|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord aast op verdediger Botteghin' (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
'Feyenoord aast op verdediger Botteghin'
Het gerucht gaat dat Feyenoord interesse heeft in FC Zwolle verdediger Eric Fernando Botteghin(20). Niet vreemd want de technisch directeur van de Rotterdammers Peter Bosz is al medere malen gesignaleerd bij een oefenwedstrijd van FC Zwolle. Botteghin speelde in totaal 41 competitiewedstrijden. De Zwollenaren raakte in een eerder stadium al een andere sterkhouder Niclas Moisander kwijt aan AZ.
Legioen Weblog
Zou best een goede speler kunnen zijn voor de toekomst, speelde in de beker tegen Feyenoord ook een prima wedstrijd... |
|
|
|
|
Rowan
|
|
|
Gewoon halen die jongen... Onze verdediging is gewoon nog niet goed genoeg om tegen goeie europese clubs in de UEFA CUP het te redden denk ik... We moeten hem zeker halen als Lucius weg is en anders ook. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
idd gewoon halen die jongen het is best een goede voetballer. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Ik zie er ook wel wat in. Jonge gast, heb hem ook goed zien voetballen tegen FC Den Bosch. Dacht eigenlijk dat de meeste scouts naar Zwolle gingen kijken voor hem en niet voor die Moisander. |
|
|
|
|
ad
|
|
|
Halen is is altijd beter als lucius, die heeft vorig seizoen veel te veel ballen ingeleverd bij de tegenpartij... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onbegrijpelijk. Had allang binnengehaald moeten worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had dan ook een positief advies gegeven 5 jaar terug Henk..
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat zal hem leren.. ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha. Sterke, T. Maareh... Jaren daarna kan een speler toch verbeteren? However, toen zag ik het goed, en nu weer..;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2015 - 23:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hahahaha. Sterke, T. Maareh... Jaren daarna kan een speler toch verbeteren? However, toen zag ik het goed, en nu weer..;) Nee das onmogelijk. ;)
Op dit forum krijg je maar 1 kans om je mening te uiten, daarna word je geacht die mening tot in den treure te herhalen. Nuance is voor losers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 - 00:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nee das onmogelijk. ;) Op dit forum krijg je maar 1 kans om je mening te uiten, daarna word je geacht die mening tot in den treure te herhalen. Nuance is voor losers. Hahahahaha. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Achteraf is het mooi wonen, maar Peter Bosz had het goed gezien destijds. Net als met Coentrao die hij ook wilde voor hij naar Real ging. Maar ja, wat kun je ermee? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wellicht had ie het bij ons niet gered omdat ie toen veel minder ervaring had. Dat is met veel spelers gebeurd. Wie zal het zeggen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik.
Ja, je hebt gelijk. Geen enkele garantie dat de jongere Botteghin het had gered. |
|
|
|