|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik beweeg amper en heb 2 ventilatoren op me gericht |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik heb nergens last van, raar maar waar. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
In deze hitte houd ik met lekker rustig met een boek of spelletje op pc (tetris). In het weekend kreeg ik weer een grote tas met tijdschriften van m'n schoonzus, dus heb ik weer lekker leesvoer. |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
op het terras zitten, en af en toe ff kijken op het net, en lezen natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2008 door yvonne -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Yvonne, ik heb alle boeken van Patrick Redmond tegelijk gekocht! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
wow!!!!!! maar jij hebt ze in het engels toch?? ik heb er pas 2;-( maar de rest komt wel, ik heb er wel weer 2 van james patterson gekocht |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juli 2008 - 18:37 schreef yvonne het volgende:wow!!!!!! maar jij hebt ze in het engels toch?? ik heb er pas 2;-( maar de rest komt wel, ik heb er wel weer 2 van james patterson gekocht Ja, ik heb ze in het Engels gekocht. Ik verheug me er al op. James Patterson ken ik niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
behalve als een gek voor mijn ventilatoren zitten, beroerd weinig, af en toe kijkje bij jullie nemen, in deze hitte, veroer ik zelfs mijn oren niet, man je gaat hier echt kapot van. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2008 - 19:00 schreef Izz@headliner het volgende:behalve als een gek voor mijn ventilatoren zitten, beroerd weinig, af en toe kijkje bij jullie nemen, in deze hitte, veroer ik zelfs mijn oren niet, man je gaat hier echt kapot van. En dan te bedenken dat ik vanmiddag bij mijn vader op bezoek ben geweest aan het andere eind van de stad. Twee trams in ... heet! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ga elke middag naar mijn moeder. dus weet er alles van. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Geweldig dat jullie dit doen, ook met dit warme weer; |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
De warmte hangt nog in huis, maar buiten is het gelukkig goed uit te houden; |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Buiten is het heerlijk. Lekker windje, zodat ik de ramen lekker tegen elkaar open heb gezet. |
|
|
|