-trainer gert jan verbeek
chrissie
 chrissie - dinsdag 09 december 2008 - 15:34   quote  deeplink  
dirk terug naar rotterdam

(flauw maar was dat maar waar)
M
 M - dinsdag 09 december 2008 - 15:35   quote  deeplink  
Prioriteit stellen, je kunt niet winnen als je iedere wedstrijd 3 goals om je oren krijgt, dus.

VERDEDIGERS, VERDEDIGERS en nog meer goede VERDEDIGERS!!!
derq
 derq - dinsdag 09 december 2008 - 16:00   quote  deeplink  
verhuurd, speelt zich liever in de kijker in de secunda division
feyenoordBreda
 feyenoordBreda - dinsdag 09 december 2008 - 16:28   quote  deeplink  
je kunt al helemaal niet winnen als je niet scoort....... kansen zijn er genoeg toch? afgelopen zondag wel in ieder geval
jolly
 jolly - dinsdag 09 december 2008 - 16:32   quote  deeplink  
die spits van lokeren weet niet hoe hij heet oja weet het alweer mazou
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 09 december 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:45 schreef F.L.E het volgende:
Drogba
hahahaha
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 09 december 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2008 - 15:22 schreef bjorn het volgende:
ik zou zggen haal daniel pranjic je kunt hem makkelijk in de aanval zetten en hij heeft een uitstekende voorzet in huis en hij zou het wel zien zitten vanwegen zijn oud-trainer gert jan verbeek
tuurlijk kerel, alsof ie nix kost...
bulke
 bulke - woensdag 10 december 2008 - 12:16   quote  deeplink  
Is Powel van Groningen geen super optie......?
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 12:16 schreef bulke het volgende:
Is Powel van Groningen geen super optie......?
super optie??????? Powel is nivo Graafschap/Ado/Sparta/Heracles! We hebben geen geld dus we moeten alleen maar kwaliteit kopen en anders maar niks en verder sparen , maar niet goedkope 2e rangs spelers gaan halen!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 december 2008 - 14:36   quote  deeplink  
di stefano
Jeli
 Jeli - woensdag 10 december 2008 - 14:54   quote  deeplink  
Zoals ik in juli al schreef; Garcia van Groningen. Zal na zijn goede optreden tegen PSV wel lastiger (duurder) worden. Zo heb ik mij destijds ook sterk gemaakt voor El Hamdaoui toen ie voor een prikkie naar Willem 2 ging (is nu onbetaalbaar). Ben ook gecharmeerd van Everton van Heracles (zit vaak ten onrechte op de bank). Van belang is om een speler te halen met scorend vermogen èn een individuele actie.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 december 2008 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2008 - 14:54 schreef Jeli het volgende:..... Ben ook gecharmeerd van Everton van Heracles (zit vaak ten onrechte op de bank). ...
laat maar, vind dat er al genoeg ellende met een heracles achtergrond in de kuip rond loopt.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 december 2008 - 15:34   quote  deeplink  
Garcia van Groningen is een aanvallende middenvelder en absoluut geen spits of flankspeler , dit soort spelers hebben we al met wijnaldum,guzman en bruins , verder is het net als bruins een mooie maar luie voetballer die niet de mouwen opstroopt als dat gevraagd wordt en zal dus moeilijk worden geaccepteerd in de Kuip. Toen jij je sterk maakte voor El Hamdaoui was hij nog niet de speler die hij nu was en dus op dat moment niet rijp voor Feyenoord 1 dus ga nou niet doen alsof jij t zo goed weet, AZ heeft ook 7 milj, voor hem betaald en die centjes hebben wij niet. Everton is wel leuke speler ja.
marcthebeste
 marcthebeste - vrijdag 12 december 2008 - 21:15   quote  deeplink  
Ik denk dat voor mij landzaat wel weg mag hoor, maar er moeten nieuwe aanvallers komen.
Meschien is het arnautovic(twente), van wolfswinkel(vitesse), tuyp(fc volendam) of vela(arsenal).Dat zijn allemaalgoede en jonge aanvallers.
En kuyt dan, die zei toen hij bij feyenoord weg ging dat zijn droom was om bij feyenoord terug te komen, nou nu mag het!!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 13 december 2008 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 11:01 schreef antoniorijen het volgende:
Beste fans, Gudde en Bosz besodemieteren niemand , ze willen de club alleen zo snel mogelijk gezond krijgen en ik vind het alleen jammer dat ze niet iets meer risico durven te nemen maar ik begrijp het beleid dat men nu voert zeer zeker. Alleen door deze maatregel wordt de club zoals Feyenoord wel steeds gezonder en is in de toekomst weer ruimte voor meer investeringen. Alleen is het jammer dat het merendeel van het opgebrachte geld naar schuldsanering gaat ipv de verdediging, want die moet zeker versterkt worden!!
Mee eens, dus ff zoeken naar een nieuw type "Fräser" of zo.
sevillana
 sevillana - zaterdag 13 december 2008 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 - 21:15 schreef marcthebeste het volgende:
Ik denk dat voor mij landzaat wel weg mag hoor, maar er moeten nieuwe aanvallers komen.
Meschien is het arnautovic(twente), van wolfswinkel(vitesse), tuyp(fc volendam) of vela(arsenal).Dat zijn allemaalgoede en jonge aanvallers.
En kuyt dan, die zei toen hij bij feyenoord weg ging dat zijn droom was om bij feyenoord terug te komen, nou nu mag het!!!
Vrees dat je toch nog ff moet wachten op Dirk z'n terugkeer.
Heist
 Heist - zaterdag 13 december 2008 - 09:34   quote  deeplink  
Ola Toivonen

let op !!!!!!!!!!!!!

halen die vent

Verein (RN): Malmö FF
Position: Mittelfeld
Positionsdetails: Offensiv-Allrounder
Länderspiele: 2 Spiele für Schweden
Vertrag bis: 31.12.2010
Marktwert: 1.250.000 €
Spielerberater:

Toivonen, zoon van Finse ouders, begon zijn loopbaan bij Degerfors IF, de club uit zijn geboorteplaats, Na twee jaar bij Degerfors maakte de spits in 2006 de overstap naar Örgryte, waar hij voor het eerst op het hoogste niveau uitkwam.

De laatste twee jaar ging het snel met Toivonen. Malmö FF kaapte hem in januari 2007 voor 1,1 miljoen weg bij Örgryte. Hij speelde inmiddels twee A-interlands en baarde opzien door in augustus 2007 een hattrick te scoren in de wedstrijd Jong Zweden - Jong Wales.

Dit seizoen reikte hij bij Malmö FF tot een veel hogere productie dan in eerdere jaren: Toivonen scoorde al elf doelpunten. Opvallend is tevens het enorme aantal gele kaarten, vorig seizoen acht en nu zeven. "Hij heeft wel eens domme kaarten opgelopen", weet Edström. Toivonens contract bij Malmö FF loopt nog door tot 2010.

ook bjarsmyr halen

Verein (RN): IFK Göteborg
Position: Abwehr
Positionsdetails: Innenverteidigung
Länderspiele: 15 Spiele für Schweden U21
Vertrag bis: 31.12.2009
Marktwert: 1.500.000 €
Spielerberater: Autostrada Agents AB

die gasten hebben de goede mentaliteit en kwaliteit die we voor onze club nodig hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2008 door Heist --
Nop
 Nop - zaterdag 13 december 2008 - 09:39   quote  deeplink  
Jack Tuyp, 25 jaar scoort zelfs bij de slechtse ploeg op dit moment, gaan toch degraderen, kost geen drol,gezien de $ situatie nu. (geen 020 verleden)
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 december 2008 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:16 schreef fey21 het volgende:
hoe zat het nou met Falcao?
moest 15 miljoen kosten, dus helaas. Maar ja als ik hier namen hoor denken mensen echt dat Feyenoord het geld vna Man city heeft... Laten we dan maar meteen een bod doen op Messi, Eto'o, Klose, Podolski, Pato moet ik nog door gaan??

zoals onze wester buren zeggen: get it through to your thick skull!! Feyenoord gaat niemand halen tezij er ineens een groete geldschieter komt. Het is helaas zo triest met het voetbal tegenwoordig dat je pas meetelt als je heel veel geld hebt. Als je hoort dat er een bod van 20 miljoen gedaan gaat worden op Hamdadoeidoei, dan wordet je daar toch in en in triest van. Die man speelt pas een half siezoen goed en metee nal zo'n bod? Dan kan je toch geen nekele goeie speler meer halen als Feyenoord zijnde? Ik vind het belachelijk!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 december 2008 - 10:44   quote  deeplink  
maakt me niet uit hoe die heet, alsie er maar 30 inschiet
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 december 2008 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 - 09:34 schreef Heist het volgende:
Ola Toivonen

let op !!!!!!!!!!!!!

halen die vent

Verein (RN): Malmö FF
Position: Mittelfeld
Positionsdetails: Offensiv-Allrounder
Länderspiele: 2 Spiele für Schweden
Vertrag bis: 31.12.2010
Marktwert: 1.250.000 €
Spielerberater:

Toivonen, zoon van Finse ouders, begon zijn loopbaan bij Degerfors IF, de club uit zijn geboorteplaats, Na twee jaar bij Degerfors maakte de spits in 2006 de overstap naar Örgryte, waar hij voor het eerst op het hoogste niveau uitkwam.

De laatste twee jaar ging het snel met Toivonen. Malmö FF kaapte hem in januari 2007 voor 1,1 miljoen weg bij Örgryte. Hij speelde inmiddels twee A-interlands en baarde opzien door in augustus 2007 een hattrick te scoren in de wedstrijd Jong Zweden - Jong Wales.

Dit seizoen reikte hij bij Malmö FF tot een veel hogere productie dan in eerdere jaren: Toivonen scoorde al elf doelpunten. Opvallend is tevens het enorme aantal gele kaarten, vorig seizoen acht en nu zeven. "Hij heeft wel eens domme kaarten opgelopen", weet Edström. Toivonens contract bij Malmö FF loopt nog door tot 2010.

ook bjarsmyr halen

Verein (RN): IFK Göteborg
Position: Abwehr
Positionsdetails: Innenverteidigung
Länderspiele: 15 Spiele für Schweden U21
Vertrag bis: 31.12.2009
Marktwert: 1.500.000 €
Spielerberater: Autostrada Agents AB

die gasten hebben de goede mentaliteit en kwaliteit die we voor onze club nodig hebben
Is wel leuk zo'n Duits bedrijf dat een marktwaarde aan een speler geeft, maar slaat natuurlijk nergens op. Er ligt al een bod van 3,5 miljoen Euro voor Toivonen. Het is een bieders wereld, de hoogste bieder wint.
bulke
 bulke - dinsdag 16 december 2008 - 11:13   quote  deeplink  
die gaat toch naar PSV!
Camiel Fidom
 Camiel Fidom - vrijdag 29 mei 2009 - 16:20   quote  deeplink  
KEZMAN halen is echt nog steeds een TOPPER!!! zie tomasson, die heeft in het buitenland niet echt veel gescoord maar doet dat hier wel! dus haal KEZMAN:D als ik er aan denk dat KEZMAN bij mijn clubje zou spelen ik word nu al helemaal blij alleen al met de gedachte.... maar FEYENOORD heeft geen/weinig geld dus KEZMAN-Feyenoord= een onmogelijke leifde:(
R()b
 R()b - vrijdag 29 mei 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Bas Dost !!!!!!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 29 mei 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Boy Waterman
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 29 mei 2009 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 - 16:20 schreef Camiel Fidom het volgende:
KEZMAN halen is echt nog steeds een TOPPER!!! zie tomasson, die heeft in het buitenland niet echt veel gescoord maar doet dat hier wel! dus haal KEZMAN:D als ik er aan denk dat KEZMAN bij mijn clubje zou spelen ik word nu al helemaal blij alleen al met de gedachte.... maar FEYENOORD heeft geen/weinig geld dus KEZMAN-Feyenoord= een onmogelijke leifde:(
enig idee wat hij in Parijs verdiend?? Volgens mij tussen de 2.5 en 3 miljoen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke Aanvaller moet er nog komen?









0.0068500